פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי °«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:...

°«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:)

✍️ מתוקה_כמו_השטן 📅 02/01/2005 16:53 👁️ 6,219 צפיות 💬 327 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 15 מתוך 22
מאמו'שש תמשיכי פליזז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה עם ההמשך...?
אתן בטח שואלות, למה בדיוק אני לא ממשיכה את הסיפור ונותנת לכן להיתייבש?!?!
טוב, אז ככה!!!
אני הלכתי למווות במקום מסוים.. אתן יודעות למה?
בסיפור שכתבתי, שמרתי את הסיפור במחשב, והגעתי לפרק 50 לא כמו באתר לאיזה פרק 12....
ולפני שבוע ישבתי לי במחשב, פתאום אני שומעת צצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצ (המחשב נישרף)
וכל הסיפווור המתוווק שלי בפניים!! איזה מזל מתומטמם יש לי עם הסיפורים האילו (סורי, על הקללה)
ואני פשוווווטט כל כך מצטערררתתת יפוווות שלי@@@ באמת... 😢
וגם אני עמוסה במבחנים, ואני מנסה לשחזר את הסיפווור!!
בינתיים, לא יהיה המשך!! אני מבטיחה המשך!! אני פשוטטט לא יודעת מתי!
אני שולחת נשיקה ענקייייית מתוקות שלי. וסליחה!!!
😢 😢 עוד פעם???
זה קרה לך גם בסיפור הקודם...
טוב אני מקווה שתשחזרי אותו מהר ותמשיכי


אווווווווףףףףףף........
איזה באסההה!!!
אני במתח..!!!
טוב לא נורא אני מחכה להמשך מאמי בי'ש חולה עלייך מווווואהההה..!!!! 😊

נשמה שלי לא נורא נחכה כמה שצריך לפחות אני 😉
כפרה עלייך שמחה שהמחשב בסדר
ותשקיעי בלימודים זה חשוב יותר מהכל
חולה עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב נשמתי.. אני כמו נאפי אחכה... מה לעשות?!
מקווה שתמשיכי בקרוב...

אוהבת*-*אולוש*-*
אוףףףףףף איזה מבאס זה 😊
ומעצבןן טוב מה לעשות אני כמו כולן פה יחכה להמשך
מקווה שזה יהיה בקרוב מוואאההה
[COLOR=purple][B]לולי_16 איזו חמודה את תודה נשמה!!!
חנוושששש ת' יפה שליייי, פשוטטטטטט את מאמי!!!! איזה שם יפה, חחח 😊!
שליייי ת' חמודה!!!
חיחיחי אורטלי טנק'ססס מאמי!!!
שלך לתמיייד הנה סוף כל סוף המשכיייי!! חחח אוהבת גם!!!
ליטל, הנה אני ממשיכה!! ת' מאמי!!
אסירת אהבה, חחחח קודם כל ברוכה הבאה בובה!! ותודה ענקית נשמה!! אוהבת אותך מאוד!! ומקווה שתהני פה!!
חןןןן חחח אני שמה מייד! טנק'סס בובה!!
נטלי, בסיפור הקודם זה קרה לי בדיוק אותו הדבר!! ואני ממש מצטערת; באמת... 😢
אסירת אהבה, תווודה מאמי!! אני יודעת שזה מבאסס!! אני מנסה לשקם אותו, והבאתי לכם פרק שכתבתי עכשו...!!
חיחיחחי נאפייי יפה שלייייייי ת' ענקיתת ובאמת שאת מבינה אותי!! אני מצטערת מאוד!! (מאמי אני לא כל כך חושבת שלימודים זה הכל, אבל זה צריך להיות) אז אוהבבבת!!
אורטלייי, זה אתן לא צריכות לחכות!!!

