יאאאאאאאאא נשמה שלי איזה מושלםםם
אין לך מושג כמה אהבתי תמשיכי פליז בובית!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איך אהבתייייייייייייייי שתיתן כאפה לפריחה המזדיינת הזאת!
המשכי!
וואי איזה סיפור מושלם!!! אני מתהההההההה
תמשיכייי דחופוש 😁
אוהבת *-*אולוש*-*
מאמי תמשיכי פליזזזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוררייי שכל כךך הרבה זמן לא היההה המשככי@!@
אבל עכשו הבאתיי... וזה הרבה...!!
מקווה שתאהבוו יפווותת שלייי@
אוהבת'תכם!!
מווואה...!
פרק 17'-סיגל--->ריב:
הלכתי לכיוון שלהם. "מאמוש.. בו שניה!" אמרתי לו.. "את לא רואה שאני מדברת איתו?
אמאאאאאאא יפה שלי איזה מושלםם כולם מקסימים כאלה
חוץ מהסיגל הזאת בעע עליה
תמשיכי פליזז נשמה שלי
חולה עלייך בובית
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וווואי איזה חמודים =))))) סיפור מהמם!!
חח התאהבתי בסיפור שלך אז שימי המשך מהר אל תתני לי להתגעגע עליו טוף?! 😁
אוהבת*-*אולוש*-*
אוייי איזה יפפפההההההההההההההההההההה
יואווווווו איזה סיפור מ=ו=ש=ל=ם !_!_!_!_!!_! 😂 😁 😂 😁
שימי המשך נשמה.......
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יא איזה מאמושים!!!!
המשך... סיפור מעלף!!!!