וואי סוף סוף המשךך
יאללה שימי עוד אחד מ-ד-ה-י-ם
פצצה יאללה המשךךךךךךך {מצטערת שאני לא מגיבה הרבה פשוט יש לי מלא מבחנים ועבודות}
אבל את יודעת שאני מתה על הסיפור הזההה
אז עשי המשךך דחוףף
מאמי פליזז המשך פליזיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[B]שלך לתמייידד חחח איזו בובה. איזווו חמודה את. תווודה ענ'ציייתת מאמי!!!!!
2 פאק ילדה אני ממש מצטעררת מאמי, פשוט אנ'לא יודעת איייך!! בכל מקרההה טנק'ססס!!!
נאפייייי יפהה שליי חחיחיייי הבעיות רק מתחילות לסיוון אני אומרת לך!! חיחיי סמכי עליי.. 😊 😁 אוהבת מאוודדד מותק!!תודה!!!
ליטטלל חחח טנק'סס נשמה!!
חןןןן חחח למה הוא עובר, אין מה לעששות!! חיחיח.. ת' בכל מקרה מאמי!!
חיחיחי נאפפייי אני ממשיכה מיד!! 😊 תודה!
שליייי אני מזההה מסכימהההה איתך!! וחכי תראי מה יקרה איתוו.. עם הוא יעבור או לא!!!! ת' כפרהה עליייך מאמי!! מוואהה!
אנונמייתת ת' בובה!!!!!
אורטליייי איזו מאמיי את!!!!! חולה עליייך נשמה!! אני מבינה אותך עם המבחניים האילוו, בעעעעע עליהם!!! אני מבינה.. חולה עלייך!!!! חיחיי ת'!!
תוווודההההה כפררותת שליייייייי חולה עלייככככןןן!!! מווואהה ענ'ציית.. ועכשו.. המשככיי: תגיייבבוווו!!
פרק 19- אתה עוזב... נישארתי לבד:
פתחתי... "היי מאמי" הוא חייך.. "היי" חייכתי והוא נתן לי נשיקה בלחי ואני לא. "כנסס" אמרתי לו והוא נכנס אחרי. "בית יפה.." הוא לחש. "כה.. תודה!" אמרתי לו במבט עצוב. "רוצה לשתות חם?" שאלתי אותו. "סבבה... אני יכין?" הוא שאל. "טוב..." חייכתי ועזרתי לו לדעת איפה כל דבר נימצא. הוא הכין לי תה וגם לו.
"טוב.. אז תראי מתוקה... ככה" הוא לחש לי. "בוא החוצה מאמי פה אי אפשר לדבר...!! צריך ללחוש!" אמרתי ולקחתי את ידו והובלתי אותו לחצר!. היה יחסית קר מאוד.
ישבנו שם אל הארסל שהוא שוכב בצד אחד ואני בשני. ובסוף ישבנו שנינו אחד מול השני. "כה.. דבר אני מקשיבה ליאור!" אמרתי לו בייבוש. "נווו דיייי מאמיייי אל תכעסי אליייי.. אם זה היה תלוי בי לא הייתי הולך בכלל ועוזב!" הוא אמר לי.. והיסתובבתי לצד השני... ירדה לי דימעה מהעין.. היסתובבתי בכדי שליאור לא יבחין שאני בוכה, לא אהבתי להיות כמו המפגרות האילו שבוכות כל הזמן מול הבנים כאילו הן יותר חלשות מהן, ומיסכנות.
אתה יודע ליאור... חבללללל אולי היה לנו עתידד ביחדד, עתיייידד עם המלאאךך הזההההה הלווווואייייייייייייייייייייייייייייי היית מתתה סיווון לך יש סיכויייי עם היפפפהההה הזה!! היית מתה... ליאורי.... ענייייים מחשמלוווותתתתת שליייייייי למה אתה הולךךךךך למהההההההההההההההההההההההההה?!??!?!!??!!??!?!!?.
"היי נסיכה.. תסתכלי אליי" הוא אמר לי וסובב את ראשי אליו.... הוא היתקרב אליייי ולחש לי.... "אל תיבכי בגללייי אני לא שווה את זה!" הוא אמר והיסתכל אליייי עם הענייםםם היפווות שלווו והוא חיייךך. יוווווו ליאוררר עם רק הייתייייייי מסוגגגלללתתת לבקשש ממךךך לא לעזובבבב אתה חשוב ליייייי אתהההההההה לא רק חשובבב ליייי אנייי אוהבת אוותוךךךךךך זהווו אמרתי את זה! אני אוהבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבת אותך!!! רציתיי להיתפוווווווצצצצצצץ ולממוווותת איךךךךךךך איךךךךך איזההה מזללל ישש לייH???????????. היסתכלתי אליווו וניסיתי לחיייך כמה שאני יכולה... אבל הדמעות פשוט ירדו. הוא חיבק אותי חזק חזק ולא עזבבבב.
הוא היסתכל אלייי לפתעעע..... "אני מצטערר...." הוא אמר. "אין לך אל מה......" אמרתי לוו וקמתי מהארסל, ידעתי שהוא לא חייב לי כלוווםםם ואין לו כלווםם כלפיייי שהוא בכלללללל בטחח שונא אותיי ולא מבין מה אני רוצה מהחיים שלוווווווווווווווווווווו. "סיוון!" הוא אמר ומשך את ידי אליו.... הוא היסתכל אלייי....... "בבקשה..." הוא אמר. "דייי אתה לא יכול לעשות לי את זה בבקשה... לך!" אמרתי לוווו ועצמתי את העניייייםםםםםםםםםםםם מתפוווווצצת עם עצמי. איך הוא מסתכל אליי עם המבט העצוב הזה בעיניו. הוא היסתכל אליייי במבט מאוכזב ועצוב. "ביי סיוון!" הוא אמר נתן לי נשיקה קטנטונת בלחיי והלך. נכנסתייי לביייתת ונעלתי אותווו הדמעות לא הפסיקוווו לצרובב לי אל הלחייים.... רצתי לחדר ונעלתי את עצמי בפנים. ישבתי בספה חסרת אונים. כל האיפורר נמרח לךך סיוווןןןןןןןןןןןןןןןן את נראית נורא. תשלטי בעצמך... זה בן!! אז מה עם את אוהבת אותווו נורא?! זה לא אומר כלוווםם תגידי תודה שהוא עוזבבבבבבבבב חבל שסתם היית ניפגעת אחר כך... אמר לי צד אחר של הלב שלי..."אבל אני אוהבת אותוווו" זרקתי כריות... ונישכבתי במיטה. מהרררר נירדמתי.
יאוווווווו...איזה עצוב..😢
סיפור מושלם..!!
המשךךךךךךךך....!!
אוהבת המונים שלי!!
אוףףףף אז הוא עובר בסוף? 😢
דיייי איזה עצובב אבל יפהההה חחחחחחח
המשך מאמי...
הסיפור שלך פשוט מושלם
תמשיכי מאמי
יאא באסה... ציפיתי לנשיקה סוערת...
אבל חפיף... בפרק הבא...חחיחיחי
סיפור מהם!!!!
המשךךךךךךך
חניייייייי
בבקשה המששששששששךךךךךךךך
אנחנו זקוקים לכך יותר ממה שאת חושבת!!
אוהההההבת .
חני 😉
אווווףףף למה הוא צריך לעזוב?..... 😢 תכתבי המשך ד-ח-ו-ף!!!!! 😕
שלא יעזובבב
איזה סיפור מושלםםםם =((((((
המשךךךך
דחוףףףףףף
בתאלוששששששששש
יאאא איזה עצובב אמאא מסכנה מאמי סיפור מהמם תמשיכי פליז
חולה מתה שרופה משוגעת והכל עלייך יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי תמשיכי פליז אני מתה להמשך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בננוות... עודד טיפ טיפווננת תגובות...
אני מבטיחחההה המשככייי גדולייי גדוליי!!
אוהבת'תכם יפוות שלי!!!!! 😁 😉 😛 😁 😊 😯 😊