לא יצא לך משהו---> יצא סוף פשוט סיפור מהמםם!!!!
מקווה שיהיו רעיונות בקרוב... תמשיכייי 😁
סיפור מהמממממממממממממממם מאמוששש!! תמשיכייי!!
כבר התמכרתייי
יאאאאאאאא בתאלו'שש יפהה שליי
סוףף הדרךך של סיפורר
יאא אבל שהיא תישאר עם כפירו'שש חח
הוא הכי חמודד
תמשיכי פליזז בובהה
חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמות שלי תקשיבו
יש לי בעיה במחשב ואני לא יכתוב לכם ככה שבוע עד שיסדרו אאותו 😢
אני אוהבת אותכם הכי בעולםםם 😁
ומצטערתת מאוד מאוד 😢
יש יש יש יש המחשב חזר הוא בסדר בסוףף =]]
כתבתי לכם מהר מהר המשךךך מקווה שאתם תהנוו
אוהבת אותכם הכי בעולם מואההה
הרגשתי משו על הצוואר שלי
האור של השמש סינוור ישר את עייני שפתחתי אותם
במבט חטוף ראיתי שזה כפיר
התיישבתי אבל עדיין בתוך השק שינה
היסתכלתי על כפיר הוא כזה חתיך..
אבל חתיך זה לא מספיק אני אוהבת אותו....נכון?!?!
נתתי לו נשיקה אמרתי לו בוקר טוב..
ונכנסתי בחזרה לשק שינה
אין לי כוח לשום דבררר
שום דבררררררררררר =[[
הדבר היחיד שטוב בחטיפה הזאת
כן כן כבר כולנו הבנו שחטפו אותנו... מי... את זה עדיין אנחנו לא יודעים
חזרה לעיניין: הדבר שטוב בחטיפה הזאתת הוא..:
שלחוטפים לא אכפת מה אנחנו עושים
אנחנו לא לומדים
מה שאנחנו צריכים לעשות זה רק לבוא לארוחות..
כל השאר עושים מה בראש שלנווו זה כזה כיףףף =]]
קמתי אחרי שעה.... כבר כולם היו ערים..
היסתובבתי לנוש היא הייתה כבר ערה..
יצאנו מהשקי שינה לכיוון השירותים..
צחצחנו שיניים שטפנו פנים החלפנו בגדים (ג'ינס וגופיה)
יצאנו מהשירותים התיישבנו על השקי שינה
שפתוחים כל היום כי במילא אנחנו ישנים בהם כל הזמן..
אז למה לקפל ולפתוח כל יום!?!
אני ציירתי פיות
אני מציירת אבל רק פיות
אומרים שאני מציירת יפה..
אני חושבת שאני מציירת בסדר..
נוש כתבה כל מיני דברים היא כותבת יומן
משפטים שירים מה לא היא מזה מוכשרת..
אבל היא לא אוהבת להראות את מה שהיא כותבת
בקושי לי היא מראה.. =\
ככה עבר היום דיברנו ישנו עוד קצת ציירנו..
ככה עד שב-8 וחצי הלכנו לאכול ארוחת ערב..
ספגטי עם שניצל.. פשוט רגיל אבל ממלא..
ובשבילי זה מה שחשוב אני לא מתלוננת
סיימנו לאכול..יצאנו החוצה התיישבנו כל החבר'ה על השקי שינה
דיברנו.. עשינו צחוקים חבל"ז
סיפרנו לכולם שאני וכפיר חברים.. 😁
ואפילו יצא זוג חדש
שני ודניאל חברה שלי וידיד טוב שלי הם מזה חמודים ביחד..
ככה היינו עד 1 וחצי ואס כולם היתפזרו לישון
נתתי לנוש וכפיר נשיקת לילה טוב
ונירדמנו
באמצע הלילה לא יודעת מתי אבל היה ממש ממש חשוך
מישו העיר אותי בת-אל בת-אללל קומי שניה..
לא זיהיתי את הקול ואת מי זה היה
אבל הוא שם אלי משו וברח!!!!!!
זה לא היה כפיר ולא נוש כי הם היו ליידי.. ישנים..
מי זה היה!?!? מה הוא שם אלי?!?!
מי זה היה ------->לא יודעת
אבל הוא שם אלי מכתב ובמכתב והיה כתוב בו ש.........
זהו....
פליז תגיבו מלאאאאאאאא
אוהבת אותכם פוללל נשמות שלי אתם הכי בעולםםםםםםםםם 😁
יפההה שלייי קודם כל אני הכי שמחה בעולם שהמחשב לך בסדר ואת פה איתנו חיחי
חולה עלייך נשמה שלי
יצא מדהיםםםם אבל מה היה כתובב
חחח תמשיכי פליזז
סוף הדרך של סיפור
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי זה סיפור שווה ביותר! 😎
מחכה להמשך! 😊
יאוווו איזה יפהההה
וגם אשרת אותנו במתח.. לא יפההה חיחיחי סתםם
אז פליזזזז המשךךך מהררר
פליזזזז
לאב יו
גל!ש
כתבתי לכם עוד פעם היום...=]]
כדי לפצות אותכם על היום-יומיים שלא כתבתי בכלל 😁
מתה עליכם נונים שלייי הכי בעולם מואהההההההה
פתק 1
צאי מהשק שינה לכיוון השירותים..
