בובההההההה איזה סיפוררר אוולהההה..!!סוופפפ!!
תראי...:::בקשר לכפיר...לא יודעת מה להגיד לך..עזבי אותו אם הוא רוצה להתנשק עם מישהי ולבגוד או מה שזה לא יהיה ..עזבי אותוו..
בקשר לגללללל זה משהו אחררר חחח לכי עליו מותקקקק..!!
הוא בשבילךךךךך..
כפיר לא שווה ת'דמעות שלך "הוא לא שווה את הכאב ליבך יקר לבו מאבן.."
אוהבת אותך תמשיכי לרשוםםםםםם
בת-אל סופררררר 😊
נו תמשיכי !~!~!~
אני מחכה לה-מ-ש-ך ! ! !
סיפור ממש יפה
חוולה עלייך נועושש
איזה סיפור עצוב 😢
😁 אבל יפםה משהו בנזונע
יאוווו סליחה סליחה סליחה שלא רשמתי המשך כל היוםםם
אז הנה המשך יפות שליייי:
אז נכנסה אישה
גובה בינוני
עם גיזרה יפה..
ג'ינס מגניב של לי קופר..
וחולצה עם צווארון יפה..
נעליים שחורות עם עקב קטן דק ושפיץ..
היה לה שיער חום עם גוונים..
היא הייתה דיי יפה
היא: שלום בת-אל
אני: שלום..
היא: קוראים לי מורן אני פסיכולוגית לילדים בגיל ההיתבגרות..
אני: ו... מה את עושה פה!? אני לא צריכה פסיכולוגית...
היא: אני והמשפחה שלך חושבים קצת אחרת חמודה..
היה לה קול נחמד אבל היא עיצבנה אותי בכל מקרה..
אני: טוב יאללה מה זה פה?!?! אני לא צריכה פסיכולוגית ולא כלוםם
היא: טוב אז אני לא יהיה פסיכולוגית אני יהיה מישהי שרוצה לעזור לך
אני: התחלתי לבכות ולצרוח ל=א צ=ר=י=כ=ה ש=ו=ם ד=ב=ר צרחתייי
היא: דיי בת-אל תירגעי זה רק לטובתך..
אני: מה את בכלל יודעת את סתם אחת שחושבת את עצמה..!!
מה את יודעת אלי מה את יודעת על החיים שלי אה?!!?
את סתם את לא יודעת כלום את לא יודעת מזה לאבד אמא!!!
היא: אני לא יודעת!?!?? למה את סתם אומרת דברים אה?!~?!?!?!?
אני יודעת יותר ממה שנראה לך ?!?
מה נראה לך אני לא מכירה את הקטעים האלה!?!?
אני איבדתי את אמא שלי ואת אחי והייתי אנורקסית!!!
אז אל תגידי לי לא יודעת..היא אמרה.. והעיניים שלה היו עם דמעות..
השפלתי את עייניי.. הייתי מבויישת.. אויש מה עשיתי.. מסכנה..
אני: סליחה..לא ידעתי..
היא: ברור שלא ידעת.. לא שאלת.. לא חשבת..
אני: כן צודקת..
היא: אז מה קורה לך מה עובר אליך?! מה את מרגישה בת-אל??
בהתחלה היתלבטתי אבל בסוף החלטתי להוציא הכלל זהוו!!!!
אני: אני מרגישה לבד אני מרגישה נבגדת שלא אוהבים אותיי
איבדתי את האמון באנשיםם!!!
היא: ולמה את חותכת את עצמך..
אני: לא יודעת.. זה נותן הרגשה כזאת.. לא יודעת...
היא: איך החלטת לעשות את זה..??
אני: לא יודעת זה יצא.. לא תיכננתי מראש או משו..
היא: וזה כאב..
אני: כן זה כאב כל פעם מחדש אבל היתרגלתי לכאב והתחלתי לא יודעת למצוא בזה משו כייפי
היא: מה כייפי?
אני: לא יודעת ההרגשה הכואבת הזאת שמדכאת את הכאב שבלב..
היא: איך בבצפר?
אני: בסדר רגילל..בעצם לא רגיל אני דיי מתבודדת..
היא: תקשיבי בת-אל.. אנחנו נצטרך.... להתחיל להיפגש קבוע..
אני: מה!?!?!?
היא: כן.. כן.. אנחנו ניצטרך להיפגש קבוע לשקם אותך ילדה!!!
אני: שום דבר לא יעזור לי תאמיני לי =[[
היא: את זה ניקבע בסוף הטיפול..
וככה עברו להם 4 חודשים..
שנפגשנו בהם קבוע פעמיים בשבוע...כן זה הרבה..
בהתחלה לא הייתי פתוחה כל-כך..
גם פעם אחת חתכתי את עצמי.. אבל אז דיברתי איתה על זה.. וגם..
אחר כך ניפתחתי והיינו מדברות על הכל..
היא הייתה כמו אחות גדולה שלי היא הייתה בת 26
היא גם סיפרה לי דברים..
בהתחלה זה היה סתם מעצבן..
אחר כך זה הפך להיות מהנה.. והייתי מחכה לזה כל יום...
אהבתי את הפגישות שלנו..
הכל הישתפר במשך הזמן..
חזרתי להיות מקובלת בחברה.. עם הרבה חברות וידידים..
לצאת בימי שישי.. עם חברים..
אבל עדיין זה כאב.. כאב שאין לי אמא היה לי חלל בלב
שאף אחד לא ימלא אף פעם ..
חור שחור כזה..
שנוצר ברגע שהיא מתה..
ויסגר ברגע שאני ימות...
הוא היה אבל הוא היה פחות לא יודעת איך להגיד..
לא מפריע לא משמעותי לא פחות כואב.. אבל פחות..נורא ממה שהיה בהתחלה בו נגיד ככה..
למדתי לחיות עם זה .. כל חודש הייתי מבקרת בקבר שלה מדברת איתה..
עד שיום אחד נכנסתי לחדר של מורן..
היא ישבה שם כמו תמיד עם מלא ניירות..
היא ראתה אותי חייכה כמו תמיד..
קראה לי לשבת..
וככה אמרה............
[B][FONT=Times][COLOR=green]
זהו... לבינתיים.. נשמות שלייי =]]
תגיבוו מלא מלא מלאאא 😁
לאפ יו פוללללללללל נונים שלייייייי
מואהההההההההההההההההה =]]
סיפור מהמם!!! אחד היפים שקראתי.. שימי המשך
ואיייייייייייייייייייייי
סימי עוד המשך היוםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה יפהההההההההההההההההההההההההה
[COLOR=orange][SIZE=7][FONT=Arial][B]
בתאליייי יפיופהה תהמשךך מ^ה^ר
הסיפור פ3333333ההההההה
יא כישרונית קטנהה.. 😠
נשמות שלייייייייייי
הנה אני כותבת לכם המשך..
אבל קודם תודה לכולכם על התגובות אתם נפלאותת אתם הכי בעולםםםם
הנה ההמשך: =]]
בת-אלוש..
את כמו אחות בשבילי...
אני אוהבת אותך מאוד מאוד..
גם אני אוהבת אותך מאוד מאוד היתפרצתי לדבריה..
שניה מאמי..
וזהו הגיעה הזמן ש.......
ניפרד... את יכולה להמשיך לבד...
את חזרת למוטב.. את בסדר.. שיקמנו אותך..
את לא צריכה אותי יותר..היא אמרה עם דמעות בעיניים..
הפעם.. לא כמו פעמים אחרות..
לא הייתי מלכת הדרמה..
שנינו קצת בכינו אבל חייכנו חיוך של שמחה חיוך של... את-יודעת-שהכל-בסדר
היא אמרה לי שאני יכולה להיתקשר אליה מתי שרק בא לי!!
פתחתי את הדלת..
ואמרתי ביי בלחש...חייכתי חיוך קטן וחמוד.. והיא חייכה אלי בחזרה..
ככה יצאתי..
כמו ילדה שעוזבת את הבית..לעולם האמיתי.. =]]
ראיתי את אבא יושב מחכה לי..
חייכתי אליו והוא חייך אלי..
רצתי אליו וחיבקתי אותו חזק חזק...
סוף סוף חזרה לי הילדה הוא אמר בלחש..
נסענו באוטו הבייתה.. כל הנסיעה העלנו זכרונות צחקנו..
הגענו הבייתה...
אמרתי שלום לליאב (עינת חזרה לצבא כבר..) אבל זה היה שלום מיוחד..
זה היה שלום ר=ג=י=ל של אנשים רגילים בלי ריגושים ובלי דרמות בחיים
השלום הכי טוב שהיה לי בחיייםםםםם
עליתי לחדר.. נכנסתי לאיסיקיו... ורשמתי באווי:
****************************
פה...מאושרת!!!
אנשים בת-אל ח=ז=ר=ה
לירוני אוהבת אותך הכי בעולם יפה שלי
שלחו הודעות נשמות שליייייייי
****************************
הציפו אותי בהודעות
פעם ראשונה בחיים שלי עניתי לכולםם
(דרך אגב זה היה יום שישי.. =]])
לירוני: בת-אל היום יש מסיבה בקופיפי..
אני: ישש אנחנו יוצאות נכון?!?
לירוני: כן ברור..אני יבוא לאסוף אותך עם אמא שלי ב-9 וחצי..
אני: טוב ואני יחזיר.. =]]
יצאתי מהאיסיקיו היהמ כבר 7 ורבע..
הלכתי לארון בגדים שלי לבדוק מה אני ילבש היום בערב..
הלכתי למסנג'ר..
פתחתי שיחת מצלמה עם לירוני..
כדי שנעזור אחת לשניה לבחור מה ללבוש..=]]
היא בחרה...... מכנס שחור וחולצת מעטפת ורודה.. ונעליים ורודות חמודות חמודותתת
ואני בחרתי.......... חצאית לבנה עם קפלים.. וחולצת סטרפלס לבנה
עם משו אדום כתוב על זה.. ומגפיים לבנות..
היה כבר 8 וחצי..
הלכתי למקלחת.. עשיתי מקלחת חמה נעימה נעימה.. חפפתי את הראש טוב..
יצאתי שמתי דאודורנט.. תחתונים חזיה..
ת'חצאית היפיופית שלי ואת הסטרפלס..
שמתי עיפרון שחור וליפ גלוס.. פיזרתי את השיער..
סידרתי אותו פרוע כזה וירדתי למטה..
ראיתי את ליאב גם בדרך לצאת..
אמרתי שלום לאבא שלי... והודעתי לו שהוא מחזיר מהקופיפי..
ויצאתי עם ליאב..
חיכינו שנינו בחוץ..
אני: אז מה ליאבוש?!? יש חברה סוף סוף מישי..!?
ליאב: נראה לי שבאו לקחת אותך..
באמת באו לקחת אותי..
אני: היתחמקת מזה הפעם קרצתי לו עין..
ונכנסתי למכונית של אמא של לירונוש
דיברתי איתה קצת היא ממש נחמדה.. היא ואמא היו חברות טובות =]]
היא שאלה מה שלומי עניתי בסדר מה איתך וכו' וכו' וכו'....
הגענו לקופיפי ...
נכנסנו..
אמרנו שלום לכולם ואז.........
ראיתי את מורוש קפצתי אליווו והיתחבקנו חזק חזק
אני: מורוש נסיך שליייי
מורוש: בת-אלוששששששש מושלמת שליי איך היתגעגעתי אליךךך
חייכתי אליו והלכנו עם כולם לירקוד..
פתאום ניתפסו לי העיניים במישו..
זהיתי אותו אחרי כמה שניות..
זה היה...........
זהו נשמות שלייייייייי לבינתיים כמובןןן
תגיבו מלא מלא מלאאאא
לאפ יו פולללללל נונים שליייייייי
מואההההההההההה
יהההה סיפור מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!
שימי המשך דחוףףף
מה זהו?!😢
את מי ראית? נו מי זה היה?????
אני במתח!!!
זה היה גללללל =))))))
או שכפירררררררר =]]]
יפה שלי הסיפור מושלםםם!!
אוהבתותךך מלאאאאאאאאאאאאאאאאא
בתאלוששששששש
וואי יפהההההההה!!!
המשךךךךךך
בטח גללל המשלל מאמי מדהים