יא מבאסת המשך מהר מה ר מהר מהר סיפור מדהים
אוהבת אותך.-הילוש 😊
נו מה יהיה? 😢
צ'ה המשךךךך ד=ח=ו=ף!
הסיפור שלך מדהים אבל זה מציק שאת ממשיכה אותו אחרי שנים ויבלות !
דיי איזה באסה איתך...
את מייבשת חופשי...
נו יאללה תכתבי כבר...
אני במתח לא נורמלי...!!!!
ואיי מאמי שעתיים עכשיו קראתי את הסיפור שלך מהתחלה עד הסוף! וא מהמם! תכתבתי מהר מהר המשך...ותאמת לא ממש הבנתי מה קרה שם עם הנועה הזאת..לא קלטתי...
ולמה סיוון וליאור באותו חדר?
בכל אופן, נורא יפה, מחכה להמשך!
סיפור 100מם מחכה להמשך דחוף 😁
הייייי יפות שליייי
כמה זמן לא היתראנו...
רציתי לבקש רק סליחה על הייבוש.. ואני לא ממש מודעת לתאריך שאני יוכל לשלוח פה את הסיפור..
בינתייים אני מבקשת סליחה ארוכה מאוד.. ועוד אחת..
ואני מקווה שתבינו...
תודה לכולכן שהגבתן לי...
אתן פשוט מדהימות!!!
מוווואה 😁 😉
סיפור חבל"ז
תשלחי ת'סיפור כמה שיותר מהרררררררר 😂