סיפור פצצצצצצצצצצצצהההההההההההההה
יאלה יאלה המשךךךךךךךךךךך
סיפור פשוט מושלמון בובית!
בבקשה תמשיכי!
מאמושש.. עכשיו ישבתי וקראתי את כל הסיפור!!!!!!!!
כל פרק ופרק פה הוא מהמםםםם
אני מחכה להמשךךךךךךךךך
אגב חח גמני מחולון.. (:
לאב יווו מואאאאאאה
מה?! עוד אין המשךךךךךךךך??? 😢 😢
פליז בייבי כתבי המשך!!!
סיפור מהמםםם
תמשיכי מאמי 😊
תמשיכי מאמי! את ממש מוכשרת!!
יפה שלי לאן נעלמת בובה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלך לתמיידד חחח אין בעיוותת מאמי!!!! תוווודה!!!
שליייי טנק'סססססססס בובה!!!
חחח אורטלייייי איזו חמודה את מאמי, ת'!!!!!!!
נאפיי ייפה שליי, אני שמחה שאת אוהבת! ת' בובה!!!!!
אנונמייתת תודה מאמי!!!!!
ליטטטללל טנק'סססססססססססס מווותק!!!! אני ממש שמחהה שאהבת את הסיפווור ובאמת תווודה נשמה!!!!!
לא שוכחתתת, אני רואה שאת חדשה פה מאמי, אז מזלל טובבבב ובהצלחה באתר!! ת' בובה!!
חולה על **** ת' כפפפפרונה!!!
שובבה מאהבה.... תוווודהה מאמאמווושוש!!! חולה עליייךךך~ שמחה שאהבת... 😊! תמשיכי לקרואא.. יש המשכי מיד!!
ליטליי, אני מיד שמה המשך מאמי!
נטלייי ת' מותק!!!!
לא יווודעת טנקק'ססס נשמהה~~
נאפפייי מאמייי לא נעלמתיי! הנה חזרתי.. עם ההמשכי!
אקיצקצייי ת' לכולכןןןן יפוות שליייייי כמה תגובוות, היתי בשווווקקקי~ תוווודה רבהההה לכולככןן!~
מתוקות צ'ליי... ועכשו.... ההמשכייי....~ מקווה שתאהבו:
פרק 15'- פוגשת את כולם:
אני חוווולה אל אמא שלו. היא ראתה אותנו ויצאה מהרכב. "הייי אליאבי!" היא אמרה וחיבקה אותו.. "היי בתיה!" אמרתי... "היי חמודה שלייי מה שלומך? איך בביה"ס?" היא שאלה וחיבקה אותי. "הכל מצוין... אליאבי עזר לי!" פזלתי אליו. "יופי..." היא אמרה ונכנסנו למכונית. ושמענו שירים יפים. אני שתקתי. מתכוננת למסיבה בשקט בשקט. הגענו לחולון. אתם יודעים איך הייתי לחוצהה, לחוווצה זה לא מילההה מתה מלחץץץ!! הייתי כל כך בענניייםם מאושרר!!. יוווווו אמ'''לולו... איזהה כיףףף יהיה אני כבר מתכוננת.... "מה קורה מאמי?" אליאב שאל אותי... "סתם! לחווווצה!" צחקתי אליו... "תרגעי.. הכל יהיה טוב!" הוא חייך... "תודה מתתתתה עלייך!" חייכתי.. "גם אני עלייך!" הוא צחקקק וחיבק אותי... "יאאלה.. בואי נזוז להיתארגן!" הוא אמר... "מתי המסיבה?" שאלתי. "8" הוא אמר. "מוקדם..." אמרתי.
"באולם.. יהיו עוד חברים שלו אני יודע מאיפה... ועוד כמה בנות!" הוא חייך... "אז אליאבי תנסה להיראות טוב היום!" צחקתי אליו. "איזההה כללבה!" הוא צחחקקק.
ואני צחקתי אליו. ונכנסנו אליו הביתה. "יאאלה לכי להיתקלח! אני מחכה לך!" הוא אמר... "לא לא חמוד שלי.. אני אחרונה.. אתה רוצה להיתקלח היום?" שאלתי.
"כה!" הוא אמר. "אז כדי שתיכנס ראשון!" צחקתי... "לא ניפתרת מזה עדיין?" הוא שאל. "כנראה שלא!" אמרתי לו. והוא צחק... "יאאלה אני בפנים.. את צריכה משהו אמא שלי למטה, ואת יודעת איפה כל דבר!!" הוא אמר. "טובב יאאלה כנססס כבר!" צחקתי אליו והוא נכנס. הוא יצא כעבור איזה 10 דק'. כשאני סתם שוטטתי באינטרנט.
"יאאלה יפה... להיכנסס!" הוא אמר. "אני זזתי... מגבת?" שאלתי. "שם!" הוא חייך... "יאאלה תתכונן! וכשאני יוצאת.. תעשה טובה כפרההה תיהיה כוססון!" צחקתי.
"שתקקיי כבר.. שאני לא ירביץץץ לך!" הוא צחחחקק. ואני נכנסתי למיקלחת. מיהרתי כמו לא יודעת מה. לקח לי 20 דק' להיתקלח. חפפתי ויצאתי החוצה. עם מגבת.
"לא לימדו אותך שיוצאים כשגברת לא לבושה!" אמרתי לאליאב. "כולה נראה אותך בעירום!" הוא צחק... "אליאבבב!" צעקתי אלייו... "אני יוצא!!" הוא אמר.. ואני צחקתי. לבשתי חצאית כחולה של טניס כזאתי מיני. וחולצת סירה בצבע תכלת. עשיתי פזור... ושמתי קו לצד. שמתי עיפרון שחור וליפסטיק. קצת מסקרנהה... וניגמרה לי ההיתארגנות... "אליאבבי!" צעקתי... "אני בא!" הוא אמר.. ונכנס לי כולו לבושש, פשווטטטטט כוסווןןןן ה-ו-ר-ס!. "אתה יודע משהו... עם לא הייתי מתחילה עם ליאור, הייתי מתחילה איתך!" צחקתי. "איזה מחמאה.. ומה איתך!? מי את מתכוונת לתפוס הפעם.. לא מספיק מסכן אחד?!" הוא שאל. "ככה אתה יורד אל אחותך?!" שאלתי אותו. "מה פתאום.. אני נער מחונך!" הוא צחק וחייך. ואני גם צחקתי. "יאאלה זזנו?" הוא שאל. "יאאלה!" הוא אמר. אבא שלו הסיע אותנו לאולם. בהתחלה אמרתי שלום לילד הזה שמסתבר שקוראים לו יניב. היו שם כמה בנות שוות, וכמה בנים כוסונים. יניב נראה טוב. פתאום ראיתי את מורי, נעמה, דנה, ליאת, נופר, סיוון, עינבל.. תומר, עומר, גיא, תום, ניר, והראל. הם נכנסו בחמולה. מור ראתה אותי ורצה כמו משוגעת... "בובההההההההההה" היא צעקההה וחיבקה אותיייי כל כך חזק שנימחצתי. אבל מה זה היה משנה כל עוד מורי מרזיקה אותך. "מווורייי יפהההה שלייייייייייייייייי איזההה פ33ה את!" אמרתי לה. "תווודהה גם לך לא חסררר נווו יפההה מה ישש?! ספרי ספרי!" היא אמרה. "מורי מספיק את.. מה איתנו?!" אמרו כל שאר החמודות והיתנפלווו אליייי והיתחבקנו וקפצנו.. אליאב הלך עם החברים שלו לצד. ואני נישארתי עם החבורה של השרוטות. "נווו ספריי.. מה קורה?" נעמה שאלה. "כןןןן אנחנו מתגעגעות!" סיוון אמרה. "גם אנייי אליכן!" חייכתי. "אבל שמעו.. אני הולכת להגיד שלום לגברים שבנינו!" צחקתי... "יאאלה אנחנו מחכות פה!" מורי אמרה ואני הלכתי לחפש את גיא וכל השאר.... ראיתי את תום ואת עומר ותומר וניר והראל ורק את גיא.. לא מצאתי. "הייייי כפררוות!" צחקתייי וחיבקתי אותם.... "שלום לך!" הראל אמר... "פשששש מה זה?" עומר שאל... חוצפן כמו תמיד!.
"ראיתם את גיא?" שאלתי. נתתי להם נשיקה בלחי וחיבוק. היתגעגעתי אליהם חברות משוגעים שלי. "בואנהה מאמי היתגעגענו!" ניר ותומר חיבקו אותי. "גם אנייי" תום חייך וחיבק אותי גם. כולם היתנפלו אליי.. ראיתי את גיא מגיע. "פנו מקום למלך" אמרתי להם. והם צחקוו... "1..2...3..." ספרתי בשקט... "גיאאאאאאאאאאאאאאא" צרחתייי ורצתייי אליווווווווו "מהממתתת שליייייייייי" הוא אמר והרים אותי... הוא חיבק אותי חזק.... "שלוווםםם ליפיפיה!" הוא צחק. "שלום שלום!" אמרתי לו.
"מההה חדש.. "! הוא אמר. "אני בפסדר.. מה איתך? אליאב היה איתך?!" שאלתי. "כן.. הלך לחברים שלו.. יובל גיל ומושיקו הגיעו מהשיכבה שלו" הוא אמר. "מהה אני חייבת לראות אותם!" אמרתי לו. "את לא זזה" הוא אמר. "כמווובבן בוו תןן נשיקה חמוד!" אמרתי לוו ונתתי לו נשיקה בלחיי גדוולה.
"מה איתך... יש איזו מישהי?" שאלתי אותו. "חברה" הוא אמר. "היא תבוא?" שאלתי. "כן.. אני עוד מעט יכיר לך נשמתיי@" הוא חיייך... "אניייייי חווולה עלייךךך חמווד " אמרתי לוו וחיבקתי אותו שוב. "שמעי.. אני זז.. תגידי שלום לכולם.. ואז נדבר..!!" אמרתי לו. "סבבה מותק! ניפגש?" שאלתי. "סבבה.. אבל אצל מי את ישנה?" הוא שאל. "לא ישנה.. אני הולכת היום בערב" אמרתי לו. "מהה?? איזה מבאסססת!" הוא אמר... "מה אני יעשה.. כל עוד זה כמה שניות איתכם, לא אכפת לי!" אמרתי לו. הוא צחק. "אז מתי באים לאסוף אותך יפה?" הוא שאל. "2" אמרתי לו. "אבא?" הוא שאל... "סייי הוא עובד היום עד 12.. והבטיח לי שיגיע מאוחר כמה שהוא יכול!" חייכתי אליו. "אזזז אני זז יפתי.. ניפגש עוד כמה זמן!" הוא אמר. "ביי חיים שלי" אמרתי לו ונשקתי לו אל הלחי... "אוהב אותך!" הוא אמר והלך משם!.
נאנחתייי........................................ אני כל כך אוהבת אותםםם שאתם לא מתארייםם לכם מענין מי זו החברה של גיאא, חיחייי... . אבל.. כל הזמן הפרצוף של ליאור נראה לי בשטח. אולי היתאהבתי?! יש? מצבב..? אני? היתאהבתיי..?? אוייי ואבווייויי
חחחח כפרה עלייך מושלםם אהבתיי
תמשיכי פליזז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מ=ה=מ=ם כמו תמיד חחחחחחחח
איזה סיפורוש מטרייייייף!
אני רוצה המשכי עכשיוווווווו!
וואי מאמי התאהבתי בסיפור שלך חחחח 😁
הסיפור פשוט מ=ו=ש=ל=ם!!!!!!
תמשכייי
פצצההההההההההההההההההההההההה
יאללה המשךךךך