יאאא כפרה עלייך איזה כישרוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
חולה עלייך בובה יצא מושלםם
תמשיכי פליזז מאמיי
ושם יפה יש לפסיכולוגית חח סתם 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא אוהבת בכלל את שניהם!!!!
(או גל או כפיר). אחד משניהם!
סורי שלא כתבתי אתמול כל היום!!!!!!!!
איזה כיף יש היום בת מצווה לחברה טובה שליח =]]
אז יאללה הנה ההמשך מואההההההה חולה עליכם :
זה היה.........
לא.. זה לא היה כפיר.. זה לא היה גל...
זה היה ילד הורסססס
יאוווווווו הוא היה כזה חמוד אמאאאאאאאאאא
הוא היה לא גבוה ולא נמוך.. בערך בגובה שלי
היה לא כובע גרב מגניב כזה עם פונפונים..
ויצא לו מין "פוני" כזה..מקדימה..
היה לו חיוך הכי יפה בארץ...
עיניים חומות..
כן כן.. הוא בטח נשמע מישו רגיל לא חתיך גבוה עם עיניים כחולותתת..
אבל לדעתי הוא כזה חמוד..
הראתי אותו למור..
ומור אמר שהוא לא חתיך אבל מה אכפת לי לדעתי הוא מושלם..
מור: חחחח הוא לא חתיך כמוני..
אני: נווו מורוש בקשה תכיר לי אותו..
מור: טוב הוא אחלה גבר..
אני: ישששש חולה עליךך מאמוש שלייי
הלכנו לכיוון שלו..
מור בא.. הם היתחבקו.. ===> כמו בנים..
ואני עמדתי בצד וחייכתי..
הם קצת דיברו..
וקצת נמאס לי לעמוד..
אז תקעתי במור מרפק..
מור: אהה... אופס שכחתי להכיר לך את אחותי הקטנה..
אני: אני לא קטנה אני בגיל שלך אנחנו תאומים שכחת!??
צחקנו...
הוא נתן לי נשיקה עדינה בלחייי יאווו איזה חמוד..
חייך אלי חיוך כזה הכי יפה בארץץ..
מור: יאללה אתם באים לירקוד..
אני: כן יאללה..
הלכנו כולנו לירקוד.. כולל מתנוש שלי..
רקדנו בסביבה של אחד של השני כל המסיבה..
וכל הזמן.. ניתקעו לנו המבטים 😁
איזה חמוד הוא יאוווווווו אמרתי ללירון..
אבל היא לא התייחסה אלי היא הכירה איזה ילד חתיך חמוד כזה ..
שקוראים לו אורן... והם כל המסיבה היתנשקו והיתחבקו... =]]
ואז הדי ג'יי שם שיר שקט..
באתי ללכת מהרחבה..
אבל מישו דחף אותי על..........
מ~ת~ן~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!!
שנינו היינו נבוכים מאוד...
אמרתי לו סליחה והיתכוונתי ללכת..
אבל הוא תפס לי ת'יד ואמר לי..
רוצה לירקוד..? עם חיוך קטן וחמוד...
כן בטח.. חייכתי..
יאוווווווו ישששששששששש מישו למעלה אוהב אותייי
איזה חמוד הוא...
רקדנו איזה 3 שירים ביחד...
ואז חזרנו לירקוד שירים רגילים..
אבל רקדנו ביחד..!!!
איזה חמוד יאווווווווווו..
היסתכלתי בשעון היה כבר 3 וחצי..
הלכתי לחפש את לירוני..
אמרתי לה ש-3 וחצי ועוד 10 דקות אבא שלי מחכה לנו בחוץ!!
היא נתנה נשיקה רטובה וארוכה כזאת לאורן..
ובאנו לצאת מהמועדון..
ואז הרגשתי מישו מחבק אותי במותניים..
ולא נותן לי ללכת..
היסתובבתי וראיתי את........
זהו נשמות שלי לבינתייםםם!!! =]]
סורי סורי סורי שזה היה קצר!!!
אני ימשיך עוד היום אם יהיה לי זמן..
כי יש את המסיבה.. =]]
לאפ יו פוללללללללל נונים שליייייייייי מואההההההההההההההה
מתן..
ואיי הוא נשמע כוסןן רצחח חחחח
המשךךך
מתן אה...😉
חחח......!!
סיפור מושלםם!!
אוהבתותך הכייי שיששש
בתאלושששששש 😍
ת-מ-ש-י-כ-י בתאלוווושש
נועוששש
מתנו'שש חח כפרה עלייך תמשיכי יפתי פליז
חולה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איי ניד המשך דחווווווווף!!!!!!
אני במתח של הלייף!!!
פליז תמשיכי
האימא לא מתה...?
לא חשוב שימי המשך דחוווף השארת אותי במתח!
[B][FONT=Times][COLOR=blue]
שמאוהבת.. תודה נונה שלייי את צודקת!!!
האמא באמת מתה =[[
אז:
"...אבא שלי מחכה לנו בחוץ"
מואההההההההההה תודה נשמה שלייייי
אוהבת אותך פול בובה..!!!
תיקנתי לך (אמא=אבא)
סיפור מהמם!
המשך מהר!!
רומי!!! בובה שלייי!! תודה רבה רבה רבה שתיקנת שלי מאמוש!!!!
לאפ יו פוללל נונה שלי מואהההההההההההההההה 😁
ולכל מי ששולחת תגובות תודה גם ענקית ענקית ענקית!!!!
אין עליכםםםםםם מואההה
סורי אבל אני יוסיף המשך רק מחר..=[[
יש לי מסיבה עו מעט..
אני חייבת ללכת להיתארגן... =]]
לאפ יו פוללללל נונים שלי מואההההההההההההה
בשמחה בובה😊
את גם יכולה לערוך את ההודעות שלך את יודעת!..?
אם לא אז בצד שמאל של ההודעה שאת כותבת יש ערוך צטט וכו'...
תראי😊
רומי.
רומי תודה נונה באמת לא ידעתיייייייייי
ותודה ענקית לכל מי שמגיבבבבבבב
קיצר נשמות שלי תקשיבו!!!!!!!!!!:
הפרק הבא הוא................. הפרק ה=א=ח=ר=ו=ן =[[
אולי הסיפור היה קצר מידי..
אבל זה מה שיצא...=]]
מקווה שנהנתם..😁
אני יפרסם היום או מחר את הפרק האחרון!!!
אז תגיבו מלא מלא מלא מלא..
אוהבת אותכם פולללללללללללל נונים שלייייייייייי
מואהההההההההההההההההההההההההההה