|
|
|
המשך????? 😢 פליזזזזזזזז
מ-ל-א זמן לא שמת לנו המשךךךךךךך
אז יאללה שימי המשךךךך
מוואה ענקיתתת
מאמי מה עם המשך?
פליזז בובהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמיי מה עם המשך?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פרק 23- החדר:
"איזה מדהיםםםםםםםם" הייתי בשוקקקקקקקקקקק. נכנסתי פנימה ונעה ורותם אחרי. החדר היה בצבע ורוד והיו מיטות קומותיים וסדינים לבנים, והיה שם מיטה זוגית אחת. מקרר, ארון לבגדים, מקלחת גדולה, שירותים, והכי הכי חשוב מראה לכל אורך הקיר שמול המיקלחת. "אני בזוגיייייייייית" צרחתי. "גם אני" נעה אמרה. "אווף" רותם היתלוננה. "חפייף!!" נעה אמרה. סיגל נכנסה פנימה. "איכס מה זה הטעם הזה, מה הם חושבים שאני באה מהרחוב?" היא עשתה פרצוף מזלזל וצחקה, ונעמה הלכה אחריה כמו חתול שזקוק לאמא שלו. וואי, פקצה שכמותך יש לך מזל שאין לי מצב רוח, אני מאמינה שהיא בחיים לא הייתה בקיבוץ.. לא כמו שאני הייתי בכל אופן. (נולדתי בקיבוץ). "את יכולה לעוף מפה ולישון בחוץ, אני מתנדבת להביא לך סדינים!!" צחקתי עליה. "חחחחח" היא צחקה צחוק מתומטמם ושכבה על המיטה הזוגית. "מותק שלי, תעשי לי טובה, המיטה הזאת שלי, אז קחי את עצמך ותעופי מהמיטה שלייייייי" הדגשתי. "מה את תופסת תחת, סורי נשמה כל עוד לא שילמת על המיטה הזאת, היא לא שלך!!" היא אמרה במבט שדרש שיעיפו לה סטירה. "סבבה" חייכתי חיוך נעים ונשענתי על הקיר. "מה יש לך?" רותם שאלה. "עלה לי רעיון" צחקתי. ורצתי למיטת הקומותיים שהייתה בצבע ורוד והשניה בסגול, והיתמקמתי עם המזוודות שלי עליה, הרגשתי כאילו המיטה עוד שניה נישברת מרוב כל המזוודות. חחחחחחחח!.
צחקתי, החלטתי שעם הפקצה לא רוצה שאני יעיף אותה, היא תעוף לבד. "מה השעה?" נעה שאלה והיתמקמה מיטה מולי בקומותיים. "7:30" רותם אמרה. "טוב אני יצאתי לנשום קצת, שישאר לי ריח טובב" היא אמרה בזלזול ויצאה מהחדר. נעמה באה לצאת אחריה. "למה את הולכת אחריה כאילו כמו כלבה?" שאלתי אותה. "זה לא עניינך!" היא אמרה ויצאה החוצה.
"אמ'לה, שמעו היא עוד מעט תיהיה כמו סיגל.. תאומות.." צחקתי. "כה.. מעצבנות!!" נעה הוסיפה.
"תגידי סיוון מה חשבת עם המיטה?" רותם שאלה. "סתם.. אתם עוד תראו!" צחקתי. אחר כך ירדתי מהמיטה והנכסתי את כל החלב והעניינים שהיו לי בתיק שהיו יכולים להיתקלקל לתוך המקרר. "בואו שניה, דחוף!" רותם אמרה. "מה?" נעה שאלה.
"בואו כבר!!" היא צרחה. ואני קפצתי ובאתי אליה לחלון. "מה זה?" שאלתי. "הבנים עושים קומזיץ'!" היא אמרה. "בגילינו?" נעה שאלה. "לא.. הכוסונים מעלינוו" רותם אמרה. "בואו נבקש גם לבוא!!" נעה אמרה. "טוב..." רותם אמרה ופתחה את החלון."הייי אתההה" היא צרחה. "כה?" הוא אמר. "מה אתם עושים?" היא שאלה כאילו לא מבינה. "קומזיץ', רוצה להיצטרף?" הוא שאל. "מי בא?" היא שאלה. "לא הילדים בגילך.." הוא צחק. "נוו.." רותם אמרה. "הח'ברה שלנו, עם בא לך צרפי!!" הוא אמר. "אני יבוא עם כמה חברות!!" היא אמרה. "סבבה תבואו בכיף!" הוא אמר. והמשיך לסדר מאחורה את המדורה. רותם נכנסה פנימה. "נוו?" שאלתי. "סבבה.. הוא אמר". פתחתי את החלון. "ילדד" צרחתי. "מה??" הוא שאל.
