פרח??
חח פרח עדיין בטראומה..
בינתיים היא לא מטרידה אותנו...
רגע זה אלא סיפור אמיתי נכון??
המשך בכל אופן!!
ו.. נכון דן הלך לראו חבר שלו, אז כאילו שהחבר שהוא הלך לראות, יתברר שזה מאור!
😊 מבינה?
רומי.
כה הבנתי..
הסיפור לא אמיתי..
אבל כל הפרקים כבר רשומים..
אולי אני ישנה.. אני יחשוב על זה..
יאמא הסיפור הזה מהמםםםםםםםםםםם
רגע..מאור? תזכירו לי מי זה...
ותמשיכי מהרררררר פליזו'ששששששששש
מתי עליך ועל כל מי שקורה את הסיפור שלך מואההההההההההההה
מאור זה מי שליהי הכירה במסיבה..
והוא אוהב את ליהי.
למרות שאין הרבה תגובות.. 😢
הנה ההמשך..
רקדתי קצת לבד.. ואז אני מרגישה שמישהו מחבק אותי מאחורה..
" נו כפרה פגשת את חבר שלך?? דיברתם??"
ואף אחד לא עונה לי.. אז הסתובבתי.. ופתאום את מי אני רואה??????????
"מה , מה אתה עושה פה?? איפה דן??"
"לא יודע.. ראיתי אותך פה לבד אז באתי.. מה אסור?!?!" הוא אמר לי..
"זה לא שאסור.. 😢 דן איתי... באתי איתו ואני יחזור איתו.." אמרתי לו.. למרות שהייתי מתה להמשיך לרקוד איתוו!!
אז התנתקתי ממנו והתחלתי ללכת לכיוון הבר.. ופתאום אני מרגישה שמישהו מושך אותי מהיד..
וסיבב אותי לכיוון שלו ופתאום אני רואה שהוא מנשק אותי.. כן.. זה היה מאור.. " אני אוהב אותך , בבקשה תפסיקי לגרום לי לסבול.." הוא אמר לי..
" דיי מאור.. בבקשה.. אני לא רוצה שתסבול או משהו כזה.. תעזוב אותי עכשיו.. נראה לי שזה יהיה טוב שלא נתראה לפחות איזה כמה זמן.." אמרתי לו.. 😢 😢
" לא בבקשהה רק לא זה"
"אז מספיק לנשק אותי.. דיי.. אני עם דן.."
"טוב מבטיח.."
"סבבה טוב עכשיו תזוז ממני כי דן בא.."
והוא הלך...
דן בא והוא היה מסריחח מאלכוהול!!!
"דן הבטחת ליייייייייייייייייייייייי"
"מה ?? אני לא שתיתי נשבע לךך"
"טוב.. אני כבר חוזרת.."
ראיתי את מאור והלכתי לכיוון שלו.. עמדתי מולו והוא הפסיק לרקוד..הסתכלנו אחד בעניים של השני..והתחלתי לרוץץ יצאתי החוצה ופתאום
"ליהייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי"
פתחתי את העניים ופתאום אני מגלה שאני לא בבית..אין לי מושג איפה אני...
ואני רואה את מאור עומד ומסתכל עליי..
" איפה אני??" שאלתי.
"בבית חולים" מאור אמר לי..
"למה מה קרה??"
"לא יודע .. הסתכלת עליי ופתאום התחלת לרוץ ויצאת למחוץ המועדון ונדרסת.."
"דן... הוא הבטיחח ליי והוא לא קיים.. אחח איך זה כואב.."
"דיי נשמה.. "
ופתאום אני מרגישה שפתיים נוגעות בשלי.. כן כן כן כןן הוא נישק אותי.. תאמינו?!?!?!
לא התנגדתי.. המשכתי איתו..
"אני אוהב אותך.."
ולא עניתי לו..
פתאום אני שומעת " ליהייי למה??"
רוצים לדעת מי זה??
המשך בפרק הבא.. אבל רק אם יהיו תגובותת
שימי המשך דחוףף
סיפור מדהים!
מאמוש אני במתח....
פליז המשך דחוף!!!!!
המשך המשך המשך!!!
יואו מה יש לדן הזה שיפסיק לשתות ילד קטן מתלהב אחד...=\
המשך סיפור מהמם!
רומי.
יההה זה דן????
סיפור מהמםםםםםם
וואי זה בטח דן!!! המשךךךךךךך...
זה לא יפה מה שאת עושה לנוו המשךךך
תודה על התגובות!!!
הנה המשך במיוחד בשבילכןן
ופתאום אני מרגישה שפתיים נוגעות בשלי.. כן כן כן כןן הוא נישק אותי.. תאמינו?!?!?!
לא התנגדתי.. המשכתי איתו..
"אני אוהב אותך.."
ולא עניתי לו..
פתאום אני שומעת " ליהייי למה??"
ישר דחפתי ממני את מאורר " אני מצטערת.. לא רציתי.. אבל.. לא יודעת נסחפתי..סליחה.."
כפי ששיערתם.. זה היה דן.. "דןןן בבקשה חכהה" צעקתי.. אבל הוא הלך..
ביקשתי ממאור שיצא החוצה ..שאני רוצה להיות לבד..והוא יצא..
איך שהוא יצא.. התחלתי לבכות.. נזכרתי במה שדן עשה לי.. 😢 כל כך בכיתי שכבר לא יכולתי.. נחנקתיי.. אז התחלתי להרביץ לכרית..
ואז אמא שלי נכנסה אליי... " ילדה שליי מה קרה לך ??" בכיתי עוד יותר חיבקתי אותה והתחלתי לבכות..
סיפרתי לה כל מה שקרה עם דן ועם מאור..
והיא חושבת שאני אוהבת את מאור 😊 ..
אבל אני לא יודעתתתת
הרופא נכנס לחדר ואמר שמחר בערב משחרים אותי!! איזה כיףף סוף סוף אני אגיע לביתת!!
זהו החלטתי,אני לוקחת שבוע חופש!! מכולם!! לא מעניין אותי לא מדן ולא ממאור..
אמא שלי הלכה לבית.. ונשארתי בבית חולים.. ובלילה.. לא יודעת.. לא הצלחתי להרדם!!
אז קראתי לאחות וביקשתי ממנה אם היא יכולה להיא לי איזה עיתון או משהו..
אבל במקום עיתון היא נכנסה ומישהו נכנס אחריה.. זה היה מאור..
" מה אתה עושה פה??" אמרתי לו..
"אני נשאר לשמור עלייך הלילה.."
" זה בסדר ..אני יכולה לשמור על עצמי.. תודה.." אמרתי לו.. למרות שלא רציתי להגיד לו את זה.. כי החלטתי שאני רוצה שבוע חופש ממנו ומדן!!
"לאא אני נשאר איתך!" הוא אמר לי... איזה עקשןן
" טוב תישאר"
הוא ישב בכיסא ליד המיטה שלי...
ואז עצמתי את העניים.. והוא חשב שנרדמתי..
אז הוא לקח לי את היד והתחיל להגיד..
" ליהי אני אוהב אותך.. את פשוט מלאך כשאת ישנה..
הייתי נותן את החיים שלי במקום שאת לא תצטרכי לישון במיטה הזאת..
למה את כל כך פוגעת בי?? בבקשה אלוקים תן לי הזדמנות איתה..
אני נשבע לך שאני לא ישתה !! אני יהיה שונה מדן..
בבקשה תעשה שהיא תאהב אותי.. אני מתחנן.."
ואז הוא נשק לי במצח..
וואי איזה חמוד הוא.. אני מההתרגשות התחלתי לבכות.. והא שם לב שאני לא הייתי ישנה.. וישר קם מהכיסא והלך לכיוון החלון..
" אני גם חושבת שאני.." אמרתי לו..
" את מה??" יאא אני לא מאמינה.. הוא הסתובב והוא בכההה..
"אני גם חושבת שאני .. א ו ה..אוהבת אותך.."
" מה ?? את אותי?? את בטוחה?? זה אני מאור זה לא דןן זה מאור!!"
"כן.. מאור.. אני אוהבת אותךך אני יודעת שזה לא דן!!!" כן.. אמרתי את האמת.. אני אוהבת אותו.. ירדתי קצת מדן..
מרוב שמחה מאור בא אליי ונתן לי נשיקה כזאת ארוכה ונעימה..
"אני אוהב אותך נשמתי , אוהב אותך!!"
"גם אני.."
ואז אמרתי לו שיבוא לישון לידי..והוא ישן לידי.. וישנו כל הלילה מחובקים..
בבוקר הרופא בא ואמר לי שאני משתחררת יותר מוקדם.. כי הוא רואה שאני מרגישה דיי טוב.. והמכה לא הייתה חזקה כל כך.. יש לי רק איזה כחול אחד בגב..מאור שמח כל כך.. וגם אני...
הגענו לבית.. נסענו במונית.. רציתי לעשות הפתעה לאמא שלי!!
איך שנכנסנו לבית שלי.. מאור פתח לי את הדלת.. ופתאום אני רואה........
רוצים המשך??
בפרק הבא..
תרשמו תגובות חמודיםם
חולה עליכםםם