מעייני ברוכה הבאה בטוחה שיהיה לך כייף פה.. אני אורטל בת 15
בת כמה את מאמי?
וחני{אם אני לא טועה תקני אותי} תעשי המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מאמו'ש, סליחה שלא הגבתי לא נכנסתי לפה הייתי קצת בדיכי =\
הסיפור מהמםםם והוא רק משתפר!! אז תשימי המשך מותק חולה עליךךך
אורטלי אני עוד חודשיים בת 17.. 😊..
נו בייבי מה ניסגר עם ההמשך?!
רוצה למתוח אותנו קצת?! חחחחח לא יפה... 😊
פליז תעשי המשך מהר... 😊
אורטלייייייייייייי יפפפפהההה שלייייי וווואייי איזוו חמודה. מתתתה עליייךך!!!! תוווודה!!!!
נאפייי בובהה מתוווקה שליייייייייייייייייייייי מוווואה ענ'צייייייייייייייייייייייית איששששששששתייייייי מתה עליייךיךךךךך מאמייי~ טנק''ססס!!!!
ליטטטללל נשמהההההההה ת' חווווולה עלייייייייייייייך. אניי ממש שמחה שאהבת!!.
שלייייי תוווודהה מותק!!!!!!!!!!!!!
אנונמייתת ט'נקססס מאמי!!!!!!!!!
שלך לתמייידדד תווודה בובה, וחחח מאמי... שיפור?! מה כאילו הישתפרתי...?! חחח לא הבנתי.. בכל מקרה מאמי ת'!!!
חנווווששש תווודה נשמה!!!!!!!!!!!!!!
2 פאק ילדההההההההההההה חחחח ת' מאמי!!!
מעייןןןןן יפה שלייייי קודםם כללל ברוכהה הבאה, מאמי מקווה שתהני פהה!! טנק'ססססס מאמייייי על מה שכתבת לייי... מקווה שתאהבתי את ההמשך~! איזה אומניים? אבריל...?!
בוזינההה אני מקווה שהדיככייי ניגמרררר מווותק!!!!!!!! חוווולה עליייךךך מאמיייי איזווו מווותק! ווואיי.!!! תוודה...!!!
ליטלללל מאמיייי חחח... אמ.. לא רוצה למתווח.. בעצם.. אולי טיפ טיפונת... אבל.. באמת מאמי.. עכשוווו ההמשך!!...
טובב.. אז... מה אז?!?!?!! מה אז.... אתןןן כאילווו חמוווודדוותת פשוששותת חולה עלייככןן יאפווותת שלי!!
כמה תגובות... איןןן פשוטטטטטטטטט תוווודהה!! אתןןן כאילו מפרגנוות לי.. ורקקקק בשבילככן...
הבאתי המשכי..... אז.. קבלווו:
פרק 14'- :
פגעו בי ואני ניפסלתי. הלכתי לשבת בספסל... אליאב סימן לי להירגע... "אני אייתךךך" הוא אמר והבנתי אותו לפי הפה שלו... ישבתייי שם... המומה ולא יודעת מה לעשות עם עצמי. האם ללכת אליו... לעשות מה שתכננתי... מסכנון.... לא יהיה לי סיכוי איתו ככה.. חשבתי... כשראיתי את ליאור מתקרב אליי ולא ידעתי מה להגידד....
קדימהה סיוווןןן בואייי ניברח!!! הפחדנית בתוכי דיברה. לאאאאא את תישארי כמו שאת תמידדדד, אפעם לא היית ביישנית.. את לא תתחיליי עכשו... מובן?! האמיצה בתוכי אמרה. טובב אני יקשיבב לךך אמיצה.... לצערייייי..... הקשבתי וישבתי כאילו מתבוננת במישחק... היסתכלתי אל אליאב... הוא נראה בטוח בעצמו.... גאיוש ומור תעזרו לי... מורייייי תמיד הייתי האמיצה שבין שתינו.... אני לא יפסיק עכשו. החלטתי. הוא היתקרב אליי... "הייי יפה שלי...." הוא חייך... "היי מאמיי..." חייכתי.
"למה ברחת לי אתמול?" הוא שאל. "לא ברחתי.. זה פשוט מוקדם מידי בשבילי.. אני לא מכירה אותך!" אמרתי לו. "אני מבין.." הוא אמר.
ולרגע היה שקטטטט אני לא ידעתי מה לומר. וליאור ניראה טרוד. "היי מה קרה?" שאלתי אותו. "כלום... תודה אל הדאגה מתוקה!" הוא אמר. "טוב... אמ...... אמ..." אמרתי לו לא יודעת מה להגיד... "כן?" הוא שאל... "כלוום..." אמרתי לו... והוא נראה מאוכזב. "דיי נווו אין לי מה לעשות..." אמרתי לו. "בנוגע למה?" הוא שאל.
"אני לא רוצה שנדבר ככה.." אמרתי לו. "נכון.. אנחנו שני סתומיים..." הוא אמר... "אתה מתבייש ממני?" שאלתי אותו... "לאא בכלל לא! להפך... נעים לי מאוד איתך!" הוא חייך אלי. וגרםםם לי להיתעדוווותת ולעלווות באששששש לעיניו... חמוווד מתוווקקקק אווףףף אתה כזהה חמודדדד. חשבתי.
"גם לי.." חייכתי.. "תגידי... רוצה לבוא איתי לסרט היום?" הוא שאל. יווווווו למההההה דווקאאא היווווםם איזה באסההה בטח פעם אחת אני יגיד לו לאא והוא לא ירצה.
"אמ.. אני לא יכולה.. אני הולכת לחולון... עם אח שלי ולפגוש את כל החברים שלי... סליחה" אמרתי לו... "לא... זה בסדר מאמי.. בכל מקרה.. עם בא לך פעם לדבר.. אני פה!" הוא אמר.. "תודה..."אמרתי לו. "אין אל מה מאמי.." הוא אמר והלך לי וניפרד ממני בנשיקה בלחי קטנה. שכל כך רציתי יותר. אך פחדתי.
כולם סיימו את המישחק ואליאב בא אלי... "נווו מאמי יש משהו?" הוא שאל. "כיף לו איתי..." אמרתי לו. "נווו למה את מחכה יפה שליייי תנשקי אותו כבר!" הוא אמר.
"אליאבי.. זה מסובך... אני לא יודעת. מרגישה אליו משהו.. אבל... לא יודעת!" אמרתי לו.. "בואי בואי מתוקה ...... "הוא אמר ולקח את ידי והלכנו לכיתה ביחד.
כל היום חשבתי אל זה.. ואני ואליאבי עשינו צחוקים אמצע השיעור.. המורה לא שמה לב. והעברנו פתקים בין כל האנשים בכיתה. סיפרתי לו שיש לנו טיול שנתי ביום שני. והוא שמח מאוד. כשחזרנו לבית שלי הייתי יחסית מעורערת. מה יהיה עם ליאור? האם אי פעם יהיה לי עתיד עם החמוד הזה? ומה עם אליאבי? ואיך היום תיהיה המסיבה? יהיה כיף...? שאלווות ענקיווות וגדולות העסיקו את המוח שלי...... אני יכולה להיתפוצץ מרוב מחשבות. נכנסנו לבית שלי. ואכלנו ספגטי שאמא שלי הכינה.
ועלינו למעלה. עשיתי לי תיק. ושמתי בו את הבגדים למסיבה שלי, את הקרם שלי את האיפור...שמפו מרכך... ו... אמ.. זהו. "מאמיייי חחח למה כל כך הרבה דברים? כולה מסיבה..." הוא אמר. "צריך להיראות טוב.."חייכתי אליו והוצאתי את כל הדברים מהתיק וסידרתי מחדש... "לעזור?" הוא שאל. "אין צורך!" עניתי בנימוס.
"מנומסת שלי התואילי בטובך לסיים את ההתכוננות כי עכשו חמישה ל-6?" הוא שאל בנימוס ואני צחקתי. "בוודאי הנלך אדוני?" שאלתי אותו. "אחרייך!" הוא אמר ויצאנו שנינו מהחדר שלי אל הסלון.. "אמאאאאאאא" צרחתי. "כן חמודה לא צריך לצעוק!" היא אמרה... "אני זזה לחולון!" צעקתי... "אני יורדת שניה!" היא אמרה ומיד ראינו אותה יורדת. "ביי חמודים תבלו" היא אמרה לי שלום וחיבקה את אליאב... "תבוא לבקר חמוד!" היא אמרה. "אין בעיות.. ביי!" הוא אמר ויצאנו החוצה מהבית.
"אוי אמא שלי... היא הייתה כבר יכולה להיתאהב בך!" אמרתי לו...... "אויי מטוררללת אחת!!" הוא אמר... ואני צחקתי בשקט. אמא שלו חיכתה לנו בחוץ....
חח סורי מאמי זה טעות זה היה אמור להיות סיפור חחח 😁
הסיפור פשוט מושלם!!!!!!
אני חייבת המשך דחוףףףף 🙄
מאמי סיםרו פשוט מושלםםם..!!!
איזה כישרוניתת...!!
המשךךךך
מה זהו??????????.
אוףףףףף עשי המשך מאמי...... אוף המשך דחופצי'ק
יאאאאא יפהה שליי מהמםםם תמשיכי
איזה חמוד אליאב הזה 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה?! אין המשך?
אוווווף.... אני רוצה המשך!!!
אין בייבי הסיפור שלך ממש ליגה... מושלם-מדהים-מעלף!!!