איזה סיפור יפהההה תמשיכיייי
מאמי אחלה סיפור בינך ולבין דן..תמשיכי ואם בא לך כנסי לאיסי שלי
209507551
ביו'ש מאמי!! 😂
הייתי בחינההההההה
כואבות לי הרגלייםםםםםםם
תודה על התגובות שלכם מתוקים!!!
מואהההההההה
ועכשיו המשךךך
[/B][B]אני יושבת לי באייסיי ואז פתאום איזה אחת נכנסת אליי .. היא ילדה מהכיתה שלי .. קוראים לה פרח.
פרח- פה??
אני- כן
פרח- תקשיבי לי טוב אני רוצה שתיפרדי מדןן .. אחרי מה שהיה ביניינו אתמול אני רוצה שהוא יהיה רק שלי!!
אני- אהה באמת?? ומה היה ביניכם אתמול?????
פרח- אתמול ......אני והוא....
אני- את והוא מה??
פחר- אני והוא התנשקנו!!
אני- מה?? יחתיכת זונה מגעליה!!
פרח- מה אני יעשה מאמי נדלקתי עליו .. ואז פשוט התנשקנו!!
אני - אני לא סובלת אותך!!! גועל נפש מסריחה , זונהההה
ויצאתי מהאייסיי!
בכיתי שעתיים שלמות הייתי בתוך החדר ..סגורה עם עצמי! לא ידעתי מה לעשות.. שמתי מוזיקה שקטה .. ופיתאום הפלא שלי מצלצל !! זה היה דן..
דן- חיים שלי??
אני- כבר לא!!!!!
דן- מה?? למה??
אני- את זה אתה צריך לדעתת גועל נפש! דן אני שונאת אותךךך שונאתתת
וניתקתי לו את הפלא בפנים!!
אחרי 10 דקות מישהו מצלצל בפעמון.. אני פותחת את הדלת ואני רואה אותו! ישר סגרתי לו את הדלת בפנים!!!
אבל הוא המשיך לצלצל והמשיך ככה 10 דקות!!
אז פתחתי את הדלת.. והוא ישב שם.. בוכה.. התחלתי שוב פעם לבכות.. זה פעם ראשונה שאני רואה שבן בוכה!!
איך שהוא קלט שפתחתי קצת את הדלת הוא ישר קפץ לכיוון!! ונכנס כדי שאני לא יסגור לו את הדלת שוב פעם..
"חיים שלי למה את כועסת עליי??"הוא שאל!
"דבר ראשון אני לא חיים שלךךךך
דבר שני לך תתנשק עוד מאחורי הגב שלי עם בנות אחרותת ,
חחח אמרת שאתה אוהב אותי!! יחתיכת שקרן!!"אמרתי!! הסתכלתי לו בעיניים ופתאום אני רואה שהוא הזיל דמעה.. אז גם אני הוזלתי דמעה אחריו.. ואז התחלתי שוב פעם לבכות ורצתי לחדר..
אבל הוא לא בא אחרי הפעם...
הוא הבין שהוא עשה טעות.. והוא הבין שאני לא מאשימה אותו סתם...
אז אחרי חצי שעה יצאתי מהחדר לראות אם הוא עוד בסלון.. אבל הוא לא היה שם..
ראיתי דף ובו היה רשום :
" ליהי אני אוהב אותך.. נשבע לך שאת החצי הנשמה שלייי
כן.. התנשקתי עם פרח.. אבל רק בגלל שהיא גירתה אותייי
היא התקרבה אליי יותר מדיי.. ואני באתי להתרחק אבל היא תפסה לי את הראש והתחילה לנשק אותי..
סליחה .. בבקשה ליהי תסלחי לי!!!
אוהב אותךך"
"דייייייייייייייייייייייייייייייי" צעקתייי "פרח את תשלמי לי על כל דמעה שנוזלת לי מהעיןןן אני נשבעת לך!!!"
ואז נכנסתי לאיסיי וראיתי שהאווי של דן היה:
"פרח יזונההההההההההה
אני שונא אותך הכייי בעולםםם
ליהי אהובתי תסלחי ליי בבקשה אני מתחנןן"
ואז הוא ראה שנכנסתי וישר רשם לי
דן- ליהי בבקשה סליחההה
אני- דיי דן עצם זה שהתנשקת איתה זה כבר אותר שאתה לא אוה אותי מספיק כדי להגיד לה לאא"
דן - בבקשה...
אני- דן , בוגד נשאר בוגד!!!
דן- בבקשה הזדמנות אחרונה....... נשבע לךךך!!
אני- דיי דן תראה כמה אתה גורם לי לסבולל , כל היום רק בכיתיי , בחיים לא האמנתי שבן אדם יכול לבכות ככה!!!
דן- נשבע לך שיותר לא תזילי דמעה אחת1!!!
אני- אבל...
דן- בלי שום אבל!!!! אני אוהב אותךךךךךךךךךךךךךךך חיים נשמה מלאך שליייייייי
אני- טוב.. אבל נשבעת לך שאם עוד פעם זה יקרה.. הפעם כן נפרד.. ולתמיד!!!
דן- יששששששששששששששש אני אוהב אותך חיים שלייייייי
אני- גם אני אותךךך
ואז ראיתי שהוא שינה את האווי שלו :
"פרח יזונההההההה
כמה שתנסי להפריד ממני וליהי זה לא יצא לך!!!
ליהי חיים שלי אני אוהב אותך יותר מאת עצמיי"
ואז התחלתי לתכנן כמה דברים- הנקמה בפרח...
אוי פרח נשבעת לך שהנקמה תהיה מתוקה כל כך שאת כבר תרצי להקיא ממנה!!חחחח[B]
רוצים לדעת את הנקמה שלי בפרח???
אז רק תגידו !! תרשמו תגובות נשמות שיליייי
חולה על כולםםםםםםםםםםם
חח בטח שרוצים...!!! סיפור מהמם!!!
תמשיכיייייי
המשךךך מהרררר
שלך_תמיד...בת כמה את?
תודה על התגובות...
והנה המשךךך
[B]אוי פרח הנקמה תהיה מתוקה כל כך שכבר תרצי להקיא ממנהה!! חחח
הייתי באייסיי והיא גם הייתה מחוברת..
אז נכנסתי אליה :
אני- דן בחיים לא יהיה שלך!!
פרח- מאיפה את יודעת??
אני- כי אני והוא חזרנו!!!
פרח לא ענתה כי לא היה לה מה להגיד!!
..
התקשרתי לדן ואמרתי לו לבוא אליי כי אני צריכה לדבר איתו.. אחרי 10 דקות הוא בא.
אמרתי לו שאני רוצה לנקום בפרח.. והוא אמר שהוא יעזור לי...
יום אחרי נכנסתי בוכה לכיתה... ואז כולם באו אליי והתחילו לשגע אותי.. מה קרה וכל זה..
ואז צעקתי "הכל בגללך יזונהההההההההההההה"
כן.. צעקתי את זה לפרחח
ואז דן נכנס.. וקרץ לי עין .. ואני הנהנתי בראשי.. ( כאילו אמרתי לו שיש לו אישור להתחיל את הנקמה..)
אז הוא הלך והתחיל לשבת עם פרח..
כשהגיעה ההפסקה דן כיסה לפרח את העניים ולקח אותה לאיזה מקום שאף אחד לא רואה אותם..
ועשה כאילו הוא מתנשק איתה.. אבל בלי שהיא שמה לב הוא ואיזה ילד החליפו ..( כאילו שהילד התנשק איתה.. לא דנדוש שלי!!)
הילד היה הילד ההכי מגעיל בשכבה ..מסריח רצחחח עם שיניים צהובות מגעילותתת!! והוא הסכים כי הוא רצה להתנשק איתהה
חחח ובנתיים דן צילם אותם מתנשקים במצלמה דיגיטלית..
ואז כשהיא סיימו להתנשק אז הילד הזה אומר לה : " את מנשקת הכי טוב שבעולם "
והיא שמה לב שזה לא הקול של דן והרימה את הכיסוי של העניים ואמרה " מה?? אתה?? מה אתה עושה פה??"
והוא אמר לה על התכנית שלנו..חחח ראיתי אותם מהצד אני ודן והתחלנו לצחוקקקקקקקק
הלכנו לסיפרייה והוצאנו את התמונה דרך המחשב והדפסתי אותה כמה פעמים ותליטי אותם בכל החטיבה!
ואז רשמתי לה פתק "הנקמה מתוקה , אה?"
ראיתי שהיא קראה את הפתק ונהייתה אדומההה חחחח איזה כיף.. פרח אמרתי לך שאת תשלמי כפול על כל דמעה שהוצאתי!!!
ואז היא רצה לבית והיא לא באה לבצפר 5 ימים!!
נשמות שלי אין לי זמן לרשום אני באמצע משהו... מבטיחה פיצוי.. אבל רק אם יהיו תגובותת...
מואההההההה 😁
חחח אהבתי ת'רעיון...!
סיפור מהמם!! המשך דחוףףף
חיחי...איזה יפה...המשךךךךךך
סתם...רציתי לדעת!..
סיפור פצץ שימי המשך
שמאוהבת סבבה מאמי.. ובת כמה את?
נשמות שילי קבלו המשךךךך
ואז רשמתי לה פתק "הנקמה מתוקה , אה?"
ראיתי שהיא קראה את הפתק ונהייתה אדומההה חחחח איזה כיף.. פרח אמרתי לך שאת תשלמי כפול על כל דמעה שהוצאתי!!!
ואז היא רצה לבית והיא לא באה לבצפר 5 ימים!!
~~~~~~~~
אחרי 5 ימים
~~~~~
זה היה יום שבת ואמא שלי אמרה לי אם בא לי ללכת לקניון אז אמרתי לה שסבבה..
הלכנו לקניון קניתי חצאית מיני מזה יפההה וחולצה שחורה..
ואז דן התקשר אליי ואמר לי שיש מסיבה בערב במועדון, שאלתי את אמא שלי אם אפשר ללכת והיא אמרה לי שכןן.. אין אין איןןןן חולה על האמא הזאת!!!
הגיע הערב.. התלבשתי ונראתי טיפ טופ.. דן בא אליי ויצאנו למועדון...
המועדון היה מלאאאא ומפוצץץץץ
ראינו את הילההה כפרה עליה=) והיא לא הייתה לבד .. היא הכירה שם איזה אחד וכנראה הם התיידדו אז הם נשארו ביחד...
אז ישבנו ,אני, דן , הילה ותומר (הידיד שהיא הכירה)
התיידדנו כל כך ותומר מתברר שהוא הילד ההכי נשמה בעולם וגם נראה פגז!!
התחלנו לרקוד.. היה בהתחלה שירים רועשים כאלה.. כולנו רקדנו השתוללנו.. ואז דן הלך להביא לנו לשתות .
אני שתיתי מים- במסיבות אני לא שותה משהו אחר..
ודן שתה איזה קוקטייל - עם אלכוהול והל בפנים..
ראיתי שדן התחיל להשתגע!!!
ואז מרוב שהרגשתי רע ישר נכנסתי לשירותים- הוא הבטיח לי שהוא לא ישתה והוא בכל זאת שתה...
השירותים היו של בנים ובנות ביחד..
ואז נכנסתי לשירותים בוכה.. וראיתי איזה ילד מ=ה=מ=ם!!!!!!!
הוא נראה בערך בגיל שלי..ואיך שראיתי אותו מהיופי נעמדתי והסתכלתי עליו- הוא לא הבין למה אני מסתכלת עליו, אבל ראה שאני בוכה.. הסתכלנו אחד על השני איזה דקה שלמה.. עומדים ומסתכלים אחד של השני.. ואז הוא שאל אותי מה יש לי , למה אני בוכה.. ורצתי החוצה... לא היה לי כוח לאף אחד..
יצאתי אל מחוץ המועדון.. וישבתי במדרגות.. בכיתי איזה 5 דקות.. ואז הוא בא..כן כן הוא בא אחרי...
התיישב לידי אבל אני זזתי למדרגה אחרת.. אבל כנאה שהילד לא וותרן וזז למדרגה שישבתי בה...
"מה אתה רוצה??" אמרתי לו בכעס!!
"לדעת למה ילדה כזאת מתוקה בוכה.."הוא אמר
"אני לא חייבת לתת לך הסברים!! תעוף מפהההה"אמרתי
"אני לא עף עד שתגידי לי" אמר
אז אמרתי לו "חבר שלי שם שיכור , ולך תדע מה עושה , הוא הבטיח לי שהוא לא ישתה.. אבל הוא לא קיים.. ועכשיו אני יושבת לי עם עצמי לא יודעת מה לעשות!! מרוצה?!?!? עכשיו תלך מפה ותשאיר אותי לבד.. שלא תפספס את המסיבה המהממת הזאת"
הוא- "אני כל כך מפריע לך?? "
אני-" כןןןןןןןןןןןןןןן"
אז הוא הסתכל עליי בפרצוף עצוב..וקם.. הוא התחיל לעלות במדרגות..
"סליחה אני מצטערת..אני פשוט כל כך כועסת שאני כבר לא יודעת מה לעשות"
אז הוא חזר וישב לידי וחיבק אותי ובכיתי...ישבנו בחוץ והתחלנו לדבר.. מסתבר שקוראים לו מאור והוא גר בשכונה לידי.. 10 דקות מהבית שלי..והוא בן 15 ..
המצב רוח שלי השתפר.. ואז הוא הסתכל עלי ואני עליו ... הוא התקרב, כבר שמעתי את הנשימות שלו...את הלב שלו ..
"לא אני לא יכולה לעשות את זה לדן" אמרתי ורצתי לתוך המועדון... ראיתי את דן יושב שם.. נראה דיי רגוע לעומת מה שהיה..הלכתי וישבתי לידו..והוא נישק אותי.. ואז ראיתי את מאור מסתכל עלינו עצוב כזה, והולך לכיוון השירותים...
הלכתי לשירותים וראיתי אותו שם מתנשק עם איזה בת .. נראת זונה.. עם מחשוף שעוד מעט רואים לה ת'פיטמות וחצאית מיני שלא מחסה לה אפילו חצי מהתחת !!
הסתכלתי עליהם ופתאום ראיתי שמאור שם לב אליי ומהר התנתק ממנה ישררר יצאתי מהשירותים והוא רץ אחרי ותפס אותי ביד סובב אותי ונישק אותי.. אבל ישר דחפתי אותו " אני לא אחת מהזונות שלך!!"אמרתי לו!
הגיע השעה 4 ככה.. אז חזרנו לבית .. אני דן מאור הילה ותומר היינו באותה הסעה.. מאור שם לב שישבתי עם הילה ואיך שאני ודן ירדנו מההסעה הוא הלך להילה וביקב את האיסיי שלי.. והילה ברוב טיפשוטה נתנה לו אותו!!!
יום אחרי הלכתי לבצפר ובכל שיעור אני ודן נרדמנו!!
שחזרתי הביתה אכלתי ונכנסתי למחשב.. פתאום אני רואה הודעת מערכת...
ההודעת הייתה ממאור..
דיברתי איתו קצת ופתאום הוא אומר לי...
***************************************
אתם רוצים המשך ואני רוצה תגובות.. אז כל אחד ימלא את החלק שלוו 😂
חולה עליכםםםםםםםםםםםם
מתה שרופה.. ומקווה שתאהבו את הסיפו ואם לא אז תגידו!!
חחח סיפור מ-ד-ה-י-ם!!!!
יש לך כישרון ענקיייי
שימי המשך דחוףףףף 😊
רצית תגובה תקבלי
חחחח סתםםםם
סיפור יפהההה תמשיכי מאמי..!!!
לאב יו גל!ש