היי כולם טוב אז ככה מתחיל הסיפור שליי =]:
[/COLOR][/COLOR]
7:12 בת-אללללללללל קומיי יאללה כבר 7 ורבעעע
אמא סגרי ת'חלונות נו באמת איזה אור ורק 7:12 דקות נו עוד 3 דקות אני כמה
7:28 יאוווווו אני לא מאמינהמ 7:28 אני חייבת לקום יש לי 10 דקותתתת להיתארגןןןן
י=ש=ש=ש=ש=ש=ש=ש=ש=ש=ש=ש היום הטיול השנתייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
שיט עכשיו יש לי רק 8 דקותתת
אוקיי אז בואו נגיד שעם המורה את הטיול לא התחלתי כל-כך ברגל ימין אבל מילא...הכל יכול להישתפר...
נכנסתי לכיתה ב 8:10 חטפתי איחור אבל לא נורא היתיישבתי מהר ליד שי הילד שאני יושבת ליידו ועשיתי את עצמי מקשיבה...ומבינה כל מה שמדברים...
בת-אל בת-אל היסתובבתי אחורה ראיתי את שירן החברה הכי טובה שלי יושבת בשולחן מאחורי (מה קרה ב-10 דקות החלפנו מקומות לכל הכיתה!?!?) בת-אל תכירי זה כפיר .. והיא מחייכת כמו אנג'לינה ג'ולי אחרי ניתוח השפתייםםם.... והוא מחייך חיוך מיסתורי כזה וקורץ לי עין!! מה?! מה עשיתי המורהההה
את מדברת יותר מדי בת-אל גם איחור וגם מדברתתת.. סליחה סליחה סליחה נו אני לא מדברתתת
אנחנו יוצאים עוד 2 דקות להיתארגן בתור כולם לפי הרשימה!!! דמאט מאיפה אני יודעת את הרשימההה
עלינו על האוטובוס התיישבתי לבד לא היה לי ממש כוח ומצב רוח למישו... ובוםםםםםםםםםםםםם..
נירדמתי... כן כן נו טוב זה מה שקורה שעובדים כל הלילה על מחברת שירים וציור... אני לא יודעת כמה ישנתי אבל פיתאום הרגשתי איזה משו על הצוואר שלי..!!
הלכתי להיתקלח יש לי הצגה בבצפר 😊
תיהיו חמודים ותגיבו
מקווה שאתם נהנים לאב יו אולללללל מואההההה 🙄
נשמע מעניין (ואני בטוחה שיהיה מעניין)!!
וכדי להוכיח שזה מעניין תמישכייי 😊 חחח
חח זה באמת מעניין מאמייי מעניין מה זה היהה חיחיחי
תמשיכי פליז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמע מעניין תמשיכי מאמי..!!
אוקיי אז יאללה הנה המשךךך אבל פליז תגיבווו יותרררררר!! מוואההה חולה עליכםםםם
[SIZE=1][COLOR=blue]
"...הרגשתי איזה משו על הצוואר שליי
פתחתי חצי עין כזה 1 2 3 איייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אלעד ודן קפצו עליייייייי חחחח נו רדוו ממני לפני שהמורה תבואאאאא הם ירדו והתיישבו ליידי... בוקר טוב הנסיכה הנרדמתת..בוקר טוב בוקר טוב...
זהו מעכשיו את לא ישנה הכריז אלעד!!! ירדנו מהאוטובוס להפסקה השעה הייתה בערך 4 אחר הצהריים..
אני יושבת על הספסל עם שירן ואכלנו פיתה עם שוקולד...פתאום אני קולטת גוש ענק של ילדים דפקתי לשירן מרפק.. אייי מפגרת (האהבה אצלנו מופגנת בלי גבולותת...) שירנוש מזה שם הגוש הזה?!
