פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°...

סיפור חדש שלי: °•~» הטיול השנתיי «~•°

✍️ בת-אלושקה 📅 02/01/2005 20:12 👁️ 3,479 צפיות 💬 202 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 13 מתוך 14
יאא הוא לא היה קצר מאמי הוא היה מושלםםם
אני מחכה לפרק האחרון חיחי
מתה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשך המשך המשךך..
רוצים המשךךךך!!!!
למה עוד מעט ניגמר =(
אוףףףףף

תמשכייי פליזזזזזז

זה בטוח יהיה מתנוש חח

בתאלוששששש

טוב נשמות יפיופות שלייייייייייייייייי
ז=ה ה=פ=ר=ק ה=א=ח=ר=ו=ן
אז אחר-כך תגיבו מלא מלא מלאאאאא
ואני אוהבת אותכם הכי בעולםםםםםםםםםםם
אני ירשום עוד סיפור....... לפחות זה התיכנון....😁
בתאלוששששש אין עליךךך יפיופית שליייי חולה עליך מאמושששש כפרע עליךך =]]
*+*נאפי-מורני*+* נסיכה מושלמת שלייייייייייייי מתה עליך הכי בעולם מואההה =]]
רומי. תודה על כל העזרה נשמתי!!!!מואההההההה לאפ יוווו =]]
נועוששש חולה עליךך בובית שלייייי מואההההה מתה עליךךךךךך תודה על הכללל =]]
גל!ש אוהבת אותךךך מאוד מאוד יפיופה שלייייייי מואהההההההה חולה עליךךךךך =]]



מתן.....
היסתכלתי לו עמוק עמוק בעיניים החומות המהממות שלוווווו 😁
מהר הורדתי את המבט למטה..
הוא ליטף לי את הלחי הרמתי את המבט
הוא חייך חיוך מדהים חיוךך שנחרט בזכרוני לכל החיים
נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים..
ואני ולירוני יצאנו..
מאז לא ראיתי אותו... =[[
בעצם גם לא חיפשתי אותו....
נתתי לעצמי חופשה.. מבנים... מהכל... בעיקרון..
הגיע היום הולדת שלי..
אני כבר בת 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היתעוררתי הבית היה כהרגלו..
זה היה יום שישי בבוקר..
אבא היתכונן לצאת לשוק לקניות..
ליאב שהיה כבר בן 17 וחצי עדיין בכיתה י"ב היתכונן לבצפר..
ועינת שהייתה כבר בת 23 היתכוננה ללימודים.. באונבריסטת תל-אביב
היא למדה משפטים.. היא תמיד הייתה הכי חכמה ומבריקה... =]]
קמתי עוד חצי ישנה... כמו תמיד..
ירדתי במדרגות פתאום כולם קלטו שירדתי..
היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לבת-אלוש 3X
נתתי להם חיבוקים ענקיים!!!
קיבלתי מליאב ועינת ג'ינס וחולצה חדשים של דיזל
ומאבא קיבלתי תמונה ענקית שלי שלו של עינת ליאב ו.........
של אמא...
ירדה לכולנו דימעה קטנה.. אבל ביחד איתה עלה לו חיוך קטן..
ידענו שהיא מסתכלת עלינו ושומרת עלינו מלמעלה..
עליתי לחדר להיתארגן..
אבל נתפסו לי העיניים במשו..
התמונה..
היתארגנתי.. לבצפר..
אבל איך שהוא בדרך לא הלכתי לבצפר הלכתי ל........
בית קברות...
הגעתי לקבר שלה היתיישבתי שם.. היסתכלתי אליו.. כמה דקות..
ואז ככה פתאום בלי לחשוב.. התחלתי לדבר.. אליה.. אל אמא שלי...:
היי אמא.. היום אני בת 14...
אני כבר בכיתה ט'...
יש לי הרבה חבריםם חזרתי להיות מקובלת.. כמו פעם זוכרת..
אבל זה לא משנה ...
רק רציתי להגיד לך ש....
אני אוהבת אותךך...
ואני יודעת שלא עזבת אותי כי רצית..
התחלתי לבכות..
אני יודעת שאת באמת אהבת סליחה.. אוהבת אותי עדיין
אני יודעת שאת שומרת עלי על אבא ועל ליאב ועינת..
אבל אל תדאגי ... גם אני שומרת אליהם...
כולנו שומרים על כולנו..
את רוצה לשמוע קצת מה קורה..
אני יספר לך..
ליאב קיבל רשיון נהיגה.. הוא נוהג בסדר גמור... אנחנו מסתדרים מצויין ומספרים הכל אחד לשני =]]
עינת עושה תואר ראשון במשפטים.. כיף שהיא בבית היא תמיד מכינה לי ארוחות..ואנחנו מדברות מלא =]]
אבא עושה עכשיו תואר שני בהיסטוריה.... הוא נורא נהנה..
ותמיד מספר לנו כל מיני דברים שהוא למד...
כיף ליראות אותם מחייכים !! נכון.!??! אני יודעת שאת רואה אותנו.. ושומרת עלינו..
אחרת לא היינו מסתדרים ככה.!!
אני אוהבת אותך אמא!!
ואל תחשבי שאני ישכח אותך כי זה בחיים לא יקרה!!
את תמיד תיהיה האמא שלי ששומרת אלי..
אם לא ליידי אז לפחות מעלי..
נישקתי את הקבר.. חיבקתי אותו חזק חזק כאילו זאת אמא שלי..
ניגבתי את הדמעות..
והלכתי לבצפר..
כל הדרךך חשבתי אליה... ניסיתי להיזכר בפנים שלה...
ניהיו יותר ויותר מטושטשות בזיכרוני..
הגעתי לבצפר..
נכנסתי לכיתה...
ו..................
הכיתה הייתה רקה..
החלטתי לצאת החוצה..
ראיתי מלא ילדים בחצר..
מה קורה?!?
הלכתי לשם..
הגעתי לשם.. ראיתי מלא חברים שלי..
פתאום כולם הישתתקו..
לירוני צעדה אלי.. הפנים שלה היו נפולות...
עצובות כאלה.. היא לא אמרה כלוםם..
רק היסתכלה אלי בעיניים..
היא התחילה לדבר..:
בת-אל קרה משו ... היום...
נבהלתי...התחלתי לפחד מה קרה היום?!?
ואז כולם בבת אחת צעקווו
מזל טובבבבבבבבבב
וזרקו עלי מלא נצנצים ובלוניםםםם
יאווווווווווווו חיבקתי את נוש חזק חזקקקקקקקקקק
יאווווווווו הבהלת אותי מפגרתתתתתתת
מזל טוב יפה שלייי חולה עליךך נשמתי!!!
תודה מאמוש!!
ואז עברתי בין כל החברים שלי חיבוקים נשיקות ברכות מתנות.. מה לא..
הייתי מאושרת..
ואז ראיתי מישו נכנס מהשער..
רץ לכיוון שלנו..
הוא היה לא גבוה ולא נמוך.. בערך בגובה שלי
היה לא כובע גרב מגניב כזה עם פונפונים..
ויצא לו מין "פוני" כזה..מקדימה..
היה לו חיוך הכי יפה בארץ...
עיניים חומות..
כן כן.. הוא בטח נשמע מישו רגיל לא חתיך גבוה עם עיניים כחולותתת..
אבל לדעתי הוא כזה חמוד..
לא ידעתי מי זה אבל הוא ניראה לי מוכר..
הוא רץ מהר מהר לכיווני..
ככל שהוא היתקרב והיתקרב אלי הוא נראה לי יותר ויותר מוכר..
ואז שהוא עמד ממש ממש קרוב ליידי..
הוא נעמד מתנשףף..
זיהיתי אותווו
זה היה מתןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!
קפצתי אליווו בחיבוק ענקי הוא הרים אותי וחיבק אותי חזק..
היסתכלתי לו עמוק עמוק בעיניים החומות המהממות שלוווווו 😁
מהר הורדתי את המבט למטה..
הוא ליטף לי את הלחי הרמתי את המבט
הוא חייך חיוך מדהים חיוךך שנחרט בזכרוני לכל החיים
נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים..
אבל הפעם... הפעם הוא לא נתן לי ללכת..
הוא נישק אותי נשיקה ארוכה ומ=ד=ה=י=מ=ה
פעם אחת נתתי לך ללכת, פעם אחת הייתי טיפש.. הוא לחש לי..
חיבקתי אותו חזק חזק חייכתי אליו...
אני: אני אוהבת אותךךך מתן
מתן: גם אני אותךךך
מזל טוב נשמה שלי..
הוא הוציא מתנה קטנה מהכיס שלו..
זה הייתה קלטתת (ששומעים בטייפ)
רצנו מהר (אני ומתן) למזכירות לקחת טייפ..
שמנו את הקלטת.. והיה בה..:
בת-אל רק רציתי להגיד לך ש...
אני אוהבת אותךך
אני מטורף אליך
את הדבר הכי מושלם שראיתי בחיים שלי..
ואז הוא עצר ת'קלטת..
הוא: בת-אל... את רוצה להיות חברה שלי?
אני: כןןן ברור אני אוהבת אותךך
הוא: גם אני אותךךך
הוא נישקקק אותי מלא מלא זמןןן זה היה מ=ד=ה=י=ם
ומאז אנחנו חברים..
כבר 4 שנים..
שנינו עושים שנת שירות בחוגיי סיירות..
אנחנו גרים ביחד בגרעין עם עוד 7 אנשים..
ואנחנו מאוהבים עד מעל הראש...




ס~ו~ף





זהו נשמות שלי הסיפור נגמררררררררר 😢
מקווה שנהנתם ואהבתם אותווו בובות שליייייייי
תגיבו מלא מלאאאאא פליזזזזזזזזזזזזזזז =]]
מקווה לכתוב עוד סיפור.. 😁
אוהבת אותכם פול נונים שליייייייייייייייי
מואההההההההההההההההההההההה
אין עליכםםםםםםםםםםם אין פשוט איןןןןן אתם הכי הכיייי יפיופות שליייייייי
יוווווווו קוושקקק ילדה מדהימה שליייי איזהה כישרוןן אלוהיםםם
איךך אהבתי תסיפור שלךך פשוט מדהיםםם אוהבתותךךךך
הוא יפה,מצחיק,מרתק,מותח,ועצוב ביחדדד.
לאב יוו מואההה
במילה אחת!!
מ=ה=מ=ם!!
תרשמי עוד סיפורים דחוףףף!!
😛 😊 😁 😊
יההההה למה סוף?! 😢
הסיפור פשוט מושלם!! אין לי מילים!! את כישרונים חבל"ז
אני רוצה עוד סיפור שלך חחחח
סיפור מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!=))))

אין חבל על הזמןןןןןןן אהבתי😊

רומי!
מדהים !!....
פשוט מדהיים!!


אהבתי...! 😊
יואווו מ=ד=ה=י=ם !_!_!_
חבל שנגמר..... 😢
תרשמי עוד מ-ל-א סיפוריםם יש לך כישרון מאמי.....!!!
איזה בעסהה שניגממממממרר !
אוווווף 😢
לא נוראא אני סומכת עלייך שתיכתבי עוד סיפורים 😊
נכוןן? !

הסיפוור הזה ממש ממש יפה ! !

תמשיכי לכתוב סיפורים יש לך כישרון ע-נ-ק-י ! !


חוווולה עלייך נועווווושש !

אווופפפפ....

חבל שנגמר..!! 😢

חחחחחחחח יפיופות שליייי אני ישתדל לכתוב עוד סיפור
אם יהיה לי רעיון... =\
תודה לכם על התגובותתתת תמשיכו להגיב ואני יענה מבטיחה מבטיחההההההההה
אני קצת בבאסה עכשיו..
יש לי מחברת שירים אז אני מוציאה את הבאסה שלי בזה שאני
כותבת בה שיר של אמינם.. מזה ארוךך.. זה מעסיק אותי..
ומוציא ממני קצת את הבאסה.. אבל בכל זאת.. =[[[
אוהבת אותכם פוללללללללל נונים שליייייי מואהההההההה 😁
וואאייייי זה כזה יפהההההההההההההההה
אהבתייייייייייייייייי!!!!!!
קצת התבאסתי שזה נגמרררר...
אבל את כותבת לנו סיפור חדש נכון????
בטחחח שכןן!!
אני לא חייה בלי פרק מהסיפור שלךך!!!!

אז רק רציתי להזכיר לך שאת מוכשרתת בטירווףף!!
ושאת ילדה מדהימההההה!!!
ושאני אני אוהבתת המוווווווןןןןןן המוווווווןןןןןן

דניאלווש 😊

דניאלוששששששששש ילדה יפה שלייייי
תודה בובהההה חולה עליךךך
אין אין עליךך נשמתייייייי
אני ירשום עוד סיפורר
don't worry be happy 😁
באמת הייתי צריכה קצת לשמוע את זה... זה קצת עודד אותיי... =\
אוהבת אותך פולללל נונה שליייייייייייייייייי
מואההההההההההה הכי ענקיתתת בעולםםםם!!! 😁
חיים שלי קודם כל שתדעי שאני אוהבת אותך הכי הכי בעולם
אלוהיםםם איזה סיפורר מושלםם
שמח אוהב אהבתי במיוחד את הקטע עם אמא שלה אמאא איזה מרגש זה היה
את חייבת להמשיך לכתוב סיפורים כי יש לך כישרון ענקי בובה
מתה עלייך מלאכית שלי
סיפור מושלםם ובאמת שנדיר
נהנתי כל פעם לקרוא אותו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך