נו מה קרה?? (איך אתם אוהבים להשאיר אותנו במתח זה משהו חחח)
יאלה מאמי שימי המשך ד-ח-ו-ף 😊
וואאייייייי איזה סיפור יפההההה!!!!
תמשייכייי מהר נשמתיייייייייייייייייייי!!!!!!!
דניאלווש 😊
בובה תמשיכי ומהר..!!
את כותבת מהמם..!!
ואני רוצה המשך דחוףף!
סיפור מהמםםםם
שימי המשך..
אז ככה אני בבית חולה 😢
אז יש לי מלא זמן לכתוב לכם המשך משו חבל"ז
אז כתבתי... 😁
הוא היתקרב עלי לא היתנגדתי והוא המשיך להיתקרב
וברגע אחד.... פיתאום................
הורדתי את המבט למטה אבל הוא היסתכל עלי הרגשתי את זה
גם בלי להיסתכל עליו החזרתי את המבט למעלה ראיתי איך עיניו הכחולות-ים
מסתכלות בי במבט כל-כך יפה בחיים שלי לא ראיתי מבט כל-כך יפה עצמתי את העיניים
והרגשתי את השפתיים שלו רכות כמו משי נוגעות בשלי בעדינות ובמתיקות שמשאירה רצון לעוד
ופתאוםם אנחנו שומעים צעקה: כפירררררררררררררררררררר
היתנתקנו במהירות אחד מהשני הוא קם ומהר רץ לעבר הקוללל, שעדיין לא זיהיתי
התרוממתי מהריצפה ניקיתי את המכנס ורצתי לשירן לספר לה מה קורהה
תפסתי את שירן לבד עוד עם הכריךך.. היא אוכלת כמו ציפור אם לא יותר לאט!!
ולפני שהספקתי להוציא חצי מילה,
בת-אל יופי שתפסתי אותך תקשיבי הילד הזה החדש... נווו.. כפיר ...
חשבתי להתחיל איתו היום בקריוקי שתיהיה היום בערב!!
לאאאאאאאאאא צעקתי בליביייייי לאאאאאא שירנוש שלייי רוצה אותווווו
הרגשתי איזה אבן בגודל של אבני הכותל עולה לי על הלב למה לי?!?
עד שאני מוצאת מישו שמוצא חן בעיניי ואני בעיניו בעצם את זה אני לא יודעת
אז החברה הכי טובה שלי חייבת לרצות אותו?!?! דאמט למה?!?!?!?!?
בת-אלל?!? את איתי את מקשיבה לי בכלל היתנערתי מכל המחשבות שמבאסות שלי
כן כןן אני שומעת כל מילה.. לכי על זה אחותיי...מה אני אומרת יאוו איזה אבלה אנייי
ככככככככככוווווווווווווולללללללללללללללללללםםםםםםםםםםםםםם לאוטובוססססססס
צעקה הדס... צעקתי לה בחזרה: איייי הדס נו באמת את תקרעי לך את מייתרי הקול
ואלעד שישב ליידי המשיך אותי,בת-אל את לא יודעת שהם כבר קרועים..
הדס התחילה להאדים ואני ואלעד ברחנו לאוטובוס...
נסענו עוד שעה וחצי בשעה וחצי הזאת כולם עשו עלי מבצע : בת-אל לא נרדמת
כן כןן... אוהבים אותי פה מה אני יגיד לכם.. סתם הם החייםם שלייי אין עליהם
בעולם מצידי שלא יתנו לי לישוןןןן... היה מזה צחוקים ..
אבל אחרי שעה ככה קלטתי את כפירוש הנשמה שלייי יושב לבד...
לא ידעתי מה לעשות ללכת אליו====>לא אני ביישנית מדי
לשלוח אליו את שירנוש====>אבל אולי יצא מזה משו והם יהיו חברים, לא
לשלוח אליו את אלעדוש====>כןןן
אלעדוש עשה לי טובה מאמי שלי תלך לילד החדש תכניס אותו קצת לעיניינים 😎
טוב מאמי שלי אין בעיה חחחח איזה חמודה את דואגת לכל העולם ואישתו...
חחחחחח תודה נשמההה
יש עכשיו כפירוש שלי לא יהיה מצוברח ויבוא להיות איתנווווווו 😁
כפירוש לא בא אלינוכ אבל הוא היה עם אלעדוש והם היסתדרו מצויין...
לפי מה שראיתי... =]
ככה עברו השעה וחצי.. הגענו למחנה פרקנו את התיקים הענקיים שהבנו
פרסנו שקיי שינה ללילה... כן בטח אני ישן שם הלילה...
והיה לנו רבע שעה להיתארגן להחליף לבגדים נורמלים לקריוקי
לבשתי ג'ינס שחור נמוך נמוך.. וחולצת סטרפלס שחורה עם משו כתוב בלבן
שמתי נעליים מגניבות בצבע שחור עם שרוך לבן משו בסט
ויצאתי לקריוקי הייתי בין האחרונים שיצאו ותפסתי את עדי אחת החברות
שלי ילדה סופר חמודה הלכנו ביחד צחקנו קצת...
והגענו לקריוקי פתחנו את הדלת של האולם...
ואתם לא מאמינים מה ראיתיייייייייייייייייי.......................................
[B][FONT=Times][COLOR=orange]
מקווה שנהתנם... הפעם יצא ארוך.. =]
תגיבו בבקשה זה כיף חבל"ז לקרוא ת'תגובות שלכם 😁
אוהבת אותכם מלא מלאאא מואהההההה 😎
גמאני בבית..חולה...בעעעעעעעעעעעעע
סיפור מדהים!
תמשיכי..
בשביל הכיף.. הינה לך עוד הודעה לאוסף חחח 😊
הסיפור מ-ד-ה-י-ם !!!!
שתהיי לך החלמה מהירה (למרות שלנו זה משתלם חיחחי)
אז שימי המשך פליזזזזז 😁
חיים שלי קודם כל תרגישי טוב בובה
איזה מהמםםםםםםםם יאאא מה היא ראתה?!
תמשיכי פליזז מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יוו שימי עוד המשךך מאמייי!!!!!!!!!!
טוב נשמות שלי הגעתי למסקנה שאני חולה עליכםםםם ועל התגובות שלכםםם
ובגלל זה אני יכתוב לכםםםםםםםםםם כל הזמן לפחות פעם ביום אני ישים המשך
אז הנהההה מתה עליכם נשמות שלייייי : 😊
[B][FONT=Times][COLOR=red]
הגענו לקריוקי פתחנו את הדלת של האולם
ואתם לא מאמינים מה ראיתיייייייי.....................
נושההההההההההההההה יפה שלי חייים שליייייייייייי
יאללה כמה היתגעגעתי אליך נשמתיייייייי
קפצנו אחת על השניה.. אני ונושה (לירון.. בת.ז.) חברות מהגן
הכי הכי הכי הכי טובות והיא הייתה חודש בארה"ב ולא ידעתי שהיא תבוא לטיול
איזה הפתעההההההההה יפה שליייייייי איך התגעגעתי אליך נשמה אמרתי לההה
גם אני אליך תאומה כוסית שלי תראי אותךךךך ...
כפרע עליךךך סתכלי עליך יפיופה אחת ארה"ב עושה טוב לאנשים
אחרי כמה שניות פיתאום כולם באו להגיד לה שלום אבל היא ניפנפה את כולם ...
חוץ ממני כמובן ... יאוווו לירוני מאמוש שלי כמה דברים יש לי לספר לךךךך
יאללה נושה איך היתגעגעתי אליךךך ... ומי זה כפרע החתיך עם הדיזל ...
אהה מאמי אחר-כך אני יספר לך זה כפירוש...
טוב נשמה שלי..
הלכנו לאיפה שכל החברה שלנו... התחלנו לשיר להישתולל
ואז התחלנו לירקוד כי עשו לנו אחרי חצי שעה של קריוקי לא מוצלח ממש
עברנו למסיבת ריקודים סוערתת...
באמצע לירון קראה לי ללכת לשירותים שניהה...
יצאנו לשירותים נעמדנו מול שתלי מראות גודלות
סידרתי את השיער שלי חום כהה מדורג.. עם תלתלים קטנים
אבל לא מתולתלת ממש ככה תלתלים בנטיה לבקבוקים..
שמתי עיפרון שחור ועברתי עלך הליפגלוס
לירוני היסתכלה מהצד וצחקה עלי..
מה קרה כפרע את רוצה להרשים איזה מישו..?!?!?
לא ואת יא פקצה אחת עושה פוזות חזרת סה"כ מארה"ב עניתי לה בצחוק...
והתחלנו לרדת אחת על השניה... כן כן.. אנחנו מפגינות אהבה בדרך שלנו..
חזרנו למסיבה... כן אתם יודעים באיזה קטע... בסלואו..
אורן ילד שדלוק איזה חצי שנה על לירונוש לקח אותה..
ואני נעמדתי ליד שירנוש...שקיוותה כל-כך שכפיר יזמין אותה..
פתאום קלטתי את כפיר מתקרב אלי.. המבטים שלנו נפגשו...
והוא בא לפתוח את הפה אבל שירנוש שלי הביישנית פעם ראשונה בחיים שלה
הזמינה את כפיר לרקוד.. והוא כפרע עליו לא יכול לסרב איזה חמוד אמר כן..
והם הלכו לירקוד... מסתכל אלי במבט של.. מצטער-לא-יכולתי-להגיד-לא
פיתאום מישו בא אלי מאחור.. היסתובבתי זה היה...
אלעדוש.... הוא אוהב אותי מסוף כיתה ז'.. הוא הזמין אותי לירקוד ...
נו טוב עכשיו אני מבינה את כפירוש החתיך שלי גם אני לא יכולתי לסרב..
חייכתי לאלעדוש חיוך קטן והלכנו לירקוד...
ככה עבר הסלואו... בעעע לא היו משו.. השיר היה סתם.. והבן זוג גם... 😊
חזרנו לירקוד אני ולירונוש עלינו על אחד הרמקולים הענקיים שהיו שם והתחלנו לירקוד....
אחר כך כמה בנות רצו שנרד כדי שהם יעלו... ירדנו ורקדנו באמצע הרחבה..
פתאום קיבלתי איזה אס-אמ-אס...
לא זיהיתי את המספר פתחתי אותה ו......
מקווה שאתם נהנים... כמו שאני נהנת לכתוב לכם ולקבל ת'תגובות שלכם.. 😁
אוהבת אותכם פולללל נשמות שליייייייי
תגיבו ואני ימשיךךךךך מתה עליכם מואההההההההההההה 😁
הודעה מכפירו'שש אמןן
חחח כפרה עליך תמשיכיי פליזז זה מהמם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי בטח שאהבנו את הסיפור הוא מ-ה-מ-ם
תמישכייי פליזזזזז
אוקי רשמתי לכם המשך ארוך... 😊
מקווה שאתם נהנות מהסיפור ולא נמאס לכםםםםם
פליז תגיבווווו
אוהבת את כולכם אתם אתם כאלה מושלמות נשמות שלי
תפגשי אותי ברבע ל-1 מאחורי האולם של הקריוקי..
לא זיהיתי את המספר, לא היה רשום שם..
החלטתי לו ללכת.. ובדיוק אחרי חצי דקה החלטתי ברוב קולות
הצבעתי אני עם עצמי..ל=ל=כ=ת מה לעשות הסקרנות הרגה אותי
חזרתי לרקוד
לירוני: נוש איפה היית כפרע!?
אני: סתם היה לי טלפון מאמוש...
לירוני: טוב =]
המשכנו לירקוד פתאום הרגשתי מישו תופס לי במותניים בהתחלה לא התייחסתי
זאת בטח נוש חשבתי לעצמי.. אבל פתאום קלטתי שהיא ליידי אז היסתובבתי וקלטתי
את טל... החבר שלי לשעבר... אמא הוא כזה חתיך.. לא ראיתי אותו הרבה זמן..
אבל הוא נראה משו בסט!!! נו גוד ממתי הוא הפך להיות כזה חתיךך?!?!?!
איפה אני חייה מה יש לי לאן הלכתי .... אולי שירנוש צודקת...?!?
לההההה אני הייתי פה כל הזמן...אבל מצד שני הוא חתיך כל-כך...
דייי את חייבת להפסיק את ההרגל המפגר הזה ===> לדבר לעצמי ועוד בציבור
היסתובבתי בשיא הטקט הורדתי את הידיים של טל מהמותניים שלי...
אבל כפיצוי רקדתי איתו איזה 5 דקות ככה...
והלכתי בחזרה ללירוני רקדנו ואז היתפזרנו כולם..
אני ולירון שמנו את השקי שינה אחת ליד השניה והלכנו להחליף בגדים..
נוש לבשה בוקסר של טוויטי אדום יפה כזה וגופיה צהובה... מטורפת היא והצבעים שלה
ואני לבשתי בוקסר שחור של טינקרבל.. וגופיהה שחורה ושמתי את הריף (נעליים( השחורות שליי...
פתאום קלטתי שהשעה רבע ל-1 עפתי בשיא המהירות למאחורי האולם של הקריוקי
לא ראיתי שם אפחד אז החלטתי ללכת...
בת-אלללל בת-אללל חכי על תלכי.. לא ממש זיהיתי את הקול אבל הלכתי לכיוון שלו..
ראיתי את.............. כ=פ=י=ר
הוא כזה חתיך הוא היה עם בוקסר כזה וגופיה... .חחחח כולם ככה...
והוא ישב על איזה ספסל כזה... באתי והתיישבתי ליידו...
הוא היה ממש אבל ממש נבוך והסמיק בטירוףףף אוייי יפיוף שלייי
כפיר זה אתה שלחת לי את ההודעה מאמי!?
כן...רציתי להגיד לך משו...
יאללה שפוףף נשמהה אמרתי לו בחיוךך הכי חמוד שיצא לי בעולםםםםם
הוא חייך אלי בבישנות בחזרה לקח נשימה עמוקה.. קצת נבהלתי ואמר....
אני חושב.. שאני.... נו מה אתה חושב קטעתי אותו בלי לחשוב אפילווו
נוו אני במתח... סתמי כבר בת-אל נו את עושה לעצמך פאדיחות...
אופס סליחה מאמי..
חחח לא נורא הוא חייך אלי..
אני חושב שאני...
מי שםםםםםםםםם שמענו צעקהה מחרישת אוזניים
זאת הייתה הדס... דמאט אני שונאת אותו היא תמיד מגיעה ברגעים הכי לא טובים
בלי לשים לב נפלנו מרוב לחץ למקום קטן מאחורי המדרגות נפלתי על כפיר ..
הוא היסתכל לי טוב טוב בעיניים הרגשתי אותם חודרות בי
הוא הצמיד את הפה הרך שלו לפה שלי וכן..כן... ה~י~ת~נ~ש~ק~נ~ו
איזה פעם ראשונה מושלמת אמרתי לעצמי... =]
היתנתקנו ששמענו את הקול של הדס הולך ונעלם ..
קמתי מאליו מהר... הסמקתי כל-כך...
התיישבנו בחזרה...
ופתאום נזכרתי...
כפיר לא אמרתי לי מה רצית להגיד לי...
אהה נכון טוב אז רציתי להגיד לך ש...........
זהו להפעם...
רוצים המשך!?!?
יאללה תגיבו נשמותתת
לאפ יו אול הכי בעולם
[B]בטחחח שרוצים המשך!!
המשךך מידדדד
חחח
תמשיכי מאמי סיפור מושלם!!!!!!!
בתאלוששששש
שאני אוהב אותך חחחחחחחחחחח
כפרה עליך תמשיכי פליז בובה אחלה סיפור מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*