מתוקות שליי, אני ממשיכה את הסיפוווור ובאמת שאני מצטערת!!
מקווה שתמשיכו לקרוא, ושתהנו!!
אוהבת מאוווד והמשךךךך!!!:
פרק 20-יום לפני הטיול- ההכנוווות:
אחחחח הראש כואב, אווצ למה אני מרגישה משהו מוחץ לי את הפרצוף?פתחתי את העניים וראיתי את בטי יושבת עליי ואמא שלי לידה (החתולה שלי- בטי). "מה זה, אמא תוציאי אותהההה מכועררררררת" צרחתי ואמא שלי העיפה אותה מהעניים שלי. "תודה" צחקתי. ניסיתי לקום אבל הבטן כאבה לי והרגשתי כאילו אני סוחבת משקולות.
"מה קרה לי? למה אני מרגישה זוועה, ומה השעה?" שאלתי נסערת. "כלום חמודה תרגעי, קצת חום!" היא אמרה. "מה? חום? לא... הטיוול!! מה אני עושה??" אמרתי לה. "קודם כל, תשבי תרגעי. השעה 8:30, לביה"ס את לא הולכת היום, ועם המצב ימשיך להיות ככה לטיול לא תוכלי לצאת.. אז תשכבי, אני אלך להביא לך תה, ולכי בינתיים להיתקלח.. טוב חמודה?" היא שאלה. "אוףף!" אמרתי וקמתי וסחבתי את הרגליים אחרי למיקלחת...נכנסתי פנימה, ונתתי למים לשטוף את הראש שלי.. "אווווצ שורף, הראשש" אמרתי מבפנים. הרגשתי כאילו אני בסאונה, עוד שניה נשרפת. יצאתי מהמיקלחת ועליתי לחדר, פתחתי את הדלת ראיתי את התה עם הכדור האדום. הכנסתי אותו לתה ובלעתי. נישכבתי במיטה, ונירדמתי.
כשפתחתי את העניים הייתה השעה 4:00. "וואי מאוחר...." אמרתי בקול רם. הרגשתי מעולה, הרגשתי צורך לצעוק כמו לא יודעת מה. חחחח אני הולכת לטיול, אתם מתים! ידעתי אני הולכת לטיול. אחלה כדור, לא חשבתי ישפיע אליי ככה.
קמתי מהמיטה והלכתי למזוודות.. "טוף, עם אני כבר הולכת, אז נתחיל לסדר...." אמרתי ורצתי לקחתי את כל הבגדים הפלתי אותם מהארון. את כל האיפור והקרמים, והסיכות והכל.. שמתי על המיטה, רצתי למערכת ושמתי שירים של אבריל לוין (היה לי חשק למשהו עם קצב), פתחתי את החלון והשמש חיממה את העניים שלי. התחלתי לרקוד ולהיתחרפן. רצתי למגירה, לקחתי נייר והתחלתי לכתוב:
1- נעליים\חולצות\מכנסיים\מעילים+צעיפים\תחתונים+חזיות+תחבושות(למקרה שיקרה משהו)גרביים\חצאיות\בגדי ים: √
2- קוסמטיקה-איפור\מברשות\קרמים לשיער,לגוף\קוקיות, קליפסים\עגילים,צמידים,שרשראות: √
3- ספר שירים\מחברות\עפרונות,עטים: √
4- דיסקמן\דיסקים\בטריות=10: √
אחחחח סיימתי את הכל... כמה עבודה. חשבתי. עכשו הדבר היחידי שנישאר זה ממתקים. סבבות, אבל למי בדיוק אני יתקשר, רותם, לא בא!! נעה? סבבה נעה. רצתי לטלפון. ציייייייל צייייייל. "הלו" היא ענתה. "היי נשמה" עניתי. "מי זו?" היא שאלה. "איזה כיף יום אחד לא באתי לביה"ס כבר לא זוכרים מי אני!" אמרתי. "חחח סורי.. לא זיהיתי, ומה קרה למה לא באת היום?" היא שאלה. "סתם, הרגשתי רע....." אמרתי. "ועכשו את מרגישה טוב?" היא אמרה. "חחח ברור@@" אמרתי.
"אחלה" היא אמרה. "שמעי.. בא לך לבוא איתי לקנות ממתקים לטיול? או שכבר קנית?" שאלתי. "לא קניתי, בדיוק באתי לצאת.. מתי?" היא שאלה. "עוד 10 דק' בגן" אמרתי. "טוב סבבה אני יהיה שם ביי מאמי" היא אמרה. "ביי מאמוש!!" אמרתי וניתקתי ת'קו. הלכתי לארון הוצאתי גופיה ניקשרת בצבע אדום,מכנס ארוך באדום שקיפלתי עד הבירכיים, גרבים, נעלי גולסטר בצבע שחור. קוקו גבוה, עיפרון שחור קו דק דק והייתי מוכנה. תיק- יש!! פלאפון-יש!! כסף-ברור שיש!!
ירדתי למטה. "אמא" חייכתי. "שלווום" היא חייכה. "אני הולכת לסופר לקנות ממתקים לטיול" אמרתי. "אבל, אמרת את מרגישה לא טוב" היא אמרה לא מבינה כלום. "אני מרגישה מעולה, שמעי הכדור חבל על הזמן" חייכתי. "אולי גם אני יתחיל להישתמש בו?" היא צחקה. וגם אני צחקתי. "אז יאאלה לכי תהני, אבא יחזיר לך כשתחזרי!" היא אמרה. "טוב בי מאמי תודה" אמרתי ונשקתי לה על הלחי. "ביי מתוקה תהני!" היא אמרה ויצאתי החוצה. רצתי לגן ונעה כבר הייתה שם.
"שלוווווום" היא חייכה וחיבקה אותי. "שלוום שלוום, נו מכוערת לאן הולכים?" שאלתי. "לסופר הכי גדול באזור, הוא שווה!" היא אמרה. "יאאלה נזוז" אמרתי ורצנו שתינו לסופר. כשנכנסנו הייתי בשוק. "איזה ענקקקקקק וואי" אמרתי המומה.
”הייתי בדיוק כמוך כשראתי אותו, חבל על הזמן מה זה?" היא צחקה ונכנסנו שתינו. "בואי ניקח עגלה" היא אמרה והלכנו לקחת עגלה. (השומר לא בדק לנו את התיקים בכלל! חחח) "יאאלה בואי נתחיל להישתולל" צחקתי והיא דחפה אותי, ורצנו לממתקים. אספנו כל מה שראינ, פיצוחים,בירה, פחיות, קצת חטיפים, טיפה שוקולד, מסטיקים, סוכריות. וכל דבר לקחנו פעמיים שיהיה לכל אחת. הלכנו למוכרת. "200 בבקשה" היא אמרה. וכל אחת הוציאה 100. ושילמנו לה ויצאנו החוצה עם השקיות, חחח כמו בסרטים כל הידיים מלאות באוכל. חחחחח!!!!!!!!!!!
"יאאלה איזה שווה יהיה!! אני מתה ללכת כבר" נעה אמרה. "גם אני!! בא לי לצרוח להישתגע!! ווואיי" אמרתי וצחקנו שתינו.
"יאאלה, ניפגש מחר, תשנייי" נעה צחקה. "אני מקווה שאני יצליח, ביי כפרה חולה עלייך" אמרתי ונתתי לה נשיקה בלחי.
"גמני אלייך מאמי.. נדבר" היא אמרה וניפרדנו.
רצתי לבית בלי שכלום יהרס בתוך השקיות. נכנסתי עם המפתח.
"הייי אבו" באתי ונשקתי לו על הלחי מאושרת כמו לא יודעת מה. "מה קרה חמודה?" הוא שאל. "מאושרת מהחיים" אמרתי לו
"מהטיול?" הוא שאל. "כה" חייכתי. "בואי אני צריך להחזיר לך כסף!" הוא אמר. "עזובבבבב" צחקתי. וחייכתי עליו והוא צחק.
"איך היה בעבודה?" שאלתי. "היה מצוין!!" הוא חייך."יופי!" חייכתי. "יש היום מכבי!! אני מחכה לך ב- 8:00" אבוש אמר.
"טוב, אני הולכת להיתארגן למחר ואני באה!!" אמרתי ועליתי למעלה. הנחתי את התיק ורצתי למחשב. פתחתי את האיסי.
וכתבתי באודות של 'לא נימצא': אנשים אני פה!! ומתה ללכת כבר לטיול!! חולה עליכם יפים שלי! נעה שרופה עלייך!!!!
והלכתי לאיסי לראות מי מחובר. ראיתי את ליאור מחובר, בעצם לא קראו לו ליאור אצלי, אלא: הנסיך המלאך שבמלאכים! חיחיחיחי.. אבל החלטתי לא לכתוב לו, כי כעסתי עליו, אני יודעת שלא בצדק, אבל.. בכל זאת, זה מעצבן! אני שונאת דירות, שונאת לעבור, שונאת שונאת!. ראיתי את ההודעה, יש לך הודעה מהנסיך המלאך שבמלאכים. פתחתי את ההודעה.
"היי מאמי ידעתי שאת לא רוצה לדבר איתי, אבל.. יש לי משהו חשוב לספר. "הוא כתב.
"אין לי מצב רוח ליאור!! ביי" אמרתי וניתקתי ת'איסי.
הכל בשביל לא להיפגע, הכל בשביל לשמור על נורמות מסוימות.. הכל בשביל להישאר נורמלית.
ירדתי למטה וראיתי מכבי ת"א בכדורסל עם אבא. עד איזה 23:00 בלילה. היה כל כך כיף, כעיקרון זה הזמן האיכות היחיד שיש לי עם אבא שלי,חוץ משישי ושבת, בערבים ובצהריים לפעמיים, כי הוא מפרנס אותנו, ועל זה אני מעריכה אותו מאוד, ואוהבת אותו עוד יותר. צחקנו כל הזמן וצעקנו כמו משוגעים. זרקנו בוטנים על הברצלונים.. חחח!! והיה פשוט שווה.
עד שכולם עזבו את המיגרש. "יאאלה חמודה לכי לישון שתוכלי להיתעורר מחר!" אבא אמר. "טוב אבוש!! ביי לילה טוב, אוהבת אותך!!" אמרתי וחיבקתי אותו חזק. "גם אני אותך סיווני!! לילה טוב חלומות פז!" הוא אמר ועליתי למעלה לחדר.
לבשתי חלוק, וציחצחתי שיניים. נכנסתי למיטה..ונירדמתי. הייתי כל כך נירגשת, שהעניים שלי בכלל לא נעצמו. אבל כל כך רציתי שהבוקר יגיע, שנירדמתי ישר!.
יאאאאא מ=ו=ש=ל=ם כמו תמידדדדד!!!!!!!!!1
יואוו פיתאום ליאור רצה להגיד לה שהוא לא עובר דירה? 😕
יאאאאאאא זה יהיה הכי שווההההההה

שימי המשך יפתי

מוואה ענקיתתת
סיפור מהמםםםםםםםםםםם!!!! 😊

תכתבי המשך דחווווווווווווף!
יאאא סוף כל סוף כתבת לנו המשך....
עכשיו את צריכה לכתוב לנו עוד המשך... חיחי
QUOTE (L-I-T-A-L @ 20/02/2005) יאאא סוף כל סוף כתבת לנו המשך....
עכשיו את צריכה לכתוב לנו עוד המשך... חיחי
=)
סיפור מושלםםם
חןןןן מאמווווש שליי ת'!!!
לולי תודה רבה מאמי.
חחח ליטלי, עם יהיו תגובות אני מבטיחה המשכיייייייייייייייייייייייייי!@
שליי ת' חמודה!!

אקיצקץ... תודה מאמושות, ומחכה לתגובות.. עם אתן רוצות המשך או לא...
אוהבתת מאוווד מוווווווווואה!!! 😁 😉
וואי איזה יפה...יאללה מאמי מחכה להמשך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך