למה אין הרבה תגובות.. 😢 😢
אני ימשיך מחר..
מתה עליכןן
פשוט מהממםם!!
המשךך דחופייייייייייייייייי
בתאלושששששש
וווווואאאאאאאאיייייי איזה יפההההההה זהההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!
את ממש מוכשרתתתתתתתתת מתוקה שלייייייייייייי!!!!!!!!!!
אהבתייייייייייייי!!!!!!!!!!
בבקשההה תמשייכיייי כדי שאני יוכל לישון בשקטט בלילה..
חחחחחחחחח
אוהבתתתתתת המווווווןןןןןן ושבת שלוווווווםםםםםםםם!!
דניאלווש 😊
אויש גאדדדדדדדדדדדד זה בטח יהיה מאודד המשךך דחוףףףףףףףףףף
דרך אגב קוראים לי גללל
אהההההההההה זה בטח מאורררררר
יא איך אני נכנסת לסרטים מהסיפור חחח
תמשיכייייי
דניאלוש_הבובה--- יש לך חתימה מהממתתתתת גם אני חולת סקעת!!!
יאללה מאמו'ש תמשיכי את הסיפור אני במתחחח
אני יודעת שלא רשמתי מלאאא זמן..אבל הנה ההמשך בננות!!
מואהה חולה עליכןןן
אחרי 10 דקות הוא בא..
צחקנו וזה... למרות שלא ממש היה לי כוח בשבילו אבל אין מה לעשות..
נכנסתי למקלחת.. ביינתיים הוא היה על המחשב..
פתאום פלאאאאאאא ודן עונההה
דן-" הלו"
"הלו דן תביא לי את ליהיי דחוףףף"
דן- "אהה הילה מה קורה??"
הילה- "הכל טוב , תביא לי ליהי דחוףףף"
דן-"היא מתקלחת"
הילה-"טוב אז תגיד לה להתקשר אליי דחוףף"
דן- "טוב"
הילה- "ביי"
אחרי 2 דקות יצאתי מהמקלחת...
"נשמתי הילה התקשרה אלייך ואמרה שזה דחוףףףףףףףף" דן אמר לי
"אהה טוב עוד מעט אני יתקשר אליה"
"בואי שבי לידי כפרה" הוא אמר לי .. לא היה לי כוח אליו ממש.. אבל הלכתי..
היינו באייסיי וסתם דיברנו...
שכחתי שאני צריכה להתקשר להילה!! אז מהר התקשרתי אליה.
"הילה חיים מה רצית??"
"ישש מסיבהההההההה"
"באמת איפה??"
"במועדוןן, יש לי 4 כרטיסים!!.. אני ותומר, ואת ודן.. אז אתם באים??"
"רגע אני ישאל את דן..,
סבבה אנחנו באים דן רוצה לבוא..."
"יופי אז היום בלילה.."
"טוב כפרה יאללה בה ביי נפגש כבר.."
איך שניתקתי התחלתי לתת לדן הרצאות!! שאם הוא שותה אני נפרגת ממנוו וזה באמרת.. הוא הבטיח לי שהוא לא ישתה.. בוא נבחן את המילה שלו..
התארגנתי .. לבשתי מכנס שחור עם סטרפלס שחור.. וחגורה מלאה ביהלומים.. התאפרתי סידרתי את השיער .. וזהו חיכתי לדן.. אחרי 5 דקות דן בא..הוא התלבש מזה פצצה!! ג'ינס של קרוקר וחולצה אדומה גם של קרוקר.. איןןן אני מתה על צבעע אדום!!
אחרי 10 דקות הילה ותומר באו לאסוף אותנו במונית ויצאנו למועדון...
הגענו למועדון היה מזה כיף!!
התחלנו לרקוד .. בהתחלה רקדנו אני הילה תומר ודן כולם ביחד .. ואח"כ הילה ותומר הלכו לצד אחד ואני ודן לצד שני..
אני ודן קדנו וזה.. ואחרי רבע שעה של ריקודים דן אמר שהוא הולך שניה לראות איזה חבר שלו שהוא לא ראה מלאא זמן.. אז אמרתי סבבה...
רקדתי קצת לבד.. ואז אני מרגישה שמישהו מחבק אותי מאחורה..
" נו כפרה פגשת את חבר שלך?? דיברתם??"
ואף אחד לא עונה לי.. אז הסתובבתי.. ופתאום את מי אני רואה??????????
נשמות שלי.. אני אוהבת להכניס קצת מתח לעניינים.. אז ---> תשארו מתוחיםם !!
מתה עליכןן
ותרשמו מלאא פולל תגובות..
איזה יופי עכישיו קראתי הכל איזה סיפור יפה!
ווא תעשי בסיפור שהחבר שלו זה בעצם מאוררררררררר!!!
אוי זה יהיה ענקקק!
😊
רומי.
נווווווו המשךךךך דחוףףףףף 😊
ווא תעשי בסיפור שהחבר שלו זה בעצם מאוררררררררר!!!
אוי זה יהיה ענקקק!
רומוש מה ז"א??
מה כאילו אני ומאור נהיה חברים?
המשךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףף 😮
נווווווו ומה היה עם פרח?!!?המשךךךךךךך
😊 נטי
סיפור יפההההה
שימי המשך....