פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°...

סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°

✍️ בת-אלושקה 📅 02/01/2005 20:12 👁️ 3,478 צפיות 💬 202 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 14
סיפור יפה,קראתי עכשיו את הכל!
תמשיכי.
נשמע ממש חמוד....

תמשיכיי... 😛
איזה סיפור מ=ה=מ=ם!!! אני מתהההההה
תמשכייייייייייייי

היי רשמתייי לכםםםם נשמות שליייייי
נאפי.. גלוש... בת-אלוש... = חולה עליכםםם יפותתת שלי אין עליכם בובותתתתת
יאללה הנה ההמשך מאמושיות שליי



והוא מיתקרב... ומיתקרב...
וקמתי מהריצפה וברחתי...
לא יכולתי להפסיק לרוץ בכיתי ורצתי בכיתי ורצתי..
עד שהגעתי לסוף של המחנה שלנו..
עמדו שם שני אנשים עם רובים היסתובבתי והתחלתי ללכת חזרה..
הלכתי אבל עדיין בכיתי..כל-כך בכיתי באותו יום...
ואז ראיתי את גל מיתקרב..
הוא נעמד מולי הוא היתנשף והיתנשף והוא בכה והעיניים שלו היו נפוחות ממש כמו שלי
ואז הוא היסתכל לי בעיניים ולא אמר כלוםם בעצם הוא אמר..הכל ... אבל בלי מילים
הוא תפס לי את היד והלכנו יד ביד.. בכינו... לא הפסקנו לבכות באותו לילה..
אבל לא אמרנו כלום פשוט הלכנו..
מצד אחד של המחנה לצד שני ככה.. עד 4 וחצי ככה..
הגענו לשק שינה שלי.. היסתכלנו אחד על השני... לא אמרנו כלום כל הלילה..
ות'אמת זה היה נחמד מעודד.. זאת הייתה שתיקה נעימה..
הרגשתי שהוא מרגיש אותי מבין אותי קורא אותי
בלי שאני יגיד לו יכוון אותו או יספר לו..
אז בקיצור שהגענו לשק שינה לי היסתכלנו אחד על השני כמה דקות ארוכות..
הוא נתן לי נשיקה בלחי והלך..
נכנסתי לשק שינה שלי בוכה בכי שקט..היתכווצתי בתוכו..
ונרדמתי אחרי כמה דקות...
אחרי שינה עמוקה טובה ומרעננת פתאוםםםםם.....................
ה-ש-ק-מ-ה ה-ש-ק-מ-ה נשמעו צעקות...
שקטטטטטטטטטטטט מישו צעק ניראה לי אלעד...
היתרוממתי לי מחייכת מאושרת שמחהה... קמתי מהר מהשק שינה
רצתי עם בוקסר של טינקרבל שחור וגופיה שחורה וגרביי חותלות שחורות
לעזור של הילדים מט' שהצטרפו אלינו.. שם היה גל..
חיפשתי אותו 2 דקות ואז מצאתי אותו הוא עוד היה בשק שינה עם עיניים עצומותתת..
באתי אליו היתקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה על השפתיים...
הוא פתח את העיניים היסתכל אליו בהתחלה הוא היה המום..
אחרי כמה שניות של שוק הוא חייך אלי ומשך אותי אליו..
התיישבתי ליידו חייכנו שנינו כמו מטורפים..
נתתי לו עוד נשיקה..
והלכתי להיתלבש...
מצאתי את נושה ...
אני : נושההההה יפה שליייי
לירוני: אופההה תיראו מי חזרה אלינו מהמתים...
אני: חחחחחח... יאללה הולכים להיתארגן יוצאים עוד מעט לטייל לא?!?
לירוני: או זאת נושה שלי שומעת טיול קופצתתת... חחח... יאללה בואי..
הלכנו להיתארגן לבשתי מכנס ניילון שחור וסתם חולצה קצרה שחורה
לירוני לבשה טרנינג אדום וגופיה אדומה שרשום אליה לוב משו... P:
התחלנו ללכת כולם עם תיקים על הגב...
אני וגל הלכנו ביחד יד ביד.. שתקנו ... לפעמים היסתכלנו אחד על השני..
ואז הוא שבר את השתיקה...
גל: את יפה
אני: תודה גם אתה 😁
גל: אני אוהב אותך
אני: גם אני אותך
גל: אנחנו....
אני: חברים? 😁
גל: כן?
אני: כן?
גל: כן
אני: כן
הוא נתן לי נשיקה
והמשכנו ללכת לא דיברנו יותר רק חייכנו ולפעמים היסתכלנו אחד כל השני
הגענו למחנה הבא שלנו.. פרסנו שקי שינה והלכנו לאכול ארוחת ערב..
אני וגל הלכנו ביחד..
לבשתי ג'ינס של קרוקר עם חולצה של קרוקר.. שחורה.. כזה בסגנון של החולצות בצפר
וגלוש המהמם שלי לבש ג'ינס של דיזל עם גופיהה של קרוקר איזה שרירים יש לו אמאאא
נכנסנו לאיזור של הארוחת ערב...
בת-אללללללללללללללללל י'זונההההההההההההההההההההההה
מישו צעקקק




זהוו נשות שליי מקווה שנהנתם תמשיכו להגיבב מלאאא
אוהבת אותכםם פוללל נונים שליייייייייי
מה עם כפירר הזבל?!?!
תמשיכי דחוףף
סיפור מושלם!!
מתה עליךךךךך!!


בתאלוששששששש

רשמתי לכם המשךך יפות שליייי
יאללה תהנו.. =]] 😁



[B][FONT=Times][COLOR=red]
בת-אללללללללללללללללללללל י'זונהההההההההההההההההההה
מישהו צעק...
אני וגל היסתובבנו מהר... ראיתי את כפיר..
מסתכל עלי...
יא מניאק תרגיע את הפה שלך מהר גל צעק לו..
עזוב אותו הוא סתם מניאק אמרתי..
והמשכנו ללכת...
נכנסנו לאיזור של האוכל..
התיישבנו ליד לירון ועוד כמה ילדים...
אכלנו.. ואז נכנס אלי.....
שלום לכולם..
שלום ענינו בציניות...
איך עבר היום..
בסדר ענינו עוד יותר בציניות..
אוקיי אני רואה שהמצב רוח פה לא משו אז....
יש לי הפתעה..
כולם פתאום הישתתקו
מחר ב-10 בבוקר יבוא אוטובוס לאסוף אותכם הבייתה..
ישששששששש נשמעו צעקותת ילדים התחילו לבכות קיצר היה שמח...
ויש לי עוד הפתעה... הייתם אחלה ילדים אז כדי שנסיים יפה..
יש לכם היום מסיבה.... אז יאללה תסיימו לאכול תתארגנו תלבשו יפה..
ולכו לאולם שבאמצע המחנה שם תיהיה המסיבה...
כולם היו שמחים מאושריםםם
ישששש הביתה סוף סוף אמרתי ללירון וגל..
כן.. סוף סוף אני מת כבר שיהיה מחר..
חחחח מה אתה לא רוצה היום מסיבה?! שאלתי וקרצתי אליוו
אם את תיהיה שםם אז ברור שאני רוצה...
חחחחח צחקנו סיימנו לאכול והלכנו להיתלבש...
אני לבשתי.. : ג'ינס של דיזל בצבע שחור ..
וסטרפלס שחורה של דיזל שכתוב עליה לוב.. משו משו משו..
לירוני לבשה: מכנס לבן של לי קופר וחולצה שחורה מעטפת מגניבה של לי קופר..
שמנו שחור ליפגלוס.. ויצאנו לכיוון האולם..
נכנסנו לאולם...קלטתי את גלוש איזה כוסוןןןן
קפצתי אליו ונתתי לו חיבוק ענקי והיתנשקנו איזה 5 דקותתת
אחרי שהיתנתקנו הוא היסתכל אלי.. חייך אלי חיוךך הורס..
גל:אני אוהבת אותך יותר ממה שאני אוהב את עצמי..
אני: גם אניי חיים שליי
ניכנסנו למסיבה.. התחלנו לירקוד היה כיףףףף חבל"ז
והמחשבה שמחר חוזרים הבייתה עשתה לנו מצב רוח עוד יותר טוב..
אחרי מלא מלא זמן.. שרקדנו מלא טראנסים שווים וכל מיני דברים מקפיצים
הדי ג'יי שהיה שם סלואו..
גל לקח אותי היתקרבתי אליו ורקדנו צמוד צמוד צמודד
זה היה מזה כיף הרגשתי אותו נושם הוא חיבק אותי חזק..
אני כל-כך אוהבת אותו אני מרגישה איתו בטוחה הוא הגב שלייי
ראיתי מהצד את כפיר ושירן.. הוא ראה שאני מסתכלת ודפק בה צירפות...
איכסססססססס הוא כזה מגעיל אני שונאת אותוווווווו
גל קלט שאני מסתכלת עליהם ונתן לי נשיקה קטנה בפה..
איזה נשמה הואאא
אני אוהבת אותךך
גם אני אותך מאמי
הוא חיבק אותי חזקק אימץ אותי אליו.. אחח איזה בן אדם מושלם
נגמר הסלואו חזרנו לירקוד להישתולל איזה כיףף היה יאווו
ב-2 וחצי פיזרו אותנו והיתכוננו ללילה האחרון פה..
נשכבנו בשקי שינה גל בא ליידי
שמתי את הראש שלי על הכתף שלו ואת היד שלי ביד שלו..
וככה נירדמנו..
בוקר טוב כולם בוקר טוב לכולם עוד שעתיים הולכים הביתההההה
שמעתי הביתה קמתי מהר מהר הערתי את גלוש עם נשיקה קטנה על השפתיים...
גם הוא שניזכר שהיום הולכים הבייתה קם מהר מהר..
היתארגנו השעה כבר הייתה 10 ונעמדנו במקום שהיינו אמורים לעלות ממנו לאוטובוסים
עברו 15 דקות ושום דבר לא קרה עברה חצי שעה ושום דבר לא קרה
כבר התחלנו לידאוג אולי הוא סתם עבד אלינו האלי הזה ..
אבל אז בעשרים ל-11 הגיע האוטובוס..
עלינו לאוטובוס.. גל ואני התיישבנו באיזור האחורי..
הוא ישב ליד החלון נישכבתי אליו..
ונירדמנו..
בת-אל קומייי אנחנו בבית בת-אל קומיייי
הרגשתי משו על השפתיים שלי קמתי מהר.. זה היה גל..
גל: אנחנו בבית קומי מהררר
אני: מה מה?!?!
גל: קומי הגענו נשמה שלייי
אני: ישששש הביתההה
ירדנו מהאוטובוס התחלנו ללכת הביתה גל ליווה אותי הביתה
שהגענו לבית שלי הוא נישק אותי
והלכתי לדלת של הבית שלי..
דפקתי אבא שלי פתח לי את הדלת הוא חיבק אותי חזק..
הוא לא חייך העיניים שלי היו נפוחות כנראה מבכי..
נכנסתי...
אני: אבא מה קרה.?!?@?!?
אבא שלי: בואי בת-אלוש שבי אני צריך להגיד לך משו..
הוא ניראה רציני מאוד התחלתי לפחד מה הוא כבר יגיד לי..
אבא שלי: בת-אל תקשיבי...
יאווו המשך דחוףףףףףףף
סיפור מהמםםם
אמאא מה קרה?!!

איזה זייןןן הכפיררר הזהה בעעעעעעעע

איזה חמוד גללל =))

סיפור מושלםםם!! אבל את יותר 😉

בתאלושששששש
מאמ'וששש גם אני חולה עליךךך יפתי..!!!! חיחיחי
יוווו המשך דחוףףף נשמהההה..!!!
סיפור מהמם..!!!!
ואני רוצה מלא מלא פרקים לא קצת חחחחחח יענטו שהסיפור לא יגמר מהר!
והכי יפה בסיפור שהשם שלי כתוב שם "גל" חחחחחחח סתםםם עזביי שיגעון שלי
יאלללה עפתי להתארגן לפעולה
ביי ביי לאב יו!
גל!ש
אמאאאאאאא אלוהיםםם שמח שהם חזרוו אבל אלוהים ישמורר מה קרה?!
תמשיכי פליזז מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
שימי המשך דחוףףףףףףףף
אוווווווווווווף למה עצרתתתתתתתתת
מה מה הוא אמר לך!?!?

תמשיכייי מהרר !!!!!!

וד"א הסיפור שלך ממש יפה
יש לך כישרון כתיבה בובה !!

נועוש
וואי זה סיפור כזה יפה כזה מדהים....
אני זקוקה להמשך... ומייד!!!! 😊
😁
טוב אז אני יימתח אותכם עוד קצת קצת יפיופותתת
נועושששששש חולה עליךךך יפה שלייייי מואההה ענקיתתת
נאפי... נסיכהה מושלמת שליייי אין עליך אחותיייי מואהההההההההה
גלוששש יפיופית שליי מטורפת עליךךך נשמתייי
בת-אלוששששש נשמתייי חולה עליךך בובה שליי
ולכל מי שמגיבבב אתם דה בסטטטט מתה עליכםםםם נשמות שליייי =]]
יאללה מספיק משכתי אותכם הנה ההמשך יפיופות:




אבא שלי: שבי בת-אל אני הולך להגיד לך משו לא קל..
אני: אבא מה קרה יאללה תגיד כבר אתה מלחיץ אותי
הוא לקח נשימה...
אבא שלי: אמא בבית חולים יש לה סרטן
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
צעקתיייי
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אבאאאאאאאאאאאאאא לאאאאאאאאאאא
אתהההההההה עובדדדדדדדדדדדד אליייייייייייי משקררררררררררררררר ליייייייייי
צעקתי צרחתי בכיתיייייייייי
אבא שלי: דיי בת-אל ילדה שלי תירגעייי דייי אני לא יכול לראות אותך ככה בת-אלייי
אני: לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא זה לא הגיוני זה לא יכול להיות לאאאאאאא
צרחתי בכיתי צעקתייייי לאאא זה לא יכול להיות זאת אמאא שלייייייי למה?!?!?!
יצאתי מהבית טרקתי את הדלת יצאתי לרחוב התחלתי לרוץץץ רצתי כמו מטורפתת
בכיתי כמו עוד יותר מטורפתת..
מילמלתי לעצמי כל מיני דברים: לא נכון זה סתם בדיחה... לא אמא שלי... למה לה דווקא.. למה אמא שלי??!
לא רוצההההה לאאאאא
פתאום נתקעתי במישו ונפלתי על הריצפה...
בת-אללל מה קורה לך מה יש לךךך בת-אל נשמה שלי?!!?!? תקומי מהריצפהה... זה היה גל..
יאוווו גלוששש אני כל-כך צריכה אותךך איתי עכשיוווו
אני פה יפה שלי אני פה לצידךך מתי שאת צריכה אותייי את שומעת מתי שאת צריכה
אותי תתקשרי תבואי מה שבראש שלך אני תמיד פה בשבילךךךך
יאוווו אני אוהבת אותך כל-כךךך
אבל זה לא הקטע עכשיוווו
נכוןן למה את בוכה נשמה את נראת נוראאא נוראאאא מה יש ללך...
היא..היא..היא.. היא בבית חולים גימגמתי...היא בבית חוליםםם פרצתי בבכי..
מי בבית חולים בת-אל!?!?!?
אמא שלייייייייי צרחתייייייייי ובכיתייי ונפלתי על הריצפההה והיתקפלתייי
ולא רציתי יותר לקוםםם לא רציתי לחיות יותררר רציתי להירדם שם ולא להיתעורר לעולם
גל היתכופף ולקח אותי על הידיים שלו הוא לקח אותי הבייתה..
בכיתי על הכתף שלו... כל-כך בכיתייי לא עמדתייי שפכתי את הכלל
הוא לקח אותי הבייתה צילצל בפעמון אבא שלי פתח..
הוא ראה אותי... הוא גם התחיל לבכות..
גל אמרר לו שהוא חבר שלי
הוא העלה אותי למעלה.. הכניס אותי למיטה כיסה אותי בשמיכה..
וישב שם עד שנירדמתי...
אבל עד שנירדמתי... בכיתי כל-כך הרבה...
אבל לבסוף נרדמתי...
קמתי בבוקר ב-8 וחצי ככה.. ראיתי את גל על מזרון שוכב ומסתכל אלי..
היו לו שקיות בעיניים..
אני: ישנת פה אהובי??
גל: לא מאמי
אני: אז מתי הגעת התיישבתי וסידרתי את השיער..
גל: נשארתי כל הלילה ער...
ירדתי אליו חיבקתי אותו חיבוק חזק.. יאווו אתה לא יודע איך אתה עוזר לי..
ירדתי למטה..
היי אבא אמרתי בלחש..
באתי אליו והוא חיבק אותי חזק חזק...
שוב הרגשתי איל הדמעות עולות לי בגרון..
תתילבשי ב-9 וחצי ניצא לבית החולים לראות את אמא הוא אמר לי...
טוב אמרתי בלחש.. ועליתי למעלה..
ראיתי את גל מתארגן ללכת..
אמרתי לו שלום נישקתי אותו אני אוהבת אותך הכי בעולם לחשתי..
גם אני נשמה שליי את החיים שלי אהובתיי..
והוא יצא מהחדר..
שמעתי אותו מדבר עם אבא שלי..
אבא שלי: תודה גל... אתה אחלה בחור..
גל: אין בעד מה .. אני אוהב את הבת שלך אני תמיד פה בשבילה..
אבא שלי: אתה באמת בחור טוב.. אנחנו הולכים לראוחת את אמא שלה..
גל: אוקי... אם אתם צריכים משו אני בבית.. ביי
אבא שלי: ביי
היתלבשתי לבשתי סתם ג'ינס וסתם חולצה קצרה.. שמתי נעלי ספורט..
אספתי את השיער לקוקו גבוה.. וירדתי למטה..
יצאנו מהבית נכנסנו לאוטו כל הדרך הייתה שתיקה כזאת..
נכנסנו לבית חולים עלינו למחלה שלה.. ראיתי את אחי הגדול (17) ואחותי הגדולה (19)
יושבים.. רצתי אליהם וחיבקתי אותם חזקק... התחלנו כולם לבכות... כולל אבא שלי..
אבא שלי: כנסי בת-אל אמא רוצה ליראות אותך ..
לקחתי נשימה עמוקה ונכנסתיי....
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צרחתיייי




זהוו רציתי שההמשך הזה יהיה משו בסט מקווה שנהנתם תגיבווו
אוהבת אותכם פול נונים שלייייייי 😁
יאאאא אמאא איזו מסכנה רק חזרה מהטיול וזה מה שהיא מגלה
שלא נדע 555 תמשיכי חיים שלי באמת המשך משו בסטט כל פרק שלך מושלםם
אהבתי מאוד מאמי

כפרה עלייך יפה שלי אוהבת אותך בלי סוף בובה!! 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך