אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאא...
אמאלללהה!!! איזה סיפורררררררררררר!!!!!!!
אני חייבת המשךךךךךךךךך נשמהההה!!!
שמעתת??
דחוףףףףףףףףףףף!!!!!!
אוהבתתתתתתת
דניאלווש 😊
[B][FONT=Times][COLOR=blue]
גלוש נונה שליייי אל תדאגי מאמוש!! =]]
אני לא "יהרוג" אותה.. לפחות לא בפרק הבא..
וצפי להרבה הפתעות כי..... עדיין אני בעצמי לא יודעת את הסוףףף 😁
מתה עליך יפיופה שליייי את משו חבל"זזזז אני אוהבת אותך פולללל נשמתיי
*+*נאפי-מורני*+* אחחחחח נשמה שלייייייייי אין אין עליך נסיכה מושלמת שלייי
את "דה בסט" יפיופית שלייייייי אוהבת אותך פולל נונה שליי =]]
כולם... תגיבו מלא נונים שלייייייייייי לאפ יו פוללללללללללל 😁
דניאלוששששששששששש יפה שליייי
כפרע עליךךך חולה עליךךך מושלמת שליייייייי
אין עליךךךךךךך בוביתת!!!
אוהבת אותךךך פולללללללל נונה שלייי
נשמההההההה שלייייייייייייי!!!!!!!
גרררררררררררר אני פשוטטט שרופהההההההה עליייייייייךךךךךךךךך!!
ועל הכישרוון שלךךךךך!! ועל הסיפור המהמםם שלךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבתתת אותך הכי בעווווווווולםםםםםם!!!!!!!!
ומחכההה כבר להמשךךךך שלךךךך!!!!
אוהבתתתתתתתת המווווווןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
דניאלווש 😊
יאאא ..מסכנונה..
איזה סרט בנית לעצמך.. אבל לא משנהה זה פצצה
תמשיכי דחוףףף
מואהה
מהה??
למה?
שהיא לא תעשה שטויות המשלךךך
[B][FONT=Times][COLOR=blue]
נועוש בובה יש לי איסיקיו נשמתי
234904998
כנסי אלי אם בא לך
מי שרוצה לדבר איתי שתיכנס אלי בכייף נשמות שלי
מואההההההההההה לאפ יו פולל נונים שלייי
המשך מאמי מה נירדמת?!חחחח תמשיכיייי
בתאליי נשמהה זה הסיפור הכי יפה שקראתייייייייייייי
יאלה סימי מהר תהמשךךך 😁
היי יפיופות שלייייייייי
הנה המשךךך כמו שביקשתםםםם הכל הכל בשבילכם חיים שליייי :
לקחתי את השבר של המראה..
וחתכתי את עצמי ברגל..
תקעתי לעצמי את המראה ברגל בתנועות חדות אבל קצרות
אייייייייייייייייייייייייייייי
היתאפקתי שלא ליצעוקקק
אחחח זה כל-כך כואבבב
חתכתי את עצמייי..
שיט כמה דםםםם...
אבל ההרגשה הייתה טובה.. בסופו של דבר..
חתכתי את עצמי עוד 3 פעמים..
זה היה כל-כך טוב.. זה שיחרר אותי..
הוציא ממני את כל הכאב...
אחחח זה כל-כך טובב..
הרגשתי כל-כך משוחררת..
אחרי כמה פעמים..
הלכתי להיתקלח...
שטפתי את עצמי טוב טוב עם מים..
ירד לי מלא דם..
אבל הרגשתי טוב אחרי שחתכתי את עצמי...
יצאתי מהמקלחת..
ניקיתי את כל הדם שהיה על הבגדים והשטיח
שטפתי את החלקים של המראה..
ולא ידעתי מה לעשות איתם..
לזרוק או לשמור..
אני יחתוך את עצמי עוד הפעם..
זה כואב חבל"ז..
אבל זה משחרר חבל"ז..
זה כייף..
החלטתי לשמור את זה מתחת למיטה שלי..
שמתי את זה מתחת למיטה..
התלבשתי שמתי ג'ינס וחולצה צמודה..
היה לי מצב רוח בסדר...=]]
וקראתי לגל שיבוא אלי..
הוא הגיע אחרי רבע שעה..
ישר שהוא ניכנס לחדר..
קפצתי אליו וחיבקתי אותו ונישקתי אותו..
היתנשקנו בכזאת היתלהבות..לא היצלחנו להיתנתק..
זה היה כיףף הרגשתי סוף סוף שאני קצת חייה
הוא הכניס את היד שלו לחולצה שלי ..
ליטף לי את הגב..ירד למטה..
הכניס את היד למכנסיים שלי ליטף קצת את הבטן התחתונה..
ואז הוא התחיל ללטף לכיוון התחתונים שלי
נרתעתי לאחור... גל.. לא.. עדיין לא..
אמרתי לו..
הוא כיבד את הבקשה שלי והפסיק..
אחחחח הוא כזה מושלם אני כל-כך אוהבת אותו...
אבל גם לא רציתי שהוא יראה את החתכים..
ואז יתחיל לישאול שאלות.. אין לי כוח לזה..
היינו ביחד כל אחר הצהריים וגם בערב..
ב-11 וחצי הוא הלך..
כולם היו בבית אז לא יכולתי לחתוך את עצמי..
ויתרתי על זה והלכתי לישון..
זהו לבינתיייםםם בובות
תגיבו מלא מלא מלא מלא פליזזזז 😁
אוהבת אותכם פוללללל נונים שלייייי
מואהההההההה
אמאאאאא איזה סיפור ע-צ-ו-ב אבל גם מ=ה=מ=ם שימי המשך נשמה.......
בואנה היא משוגעת רציני אלוהים ישמור שלא נדע מה כיף בזה?!
כפרה עלייך תמשיכי פליזז נשמהה שליי
חולה עלייך יפתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*