נשמה שלי אנחנו נואשים להמשך חח תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה סיפור מדהיםםםםםםםםםםם
עד עכשיו שיבתי וקראתי את כל הפרקים
והיא סתם פקצה מטומטמתתתתת!! חחחח 😊
😢 מאמי מה עם המשך? מלא זמן לא שמת 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל התגובות האלה לא מספיקות? 😠
המשך מידדדד בבקשה אנחנו זקוקים לזה
😢
אין לי מה להגיד לכןןןןןןןןן חוץ מתווודה ענקיתתתתתת לכולכןןןןןןןןןןן אתן פשוט מדהימותת ואני אוהבת אותכן מאודדדדדדדדדדדדד........
פרק 22-מתחיל הבלאגן:
ככה ישבתי שעות חושבת. חושבת על החיים, חושבת על ליאור, חושבת על סיגל, חושבת על מור, חושבת על גאי, חושבת על חברה שלו, חושבת על אליאב, חושבת על נעה, חושבת על רותם, חושבת על ההורים שלי, חושבת על אחותי, חושבת על הכלללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל והיה לי שעות בשביל לחשוב, תאמינו לי.
"לכולם, הגענו עכשו לנגב, תקחו שתיה וסנדוויץ, ואנחנו יוצאים לפעולה הראשונה, קדימה!" המורה שלי צעקה במיקרופון שבאוטובוס, ובואו נגיד, שהיא היתרגשה מאוד. אספתי את הדברים שלי, בקבוק, אוכל, ספר שירים, ועט!~ וחיכיתי שנעצור את האוטובוס. יווווווווווווווווו אמ'לה איזה היתרגשות, טיול שנתי ראשון שלי, ואף פעם לא הייתי בטיול כזה עם כל הכיתה ולעוד 4 ימים של כיף עם החברות וליאור. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, מעניין מה עם האוטובוס הזה, שיעצור כבר, עוד שניה אני מתפוצצת פה מהיתרגשות. צחקתי עם עצמי,והקשבתי לשיר של ג'ניפר לופז. שרתי קצת בקול רם מידי.. ומישהי שמעה... "וואי סיוון את שרה פיצוץ!!" הילדה אמרה. "על תגזימי" חייכתי. "לא, לא.. באמת! לדודה שלי יש אולפן, היא חייבת לשמוע אותך!" היא חייכה בעליזות. "באמת? את צוחקת?" שאלתי. "לא! אני אומרת לך את שרה מהמם!" היא צחקה. "חחח תוודה" צחקתי. ושתינו חייכנו. חזרתי למוסיקה, והפעם, לא לקחתי סיכון ושרתי בלחש.
פתאום האוטובוס עצר. "יייייייייייייייופי" צהלתי וירדתי למטה בשמחה. הלכנו אחרי המדריכה שלנו. והיא הובילה אותנו לצמח, שלא היה כזה מעניין, והיא סיפרה סיפורים, שהייתם מתים כמה הם משעממים, אבל אני ישבתי מרוכזת מרוב אושר שלא הפסקתי להיסתכל עליה באהדה. וואי איך היא מצליחה לזכור את כל החומר המשעמם הזה, אני כבר הייתי נירדמת. צחקתי.
"סיוון את מרגישה טוב?" ליאור שאל אותי. "ברור" חייכתי באושר. "זה לא משעמם אותך?" הוא שאל. "למי אכפת.. העיקר טיול שנתי...."חייכתי. "מה העניין, זה הטיול הראשון שלך?" הוא חייך. "כה, אחרת לא הייתי מתלהבת!" צחקתי. "הא.. חחח" הוא צחק, וחייך חיוך עדין וחזרנו להקשיב.
הוא היסתכל על המורה, ואני בהיתי בו, כל כך יפה... הייתי כל כך עסוקה בעצמי שלא שמתי לב עליו, מכנס עד הבירכיים באדום, כובע אדום מהמם והקוצים החמודים שלו קופצים החוצה, גופיה שחורה צמודה. אחח יפה שלי. חייכתי בחיוך קסום והסמקתי קלות. המדריכה המשיכה והובילה אותנו על הרים, ועצים, וטיפסנו, והלכנו, כולם צחקו והיה כל כך כיף. אני וליאור העפנו אחד את השני.. רכבנו על סוסים, האכלנו כבשים, שתלנו כל מידי צמחים, עד שבסוף הגענו לגיבעה פשוט גבוה.
ירדנו אותה, ואני הייתי פשוט מותשת. לא יכלתי לזוז. עד שהגענו לנהר קטן שזרמו בו מים חופשי. "אתם יכולים להיכנס, ואנחנו הולכים עוד חצי שעה" המדריכה הודיעה וכולם התחילו להיסתדר.
הוציאו נעליים והכל. אני הוצאתי נעליים, לא הייתי צריכה לקפל את המכנס כי הוא היה כבר מקופלף, הורדתי את הכובע, ובאתי להוריד גם את הגופיה (כיאלו מתחת בקיני) אבל העיפו אותי פנימה עם החולצה שאני מתה עליה. הוצאתי את הראש מהמים. "מי עשה לי את זה שיודה אני מוציאה לו ת'ראששש!!" צרחתי וצחקתי. ליאור צחק ונכנס למים והשפריץ עליי את הכל . "אז אתה הממזר?" שאלתי. "אני ולא אחר!!" הוא חייך. "וואי...." אמרתי וזרקתי עליו את כל המים שרק יכולתי.
"החולצה היפה שליי........." מילמלתי. "אחח מסכנה, שלא תתקרר!" הוא צחק עליי. "מגעילללללללל" אמרתי בפרצוף עצוב ויצאתי מהמים, עצובה. הוא יצא אחריי. "נו סורי נסיכה, אני מצטער, לא חשבתי זה יקר לך כל כך!!" הוא חייך ניסה לעזור.
"אבל לא היית צריך להיות כל כך מגעיל היית יכול לשאול!" אמרתי. "טוב סליחה.." הוא ניהיה עצוב. הוא היסתובב לחזור למים. ובמהירות דחפתי אותו. "תלמד שעם סיוון לא מתעסקיים!!" צרחתי לו והיתפוצצתי מצחוק. "את יודעת, עם לא היית בת כבר הייתי הורג אותך!" הוא אמר. "נוו, בו נראה" חייכתי ברשעות וקפצתי למים. הוא דחף אותי פנימה ואני דחפתי אותו. ובסוף הוא הרזיק לי בידייים "אמרתי לך" הוא חייך. "אז תתחיל לחזור..." אמרתי והעפתי לו את הידיים והוא נכנס לתוך המיים... ואני חיפשתי אותו במבט. "בווווווווווו" הוא אמר והרזיק לי את הרגליים. "עזוווווב" צרחתי. "חחח" הוא צחק. "נוו, בבקשה.." צחקתי. "לא לא..." הוא צחק... "אני אמורה לכעוס אלייך אתה יודע..." אמרתי בחיוך. "נכון, אבל נשמה, איך תרוצי אחרי בלי הרגליים?" הוא שאל והתחיל לצחוק. "אוף" קראתי. והיתיישבתי כשהוא מרזיק לי ברגליים. "טוב נו נוותר לך!" הוא אמר. "אחח תוותר ליי" קראתי בזלזול וחייכתי. "הייי סיוון בואי לפה נעשה מלחמה..." נעה קראה לי... והיא היתיישבה על הכתפיים של איזה מישהו. "ומה אני אמורה לשבת על הכתפיים של המופרע הזה?"שאלתי והיסתכלתי על ליאור. "נוו כבר רואים את רוצה אותו!" הילד קרא אליי. ואני חייכתי לליאור. היסתכלתי עליו... כאילו עם הוא מסכים. "נוו אני מחכה!" הוא אמר ונכנס למים.. ועליתי לו על הכתפיים. "אחר כך אני יעשה לך מסאג' שהכתפיים ישארו יפים כמו שהם!" קרצתי לו. "עם זה ככה, אני יביא גם נרות!" הוא צחק. "איייייייייי" צרחתי וצבטתי אותו. "אווו" הוא צרח. "נו כבר משוגעים" נעה קראה. "חכי אנחנו מתכוננים לכסח לכם ת'צורה!" ליאור היסתכל עליי. "למלחמה!!" צרחתי ואני התחלתי לדחוף את נעה והיא אותי.. ושתינו על הכתפיים של הבנים. ככה חזק עד שהצלחתי לדחוף אותה בסוף. "ישששששששששש" אני וליאור צרחנו.. והוא הוריד אותי והיתחבקנו חזק. והוא עזב ושנינו חייכנו. והרמנו ידיים. נעה היתבאסה. אחר כך הלכנו לאוטובוס. ולקחנו בגדים להחלפה...כל הבנות בשירותים מתארגנות.. והבנים בשירותים שלהם. נכנסתי לשירותים, לקחתי מכנס ארוך, שמושכים לו בחוטים והוא מתקפל עד הבירכיים... וגופיה לבנה... נישארתי פזור ורק סירקתי ת'שיער. "נווו רותהה" צעקתי.
"אני באהההה מכוערת!" היא קראה ויצאה מהשירותים.. ויצאנו שתינו משם. פתאום ניתקלתי בבן והרמתי ת'ראש. וראיתי את "תומררררררררררררררררר?" צעקתי. "למה לצעוק יפהה?" הוא שאל. "איזה יפה ואיזה נעליים.. לך מפה, מה אתה נוגע בי?" צעקתי. "טוב תרגעי יפיופה, אני רק רציתי להרגיש אותך..." הוא קרץ... "איכסס לך י'מגעיל!!"אמרתי לו והלכתי משם.
"איזה מתומטמם הוא... איכסס" רותם אמרהה. "גועל נפש!!" צעקתי בכוונה שישמע ונכנסנו לאוטובוס. כולם עלו לאוטובוס..
"טוב, מכיוון שכבר 18:00 בערב, אנחנו הולכים למלון, ומחכה לנו שם הפתעה" המורה צעקה במיקרופון וכולם שעגוווו.
ככה עד שעבר שעה וחצי ככה. "טוב, תלמידים 7:30 הגענו הארוחה מוגשת ב- 8:30 לא לשכוח!" המורה אמרה.
נכנסנו פנימה למין אזור, שזה לא היה מלון. והיה שם שער, השומר פתח לנו.. ונכנסנו, זה היה מין בתים קטנים כאילו, בערך יותר מ- 15 ביתנים, שהם כמו בתים. כאילו, כמו בכפר. והיה שם שטח ממש גדול של דשא, וספסלים, ושולחנות פיקניק, וגם היה שם מגרש כדורסל... והחדר אוכל היה בביתן גדול ליד הכניסה לשם.
"ווווווווווווווווווואו איזה יאפפפפפפפפפפפפפפה" נעה צרחה. "איזה מדהים" ילד אמר מאחורה. "יוווו אני מתרגשת!!!" אמרה אחת הבנות. וככה כולם יצאו עם המזוודות והכל מחוץ לאוטובוס. "כולם להיתאסף סביבי!!!" המורה קראה וכולנו ישבנו על הדשא הרך שם.היה שם שטח פשוט ענקקקק של דשא, והכל היה נראה כל כך חלומי, כזה עדין כמו בקיבוץ.
"טוב אני יקריא את הקבוצות עכשו כולם להקשיב: המורה אמרה... ככה, בלה בלה בלה בלה בלה בלה" היא אמרה כמה קבוצות. עד שהיא הגיעה לחצי שלי ברשימה... "סיגל, נעמה רותם נעה..... ו.... "היא אמרה. "אוףףף" נעה אמרה... נווו מה אני לא ילך איתם.. מסכנות הם ניתקעו עם המכשפה. "וסיוון!" המורה המשיכה. "מההההההההההההההה?" צרחתי. "בשקט בבקשה.. לא להיתלונן!!"היא אמרה. "טובבבב" היתלוננתי בכעס וחזרתי לשבת. נעה ורותם היתקרבו אליי. "על תידאגי נעשה לה ת'מוות!" רותם אמרה. "מזה מוות, היא תרצה לעוף מהחדר הזה באותו הזמן שהיא הגיעה" נעה אמרה.
"ולי כבר יש תוכנית!!" חייכתי.. כמו תמיד, אני החכמה מכולם!! עלללללללק אבל חשבתי על תוכניות, בדברים האילו, להציק אני כל כך טובה. "טוב תלמידים אחרי שחילקתי לקבוצות, כמו שראיתם זה בניפרד בנים בנות,והשעת שינה היא 12:00 " היא אמרה. "מההההההה לאעא..." נישמעו צעקות של בוז. "שקט בבקשה...."המורה אמרה... "כולם להיתייצב פה לקבל מפתחות ממני...." היא אמרה. ואני היתקדמתי בשם הבנות לקחת את המפתח.. פתאום קלטתי את סיגל.. "לכי אני הולכת להביא ת'מפתח!" היא אמרה. "איזה? את עפה.. ואני הולכת להביא!" חייכתי אליה והיתפוצצתי מבפנים לא להיתפוצץ מצחוק.. היא עמדה שם כועסת, ואני רצתי לקחת את המפתח. סורי סיגלי, ניתקעת איתי בחדר, איך את הולכת לסבול, כמו שבחיים לא סבלת!!... חייכתי לעצמי. וכשהמפתח היה בידי הלכתי עם החברות שלי לכיוון החדר. רותם פתחה את הדלת בעדינות עם המפתח. "וווווווווווווואי" נעה היסתכלה המומה. "איזה מדהיםםםםםםםם" הייתי בשוקקקקקקקקקקק.
יאאאאאאאא איזה יפההה
אני במתחחחח חבל על הזמןןןן
המשךךךךךךךך
איזה סיפור מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםם 😂 😁
שימי המשךךך נשמתי
מוואה ענקיתתת
למה להתעלללללללללל?!
אני רוצה המשךךךךךךךךךך 😢
חחחחחחחחח מדהיםם מאמי אהבתיי
חולה עלייך יפתי תמשיכי פליז
ובובה פליז תקצרי תשורות נהיה לי סחרחורת להזיז את זה כל שורה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מושלם והפעם תשתדלי לשים המשךל מהיר יותר
מזה אהבתי ברמות יאללה המשךך דחוףףףףףףףףף
יאייייייייי איזה מושלםםםםם...!!!!!!!
המשך דחוףף..!!
אוהבת המונים שלי!
מאמי תמשיכי פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
אוף נו מה עם ההמשך!?!??!?!
😁
מיטל...