איזה מהממםם..!!!
אני גם רוצה ידידים כאלה.!! חיחי..
המשך דחוףףףף...!!!!
מאמיי תמשיכי פליזז בובה
ואם את יכולה בבקשה נשמה שלי לקצר את השורות כי כל שניה
צריך להזיז את זה.. 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה אין המשך? 😢
שימי המשך מאמי....... 🙄
חיים שלי למה את לא ממשיכה? 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נווווו איפה המשך?!?!?...=////
נאפיייי בובה שליייי גם אנייי חולה עליךך מאמי!@! חחיחיי איזו חמודה.
שלך לתמייייד איזווו נשמהה את!! חחיחיחיי חמודה!!
אורטלייי ת' בובה@!!
אנונמיית טנק'סס מאמי!
חןןן ת' יפהההה!!!!
ליטללל ת' נשמה!!!!!
שליייייי תוווודהההה יפה שליי חיחחי!!!! הלוואי גם עליי!!
נאפיייי שליי אין בעיה מאמי, אני יעיף אותם לצד השני.. חיחיח!! סורי.. 😊@
חןן מאמי הנה אני שמה מיד המשך!
ת' יאפוווות שליייי על כל התגובות!! נשיקההה ענ'ציית.. ושבת שלומלום!!! אוהבת'תכם!!!! מווואה! נאפיי סליחה פשוט לא הצלחתי לעשות את זה שזה לא יזוז הצידה.. אני מקווה שזה פסדר.. סורי
פרק 18- עניינים שלו= המוות שלי:
"מה קרה מתוקה שלי?" אבא שאל אותי. "סתם.. אני כל כך אוהבת אותם!" אמרתי לו.. "אני מצטער, את יודעת שעם היינו יכולים היינו נישארים פה!" הוא אמר. "כןן.." אמרתי וסובבתי את הראש לחלון. בלה בלה בלה בלה בלה הייתם נישארים פה ודיי!!! אמרתי. בלב. למה להיצטער שעזבנו... אפשר לחזור... רוצה? אולי כן? יששש ועם כן... "אבא.. אולי נחזור לפה?" שאלתי מנסה לא להיתפוצץ... "לא חמודה~! אנחנו לא נחזור לפה!" הוא אמר. ."אוווף!" אמרתי והיסתובבתי שוב לחלון. "תראי מה קניתי..?" הוא אמר. הוא הראה לי פיצוחיים... "מגנוווב!" חייכתי... "קחיייי מה שבא לך!" הוא אמר והדליק את המוסיקה אל פוולל ווליוווום ואכלנו פיצוחים וצחקנו. הרגשתיייי הרגשהה כזאתייי כיפייית.. אבל... היתבאסתייי שאין מצב שאני יחזורר לראשון! 😊.
הגענו הביתה. הנסיעה הייתה פשוטטטט פ33ה!! נהנתייי עם אבא חבל"Z... אני חווולה אל האבא הזה!! הכייי מוושלם בעולם!! אבל ההחלטה שלו לעבור, לא היתה במקום!! בזה אני מסכימה!! בכלל בכלל לא במקום!!. הנהנתי בלב.
אמרתי לילה טוב לאבוש, אמא כבר ישנה. ועליתי למעלה לחדר.. נכנסתי לאיסי, לראות מי מחובר. אליאב, מור, ו.. כןןןן ליאוררר הוא היה מחובר... החלטתי לפתוח בשיחה.
"חיכית?" שאלתי אותו...
"בשבילך!" הוא כתב ושם סמיילי מחייך.
"איזה חמוד!" אמרתי.
"את יותרר נשמה!" הוא אמר. שמתי לו סמיילי מבויש. תא'מת. עוד שניה היו בוחרים אותי לסמל של העגבניה הכי אדומה ב- 2004~~~ חחחח!!!.
"אז.. מה עושה מאמי?" הוא שאל.
"חזרתי עכשו..." אמרתי לו.
"ואיך היה?" הוא שאל...
"חבל אל הזמןןן!!" אמרתי לו.
"סבבה!!" הוא אמר.
"קרה משהו?" שאלתי...........
"אני לא יודע!" הוא אמר.
"מזתאמרת?" שאלתי אותו.
"עזבי.. עניינים שלי" הוא אמר....
"אפחד לא ביקש ממך לשתף אותי!" אמרתי לו.
"טוב" הוא אמר.
"דיי נווו ליאור... אולי אני יוכל לעזור?" אמרתי ושמתי לו סמיילי קורץ. אמ'לה רק שלא קרה משהו חמווורר!!!!.
"את בטוחה שאת רוצה לדעת?" הוא שאל אותי.
"-ב-ר-ו-ר!" כתבתי לו מהר.
"אני רוב הסיכויים עובר מפה לירושליים!" הוא אמר.
"מההההההההההההההההההההההההההההההההה?" הייתי בשוקקקקק. איך הוא עוזב לי שדווקא התחלתי לאהוב אותו. זההה לא פירררררר איזה חיים אילווו?! הדירות האלה הורסווות חייים הרסווו אותי ועכשו את הידידיות ואולי האהבה שיש בני לביןן ליאוררררררר כוסססס ראבקקקקקקקקקקקק עליייךךךךך שםםם!!! אנ'לא יודעת איפהה אבל ליאוררר בבקשההה תגיד שאתה עוובדדד אליייי מתחחננננתת מתפפפפפללללת אל תעשה לי את זה!!!! בבבקשהההההההההההההההההה@@@
"אני מצטער חמודה.. אני רוב הסיכויים עובר.. ככה ההורים רוצים!" הוא אמר.
"נוווו אוווףף איתךך!! ביי!!" אמרתי לו וסגרתי את המחשב בשניה.
היתיישבתי אל המיטה וחשבתי לי. איךךךך אתה עושהה לי את זה??!?!!?!?!?!?!!!? עדדדד שהיה לי סיכווויי לאהובב מישהווו!! כמוך!?!?!?!?!?!! ליאורר?!?!?!?! אני אתגעגעעעע אלייך מאודדדדדי אתה לא מתאר כמהה, אפילו עם אני לא מכירה אותך בכלל! 😊 אני עדיין אוהבת אותך מאוד!!!!! מאוווווד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמעתייי את הפלא מצלצל.... עניתי.
"הלווו?" שאלתי. "סיוווניייי בבקשה אל תנתקי..." זה היה ליאור. "איךךך אתה עושה לי את זה?" שאלתי אותו. "את מה??? מאמיייייי עם זה היה תלוי בי בחיים אני לא יעבוורר נישבע לך!" הוא אמר. "נווו" אמרתי. "אני רוצה לראות אותך!" הוא אמר... "מתי? עכשו?" שאלתי אותו. "כן!" הוא אמר. "איפה אני מוצאת אותך?" שאלתי אותו. "אני יבוא אלייך" הוא אמר. "טוב.. אז.. אני מחכה לך!" אמרתי לו. "ביי נישמתי!" הוא אמר וניתק. דיייייייייייייייייייייייייייי אני לא יכוווולההה נישמתיי מהכללל היפהה שלךךךך נשמעעע חלוווומייי אבללל זה רק אשליההה למה אתה עושה לי את זה?!?!?!?!!?!?!?!? אתה אוהב שאני סובלתתתתתתתתתתתתתתת?!?!?!?!?!? למה?!?!?!? שאלתי את עצמי. ירדתי למטה. השעה הייתה 2:30.. הייתי עם הבגדים של המסיבה.. אבל לא היה לי כח להחלייף... חיממתי מים חמים לתה. ושמעתי נקישה בדלת. היסתכלתי בחור של הדלת. זה היה ליאור.
חיחי תודה אני כולי מסמיקה כאן 😁 חחחח
סיפור מושלם!! אין את חייבת להמשיך בדחיפותתתת
ועם לא ממשיכה אני אכנס לדיכייי... 😢 חחחח
יאלה מחכה להמשך מאמי...
אוהבת*-*אולוש*-*
המשךךךךך!!!!!
ופליזיייייייי תעשי ת'שורות קצרות כי זה מעצבן להזיז כל הזמן.........
סיפור מהמםםםם שימי המשך
יאאאאאאאאא אמאאאאא ומה היה?!
פיי איזה בלאגןן יפה שלי תמשיכי פליזז
מתה עלייך בובהה כפרה עלייך יפיופהה שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוף חבל שהפסקת!!
המשךךךךךךך
סיפור מדהים!
אוף למה הוא עובר?? 😢
שימי המשך מאמי........
מאמי תמשיכי פליזז אני במתח יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואאאיייי...לעבור דירה זה דבר מעצבן ביותר!!!!! אוךךך...
תעשי שלא יעבור...פליזז...
ואת כותבת מושלם מאמיי..!!!!
מהמםם..
המשךךך..
אוהבת המונים שלי!!