איזה סיפורר יפהההההההההה
אמאאאאאאאאאאא
אני מתה פה~!!!~
זה הסייפור הכי יפהההההה שיש בעולםם!!
מה עם כפיר הזין הזה?!?!?!
שימותת
חח..!!
מתה עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
בתאלושששששששש
המשךךךךךךך,
פליזו'ש,
אחלה סיפור,
אהבתי מאוד!!
יווווווווו קוושקקקקקקקקקק יאא מושלללמתתתתת אימאא איזהה מוכשרתתת ילדה אתת פשוט מוכשרת בטירוףף אני אוהבתתותךךךךךךךךך קראתי עכשיו הכלל ואת מצוכשרת בטירוף..
ו*אהמממממ*גל*אהמממ** וליאבב אהמ*** חחח סתם עיינים מווואה
מזה הממתחת הזה?
לא וגןן המשךךך
יאאאאאאאאא איזה מרגששש זההההההההההה!!!
וואייי אם הייתי יכולה לראוות אותי...
אני יושבת פה עם דמעות בעינייםם!!!!
אמאאאאאאאא איזה סיפור יפההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתיי כל שנייה!!!!
תמשייכיייייייייי!!!!!!!!!!
דניאלווש 😊
טוב יפיופיות שליייי הנה המשךךך
עד ש.....בא אלינו הרופא..
ואמר לנו ש.....
הרופא: תקשיבו.. אוקי... אורית מתה
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צעקתייייייייייייייי
התחלנו כולנו לבכותתת
לאאאאאאאאא נכוןןןןןןןןןןןןןןןן אמאאאאאאאאאאא אל תלכייייייייייייי
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאא את הבטחתתתתתתתתתתת שלאא
תעזבי אותיייייייייייייי את הבטחתתתתתתתתתתתתתתתתת
אתתתתתתתת עזבתתת אבל את עזבתתתתתתתתתתתתתתתתת
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צרחתיייי ובכיתייי
דייי בת-אלללל דייי גאל תבכייי ילדה שליי אבא שלי חיבק אותיי
אבל לא יכולנו לא לבכות אפילו גל בכההה
אתתתת בטחת שלא תעזביי אמא את הבטחתתת את הבטחת
שתיהיה איתי כל הזמןןן את הבטחתתת את שיקרתת לייי
את השארת אותיי לבדדדד
את לא לבד בת-אל את לא לבד.... אמר לי ליאב בבכי
אנחנו פה בשבילך בת-אל דיי את הורגת אותי אמרה לי בבכי עינת
אבל אמא עזבה אותיי היא עזבה אותי היאאא הלכהה
היא לא תחזוררר אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
כולם חיבקו אותי... ובכינו אחחח איך בכינו..
השעה הייתה 4 וחצי בבוקר..
ב-5 אחר הצהריים תיהיה הלוויה ... ואני יצטרך לקרוא את ההספד..
נסענו כולם הבייתה הורדנואת גל בבית שלו..
בכינו כל הדרךך..
הגענו הביתה עליתי למעלה והלכתי לכתוב את ההספד..
ב-3 הלכתי למקלחת.. שטפתי את עצמי עם מים חמים..
לבשתי מכנס שחור וחולצה שחורה פשוטה ונעלי ספורט..
שטפתי את הפנים טוב טוב היסתכלתי במראה והתחלתי לבכות מחדש..
היא לא תיהיה פה יותר היא עזבה אותי היא לא פה בשבילי יותרר בחיים
ב-4 ורבע יצאנו מהבית..
הגענו ב-4 וחצי לבית קברות..הגיעו מלא אנשים.. שבאו וחיבקו אותנו..
היו כאלה שגם בכו איתנו..ראיתי את סבא וסבתא רצתי וחיבקתי אותם
הם בכו איתי (משני הצדדים) וראיתי את העצב בעיניים שלהם
גם גל הגיע הוא חיבק אותי חזק ובכה איתי
גם לירון הגיע שראיתי אותה פרצתי בבכי היסטרי
בכינו שתינו מלא זמןןן היא חיבקה אותי חזק
ואז הייתי צריכה לקרוא את ההספד שכתבתי:
מחר יום שישי אני זוכרת לפני 5 שנים בערך..
ביום שישי הראשון של כיתה א'
באתי איתך את הבאת לי לכיתה עוגת שוקולד...
כולם אמרו לי שהעוגה הייתה מעולההה
ואני היית כל-כך גאה..
ואמרתי לכולם שאמא שלי עשתה אותהה ואני עזרתי לך..
מאז כל שנה ושנה היית מביאה ליום הורים ולסוף שנה את עוגת השוקולד
זה כבר היה מסורת ..
ועכשיו?!? עכשיו מי יכין לי את העוגה.?!???
מי יילמד אותי לשים צללית בעין שאני ירצה לשים?!!?
מי יעזור לי לבחור דברים ?!!?
אם מי יתייעץ על עינייני בנות!?!?
מי!?!??
לא את בטוחח
אמא את עזבת אמאאא את הלכת את לא איתי
את עזבת אותי התחלתי לבכות..
מי ישמור אלי כמו שאת שמרת!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוף דחוףף
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה עצובבבב..!!!!
למה הרגת אותה?? למההה????
תעשי המשךךך דחוףףףףף..!!!
פליזזז עוד היוםםם..!!!
בתאלו'שש נשמה שלי קודם כל תנסי להכיר את מי שאת אוהבת
ואז לאט לאט העניינים יתפתחו בהצלחה יפה שלי ואם את צריכה משהו
אני פה בשבילך תמיד!
מאמי אני בוכה נשבעת לך זה הסיפור הכי עצוב שקראתי בחיים שלי
אמאא זה כל כך מושלם תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוויט גאל..(באנגלית..)
עשית ממנה רוצחתתת חחחח
בתאלושש יפתיי תמשיכי מהררררררר!!
סיפור מושלם כמוךךךך,
בתאלוששששששש
דייי איזה עצוב זה אני קראתי את זה ועלו לי דמעות בעיניים...
הסיפור מהמם...
נשמות שליייייייייי יאווווו חולה חולה עליכם הכי בעולםם
וגם לי היו דמעות בעיניים שרשמתי את הפרקים שאני שולחת לכם בזמן האחרון..
אז הנה המשך...:
היינו צריכים לעלות לקבר..שלה...
הרגשתי שאני לא יכולה לעשות את זה..
אני לא יכולה זה קשה מדיי..
אבל גל שיכנע אותי שאני יילך..
נסענו לבית קברות..
הלכנו לכיוון המקום שלה..
ראינו את הקבר שלה..
שמנו את הפרחים שהבאנו..
היסתכלתי בלי לזוז..
ו..........
רצתי משם
רצתי מהר.. יצאתי מהבית קברות הרגשתי שאני
לא יכולה להישאר שם אפילו עוד שניה
ברחתי... משם.. בלי לחשוב על כלום..
נשענתי על האוטו שלנו וחיכיתי שם שהמשפחה שלי תחזור..
הם הגיעו נכנסנו לאוטו בדרך הייתה שתיקה..
הגענו הביתה
כל אחד הלך והיסתגר בפינה שלו
לא יכולתי לסבול את האווירה שהייתה בבית..
זהו אני יודעת שכלום לא יהיה עכשיו כמו פעם..
אף אחד יותר לא יצחק באמת בבית הזה..
א=נ=י ש=ו=נ=א=ת ה=כ=ל
צרחתיייייייייי
ש=ו=נ=א=ת=ת=ת=ת=ת=ת=ת
יא מגעילה את עזבת אותנו את לא אוהבת אותנו יותר
אחרת לא היית הולכת ככה בלי להודיע לאף אחד
לא היית עושה את זה את סתם שקרנית מגעילהה
שונאתתת אותךךךךךךךךךך
תראי מה עשית לנו..!!! אימהות לא עושות דברים כאלההה
צרחתייייייייייייי
וגם התחלתי לבכות..
ליאב ניכנס בהיסטריה לחדר..
ליאב: בת-אל מה יש לך?!!?
אני: היא מגעילה אני שונאת אותה היא הרסה לי ת'חיים
ליאב: אל תדברי אליה ככה!!
אני: אז איך מה אני יגיד שאני אוהבת אותה ושהיא הכי בעולםם
לא היא לא כזאת היא עזבה אותנו היא
ה=ר=ס=ה ל=י ת'=ח=י=י=ם
צרחתייי
ליאב היתקרב אלי..
הוא חיבק אותי חזק...
ליאב: אבל זה החיים שלנו ככה אנחנו נחייה בת-אל
תמודדי עם זה תתגברי על זה, זה גורלו של כל אחד
אחד מת בגיל 90 ואחד מת בגיל 40.. זה הטבע שלנו!
בת-אל: למה דווקא לנו אבל!??!???
ליאב: דיי בת-אל תירגעי מאמיי
הוא חיבק אותי חזק חזק חזק
שם אותי על המיטה כיסה אותי יצא מהחדר וסגר את הדלת..
ישנתי איזה 4 שעות קמתי
הרגשתי מגעילה שנאתי את עצמי ואת הכל
רציתי למות
פתחתי את הדלת לא שמעתי אף אחד
צעקתי ..:ליאב, אבא, עינת!?!?!?
אף אחד לא ענה..
הם בטח יצאו..
לעשות את זה או לא..??
נכנסתי לאיסיקיו
רשמתי באווי
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
א=ל ת=ש=ל=ח=ו ה=ו=ד=ע=ו=ת =[[
גל אני אוהבת אותך הכי בעולם
תודה שאתה תמיד פה בשבילי
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
הציפו אותי מלא ילדים..
חברה שלי קורין רשמה לי:
בת-אל שמעתי על אמא שלך
אני מצטערת אם את צריכה משו אני פה בשבילך
אלעד רשם לי:
בת-אל אני מזה מצטער
תחזיקי מעמד
אם את צריכה משו רק תגידי
גל רשם לי:
אהובתי את בסדר??
את מחזיקה מעמד??
לירון רשמה לי:
נוש... אני מצטערת..
תדעי שגם אני בוכה..
ושגם לי זה כואב..
ועוד יותר כואב לי ליראות אותך ככה..
בבקשה דברי איתי..
אני לא יכולה להירגע..או לישון בלילה..
בבקשה תעני לי...
אני אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך..
כפיר רשם לי:
בת-אל... אני.... לא יודע מה להגיד..
את... אני...
סעמק אני מצטער..
זה לא היה אמור להיות ככה..
בעצם זה לא חשוב עכשיו..
שמעתי... על.. את יודעת..
אמא שלך...
ואני ... מצטער..
אולי לא תוכלי לסמוך עלי..
אבל אני תמיד פה בשבילך..
איזה חברים יש לי....
אני לא מגיעה להם..
הם לא צריכים ליסבול אותי..
לא הם ולא המשפחה שלי..
לקחתי את המראה שיש לי על הקיר..
שברתי אותי..
לקחתי חתיכה אחת...
ו..........
זהו לבינתיים..
תגיבו מלא בובות שלייייי
אוהבת אותכם פול נונים שליייייייייייייי 😁
מואההההההההההה
אם היא מתה אני לא יודעת מה אני עושה..!!!
בת-אל הבנת?? חחחחחח...
דייי אל תהרגי אותה...
תעשי פליז סוף שמח לא עצובי..!!!
לאב יו...
ותעשי המשך עוד היום פליזזזזז
לאב יו..
גל!ש
יואווו אמאאאאאאא איזה עצובב אלוהיםם
שלא נדעע שלא תעשה לעצמה כלוםם אמאאא
תמשיכי פליזז יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*