למה אין המשך?
שימי המשך מאמי....... 🙄
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
מאמי למה את לא ממשיכה?! 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאא איזה סיפור יפה...!!!!
אני מכורה...!
מאמיי יפהההההההההההההההההההההה
אני רוצה המשך
מה אין המשךךךךך??????????.
אני דורשתתתתתתתתתת המשךךךךךךךךךךךךך
כאילו דה! (חיחי)
יש אנשים שזקוקים פה להמשך דחוף!!!!
נאפייייי ייפפפהה שלייי ת'!!!!
חןןן תוודה בובה!!!
חולה על **** תוווודההה נשמהההה פשוטטט בוביית את!!!
שלך לתמייידד ווואיי מווותקקקקק חולהההה עליייך!!! טנק'סס!!
אנונמיית תודה!
אורטלייי תוודהה נשמה!!
בסטרררררררררר ת' מאמי!!!!!!!!
נאפיייייייייייייי יפהה שליייי אני מיד ממשיכהה.. מוווואה!!!
ליטטטללל טנק'''ססס מאמיייי שרופה עלייך!@!
שובבה מאהבה, תווודההה בובה!@!
חיחיחחיי אורטליייייייי ת' חמודה.
ליטליי.. חיחיחי!
אקיצקצייי ת' לכולככןןןן יפיופוותת שליייייי אוהבת אותכןכ.. והנהה ההההמשכיי.. המשיכווו לקרוא.. אבל דוגרי@! הסיגליות מוזרות, עם יש מישהי שפה שקוראים לה סיגגל, אני מצטערררת מראששי!! חולההה עליככןןן יאאאפפפווות.. המשככיי!
פרק 16'- החברה של גיא...:
אולי היתאהבתי...?! אני מתחילה לחלות במחלת האהבה... מה ישש לייי אני מחורפנת!? חשבתי לעצמי. ראיתי את אליאב נכנס עם החברים שלו. הם היתקדמו אלי שעמדתי בצד לבד וחשבתי. הם היתקרבו. "מה את עושה לבד?" יובל שאל... חייכתי... "בוואיי הנהה חיבווק!" אמר לי גל.. וחייך חיבקתי אותם ואליאב נראה שמח כמוני.
ומושיקו צחק. "חבוורהה של שרוטיים!" צחקתי והם צחקו. "יאאלה לכווו לרקוד לחפש לכם כוסיות!" צחקתי אליהן. "יאאלה נשמה.. זזנו!" אמר לי מושיקו והם הלכו.
"ביי נישמתי.." אמר לי אליאב ונתן לי נשיקה בלחי. והם הלכו. נשארתי לבד...ראיתי את גיא נכנס לאולם עם מישהי. נראית חמודה. אבל נראית מזה שרלילה רצח!.
גיא היתקדם לעברי איתה. כשהוא מחבק אותה סביבו. "הנה מאמי.. זאתי סיגל!" הוא אמר. סיגלל השם מוכר.. לי... השם מוכר... לי!... סיגל.. סיגל.. סיגל... האא הזונה בכיתה שלי... מעניין אולי כל הסיגליות כאילו... מסכןןן הפרח! חשבתי לעצמי. אבל החלטתי לא לשפוט אותה, עם גיא בחר אותה היא בטח בשבילו. חייכתי....
"נעים מאוד!" הושטתי את היד. "נעים מאוד" היא אמרה וכאילו לא הביאה לי את היד. אז החזרתי. "טוב נישמתי.. אני זז איתה.. נדבר אחורי זה?" הוא שאל. "ביי יפה שלי" חייכתי אליו. והמבט שלה נראה מאיים. אוווף- אני שונאת כאילו... "האםםם להיות בך מאוהבב... זה כשהלב מרגיש רעבבבב.................." נשמע פתאום השיר. ישבתי לי שם. ושמעתי אותו. חושבת אל ליאורי.. אל הפנים החמודיות שלו. פתאום צילצל לי הפלא. "הלו, בית משוגעים שלום!" עניתי שרוטה. "שלום לך משוגעת!" הוא אמר. זה ליאור... חשבתי.. "ליאור?" שאלתי.. "כן מאמי!" הוא אמר. החלטתיי את ההחלטה של החיים שלי. שאני לא הולכת להיתבייש איתו, אני לא מתביישת עם אפחד! בטח שלא איתו. "הייי מאמוש! מה קורה?" שאלתי שמחה ומאושרת. "הכל סבבה איך במסיבה?" הוא שאל. "איןן אני מתה אני כל כך שמחה להיות איתם!" אמרתי לו.
"הבנתי.. אמ..נשמה רציתי לשאול עם בא לך לצאת איתי מחר לסרט
ואיי ממש יפה מאמי!! תמשיכי!
ואאיייי איזה סיפור שולט..!!!!!!
תמשיכייייי מאמיי...!! דחוף ביותר..!!!
אמממאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה יפפפהההה
אמרתי לך שהסיפור מושלם גם אם אמרתי אני אומרת עוד פעם הסיפור שלךך מושלםםםם
מווואאאאהה יאללה המשךך