"אתה רוצה שנביא משהו?" שאלתי. "מה שיש.." הוא אמר. "טוב.. תודה נשמה!!" אמרתי. "אין בעד מה כפרה.. ניתראה!!" הוא אמר. "ביי" אמרתי וסגרתי את החלון. "כולם מתבקשים להיאסף לארוח ת ערב בחדר אוכל!" המורה אמרה מאיזה פינה בחדר. "תראו עד לאן הגענו.." צחקתי. "נמאס לי ממנה, כל הזמן לדעת מה אנחנו עושים.. בחייי" נעה אמרה. "לא מכירה בשביל להגיד.." צחקתי. "יאאלה מה אתן מדברות היא ביקשה שנגיעע" רותם צחקה. "כן, שלא תכעסס" נעה אמרה.
"עלקקקקקקקק" אמרתי ויצאנו החוצה. החוץ היה כל כך נעים.. הרוח קיררה אותנו.. וכל הדשא והמיגרש שם היה עם אורות ציבעוניים קטנטנים. נכנסנו כולנו לחדר האוכל, לקחתי סלט קצת תפוחי אדמה ושניצל קטן. הייתי רעבה אבל לא בהגזמה.
שתיתי כוס מים... "יאאלה אתן באות?" שאלתי. "חצי תני לאכול!! אני מורעבת.." רותם אמרה. "סבבה. רק שמרי לקומזיץ'!"אמרתי. "חח"היא צחקה. אחרי איזה 10 דק' עפנו משם לחדר. "אני ראשונהההההההההה" רותם צרחה. "אני אחרונה" צחקתי. "למה?" נעה אמרה. "חחח שלא תצטרכו לחכות... תדליקי ת'מים!" אמרתי ונעה פתחה את המים בכפתור.
רותם נכנסה ואני ונעה צחקנו והעברנו חוויות מהמיטות למעלה. רותם יצאה בטיל עם מגבת ונעה נכנסה. אחר כך גם אני......
נכנסתי פנימה... חפפתי ת'ראש ויצאתי מהמיקלחת עם חזיה אדומה ותחתונים אודמים שכתוב על התחת, 'הכניסה מסביב' חחח!!!!!!!!!!. לבשתי סטרפלז בצבע צהוב ומכנס שחור מתרחב למטה וקיפלתי אותו לבירכיים, כי היה בחוץ כל כך נעים.
עשיתי קוקו נמוך מאחורי האוזניים ושמתי עגילים שקיבלתי מאמא שלי שהם בצורת שמש עם חיוך בכסף.
ויצאתי יחפה החוצה כי נעה ורותם כבר היו בחוץ. חיפשתי אותם. ואני קולטת אותם על הדשא שוכבות. "שלוום יפות.." צחקתי. "פחחחחחח מי יפה יותר ממני?" נעה צחקה. "חחחחחחחח איזה צנועה" רותם אמרה. וכולנו צחקנו. פתאום אני קולטת את כל הבנים משחקים כדורגל עם כדור במיגרש... והמיגרש מאיר באור גדול וכולם שם מזיעים..חיפשתי בעניים את ליאור...... וקלטתי אותו.. עם גופיה...... "תראו איזה יאפה הוא...." אמרתי והיסתכלתי על ליאור. "הלוואי אליי, יש לו עניים משגעות..." רותם אמרה. "ואני לא רוצה להיכנס לגוף שלו בכלל." נעה המשיכה. "אוף!" אמרתי וישבתי מתבוננת בו.
"מהההההה?" רותם שאלה. "בא לי לשחק..." היסתכלתי אליהן. "את צוחקת?" רותם אמרה. "מה את דפוקה, אני שרופה על כדורגל!!!!!!!!!!" אמרתי. "גם אני" נעה היתוודה. "באמת?" שאלתי בחיוך. "כל הזמן הייתי משחקת... ואני עדיין עם אחיי.. כי הבנות פה לא רוצות בכלל לגעת בכדור, המסכנות מפחדות!" נעה היתפוצצה מצחוק. חחחחחחחחחח צחקתי איתה.
"רוצות נלך לשאול?" שאלתי. "סבבה בואי.." נעה אמרה ושתינו קפצנו מהדשא ורותם נישארה לשבת. "מה קרה?" נעה שאלה. "אין לי מושג איך משחקים!" היא אמרה. "לא שיחקת בחים?"שאלתי. "לפני איזה 3 שנים" היא אמרה. "על תידאגי.. הכללים נישארו.. אנחנו נעזור לך!" אמרתי והיסתכלתי על נעה. היא חייכה. "אני עם זאתי.." היא אמרה והיסתכלה אליי. והקמנו אותה והלכנו לבנים. עברנו לידיהם... מסתכלות ועוקבות אחרי כל הצעדים. "ועם הם לא יסכימו?" רותם נעצרה. "חפייף, העיקר שאלנו..." נעה אמרה. "אני מתה לגעת בכדור." אמרתי.. והמשכנו ללכת.
"היייייייייייי אתהההההההההההה" נעה צרחה לילד עם חולצה כחולה שהרזיק בכדור. כי הם עצרו לפנדל.
היסתכלתי מקרוב, זה היה הילד שדיברנו איתו ליד הקומזיץ'. "מהההההההה? אנחנו באמצע משחק.." הוא אמר. "אפשר לשחק?" שאלתי. בעצם לא שאלתי.. צרחתי. "סליחה?" הוא שאל. "מה לא שמעת על בנות שמשחקות?" שאלתי בחיוך.
"עדיין לא." הוא אמר והיתקרב אלינו וכל הבנים באו אחריו.. ראיתי את ליאור מסתכל אליי בפרצוף לא מבין. והלך ליד החבר שלו. "אתן בטוחות?" ליאור שאל אותי. "ברור..." צחקתי. הילד עם החולצה הכחולה.. היסתכל עלינו.. כמו אתם מכירים בסרטים שמסתכלים עליכם מלמטה עד למעלה, על הגוף. ככה הוא היסתכל עלינו בוחן אותנו. במבט רציני.
פרק 23- החדר:
"איזה מדהיםםםםםםםם" הייתי בשוקקקקקקקקקקק. נכנסתי פנימה ונעה ורותם אחרי. החדר היה בצבע ורוד והיו מיטות קומותיים וסדינים לבנים, והיה שם מיטה זוגית אחת. מקרר, ארון לבגדים, מקלחת גדולה, שירותים, והכי הכי חשוב מראה לכל אורך הקיר שמול המיקלחת. "אני בזוגיייייייייית" צרחתי. "גם אני" נעה אמרה. "אווף" רותם היתלוננה. "חפייף!!" נעה אמרה. סיגל נכנסה פנימה. "איכס מה זה הטעם הזה, מה הם חושבים שאני באה מהרחוב?" היא עשתה פרצוף מזלזל וצחקה, ונעמה הלכה אחריה כמו חתול שזקוק לאמא שלו. וואי, פקצה שכמותך יש לך מזל שאין לי מצב רוח, אני מאמינה שהיא בחיים לא הייתה בקיבוץ.. לא כמו שאני הייתי בכל אופן. (נולדתי בקיבוץ). "את יכולה לעוף מפה ולישון בחוץ, אני מתנדבת להביא לך סדינים!!" צחקתי עליה. "חחחחח" היא צחקה צחוק מתומטמם ושכבה על המיטה הזוגית. "מותק שלי, תעשי לי טובה, המיטה הזאת שלי, אז קחי את עצמך ותעופי מהמיטה שלייייייי" הדגשתי. "מה את תופסת תחת, סורי נשמה כל עוד לא שילמת על המיטה הזאת, היא לא שלך!!" היא אמרה במבט שדרש שיעיפו לה סטירה. "סבבה" חייכתי חיוך נעים ונשענתי על הקיר. "מה יש לך?" רותם שאלה. "עלה לי רעיון" צחקתי. ורצתי למיטת הקומותיים שהייתה בצבע ורוד והשניה בסגול, והיתמקמתי עם המזוודות שלי עליה, הרגשתי כאילו המיטה עוד שניה נישברת מרוב כל המזוודות. חחחחחחחח!.
צחקתי, החלטתי שעם הפקצה לא רוצה שאני יעיף אותה, היא תעוף לבד. "מה השעה?" נעה שאלה והיתמקמה מיטה מולי בקומותיים. "7:30" רותם אמרה. "טוב אני יצאתי לנשום קצת, שישאר לי ריח טובב" היא אמרה בזלזול ויצאה מהחדר. נעמה באה לצאת אחריה. "למה את הולכת אחריה כאילו כמו כלבה?" שאלתי אותה. "זה לא עניינך!" היא אמרה ויצאה החוצה.
"אמ'לה, שמעו היא עוד מעט תיהיה כמו סיגל.. תאומות.." צחקתי. "כה.. מעצבנות!!" נעה הוסיפה.
"תגידי סיוון מה חשבת עם המיטה?" רותם שאלה. "סתם.. אתם עוד תראו!" צחקתי. אחר כך ירדתי מהמיטה והנכסתי את כל החלב והעניינים שהיו לי בתיק שהיו יכולים להיתקלקל לתוך המקרר. "בואו שניה, דחוף!" רותם אמרה. "מה?" נעה שאלה.
"בואו כבר!!" היא צרחה. ואני קפצתי ובאתי אליה לחלון. "מה זה?" שאלתי. "הבנים עושים קומזיץ'!" היא אמרה. "בגילינו?" נעה שאלה. "לא.. הכוסונים מעלינוו" רותם אמרה. "בואו נבקש גם לבוא!!" נעה אמרה. "טוב..." רותם אמרה ופתחה את החלון."הייי אתההה" היא צרחה. "כה?" הוא אמר. "מה אתם עושים?" היא שאלה כאילו לא מבינה. "קומזיץ', רוצה להיצטרף?" הוא שאל. "מי בא?" היא שאלה. "לא הילדים בגילך.." הוא צחק. "נוו.." רותם אמרה. "הח'ברה שלנו, עם בא לך צרפי!!" הוא אמר. "אני יבוא עם כמה חברות!!" היא אמרה. "סבבה תבואו בכיף!" הוא אמר. והמשיך לסדר מאחורה את המדורה. רותם נכנסה פנימה. "נוו?" שאלתי. "סבבה.. הוא אמר". פתחתי את החלון. "ילדד" צרחתי. "מה??" הוא שאל.
"אתה רוצה שנביא משהו?" שאלתי. "מה שיש.." הוא אמר. "טוב.. תודה נשמה!!" אמרתי. "אין בעד מה כפרה.. ניתראה!!" הוא אמר. "ביי" אמרתי וסגרתי את החלון. "כולם מתבקשים להיאסף לארוח ת ערב בחדר אוכל!" המורה אמרה מאיזה פינה בחדר. "תראו עד לאן הגענו.." צחקתי. "נמאס לי ממנה, כל הזמן לדעת מה אנחנו עושים.. בחייי" נעה אמרה. "לא מכירה בשביל להגיד.." צחקתי. "יאאלה מה אתן מדברות היא ביקשה שנגיעע" רותם צחקה. "כן, שלא תכעסס" נעה אמרה.
"עלקקקקקקקק" אמרתי ויצאנו החוצה. החוץ היה כל כך נעים.. הרוח קיררה אותנו.. וכל הדשא והמיגרש שם היה עם אורות ציבעוניים קטנטנים. נכנסנו כולנו לחדר האוכל, לקחתי סלט קצת תפוחי אדמה ושניצל קטן. הייתי רעבה אבל לא בהגזמה.
שתיתי כוס מים... "יאאלה אתן באות?" שאלתי. "חצי תני לאכול!! אני מורעבת.." רותם אמרה. "סבבה. רק שמרי לקומזיץ'!"אמרתי. "חח"היא צחקה. אחרי איזה 10 דק' עפנו משם לחדר. "אני ראשונהההההההההה" רותם צרחה. "אני אחרונה" צחקתי. "למה?" נעה אמרה. "חחח שלא תצטרכו לחכות... תדליקי ת'מים!" אמרתי ונעה פתחה את המים בכפתור.
רותם נכנסה ואני ונעה צחקנו והעברנו חוויות מהמיטות למעלה. רותם יצאה בטיל עם מגבת ונעה נכנסה. אחר כך גם אני......
נכנסתי פנימה... חפפתי ת'ראש ויצאתי מהמיקלחת עם חזיה אדומה ותחתונים אודמים שכתוב על התחת, 'הכניסה מסביב' חחח!!!!!!!!!!. לבשתי סטרפלז בצבע צהוב ומכנס שחור מתרחב למטה וקיפלתי אותו לבירכיים, כי היה בחוץ כל כך נעים.
עשיתי קוקו נמוך מאחורי האוזניים ושמתי עגילים שקיבלתי מאמא שלי שהם בצורת שמש עם חיוך בכסף.
ויצאתי יחפה החוצה כי נעה ורותם כבר היו בחוץ. חיפשתי אותם. ואני קולטת אותם על הדשא שוכבות. "שלוום יפות.." צחקתי. "פחחחחחח מי יפה יותר ממני?" נעה צחקה. "חחחחחחחח איזה צנועה" רותם אמרה. וכולנו צחקנו. פתאום אני קולטת את כל הבנים משחקים כדורגל עם כדור במיגרש... והמיגרש מאיר באור גדול וכולם שם מזיעים..חיפשתי בעניים את ליאור...... וקלטתי אותו.. עם גופיה...... "תראו איזה יאפה הוא...." אמרתי והיסתכלתי על ליאור. "הלוואי אליי, יש לו עניים משגעות..." רותם אמרה. "ואני לא רוצה להיכנס לגוף שלו בכלל." נעה המשיכה. "אוף!" אמרתי וישבתי מתבוננת בו.
"מהההההה?" רותם שאלה. "בא לי לשחק..." היסתכלתי אליהן. "את צוחקת?" רותם אמרה. "מה את דפוקה, אני שרופה על כדורגל!!!!!!!!!!" אמרתי. "גם אני" נעה היתוודה. "באמת?" שאלתי בחיוך. "כל הזמן הייתי משחקת... ואני עדיין עם אחיי.. כי הבנות פה לא רוצות בכלל לגעת בכדור, המסכנות מפחדות!" נעה היתפוצצה מצחוק. חחחחחחחחחח צחקתי איתה.
"רוצות נלך לשאול?" שאלתי. "סבבה בואי.." נעה אמרה ושתינו קפצנו מהדשא ורותם נישארה לשבת. "מה קרה?" נעה שאלה. "אין לי מושג איך משחקים!" היא אמרה. "לא שיחקת בחים?"שאלתי. "לפני איזה 3 שנים" היא אמרה. "על תידאגי.. הכללים נישארו.. אנחנו נעזור לך!" אמרתי והיסתכלתי על נעה. היא חייכה. "אני עם זאתי.." היא אמרה והיסתכלה אליי. והקמנו אותה והלכנו לבנים. עברנו לידיהם... מסתכלות ועוקבות אחרי כל הצעדים. "ועם הם לא יסכימו?" רותם נעצרה. "חפייף, העיקר שאלנו..." נעה אמרה. "אני מתה לגעת בכדור." אמרתי.. והמשכנו ללכת.
"היייייייייייי אתהההההההההההה" נעה צרחה לילד עם חולצה כחולה שהרזיק בכדור. כי הם עצרו לפנדל.
היסתכלתי מקרוב, זה היה הילד שדיברנו איתו ליד הקומזיץ'. "מהההההההה? אנחנו באמצע משחק.." הוא אמר. "אפשר לשחק?" שאלתי. בעצם לא שאלתי.. צרחתי. "סליחה?" הוא שאל. "מה לא שמעת על בנות שמשחקות?" שאלתי בחיוך.
"עדיין לא." הוא אמר והיתקרב אלינו וכל הבנים באו אחריו.. ראיתי את ליאור מסתכל אליי בפרצוף לא מבין. והלך ליד החבר שלו. "אתן בטוחות?" ליאור שאל אותי. "ברור..." צחקתי. הילד עם החולצה הכחולה.. היסתכל עלינו.. כמו אתם מכירים בסרטים שמסתכלים עליכם מלמטה עד למעלה, על הגוף. ככה הוא היסתכל עלינו בוחן אותנו. במבט רציני.
מהמםםם מאמי תמשיכי פליזז
חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוף סוף שמת המשך!!!
הסיפור שלך מדהים!!!!!!!!!!
שימי עוד המשך ארווווווווווווווך!!!!
והפעם בלי לייבש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😁
מיטל...
מ=ו=ש=ל=םם !!!! 😁
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
פצצותתתתתתתתתתתתתתתתתת אללה המשךך דחוףף
וואיי יפפה!
יאללה מי באה כדורגל?! חחח סתם
יאללה המשך!!
וואי בובה אין לי כבר מיליםםם זה פשוט
מדהים
מהמם
מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!
תמשיכי דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
תודה חמודות שליי, באמת על התגובות והכל!! אני מקווה שתאהבו את ההמשך!! ובבקשה.. תגובות!! תווודה אוהבת אותכן מאוווד:
פרק 24- המשחק:
"נווו?" נעה שאלה. "אני אומר נצרף אותם, מי יודע?" ליעד אמר וחייך. "אני אומר גם סבבה" ילד עם חולצה שחורה ונמוך חייך מאחורה. "מי אתה שתחליט.. זין הם משחקות!!" ליאור אמר וצחק. "טוב..." הוא אמר משוכנע ואנחנו נכנסנו למגרש, הרגשתי כאילו אני מיליון דולר במכירה פומבית. קרצתי לליאור והוא חייך אלי. הרמתי את הסטרפלז. "קדימה בננות זה הזמן שלנו להראות מי יותר טוב..." צחקתי. "אני בפנים!!" רותם צעקה ושילבנו ידיים. "לניצחון" נעה אמרה. "עליהם.." חיייכתי.
"טוב.. תראו יש לנו קבוצות, אז זה מתחיל ככה.. שלושתיכן ביחד! וצירפנו עליכם עוד כמה בנים... סבבה?" הילד עם החולצה הכחולה שאל. "אין בעיות..." אמרתי. "מצוין!" נעה צחקה. ראיתי את הבנים שאיתנו מתקדמים אלינו.. ליאור נישאר לעמוד שם. הוא חייך. "אנחנו נראה..." צעקתי. "אין בעיות, נראה.." הוא אמר והלך לבנים והם עשו מעגל שלם.
++++++
הבנים מדברים בצד, הקבוצה של ליאור:
"תכסחו להם ת'צורה, הם כעיקרון בנות!" ההוא עם החולצה הכחולה אמר. "אני לא כל כך בטוח תומר, עם הם ככה הם בטוח משחקות.. טוב!" ליאור אמר. "איזה. נראה לך?" הוא שאל. "לא יודע.." הוא אמר. "אתה רואה?" עם החולצה הכחולה אמר. "יאאלה שתקו, בואו נתחיל לשחק.." אמר אחד הילדים שם. "יאאלה" ליאור אמר והם היתארגנו במקומות.
+++++++++++++
בינתיים אצלינו סידרנו ת'מקומות. "טוב, אז.. במה אתן טובות?" שאל אחד הבנים. "קודם כל, אני סיוון זאת נעה ורותם.. תקרה לנו בשמות!" אמרתי. "חח" הוא צחק. "אני יכולה להיות התקפה.." נעה אמרה. "אני חושבת הגנה.." רותם אמרה. "סבבה, אני מצרף אלייך נעה 2 בנים התקפה..." ילד אמר. "מי אתה?" שאלתי. "נועם.. נעים מאוד" הוא אמר. "נעים!" אמרתי וחייכתי. "טוב.. חח ולך רותם נביא עוד 2 הגנה..." נועם הוסיף. "אני יכולה להיות קישור אמצעי..." אמרתי. "או.קי, רק תיזהרי, כי ליאור, עומד בעמדה הזו, את מכירה אותו בכלל?" נועם שאל. "מכירה.. על תדאג!" חייכתי. "טוב.. אז.. אני ילך לקישור שמאלי, ואתה ניר תבוא ימני? סבבה?" הוא שאל. "או.קי" נעה ורותם אמרו והן הלכו למקומות ואני למקום שלי.
++++++
"יאאלה מתחילים!!" ההוא עם החולצה הכחולה צעק מהצד השני והכדור היתקדם עם ילד עם חולצה צהובה. יאאלה סיוון, שחקי אותה. צחקתי והיתקדמתי לעברו. ואני שומרת עליו טוב, והוא מעביר לליאור.. ואני רצה לליאור.. "שלום" הוא אמר. צחקתי וחטפתי לו את הכדור. "חחחח" צחקתי והמשכתי ללכת. נועם בא אליי מצד שמאל. "כאןן!" הוא צעק ומסרתי לו בעיטה מהירה קדימה. "גגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגול" הוא צעק. "חחחח" צחקתי ונועם נתן לי כאפה. "סחתייין!" הוא אמר והמשכנו למקומות. "פההה" ליאור צעק וילד עם חולצה כתומה מסר לו את הכדור. היתקדמתי עליו. "ביי" הוא חייך ועקף אותי. "עוד נראה.." אמרתי ורצתי אחריו.. "תיהיה מוכן!!" רותם צעקה לשוער. והיא שמרה על השער. "אוף!" היא אמרה וליאור הצליח לעקוף אותה. "גגגגגגגגגול" הוא צעק ועשה כאילו הוא עף. "פשש" אמרתי וחייכתי לליאור. הוא חייך והלך לקבוצה שלו כולם קפצו עליו והכל. זה היה 1-1. זה היה תורנו להתחיל. "תמסור!" נעה דרשה והוא מסר לה את הכדור. היא המשיכה עם הכדור עד המחצית ואז היא מסרה לי. "תמסרי!!" נועם אמר ומסרתי לו. והמשכתי לרוץ איתו באותו הקו. הוא בעט, ו......... אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף. "איך?? יאאלה איזה בן זונה" נועם היתבאס כי הכדור יצא החוצה כי הילד עם החולצה הכחולה העיף אותו. "לא נורא.. " צעקתי לו. ונועם לא הקשיב והילד עם החולצה הכחולה המשיך עם הכדור לכיוון החצי שלנו, ומסר לליאור... "עכשו לא!!" אמרתי וחטפתי לליאור... הוא רץ אחרי.. ולקח לי את הכדור.. ואני לקחתי לו.. והוא לי. "נוווווווווווווווווווווווו" כול המיגרש עמד וכולם היסתכלו אליי ועל ליאור רבים על הכדור. "הנה" ליאור מסר להוא עם החולצה הכחולה מהר לפני שהספקתי לקלוט. "אחח אתה" אמרתי והיסתכלתי על השער. "נווו רותם!! רוציי" צעקתי לה והיא רצה.. הצליחה לחסום את הכדור ולהעיף אותו. אבל הוא הגיע אל ליאור. "הזדמנות שניה מאמי, לא תיהיה!!" הוא אמר לי וחייך. "עוד נראה.." אמרתי והוא היסתכל עליי מהר. ואני עליו. "אופהה" אמרתי ולקחתי את הכדור והיתקדמתי במהירות נהנת מהאוסקר. פתאום קלטתי שאני בכלל רצה לבד... כל השוער וכולם רצים מאחורי. חחחח צחקתי. הגיע הזמן לשחק אותה. עמדתי ליד השער.. וכשהשוער הגיע הכנסתי אותו בעדינות. וחייכתי. "סיוון איזה אלופה!!" נעה צחקה והריעה. נועם חייך ועשה את עצמו מרוצה. וככה היו עוד גולים ועוד גולים, בסוף הפסדנו 5-4 להם. "איזה באסה.." רותם היתבאסה. "חפייף, שיחקתן אותה" נועם אמר וחיבק אותנו, את הבנות. וכשהוא הגיע אליי הוא צחק. "היית מעולה סיוון" הוא חייך וחיבק אותי חיבוק חברי והלך לכל הבנים שישבו במקום השני. ואנחנו היתקדמנו עליהם. כולם שכבו על הדשא. ראיתי את ליאור שוכב בצד וצוחק עם חבר שלו. הייתי מזיעה רצח, הרגשתי כאילו אני חייבת להגיע לבריחה. והבריחה הייתה או הדשא, או המיקלחת. התקדמתי לליאור וישבתי עם הראש בין הבירכיים לידו. "לא ידעתי את משחקת כל כך טוב" הוא אמר.
"אתה לא יודע אצלי המון דברים.." אמרתי. "אז אולי כדי שנתחיל לדבר?" הוא אמר. "ואנחנו לא עכשו?" שאלתי. "חחח מתחמקת.." הוא אמר. "ממה?" שאלתי תמימה. "ספרי לי על עצמך משהו שאני לא יודע סיווני.." הוא אמר וחיייך. אחח עניים יפות שלי. מתתי לנשק אותו. אבל לא יצא. כולם דיברו בכל רם סביבינו.. נעה ישבה על הבירכיים של מישהו. וראיתי את רותם צוחקת עם איזה מישהו. ורק אני וליאור שכבנו בצד לבד. "אוהבת כדורגל... " חייכתי. "וגם יודעת לשחק.." הוא השיב.
"טוב, 3 שנים והייתי בליגה, איך אתה רוצה שלא?" שאלתי. "לא רוצה כלום.. " הוא אמר. "אני שמחה!" צחקתי. "איזה בעיטה הפצצת את השער..." ליאור אמר. "חחח גם אתה לא רע.." אמרתי. "אני רע מאוד..." הוא אמר. "ואני טובה מאוד, מלאכית!" אמרתי. "אני יודע, שלי.." הוא אמר וצחק והיסתכל על השמיים. ואני נישארתי לשבת מסתכלת על העניים הנוצצות שלו שמביטות למעלה. חחח הוא אמר לי שלי?< חחח אני אוהבת אותו כל כך והוא עוזב. הוא הולך. אוףףףףףףףףףףףףף. אמרתי בבאסה שניזכרתי בזה. "קרה משהו?" ליאור היסתכל אליי. "למה אתה עוזב?" שאלתי. "אני מצטער.." הוא אמר. "זה לא חשוב.. אין לי כח לדבר על זה.." אני מצטער מלאכית" הוא אמר ואני היסתכלתי לילדים שיושבים. וראיתי את ליאור מתמקד בי ולא עוזב את העניים שלי שמשוטטות. הגעתי לעניים שלו. חחח, הסמקתי. והוא חייך. "איזה באסה עוד מעט השעה של המכשפה לשעת השינה" נעה אמרה. "כה, אבל חפייף מי מקשיב לה?" ההוא עם החולצה הכחולה אמר.
"צודק..." ילד אמר. אחר כך סתם אני וליאור באנו לשבת עם כל השאר.. ודיברנו. ושיחקנו, וצחקנו. "ילדים.. קדימה ללכת לישון!" המורה הגיחה משום מקום ואמרה לנו לעוף. "מהה? לאאאאאאאא" כולם קיטרו.. ואז הלכנו כולנו.. "אין מצב הולכים לישון.. יש קומזיץ.. על תישכחו!!" הוא עם החולצה הצהובה דיבר. "את באה?" ליאור שאל אותי. "עם אתה.." אמרתי.
"אני? רק לעצבן את הקרציה אני הולך!" הוא אמר. "אז תראה אותי שם!" אמרתי. והוא חיייך. "טוב, כולם שם עוד 10 דק'" הבנים אמרו ואני והשרוטות היתקדמנו לחדר. "איזה כיף היה" רותם סיכמה.
"פצצווווווווווווווווות" נעה צחקה וקפצה על המיטה. פתחתי את השיר של אשלי סימפסון 'לה לה' (באנגליית).. והן התחילו לקפוץ.... "איזה חמוווד ליאור..." נעה אמרה. "שלא תעיזי..." אמרתי לה. "לא התחלתי... אבל הוא כזה חמווד וואי וגם כוסון הורססס!!" היא צחקה. וחייכתי אליה. ידעתי שהיא לא תבגוד בי. "אני עפתי להחליף בגדים אני מטונפת!!" אמרתי.
לבשתי גופיה בצבע כחול כהה ומכנס שחור ארוך שקיפלתי. עשיתי קוקו גבוה... ויצאתי מהחדר. "יאאלה למה אתן מחכות??" שאלתי אותן. "את לא מאמינה... תראי..." רותם אמרה לי במבט קפוא והצביעה החוצה.
מה היא ראתה???
למה את עוצרת תמיד במתח כזה?? אוףף 😢
שימי המשך נשמה
מוואה ענקיתתת
איזה יפההההההההההההההההההההההה המשךךךך דחוףףף
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|