לא יודעת בואי נילך לבדוק...זוזו כבר זוזו כבר.. ובאמת כולם זזו.. נכנסו למעגל ומה אנחנו רואותתתתתת?!?!?!אור הפקצה של השכבה יושבת על הריצפה ומשחקת אותה בוכההה..!!! מה את משחקת אותה מותק אנחנו לא בחוג דרמה שלך!!!!אמרתי לה... כן מה את עושה הצגות גם שירן התחממה..סתמו ת'פה יא מכוערת יא שחיפות מגעילות מה אתם חשות את עצמכם.. שניה לפני שבאתי לבעוט בה הפיל אותי מישו על הריצפה... מזה פה מה קורה פה?!?!!? שאלה המורה שלי הדס...(הסיוט של כל תלמידדדדד) בת-אל עוד פעם את.. ואני מהר בלי לחשוב לא אני רק נפלתי פה מכל הילדים ... מגמגמת כמו אני לא יודעת מה...
מי דחף אותי ..מי הציל אותי מלחזור הביתה.. שירן זאת לא הייתה כי שירן עמדה ליידי.. נו טוב בטח אחד הידידים שלי.. פתאום שמעתי צעקה בת-אל בת-אל בת-אללללללללללל בואי מהרררר לא זיהיתי את הכל אבל מיד היסתובבתי וראיתי את כפיר (הילד החדש) אבל הוא...........אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
פליז תכתבו תגובות זה מזה כיף לקרוא אותםםם
אוהבת את כולכם
ומקווה שאתם נהניםםםםםםםםם 😛
אוקיי אז יאללה הנה המשךךך אבל פליז תגיבווו יותרררררר!! מוואההה חולה עליכםםםם
[SIZE=1][COLOR=blue]
"...הרגשתי איזה משו על הצוואר שליי
פתחתי חצי עין כזה 1 2 3 איייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אלעד ודן קפצו עליייייייי חחחח נו רדוו ממני לפני שהמורה תבואאאאא הם ירדו והתיישבו ליידי... בוקר טוב הנסיכה הנרדמתת..בוקר טוב בוקר טוב...
זהו מעכשיו את לא ישנה הכריז אלעד!!! ירדנו מהאוטובוס להפסקה השעה הייתה בערך 4 אחר הצהריים..
אני יושבת על הספסל עם שירן ואכלנו פיתה עם שוקולד...פתאום אני קולטת גוש ענק של ילדים דפקתי לשירן מרפק.. אייי מפגרת (האהבה אצלנו מופגנת בלי גבולותת...) שירנוש מזה שם הגוש הזה?!
לא יודעת בואי נילך לבדוק...זוזו כבר זוזו כבר.. ובאמת כולם זזו.. נכנסו למעגל ומה אנחנו רואותתתתתת?!?!?!אור הפקצה של השכבה יושבת על הריצפה ומשחקת אותה בוכההה..!!! מה את משחקת אותה מותק אנחנו לא בחוג דרמה שלך!!!!אמרתי לה... כן מה את עושה הצגות גם שירן התחממה..סתמו ת'פה יא מכוערת יא שחיפות מגעילות מה אתם חשות את עצמכם.. שניה לפני שבאתי לבעוט בה הפיל אותי מישו על הריצפה... מזה פה מה קורה פה?!?!!? שאלה המורה שלי הדס...(הסיוט של כל תלמידדדדד) בת-אל עוד פעם את.. ואני מהר בלי לחשוב לא אני רק נפלתי פה מכל הילדים ... מגמגמת כמו אני לא יודעת מה...
מי דחף אותי ..מי הציל אותי מלחזור הביתה.. שירן זאת לא הייתה כי שירן עמדה ליידי.. נו טוב בטח אחד הידידים שלי.. פתאום שמעתי צעקה בת-אל בת-אל בת-אללללללללללל בואי מהרררר לא זיהיתי את הכל אבל
מיד היסתובבתי וראיתי את כפיר (הילד החדש) אבל
הוא...........אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
פליז תכתבו תגובות זה מזה כיף לקרוא אותםםם
אוהבת את כולכם
ומקווה שאתם נהניםםםםםםםםם 😛
מאמיי זה מעניין מאודד אהבתי
תמשיכי בובהה חיחי=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפה..!!
תמשיכי בובה =]
אוהבת אתי
הנה המשךךךךךך
תגיבו מלא זה מזה כיף ליראות את התגובות שלכםםםםםםםםםם =]
[B][FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=red]
הסתובבתי וראיתי את כפיר (הילד החדש) אבל הוא..........אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הוא שכב על הריצפה כולו מתנשף רצתי אליו
כפיררר כפיררר מה קרההה תעזרו לווו תעזרו לווו
צרחתי כמו מטורפתתתתתתתת לא ידעתי מה לעשות עם עצמיייייייייי ואיתו עוד יותררררר
והוא מתנשף ומתנשף ואני רק צורחת וצורחתתת התחלתי לבכות ולבכות
תעזרו לוווו הוא לא נושם
ראיתי את האיש של העזרה ראשונה רץ לעברנו הוא ביקש מכולם לזוז
אבל לא זזתי נשארתי שם האיש עשה משו לכפיר לא שמתי לב
הייתי עסוקה בלבכות ולבכותת אמאאאא כל-כך פחדתי שיקרה לו משוווו
אחרי 10 דקות כולם היתפזרו ובלי לשים לב כפיר ואני נשארנו לבד
אני עדיין בכיתי אבל קצת נירגעתי לו כמו בהתחלה
וכפיר אויש הוא כל-כך יפה... הוא התרמום והתיישב ליידי
ישבנו ככה 10 דקות בלי להוציא מילה מדי פעם להיסתכל אחד על השני לצדדים..
פתאום מישו קפץ עליו מאחור והפיל גם אותי בדרך שנינו נפלנו נשכבנו על הריצפה
מי שדחף אותנו ברח אבל לא שמנו לב היינו כל-כך קורבים
יכולתי לשמוע את הנשימות שלו...
הוא היסתכל עלי עם העיניים הכחולות-ים שלו
ואני היסתכלתי עליו בחזרה
הוא היתקרב עלי לא היתנגדתי והוא המשיך להיתקרב
וברגע אחד.... פתאוםם.....................
הנה המשךךךךךך
תגיבו מלא זה מזה כיף ליראות את התגובות שלכםםםםםםםםםם =]
הסתובבתי וראיתי את כפיר (הילד החדש) אבל הוא..........אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הוא שכב על הריצפה כולו מתנשף רצתי אליו
כפיררר כפיררר מה קרההה תעזרו לווו תעזרו לווו
צרחתי כמו מטורפתתתתתתתת לא ידעתי מה לעשות עם עצמיייייייייי ואיתו עוד יותררררר
והוא מתנשף ומתנשף ואני רק צורחת וצורחתתת התחלתי לבכות ולבכות
תעזרו לוווו הוא לא נושם
ראיתי את האיש של העזרה ראשונה רץ לעברנו הוא ביקש מכולם לזוז
אבל לא זזתי נשארתי שם האיש עשה משו לכפיר לא שמתי לב
הייתי עסוקה בלבכות ולבכותת אמאאאא כל-כך פחדתי שיקרה לו משוווו
אחרי 10 דקות כולם היתפזרו ובלי לשים לב כפיר ואני נשארנו לבד
אני עדיין בכיתי אבל קצת נירגעתי לו כמו בהתחלה
וכפיר אויש הוא כל-כך יפה... הוא התרמום והתיישב ליידי
ישבנו ככה 10 דקות בלי להוציא מילה מדי פעם להיסתכל אחד על השני לצדדים..
פתאום מישו קפץ עליו מאחור והפיל גם אותי בדרך שנינו נפלנו נשכבנו על הריצפה
מי שדחף אותנו ברח אבל לא שמנו לב היינו כל-כך קורבים
יכולתי לשמוע את הנשימות שלו...
הוא היסתכל עלי עם העיניים הכחולות-ים שלו
ואני היסתכלתי עליו בחזרה
הוא היתקרב עלי לא היתנגדתי והוא המשיך להיתקרב
וברגע אחד.... פתאוםם.....................
סליחה שרשמתי פעמייםם.. בטעות... 😁
תגיבו אוהבת את כולכם הכי בעולםםםם =]
[/FONT]
יאאאאא מענייןןן חיחיחי מה קרהה להם?! הם התנשקו?! חחח תמשיכי פליזז בובהה
ולא נורא שזה נשלח לך פעמיים בובה קורה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*