פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°...

סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°

✍️ בת-אלושקה 📅 02/01/2005 20:12 👁️ 3,477 צפיות 💬 202 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 14
אמאאאאא איזה עצוב זה 😢
אבל איזה חמוד גל 😊
סיפור ממש מהמם!! שימי המשך
קראתי עכשיו איזה 3 פרקים..חחח
אבל אמאאאא איזה עצובבב...😢
שימי המשך דחווווף השארת אותי במתחחח
תגידי מה את בסדררר??
לא פשוט תגידי לי...!!!
מי נתן לך את הזכות לעשות לי כזה מתח לפני הישנה (אפילו שאני הולכת לישון ב11 וחצי..חח)
אבל מי נתן לך לעשות כזה מתחחח...???
פליזזזז נו.... מ'זה עד הבוקר אני ימות פה מרוב סקרנות..
ואז יאשימו אותך במוות ואז יקחו אותך לחקירה במשטרת גל (משטרה חדשה שאני פתחתי.. חח)
ואז יעשו לך תיק ועוד תיק ועוד תיק ועוד תיק ועוד תיק... חחחחחח סתםםם מאמי
יאללה תעשי המשךךך מהרררר..!!! שאני באמת לא ימות פהה...
ודוגרי מסכנה רק חזרה מהטיול כבר צרה על הראש..
אבל כפרה על הגל הזה (חחח השם שלי.. חחח) =]
לאב יו
גל!ש

סורי סורי סורי סורי סורי שלא כתבתי לכםםםם =[[
פשוט לא הייתי בבית כל היוםםםם =[[
אז הנה המשךךך לאפ יו הכי בעולם נשמות שליייייייי:



לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צרחתייייי
אמא שלי: דיי תרגעי חמודה אני פה ילדה שלי בואי אליי
אני: לא.. לא.. לאאאאא אמאאא מה קרההה לך?!!?!???? התחלתי לבכותת בהיסטריההה
אמא שלי: אני חולה בת-אלוש חולה מאוד ..היא לחשה
וראיתי את הדמעות בעיניה..היא נראתה חיוורת וחלשה מתמיד...
אמא שלי האמא הכי חזקה בעולםם שתמיד הייתה מכינה עוגות לכיתה שלי
תמיד הייתה בוועד הורים תמיד עשתה ה=כ=ל .. שוכבת חולה חסרת אוניםםם
אני: אמאאא למה דוווקא לך אמא שלי!?!??!??
אמא שלי: אל תדאגי בת-אל הכל יהיה בסדר.. אני אוהבת אותכם הכי בעולם הכל יהיה בסדר..
ביפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ לאאאאאאאאאאאאאאא אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
ראיתי את העיניים שלה נעצמותתת ורופאים ואחיות נכנסים לחדרררר
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא צרחתייייייייייי בכיתיייייייייייייייייייייי
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
האחות הוציאה אותי מהחדר...
רצתי לאחים שלייייי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
(דרך אגב קוראים להם ליאב ועינת)
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ליאבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא בכיתיייי חיבקתיי אותוווו הכי חזק בעולםםםםםםםםם
הוא גם בכה בכינו כמו שני ילדים קטניםםם שהלכו לאיבוד..
הוא סובב אותי וראיתי את גל
רצתי אליוווווווווווווווווווווווווווווווווו גללללל היא הולכת למותתת
גללללללל אני מאבדתתת אותווווווו לאאאאאאאאא
נפלתי על הריצפהה והיתקפלתייי צרחתיי צעקתייי בכיתי התקפלתייי
הוא התיישב ליידי חיבק אותייי חזק חזק ואפילו בכה איתי..
הרים אותי מהריצפה התיישבנו ליד האחים שלי..
שמתי אליו את הראש עצמתי את העיניים והמשכתי לבכות בשקט בשקט..
שמעתי שיחה בין אח שלי לגל:
ליאב: תשמור אליה... היא לא תחזיק מעמד..
גל: אל תידאג אני יהיה איתה תמיד...
ליאב: היא צריכה אחד כמוך.. שישמור אליךךך
הרגשתי שמישו לוקח אותי על הידיים שלו והולך איתי..
לא הבנתי מה קורה...
אחרי כמה דקות מצאתי את עצמי במכונית של עינת..
עינת אני וליאב נסענו הביתה...
היסתכלתי מהחלון...
זה לא יקרה לי היא לא תמות היא חזקההה זאתתת אמא שלייי אמרתי לעצמי..
הגענו הביתה ליאב האלה אותי למעלה
שם אותי במיטה נתן לי נשיקה במצח ויצא מהחדר..
קמתי בבוקר.. היתלבשתי..
ירדתי למטה ראיתי את ליאב יושב בסלון..
בוקר טוב .. בוקר טוב עניתי..
בואי ניצא לסיבוב הוא אמר לי..
טוב עניתי..
טיילנו בטיילת שתקנו לא דיברנו ... היה נחמד..
חזרנו הבייתה.. בבית חיכתה לנו עינת..היא לא נראתה שמחה כל-כך
ליאב: מה קרה??
עינת: מה אתם מטורפים?!!?!
אני: מה עובר אליך?!?!
עינת: לאן אתם נעלמים אני ואבא ניטרפנו מדאגה!!!!!
אני: תרגעי סה"כ יצאנו לטייל..
עינת: אתם לא מבינים שאבא צריך אותכם פההה אני לא תמיד יכולה
להיות פה אני צריכה לחזור לצבא אבל אתם צריכים להיות פה כל הזמן
הוא צריך אותכם אתם לא מבינים בלעדיכם הוא ישבר
ליאב: תרגעי כבר משוגעת מה נסגר איתך!?!?
עינת: אתם יודעים שלא נישאר לאמא הרבה זמן
היתפרצתי לדבריה...
אני: סתמיייייייייייייייי מה את מדברת שטויות אמא תחיההההההה אמא תחליםםם
את סתם משקרתתתתתתת
עינת: איזה ילדה טיפשה מהמחלה שלה לא יוצאים כל-כך מהר אם בכלל י'מפגרת
ליאב: תסתמי עינת אל תדברי אליה ככה את יודעת מה אבא ביקש נכון?!!?
אני: אני לא ילדה טיפשההההההה
עינת: את כןןן את כבר ילדה גדולה את צריכה לדעת את האמתתת
אני: היא תחייה היא לא תמותתת את סתםם אומרת שטויות
עינת: תפסיקי כבר עם השטויות שלךך תינוקתתת
פרצתי בבכי...
אני: את תראי אני ייספר לאמא הכללל איך דיברת אליי..
עינת: אויש את כזאת ילדה קטנההה
רצתי לליאב והוא חיבק אותי חזק... הרגשתי שהוא מגן אלי שומר אלי.. כמו תמידד
לליאב: תעזבי אותה.. את מתנהגת כמו ילדה קטנה עינת עזבי אותה..
פתאום אבא נכנס הבייתה היה שקט..
בואו כולם נוסעים לבית החולים..
נכנסנו לאוטו ונסענו לבית החולים..
הגענו למחלקה של אמא...
ופתאום בא אלינו רופא אחד...
הוא לקח נשימה עמוקה..
אתם המשפחה של אורית נכון??
כן ענינו..
תקשיבו...



זהו לבינתיים
מקווה שאתם נהנים ורוצים המשךך תגיבוווו
אוףףף איזה באסה אין לי זמן לכתוב לכם בגרוששש
אבל אל תדאגו הכל בשבילכם אני ימצא זמןן
אוהבת אותכם פוללל נונים שליייייייייי
מתוקה הסיפור פשוט מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך דחוף למה אני פה במתח רצחחחחחחחחחחחח
חח יצא חרוז
אמאאאאאאאא אני בוכהה יואוו אלוהים איזה סיפור עצובב מסכניםםם
שלא נדעע 555 יואוו מאמי זה מקסיםם עצובב בטירוףף אני מקווה שהיא יצאה מזה
מאמי תמשיכי פליז השארת אותה במתחח
וחפיף נשמתי כשיש לך זמן תכתבי
חולה עלייך יפה שלי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמאאאא איזה סיפור עצוב 😢
העינת הזאת איזה מפגרת 😠
סיפור מהמם!!!! 😊
תמשיכיייי
מה?????????.
מזה המתח הזה?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וווווואאוווו זה כזהה יפההההההה!!!!!!!
קראתי הכללל עכשיו.. ואני מוכרחה להגיד לך שיש לך צורת כתיבה יפהה מאוווווודד!!!
את ממש ממש ממש ממש ממש ממשששששש מוכשרתתתתת!!!!!!!!!
אני רוצה שתמשיכיי!!
פליייייייייזז!!!
היוום!!!!!!
עכשיוווווווו!!!!!!!!!
בזהה הרגעעעע!!!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשך המדהים שלך...

אוהבתתתתתתתתת,
דניאלווש 😊

היי נשמות שליייייייייייייייייייייייייייייי =]]
טוב אז אני לא במצב נפשי כל-כךך טובב..
אבל אני ינסה לכתוב יפה... =\




תקשיבו.. אמר הרופא..
אני לא ישקר לכם..
היא לא תחזיק מעמד..
הרגשתי את הדמעות עולות.. אבל שתקתי
היא ערה עכשיו אתם יכולים להיכנס אליה..ו....
ומה דוקטור..?? שאל אבא שלי
להיפרד ממנה...
הדמעות פרצו לא החזקתי מעמד אבא שלי קירב אותי אליו.. וחיבק אותי חזק..
גם ליאב ועינת בכו... היתחבקנו כולנו.. ובכינו כולנו..
הרופא: אני מצטער.. אתם יכולים להיכנס אליה..
אבא שלי: דייי ילדים שלי דיי.. אנחנו חייבים להיות חזקים... בשביל אמא..
תנגבו את העיניים וניכנס אליה.. תזכרו בואו ניהיה חזקים בשבילה...
ניגבנו את הדמעות וצעדנו לעבר החדר שלה..
ניכנסנו היא היסתכלה אלינו במבט כל-כך חם.. המבט שתמיד היה לה..
היא הייתה חיוורת היתקרבנו אליה... כל אחד בתורו..
אמא שלי: בת-אלוש אני אוהבת אותך אני תמיד איתך ילדה שלי..
אני: גם אני אמא אל תעזבי אותי אל תשאירי אותי לבדדד
אמא שלי: את לא לבד אבא עינת וליאב ישמרו אליךךך וגם אני..
אני: אמא למה זה קורה..?!!?!?!
חיבקתי אותה חזק חזק..
ואז ליאב בא אליה..
אמא שלי: ליאבוש ילד יפה שלי.. אני אוהבת אותך מאודד
ליאב: אמא אני גם אוהב אותך
אמא שלי: שמור אל עינת ובת-אל תידאג שהם לא ישברו...
ליאב: אל תדאגי אמא אני ישמור אליהן..וגם על אבא..
אמא שלי: יופי ילד שלי אני סומכת אליך ואוהבת אותך מאודד
ליאב: גם אני אמא.. אל תעזבי אותייי
הוא גם חיבק אותי חזק..
ואז עינת באה..
עינת: אמא לאאא אל תעזבי אותי אני לא יחזיק מעמד אמא את לא יכולהה
היא בכתהה היא נשברה.. אף פעם לא ראיתי אותה ככה היא תמיד הייתה הכי חזקה בעיניי
ופיתאום היא ככה בוכה כמו ילדה קטנה .. כמוני.. בוכה..
אמא שלי: אל תדאגי עינתי אני תמיד איתך ילדה שליי
עינת: אמא לאאא אני לא יחזיק מעמד..
אמא שלי: אל תדאגי ליאב ובת-אל ואבא יעזרו לך כולכם תעזרו אחד לשני אני אוהבת אותך
עינת: גם אני אותך אמאאא
היא חיבקה אותה חזק חזק..כמה דקות..
ואז אבא שלי בא..
אבא שלי: אני ישמור אליהם אורית אל תדאגי לנו אנחנו ניסתדר..
אמא שלי: בסדר שלומי .. אבל תשמור גם על עצמךך... בשביל הילדים שלנו..
היסתכלנו אני עינת וליאב וכל-כך בכינו.. בחלומות הכי גרועים שלנו לא חלמנו על זה..
אבא שלי: אני אוהבת אותך..
אמא שלי: גם אני אוהבת אותך ..
הם היתחבקו הוא נתן לה נשיקה קטנה על המצח..
ויצאנו מהחדר..
בכינו מאוד הוצאנו את כל מה ששמרנו בתוך החדר של אמא..
גל בא לבקר אותי..
רצתי אליו חיבקתי אותו חזק חזק..
ואז ישבנו שם כל היום..
עד שהגיע הלילה..
אבא שלי רצה שאני יחזור הבייתה..
אבל היתעקשתי להישאר..
וגל נישאר איתי..
ככה נשארנו כל הלילה.. עשינו משמרות
שניים היו ערים והשאר ניסו להירדם..אבל זה לא ממש הלך אף אחד לא נירדם..
אז התחלנו לדבר.. להיזכר בדברים.. ושתינו מלא קפה כדי לא להירדם..
לפעמים נזכרנו במשו מצחיק וקצת צחקנו אבל אחרי כמה דקות.. חזר העצב..
עד ש....




זהו לבינתיים..
אני ימשיך ... אני מקווה שהיום.. 😁
אוהבת אותכםםם פוללללללל נונים שליייייייי
מואההההההההה
אמאא איזה עצוב זה... 😢
איזה חמוד גל שאפילו ברגעים כאלה הוא איתה...
סיפור מהמם!! שימי המשך...

ולמה את במצב נפשי לא כל כך טוב (עם אפשר לשאול)?
מאמי אני ממש אבל ממש אהבתי ת'סיפור!!
וואי איזה עצוב זה החלק האחרון שכתבת
כימעט בכיתי אני אומרת לך זה כזה עצוב!
מאמי הסיפור ממש מדהים ! ! !
ותגידיי...
זה סיפור אמיתי?!?!

שלך נועושש!!
[B][FONT=Times][COLOR=blue]
נועוש נונה שלייייי לא יפיופה זה לא סיפור אמיתי.. סתם המצאתי אותו..
אוהבת אותך בובה שליייי מואההההה

ואני לא במצב נפשי טוב כי..... לא הולך לי כל-כך עם הידלד שאני אוהבת הוא בח' ואני בז' ואנחנו לא מכירים =[[ והוא כזה נוני חמודייייייייי יאוווו 😁
אבל לא נורא אני אופטימית נשמתייי
תודה על היתעניינות נונה שליייי

מאמי אולי פשוט תתחילי לדבר איתו או משהו?!
וזה שאת אופטימית מראה שאת מאד בוגרת!! שיהיה לך בהצלחה!!

חחחחחחחחחחחחח תודה נונה אבל אני מזה מתביישת בובה... 😁
הלוואי והיה לי אומץ לדבר איתוו....
כפרע עליו... נשמה שלי..
אוהבת אותך מאוד מאוד נונה שלייייי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך