פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°...

סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°

✍️ בת-אלושקה 📅 02/01/2005 20:12 👁️ 3,480 צפיות 💬 202 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 10 מתוך 14
וואי איזה מדהים... עכשיו אני יותר במתח!!!!
מתוקה את חייבת להמשיך... דיי ממש סיפור מדהים!!!
אוווי איזה יפה....!!

המשךךך... 😊


סורי שלא שמתי המשך אתמול נשמות שליייי
תודה על התגובות!!!!! חולה עליכם בובות
אוהבת אותכם מלא מלאא
הנה ההמשך..:




וככה עברו להם שבועיים..
קמתי חתכתי..
התקלחתי..
והשאר סדר יום רגיל..
אני לא זוכרת בידיוק מה קרה עם שאר הבית..
הם בטח היו בשלב ההיתאוששות...(מהמוות של אמא)
אבל לי לא היה אכפת מכלום..
רק מהקטע שאני חותכת את עצמי..
חיכיתי לזה כל יום..
לא היה איכפת לי שום דבר..
הפכתי להיות ילדה סתמית..
כזאת.. שאף אחד לא אוהב...
איבדתי את כל השימחה בחיים
את כל האמונה בדברים טובים...
שכחתי כבר את אמא..
בעצם לא שכחתי..
אבל ככה זה נראה..
לא ... לא.. שכחתי זכרתי אותה כל יום..
ועל זה חתכתי את עצמי כל יום..
למה אני לא יכולה להיות ילדה רגילה?!?
למה אני לא יכולה להמשיך כמו כולם?!??
ל=מ=ה=ה=ה=ה=ה=ה=?!?!??
שאלה טובה... וכמוה יש עוד מלא..מלא שאלות
שא=ף א=ח=ד לא נותן לי תשובות..
א=ף א=ח=ד לא עוזר לי שומע אותי מקשיב לי..
לא בבית לא בבצפר... לא בשום מקום
כן.. כן... הלכתי לבצפר..
אבל חוץ מלירון התרחקתי ממלא חברות שלי
אני וגל גם קצת היתרחקנו...
אבל לא שמתי לב לזה כל-כך..
עד.......
שהוא בא אלי יום אחד..
הוא היה רציני...
הוא לא חייך ובקושי נתן לי נשיקה..
אני: מה קרה מאמי??
גל: אני... מרגיש ש.....אני כבר לא רוצה להיות איתך..
אני: מ....מ....מה?!?!?! פרצתי בבכיי
למה גללללללללל?!??!
אל תעזוב אותי כמוהה!!!
אני אוהבת אותך הכי בעולםםם!!!!
אני לא יחזיק מעמד בלעדייך..
בבקשה אל תעזוב אותי היתחננתי..
גל: אני לא יכול יותר .. בת-אל תביני אותי..
והוא קם והלך..
בכיתי כל-כך שני אנשים כבר עזבו אותי מה עוד.?!?!?!
או יותר נכון מי עוד?!?!???
אף אחד במקרה לא היה בבית..
הוצאתי את המראה שלי..
וחתכתי חזקקקק ירד לי מלא דםם..
חתכתי הכי חזק שאני יכולה..
ועוד ועוד..
עד ש......
לא יודעת מה קרה..
אבל פתחתי את העיניים..
ומצאתי את עצמי... במיטה שונה..
לא בבית שלי..
בבית חולים!!!!!!
מה.. מה ... מה..?!??
מה קורה פה?!?!????
צעקתי...
ניסיתי לקום מהמיטה אבל הייתה לי אינפוזיה ביד..
פתאום נכנס מישו עם חלוק לבן לחדר..שיערתי שזה רופא
ואחריו נכנסו אבא שלי ליאב ועינת..
כולם היו עם פנים עצובים ומבטים נפולים..
לא הבנתי מה קרה..
שיטטטטטטטטט פתאום נפל לי האסימוןן..
אולי זה קשור לזה ש.....
אני חותכת את עצמי!!!
הרופא: שלום בת-אל אני דוקטור קליין..
אני: שלום דוקטור קליין אני בת-אל..עניתי.. בציניות...
עכשיו אחרי שהכרנו אני יכולה ללכת..???
דוקטור קליין: בת-אל למה את עושה את זה??
אני: את מה??
אבא שלי: בת-אללל ילדה שלי למה את חותכת את עצמךךך
הוא היתפרץ... הוא התחיל ליבכות..
איבדתי כבר את אמא אני לא רוצה לאבד גם אותך
את ליאב ועינת הכי חשובים לי בחיים אם יקרה לכם משו אני ימות
התחלתי לבכותתת..
אני: סליחה אבאאאא אני באמת מצטערתתת
אני בחיים לא יעשה את זה יותר
אני מבטיחה אבאאא אל תבכה..
בבקשה אל תבכה אני לא יעשה את זה יותר בחיים..
אני יהיה הילדה הכי טובה בעולם מבטיחה רק אל תבכהה
בכינו שנינו הוא היתקרב אלי וחיבק אותי בעדינות..
בכינו מאוד מאוד... =[[
ואז כולם יצאו מהחדר..
ונכנסה אישה..




זהו...
נהנתם@??!??
תגיבווווווווווו =]]
לאפ יו פולללללללללל נונים שליייי
מואהההההההה
המשךךך 😮
יאאאאאאא איזה עצובב אלוהיםםם
תמשיכייי מאמיי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הממממשך מאמי !
מי זאת האישהה ? ? ?

סיפור ממש ממש יפה
אמאאאאאאאאאאאא קראתי עכשיו איזה 5 פרקים איזה עצובבבבבב 😢
עוד שניה בכיתי...
שימי המשך דחוףףף
תגידי בת-אל מה היא משוגעת??? מה עובר לה בראשש..!!!
זה כל-כך מפחידדד..!!! באמתתת..!!!
יאווווו דייי.....!!!!
ומה גל זרק אותה??? ברגעים הכי קשים?? איזה חרא הבנאדם..!!!!
אבל הם יחזרו נכון?? חחחח
ה-מ-ש-ך
אמא הילדה הזאת השתגעה שלא נדע...
סיפור עצוב וגם מהמם!!!!
וואי!!! זה סיפור פשוט מ=ד=ה=י=ם!! קראתי את זה עכשיו מההתחלה ועד הסוף ואני ב'מת שיוו התחלתי לכתוב את רגישת אותי חבל"ZZZ!!!
את כותבת מדהיםם!!
המשך
אין המשך היום?
וואיייייייייי עכשיו קראתי הכלללל הכלללל!
איזה סיפור מדהים!
וואי איזה כשרון!!

המשך בבקשה!!!!!!!!!!!!!

רומי!
מה עם המשך?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך