איזה סיפור יפההה אני מתהההה
בטח שרוצים המשךך אבל דחוףףף
דיי... אני חייבת המשך... פליז פליז פליז.. תמשיכי לכתוב...
את כותבת מדהים!!!
😁
*+*נאפי-מורני*+* מתה עליך נשמה שלייי איזה מאמי את יאווווווו
בתאלוששששש יאווו גם התגובות שלך את כזאת נשמההה חולה עליךךך
טוב נשמות שלי אני חולה עליכם ולא מתאפקת אז רשמתי המשך
אני חושב שאני מאוהב בךךך
יאווווו אני לא מאמינההה יששש ישששש מישו למעלה אוהב אותי למרות הכללל
הנסיך שלי מאוהב ביי אני לא מאמינה יאוווווווו דייי תפסיקי לדבר לעצמך ותעני לייי
אני גם מאוהבת בךך מאמי
והוא היתקרב אלי ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים
ואז הוא היסתכל אלי ואמר לי אז.. בת-אל את רוצה להיות חברה שלי??
אמממ תן לי לחשוב על זה שניה==> ברוררררר הדבר שאני רוצה הכי הכי עכשיו
זה להיות חברה שלך מאמי שליייי
ואז ישבנו שם עד 4 ודיברנו יאאא הוא כזה מתוקקק יש לו ת'אופי הכי יפה בעולם
וגם היתנשקנו קצתת...
ואז כבר הרגשנו שאנחנו עוד שניה נרדמים אז הלכנו לשקי שינה
והוא הביא את השק שינה שלו ליד שליי
וככה ישנו אחד ליד השני.... איזה נשמה הוא אני מטורפת עליו..
אייייייי נוש יא אבלה מה את שמה לי את היד שלך על הפנים אמרתי
אבל אחרי שניה קלטתי שהיא לא ערה בכלל אז החלטתי להחזיר לה
אם אני ערה אז גם היא תתעורר
יצאתי מהשיק שינה בררררר איזה קוררר ו: 1,2,3 בוקר טובבבבב
קפצתי עליההה חחחחח איזה חמודה... איזה צעקה דפקההה
היא גם העירה בצעקה שלה את כפירוש שלי...
אייי מפגרת מה את עושהההה
סתמי יא אבלה את גם הערת אותי עם הידיים שלך
טוב מאמי בוקר טוב נוש
בוקר טוב יפה שלי אמרתי לה...
ואז היסתובבתי לצד השני בוקר טוב יפה שלי
בוקר טוב נשמתי ענה לי כפיר ונתן לי נשיקה קטנה על השפתיים
מזה מזה מזה מזה אתם חברים ולא ביקשתי את הרשותת שלי אה??!?!
חחחח נוש תרגעי הנה הוא שואל את הרשות שלך נכון מאמי?
בטח... אמממ נוש? כפרע עליו איזה חמוד לא ידע את השם שלה... ילד חדש...
לירון בשבילך ענתה בציניות אבל עם חצי חיוךך... נשמה שלי...
לירון אפשר אני יכול להיות חבר של בת-אלוש!?
חכה קודם כל אני יעשה לה שיחת בנות אחר כך נדברר
חייכתי אליו נתתי לו נשיקה בלחי
והלכתי לצד עם לירוני
מה יש לך מה את מטורפת מסכן מה הקטעים שאת עושה לו ?!?!
תרגעי זה בצחוק הוא יודעעע
ואת מכוערת אחת את יותר טובה?!?! לאאא למה לא סיפרת לייי
כי זה קרה אתמול בלילה את כבר ישנת כפרע
והגעת רק במסיבה...עניתי לה..
טוב מאמי את אוהבת אותו?? היא שאלה ברצינות הפעם..
כן אני מטורפת עליו חולה עליו אוהבת אותו הכי בעולם
אתמול דיברנו כל הלילה הוא כזה נשמהההה אמרתי לה מחייכתתת חיוך ענקי
טוב נו.... היא הלכה אליו.... כפיר יש לך רשות....
קפצתי אליה כפרע עליך נשמה שליי אני אוהבת אותךךך הכי בעולם
וכפירוש עושה כזה אהמ אהמ... קפצתי עליוו נתתי לו נשיקה (בשפתיים)
ואמרתי לו שאני אוהבת אותו גם הכי בעולםם והוא אמר לי שגם הוא...
כל התלמידים לבוא עכשיו לאולם מידדדד שמענו את הדס צורחת למיקרופון שהיה לה
מה היא רוצה על הבוקר המפלצת הזאת..
הלכנו אני לירון וכפיר כולם עם בוקסר וגופיה כמו שאר הילדים
אני וכפיר הלכנו מחובקיםםם
ולירוני הלכה ליידי
נכנסו לאולם בין האחרוניםם
ועמד שם איש לא מוכרר והוא היה עם...........................
מקווה שאתם נהנות!!
אם אתם רוצות פחות המשכים או יותר קצריםםםם
רק תגידו הכל בשבילכםםםם
פליזזזזזז תגיבו זה נותן רצון להמשיך 😁
אוהבת אותכם נורא נורא אין אין עליכם נשמות שליייי
אם אתם רוצות פחות המשכים או יותר קצריםםםם ההפך הוא הנכון ----> אנחנו רוצות יותר המשכים ויותר ארוכים חיחיחי
הסיפור שלך מדהים מהמם ומה שלא....
תמישכיייי דחוף פליזזזז 😊
יפהההההה!!! תמשיכי מאמי וכמה שיותר ארוך!!
מאמייי שליי קודם כל גמני מתה עליך יפה שלי כפרה עליך תודה בובה גם את מאמי
אין כמוך את ילדה מיוחדת בובההה
אחלה סיפור מאמי אהבתי תמשיכי פליזז
ומה פתאום המשך קצר או פחות חח כל פעם שיש לך זמן וכוח תשימי יפיופה שלי
חולה עליך אחותי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היי נשמות שליייייי
כתבתי לכם המשך בשיעור אנגליתת.. כל present past והבלה בלה... לא מבינה כלום
אז מקווה שאתם נהנות יפות שלייייי מואההההההה
הוא עמד שם עם.................... רובה!!!!!!!
טוב הוא בטח אחד מהחיילים שבאים להסביר על כל מיני דברים..
התיישבנו וראינו עוד שני אנשים עם רובים טוב זה כבר מוזר..
הם נעלו את הדלת ואני לחצתי את היד שלי בתוך היד של כפיר..
הוא הסתכל אלי וחייך חיוך חמוד כזה שנרגיע אותי ..
אבל לא להרבה זמן...
שניים משלושת האנשים עם הרובים נעמדו לשמור על הדלתות
והאיש שעמד על הבמה התחיל לדבר....
שלום שכבת ח' מבצפר אורט איך הטיול השנתי שלכם? אתם חוזרים הביתה מחר לא?
כן.. כן.. כן.. נשמעו קולות מכל מיני מקומות באולם..
אז זהו שלאאאא הוא צעק!!!! מה?!?!!?!?!??!!~?!?!? נשמעו קולות צעקות יבבות
מכל רחבי האולםםם ילדות התחילו לבכות אני נשארתי אולי "רגועה" מבחוץ
אבל לחצתי עוד יותר את היד שלי בתוך היד של כפיר וכמו פעם שעברה
הוא היסתכל אלי אבל הפעם המבטח שלו היה מודאג בלי חיוך..
הרגשתי את הפחד הולך ומתפשט בכל כולי
לקחתי את היד השניה שלי ושמתי אותה אצל מור הידיד הכי הכי טוב שלי
הוא אח שלי דואג לי כמו מטורף הוא הגב שליי
פתאום הרגשתי מישו מחבק אותי מאחור... זאת הייתה לירוני
היא הייתה עם דמעות בעיניים ואיך שראיתי אותה בוכה התחלתי גם לבכות
מהיום אף אחד לא מיתקשר לא הביתה לא להורים לא לשום מקום!! צעק האיש שעומד על הבמה
אויש שכחתי להציג את עצמי אני אלי נוסבאום אני "ישמור" אליכם בשבועיים הקרובים
שבועיים?!!?? לאאאאא נשמענו צעקות בכי קורע לבב באולם
אבל האלי הזה לא שם על אף אחד
אני מקווה שיש לכם מספיק בגדים ואם לא לא נורא
יש לכם את המקלחות.. ותישנו בשקי שינה
ארוחות:
ארוחת בוקר ב-8 וחצי בחדר אוכל
ארוחת צהריים ב-2 בחדר אוכל
ארוחת ערב ב-8 וחצי בחדר אוכל
טוב לפחות לא נמות ברעב ... אמר מור.. יאוו הוא כזה חמוד...
מור זה לא הזמן לבדיחות לחשתי לו...
טוב זהו לבינתיים אל תשכחו ארוחת צהריים כבר פיספסנו ב-8 וחצי ארוחת ערב חבר'ה
להיתראות הוא סיים את דבריו ויצא מהאולם..
5 דקות אפחד לא זז היינו בשוק לא הבנו עדיין מה קורהה
הלכנו למורות אבל הם שתקו סירבו להגיד משו בנושא
אחרי 7 דקות ככה התחלנו להיתפזר.. אני וכפיר עוד היינו מחובקים
מור מחזיק לי ביד השניה
ולירון לידנו היינו ממש ליד הדלת פתאום הרגשתי שאני......
זהו.. מקווה שנהנתםםם
לאפ יו הכי בעולםם אין עליכם בובותתתתתת
תגיבוווו פליזזזזז 😁
המשךךךךך דחופפפפפפפפפפפפפפ אהבתי תסיפוררררררררררר משו פחדדדדדד
השמךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך מהרררררררררררר
אמאאא מה זה היה?!
תמישכיייי דחוףףף פליזזז (ואיזה כיף לפעמים שיש שיעורי אנגלית הא?!) 😊
אמאאאאאאאא יואווו איזה מסכניםםם מזה? מי אלה?!?!
תמשיכי פליזז בובה
אין לך מושג כמה זה מסקרן ורק את יודעת את ההמשך חח
חולה עליך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
א'ימלההההההההההההההההההההההה
איזה מפחיד!!
המשךך דחוףף!!
סיפורר
מ^ו^ש^ל^ם
מתה עליךךךךךך
בתאלושששששש
מממממממממאמי דחוווווווווווווווווווווף המשךךךךךךךךך
דייייייייייי אל תבאסיי !
פעם ראשונה שאני קוראת ככה הרבההה ! !
את חיייייייייבת להמשייך יוו איך ביאסת אותי שראיתי שזה ניגממר
יוווווווווווווווו ! !
אני מכריחה אותך להמשיךךך ! ! !
ח---ו---ב---ה ! ! ! !
[B][FONT=Times][COLOR=blue]
יאווווווו סורי שאני לא עושה המשך.. 😢
אני עובדתת על זה נשמות שלייייייייי
מקווה שיש לכם סבלנותתתת 😁
לאפ יו הכי בעולםםם
בת-אלוש =]
הנה המשכתי הבטחתי וקיימתי
מקווה שתהנווו 😉
אין עליכם אתם הכי הכי הכי הכי בעולם מטורפת עליכםםםםם 😁
לא מחזיקה מעמד ו....... היתעלפתי
אחרי כמה זמן אני לא זוכרת כמה
מצאתי את עצמי על איזה שק שינה נראה שלי ומלא ילדים מסביבי
ניסיתי להתרומם אבל כאב לי הראש חבל"ז אז נישארתי על השק שינה
אחרי כמה שניות ראיתי ליידי את כפירוש נוש ושירני מסתכלים אלי
ואני בחצי חיוך.. היי מה קורה.?!
בת-אלוששש את בסדר מאמי שאלתי אותי לירון
ברור שאני בסדר מה קרה..!?!?
את היתעלפת עלי אמר כפירושש כפרע עליוו איזה חמוד
אה אוקי סליחה..
קמתי היתנערתי מהעלים שהיו אלי וחייכתי לכולם..
טוב אפשר להיתפזר אני בסדר.. איזה לחוצים..
ופתאום מישו בא אלי מאחור את בסדר..
כן היסתובבתי אליו עם חיוך חמוד כזה
ויאוווווווווו איזה חתיךךך אממממ זה גללללל יאוו אני לא מאמינה הוא בא אלי
אופס שכחתי להציג את החתיך העולמי הזה:
גל ט'טניק חתיך הורס מושלם מהבצפר שלי
הייתי דלוקה עליו קצת לא זוכרת מתי..
אבל ירדתי ממנו מזמן...
מאיפה הוא מכיר אותי..!?!??
יופי אם את בסדר אני יכול ללכת בה ביי..
מי זה היה שאל כפיר ...
אפחד עניתי לו מהר ונתתי לו נשיקהה...
הלכנו לאכול ארוחת ערב...
היה ספגטי ושניצל נחמד.. מספק.. לא צריך יותר מזה...
הלכתי לשים בגדי שינה.. עם לירוני ושיר עוד ילדה מהכיתה שלי
הם יצאו לפני ואני עוד אספתי את השיער
הע=ב=ה במובן החזק של המילה שלי לקוקו גבו ה.. הכי נוח בעולם
יצאתי פיתאום מישו תפס אותי והצמיד אותי לקיר
זה היה.............גל איזה הורס הוא אמא
ומקרוב עוד יותר.... יאווו הוא כזה חתיך..
מה אני מרגישה כלפיו עוד משו?!?!
לאאאאאאא אני עם כפיר אסור לי לעשות שטויות
אבל הוא כל-כך יפה ומקרוב אפילו עוד יותרררר
מה לעשות מה לעשותתתת
וכל הזמן הזה שאני מדברת עם עצמי...
הוא מיתקרב אלייייייייי ו.........
מה אתה עושהההה?!?!? עוףף ממני עזוב אותי כבררררר
את מהממת חבל"זזזזז
תודה אמרתי אבל עזוב אותייייי עוףףף ממני עכשיוווווו
הוא שיחרר אותי ואני רצתי למקום שישנו בו...
יאווו מה זה היה מה עובר על הבן אדם.1?!?!?!
הוא ידע שהייתי דלוקה עליו ורק עכשיו ניזכר להגיב?!!?
לא אבל אני של כפירוש ואני אוהבת אותוווו שיכנעתי את עצמייייי
ניכנסתי לשק שינה אמרתי לילה טוב לשירן לירוני וכפירוש
ועצמתי עיניים
אבל אוףףףף אני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו... ====>גל 😁
יאווו אני מתההה מה עובר אלייי דיי בת-אל תנשמי עמוק ותחזרי אחרי
את אוהבת את כפיר את אוהבת את כפיר את אוהבת את כפיר את אוהבת את כפיר
כן.. כןן.. ככה עבר חצי לילה עד שבסוף התייאשתי ונרדמתי... 😊
זהו אני ימשיך שיהיה לי רעיון להמשך..
בינתיים לא יצא משו... 😢
אוהבת אותכם פוללל נשמות שליייייייי 😁
בת-אלוש =]