יצאתי מהשק שינה והדרך הייתה מוארת בנרותת
יאווו מזה מי עושה לי את כל זה..!?!?
הגעתי לשירותים חיפשתי קצת ומצאתי ליד נר אחד..
פתק 2
לכי עם האורות לכיוון חדר האוכל..
הדרך הייתה עדיין מוארת ומצאתי את הפתק השני
על הידית של חדר האוכל
פתק 3
לכי למקום שפגשנו בפעם הראשונה בטיולל
איפה זה?! השירותים או מאחורי האולם?!?
מי עושה לי את זה כפיר או גל?!?
החלטתי ללכת למאחורי האולם ..
כי למרות הכל כפיר הוא חבר שלי..
לא יודעת רציתי ללכת למאחורי האולם קודם...
הדרך לא הייתה מוארת אפילו בנר אחד..
קצת היתבאסתי..
הגעתי מאחורי המדרגות אבל אז..
היסתכלתי על המקום הקטן שאני וכפיר
נפלנו אליו שהדס באה..
וראיתי שהוא מלא באורות אדומים
ומלא בלוני לב ענקיים
והיסתכלתי ומצאתי בפנים את כפירוששש
קפצתי אליו.. נתתי לו נשיקה ענקיתת
חיבקתי אותו חיבוק ענקקק
הוא חייך ראיתי על הפנים שלו שהוא מאושר
אני אוהב אותך הוא אמר לי..
אני אוהב אותך גם עניתי לו
והוא נתן לי נשיקהה
יאווו אני עכשיו בטוחה אני אוהבת אותו!!!! =]]
הוא כזה חמוד..
היינו נורא עייפים השעה הייתה 3 וחצי
הלכנו לשקי שינה...
נרדמנו אחרי 2 דקות בערך..
קמתי בבוקר כל הקולות של הציפורים
היו כאלה מגניבים
היסתובבתי לצד של כפיר ו.........
הוא לא היה שם!!! טוב הוא בטח קם כבר..
היסתובבתי לצד של לירון ו........
היא לא הייתה שם.. אמא מה קורה פה!?!?!?
התיישבתי ליראות...
ויאוו איזה שקט היה אפחד לא היה!!!!!!!!!!
מה קורה פה אמאאאאאאא צרחתי!!!!!!!
קמתי התחלתי לרוץ בין השקי שינה
נכנסתי לשירותים לא היה שם אפחד..
נכנסתי לאולם ו...........
יאווו איזה הקלה... כולם היו שם..
אוו בוקר טוב גברת גרשוביץ'
איך ישנת שאל אותי אלי...
טוב מאוד מה איתך עניתי לו
והלכתי התיישב ליד נוש וכפירוש
למה לא הערתם אותי מגעילים אתם יודעים איך נבהלתי..
לא רצינו היית כל-כך חמודה שישנת ענה לי כפיר עם חיוך..
נתתי לו נשיקת בוקר טוב וחיבוק ענק
וגם ללירונייי
טוב חבר'ה תקשיבו יש לי הודעה לכולם..
אתה הולך לשחרר אותנו צעק ילד אחד?!
לא... ענה אלי.. אוףף היתבאסנו..
אבל יש לי משו אחר להגיד לכם..
זהו.. אני ימשיך ... אל דאגה... מבטיחה מתה עליכם הכל בשבילכםםם
אחלו לי בהצלחה יש לי מבחן חוזר מחר באלגברה אחרי שקיבלתי 60 😢
בה ביי אוהבת אותכם פולללל נונים שלייייייייייייי 😁
י'איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכיייי דחוףףףףףף
ובהצלחה במבחן מאמי!!!!!!!! 😁
תודה מאמוש הלוואייי
אוהבת אותך בובההה תודההההה =]]
מחזיקה לך אצבעות חחחח 😊
חולה עלייך מואההההה
ווווווווואיי מאמי סיפור מדהים!!
אבל למה לבאס?!?!!?
כולי מבואסססת הייתי שקועה בסיפור ועצרת אותו בשיא המתח ! !
חחחחחחחח חווולה עלייך נועוש
גל!ש חולה עליך יפה שלייייי מתה עליך בובהההה
*+*נאפי-מורני*+* אין אליךךך נשמתי אוהבת אותך בובה
נועוש חחחחחחח איזה נשמהה מתה עליךך בובה
[B]
אוקיי אז ככה תודה לכולכם על התגובות נשמות שלייי
מתה עליכם..אני אוכלת צהריים.. אז בינתיים אני ירשום לכם המשך..
והנה המשך... מואההההההההה
אוקי אז מה שרציתי להגיד לכם זה שתי דברים...אחד..
החלטתי שאתם לא מתבטלים יותר ככה במשך היום אלא...
פליז אל תגיד שנלמד פליז פליז פליזזזזזז
אנחנו ניצא לטיולים..אנחנו עוזבים את המחנה ויוצאים לטיולים בשטח..
נטייל כל השבוע ושישישבת ננוח פה במחנה..
לאא.. מזה פה?!? צבא.?!!? היו כל מיני צעקות...
אבל לטייל דווקא נשמע לי נחמד..
אני בחוגי סיירות כבר שנה שנייה ואני אוהבת לטייל..
אז ככה שאין לי בעיה לטייל במקום להיות כל היום במחנה..
חכו אל תתפזרו יש לי עוד הודעה..
היום בשעה 3 בצהריים כל ילד בתורו לפי הכיתות ח'1 ח'2.. כו'..
כל ילד יטלפן למשפחה שלו..
אסור למסור שום פרט על החטיפה..
ואם תמסרו השיחה תנותק...
היו צעקות של אושר דמעות מה לא...
ישששש סוף סוף אני ידבר עם המשפחה שליייי
אני מזה מתגעגעת אליהםםםםםם
(דרך אגב עברו 5 ימים מאז שנחטפנו... )
כולם חיכו בקוצר רוח ואני כמובן עם המזל שלי הייתי ח'6
ככה הגיע השעה 3 אבל כמובן לא הייתי בראשונים ..
התור שלי הגיעה רק בשעה 8..בערב..
אני: הלו אמא?!?!
אמא שלי: בת-אלייי יפתי מה שלומך נשמה שליייי
אני: אמאאא יאווו איך אני מתגעגעת!!!
אמא שלי: הכל טוב מה שלומך ילדה שלי?!?
אני: בסדר אמא אני בסדר גמור מה איתכם שם ?!? מה שלום כולם
אמא שלי: כולם דואגים לך מאודדדד חמודה
אני: אני בסדר.... אל תדאגו לי...תביאי לי את אבא בבקשה
אבא שלי: בת-אלללל ילדה שלייי חמודה
הרגשתי שהדמעות עולות לי אני כל-כך קשורה לאבא שלי
אני: אבאאאאאאא אני רוצה הבייתה אני מתגעגעת
אבא שלי: גם אנחנו תחזיקי מעמד חמודההה
בכיתי כל-כך...
אני: אבאא בואו לקחת אותייי
אבא שלי: את יודעת שזה בלתי אפשרי אבל אל תדאגי
אני בקושי מדברת.. כל-כך בכיתי...
אני:טוב אני צריכה לנתק אבאא אני אוהבת את כולכםםם הכי בעולםםם
אבא שלי: גם אנחנו תחזיקי מעמד ילדה שלייי
תי.. תי.. תי.. השיחה התנתקה..
נשברתי נפלתי על הריצפה כל-כך בכיתי...
לירון וכפיר באו לקחו אותי... (הם סיימו כבר תשיחות שלהם )
והם התאמצו לא ליבכות בשבילי...
אני רוצה הבייתה בכיתיייי אני רוצה לאבא ואמא שלייייי
כל-כך בכיתי... כפיר חיבק אותי הכי חזק בעולםםםם
את רוצה לאכול שאל אותי כפיר..
לא אין לי תאבון ... המשכתי קצת לבכותת
אני ילך ולשק שינה שלי לישון אמרתי..
טוב בייי נשמה שלי אני ולירון הולכים לאכול הוא אמר לי ונתן לי נשיקה
הלכתי לשק שינהה
נשכבתי בשק שינה ועצמתי עיניים..
פתאום שמעתי מישו מתקרב לכיוון שלי..
פתחתי חצי עין וראיתי את גל..
הוא התיישב לידי
אל תבכי ילדהה אל תבכייי את כל-כך יפה שאת מחייכת
את שוברת לי ת'לב שאת בוכה
הוא אמר לי... כאילו הוא אמר לי שהוא חושב שאני ישנה..
אבל אני בעצם שומעת הכל..
אני פה אני פה בשבילך תמידד את לא יודעת כמה אני אוהב אותך
אני דואג לך יותר ממה שאני דואג לעצמיי
הוא שבר אותי התחלתי לבכות שוב
הרמתי את הראש עם עיניים סופר נפוחות
הוא היה המום .. ח..ח...חשבתי שאת ישנה הוא גימגם
אני לא...עניתי מגמגמת גם..
פרצתי בבכי היסטרי
אל תבכייי רק אל תבכיי נשמהה אני לא יכול לראות אותך בוכה
זה שובר אותיי זה הורג אותי הוא גם בכהה
חיבקתי אותנוו המון זמןן וגם בכינו המון זמןן...
עד שנירדמתי אליו...
בת-אללל בת-אללל קומי מהר... נוו.. תתעורריייי מהררר !!!!!
זהווו תגיבווווווווו מלא מלא מלאאא
אוהבת את כולכםםם פוללל נונים שלייייייי 😁
מואההההההההההההה