חחחחחחחחחח אומיגאד את כ''כ מתוקה
חח איזה פיצול יא רבקקק...אבל בקטנה אנחנו אוהבות אותך😊 😊
נחמד לדעת שאתה לא היחיד שמדבר לעצמך חחחחח מואההה
איזה סיפור מושלםםםםםם
יאלה תמשכייי דחוףף
אוהבת*-*אולוש*-*
יפתי זה סיפור מ-ה-מ-ם!!!!!!!1
רק יש לי שאלונת
לא ממש הבנתי מה נועה עשתה לה!!!
בא לך להסביר לי?!?!
חולה עליךךךךךךךךךךךךךךךך
נעה סתם זונה... בת זונה.. בת בת בת בת בת זונה!!
חח סעמק הייתי מביאה לה כאפה
וואיי איזה כיף.. להיות באותו חדר עם אהובך חחחחחחחחח
סתם סתם יאללה המשך!!
ת' רבה לכולכןןן... אוהבת אותכן מאוד מאוד מאוד!! פשוט כיף לכתוב את הסיפור 😊!!!
עכשו.. למי שלא הבינה למה סיוון כעסה על נעה.. זה שהיא ראתה אותה יושבת ליד ליאור, ומנשקת אותו בלחי.. באף.. עושה לו עניים.. חחח!! סורי שזה לא היה ברור...!!
הנה המשכי.. שבת שלומלום:
פרק 26- יום חדישש:
שמעתי מוסיקה של אייל גולן, עם אני לא טועה השיר 'מלכת היופי שלי' החדש. "נווו דיי תכבה את זה כבר!!" אמרתי ושמתי את הכרית על הראש. "טוב" הוא אמר וכיבה קצת את המוסיקה. "יותר טוב נסיכה?" הוא שאל. "על הבוקר.." אמרתי.
"יאאלה קומי כבר, כמה אפשר לישון?" הוא שאל והעיף אליי כריות. "דיי ליאורי!" אמרתי. פתאום הוא קלט שקראתי לו ליאורי. והוא חייך אליי באהבה. "את יודעת מה, אני יתן לך לישון עוד 10 דק'! טוב מאמי?" הוא שאל. "תודה!" צחקתי ועצמתי עניים וניסיתי לישון.היתיישב על המיטה שלי כעבור איזה 7 דק' בערך שניתקעתי לא מצליחה לישון. והוא ליטף לי את השיער. "יפה שלי.." הוא אמר וליטף את שערי ברוך שצימרר את גופי. עצמתי עניים חזק, אולי הוא יתוודה שהוא אוהב אותי? מי יודע. והישתתקתי. "ליאור!!!!!" צעקו לו מהחצי השני של הדלת. "שתוק!" הוא אמר בלחש והלך לפתוח את הדלת. אני חייכתי בתוך השמיכה. "איייי יפה שלי, איך הוא דואג." לחשתי בלב.
"בוקר טוב!" נועם קרא. "בוקר טוב אחי!" ליאור אמר. "מה זה? מי שם?!" הוא שאל והיסתכל על המיטה שלי.
"סיוון!" ליאור אמר בלחש. "מה היא עושה פה? ליאור, על תגיד לי.. שש..." הוא אמר. "לא י'דפוק, אנחנו באותו החדר!!" הוא אמר. "אנ'לא מאמין, המורה יודעת?" הוא שאל. "כן!" ליאור אמר. "איזה סבבה לך, בטח כוסית וזה!" הוא אמר. "לא רק כוסית, מהממת!" הוא אמר והיסתכל לכיוון שלי, משום מה שמעתי את הקול. "כן, באמת יפה, אז מה העניין יש לך משהו אליה? נועם שאל.
"בו החוצה!" ליאור אמר והם יצאו מהחדר, כאילו שהבנאדם קלט שאני לא ישנה.
העפתי את השמיכה מעלי. וחייכתי חיוך שלא ירד .
פתאום ליאור ונועם נכנסנו, אני עשיתי את עצמי כאילו מתעוררת עכשו. "בוקר טוב מאמי!" ליאור קרה לעברי. "בוקר טוב!!" אמרתי והחזרתי מהר את השמיכה, בכל זאת, כמה אנשים צריכים לראות אותי עם בוקסר?.
נועם צחק. "נוו מה הבאת אותו אליי? אתה, ברור לך שזה לא החדר רק שלך!!" אמרתי לא בחיוך. "כן המפקדת!" הוא אמר.
"חחח" צחקתי. "נוו מכוערת, איך ישנת
יאאאאא איזה יפה....
המשך... מהר.. כי אני במתחחח!!!
אמאלהההה מה קרה??????? 😮
שימי המשךך דחוףףף
מוואה ענקיתתת 😛
יאלללללללללה
מהר מהר מהר מאוד המשךךךךךךךךךך
המשך מאמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😊
אמאאא מה קרה??
סיפור פשוט מושלם!!
תמשיכיי דחוף
אוהבת*-*אולוש*-*
איזה סיפור יפההההה
תמשיכי
יווו מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המשך פליז מהררררררר
ולא ממש הבנתי מה נעה עשתה לה....
הממשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף