פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי °«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:...

°«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:)

✍️ מתוקה_כמו_השטן 📅 02/01/2005 16:53 👁️ 6,209 צפיות 💬 327 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 22
חיחי איזו חומדה סיון..!!!!
סיפור מהמם!!
נאאפפיייי ווואייי איזוווו חמוודה את. שרופה עליייייךךך מלככככככככככה!! תווודהה ענקקקקייית לווב יו.

ווואייי דניאאלוווושש איזווווו מאמייי את! חחחח אני שמחה שאהבת בובה. קבלייי מווווווווווווואה!!! מקווה שתהנייייי בהמשך.... חחח וכנראה שבאמת יש לסיוון משהו בראשש.. חחיחיחיי מאמייי תווודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תוווודהה שלך לתמייידדדדד מתה עלייך נשמה!!!!

תגווובוובבוות בננוות!! עוד איזה 3... המששך!! מתההה עליככןן יפוות שליי.. ותודה כמובבן!!!
נו בייבי את חייבת להמשיך....!!!!
אני במתח של הלייף!!! חיחי 😁
אחלה של סיפור... פשוט פצצה
אבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא {אמא זה ישןן}
איזה יפהההההההההה מאמי קראתי עכשיו6 דפים...
מהמם מאמי חולה עלייך ועל הסיפורים היפים האלה.....
ולענייננו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח מתה עליייך בובה
כפרה עלייך יפהה שליי הנה עוד אחתת חח אני רוצה המשךך
פליזייי נשמהה שליי
מי אוהבת אותך מי?!
ומי מתה עלייך מי?! חח
אין כמוך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליטטטללל יפההה שלייייי ת' נשמהההה שמחה שאהבבתתת!!!!!!
אורטלייי נישמתייי איזוווו חמווודונתתת את!! אני ממששש ממש שמחה שאהבתתת ומקווה שתקראיי את ההמששכי מיד!!! מתהה עליייךךךךך כפרעעע שלי!!!!!!!!!!!!!! מוואה!!!!!!! חחח!!!!!
נאפיייי אישתיייייי מטוררפפתת עליייךךךך בובההההה יפפפה שלי!!!!!!!!!! טנק'ססססססס!!!
ועכשווייי כמו שהבטחתיי... המשכתייייי

פרק 13'-הפתעה..:
תווווווווק תווווווווווק...מישהו דופק בדלת.. ולמה אתה חושב שאני יפתח לך?!... בדקתי בשעון. השעה 7:20.. בול העירנות השניה של אמא שלי. "פתוחח אימוש..." אמרתי. ושמתי את המיטה אל ראשי. מישהו נכנס בשקט.... ושם את ידו אל כתפי.... פקחתי את העניים. וראיתי את...................................................................
"א=ל=י=א=ב!?!?!?!?!?" צעקתיייי וחיבקתי אותווו בכל כוחיייייי "בוקר טוב יפה שליייי" הוא חיייך.... "מה אתה עושה פה?" שאלתי.... "באתי אלייך, עד 6 ואז נלך ביחד למסיבה שלנו בחולון.... מוסכם?" הוא חייך אלי.... "אויייייייייייי איךךך היתגעגעתי......" חיייכתי אליו....... "גם אני מתוקה שלי.." הוא אמר וחיייייך..... "תסתובב שניה..." אמרתי לו... והוא היסתובב... "וואיי אליאבי... פששש מה עשית לגוף החתיכון שלך?" שאלתי בחיוך... "קצת פה ושם.." הוא צחק... "אוליי תימצא לך מישהי מהביה"ס שלי.." אמרתי לו... "נראה... נווו מלכה שלייייי מה ישש? משהו חדש...?"הוא שאל... וישבתי לידו... הוא ישב אל המיטה... "לא משהו...אבל... אני חושבת שאני מחבבת מישהו..." עשיתי לו פרצוף חוצפן...... "מייי?" הוא שאל מסתקרן.... "ליאור, ילד אחד בגיל שלך... כזההה חמווווווד" אמרתי לו... "וו... עשית משהו בעניין.. בחיייך אל תגידי לי שאת חושבת שהוא לא ישים עלייך~?" הוא שאל... "כה" צחקתי אליו... "אוייייי ילדה שלייי......." הוא חייך... "איזה ילדה... נערהה!" צחקתי איתו.... "נערה..." הוא חייך.. "אפשר לבקש ממך טובה ענקית?" שאלתי אותו... "אין בעיות מאמיי....." הוא אמר.. לחשתי לו בסוד..... "אוייי סיוונייי שלי... מתי תתבגרי הא?" הוא שאל...
"בבקשה..רק פעם אחת!?" שאלתי אותו... "טוב.. אבל אל תסבכי אותי בצרות הצרורות שלך...." הוא צחקק... "מתההההההההההה עלייךךך מתוקקקק" צחקתי וחיבקתי אותווו חזקקק... "תגיד מה אתה אומר אל הבית?" שאלתי... "החדר יפה אחושרמוטה..." הוא אמר... "תודה.. העיצוב שלי..." אמרתי לו... "ווואוו.. זה התמונה של הכוסון...?" הוא שאל והיסתכל אל התמונה שלו... "מה אתה משוווייץ' מכוערררצווק!" צחקתי איתו... "אני משוויץ? מה פתאום.... "הוא חייך.. ואני צחקתי.
"יאאלה יפה לכי להיתייפיף.. אני מחכה לך!" הוא אמר.. "חכה ואל תזוז... אתה יכול להיכנס למחשב,טלויזיה.. מה שבא לך אח'שלי..." צחקתי... "חשבתי ככה אחותייי" הוא חיייך... ואני נכנסתי למיקלחת!. הוצאתי משם מכנס בצבע לבן.. שבצדדים יש לי 2 פסים ורודים..... וחולצה ניקשרת בלבן שכתוב אליה בקטן בורוד בצד: " סיוווניייי מיתגעגעת!" זה היה ממורי. אוויי אני כל כך מתרגששתת לראות אותהה היום. שמתי ליפסטיק.. וסידרתי את השיער פזור.. ועשיתי קו עקום. ויצאתי החוצההההההה...... "פשששששש" אליאב צחק.. "בו אלייי...." חייכתייי ונישקתי אותו בלחייי.... "אוהבב אותך מאודד!" הוא אמר.... "גם אני מלאך!" אמרתי... וחייבקתיי אותוווו חזקקקקקקקקקקקקקקקקק
כל כךךך היתגעגעתייי לאח המושלםםם שליי... "מה עם גאיוש?" שאלתי אותו... "היום במסיבה.." הוא אמררר.. "יווווווווופי... ומורי ונעמה, וליאת, וסיוון, ומאיה, ומאי וכולן?" שאלתי... "גםםםםםם" הוא אמר.... "יייששש יייששששש" קפצתיי.... "איך כולנו מתגעגעים.." הוא אמר... "ואני גם... אתם חסרייםם לייי כמו החצי השני של הלב!" אמרתי לו... והוא חייך... "זזנו?" הוא שאל... "אתה תבוא איתי לביה"ס?" שאלתי... "עם זה פסדר...." הוא שאל... "ברורררר ... הנזוזה?" צחקתי..
"בואי" הוא אמר ולקחתי את הילקוט שלי אל הגב..ויצאנו מהחדר.... "אבא בוקר טוב... "אמרתי.... " בוקר טוב חמודה.... אליאבבב מה שלומך ילד?" אבא שלי שאל את אליאב.
הוא וגיא היו כמו האחים שלי... "הכל סבבה גבר.. מה איתך?" הוא חייך... "שמור אליה.. להסיע אותכם או משהו?" הוא שאל... "לאאא אבושש!! תודה.." חייכתי.
"אזזזזז יום טוב חמודים...."הוא אמר... "בייי בייי" אמרנו שנינו ויצאנו החווצה...לקחתי מאבא שלי פתק לאליאב זה היה חשוב בביה"ס! בדרך צחקנו כמוו משוגעים... וסיפרתי לו הכל אל סיגלוש'קה. "כוסית?" הוא שאל....
"שלאאא תעזז..." אמרתי לו... "טוב טוב... לא העזתי..." הוא חיייך.... ואני צחקתי.. נכנסנו לביה"ס... השומר היסתכל אלי במבט מוזר... "מי זה?" הוא שאל.....
"ידיד.. אני יכולה להכניס אותו?" הוא שאל.. "יש לך אישור?" הוא שאל..... "אממממ....... כן" צחקתי והוצאתי את האישור של אבא שלי... "בבקשה..." הוא חייך והכניס אותנו פנימה... עם האישור שלי ביד. "קודם כל... אני רוצה להראות לך שתי חברות שלי מפה... מוכן?" שאלתי... "בבווודאי" הוא אמר... והלכתי לכיתה... ואליאב נכנס איתי... ראיתי את סיגל יושבת בצד ופתאום הוא חייכה... "מי אתה?" היא שאלה... "אליאב..." אליאב חייך.... "מאיפה אתה?" היא שאלה... "חולון..." הוא אמר...
והיסתכל אלי... "סיגלוש'קה.." אמרתי לו בלחש... "האא.... "הוא אמר ובחן אותה מכל הכיוונים... היא הייתה נערה יפה.... אבלללל מגעילולה מבפנים. הבאתי אותו לכיוון של רותם ונעה.. והן היסתכלו אלייי המומות... "מי זה?" הן שאלו אותי.. "אליאבוש..." צחקתי.... "סיפרת לנו אליו..." הן חייכו.... "רק לא חשבתי שהוא כזה כוסון!" רותם צחקה... "נעים מאוד אליאב.." הוא חייך ונתן להן נשיקה בלחי.. והן חייכו... וגם אני נתתי להן נשיקה בלחי. "סיוונוש איך נכנסתם?" נעה שאלה... "השומר רצה פתק!" אליאב אמר... "ונתתם לו?" רותם שאלה... "סיייייי" צחקתי.. אליאב חיייך אלי... הוא לא היה ביישן בכלל אליאבי שלי..... "בו מאמי נלך לשאול את המורה שלי עם אתה יכול לשבת לידי בכיתה...." אמרתי לאליאב... "בואייי יפה ..." הוא צחק... ויצאנו החוצה לכיוןןן המורה ונעה ורותם באו אחרינו... "נוו אליאב ספר משהו שנדע מי אתה... חוץ ממה שהגברת סיפרה..." נעה אמרה..... "תלוי מה הגברת אמרה...." הוא אמר... "סתם.. סיפרתי בכלליי..." חיייכתי אליהם.... "טוב.. אז. אני אליאב, בן 16... מחולון.... ואני ידיד טוב של סיוון!" הוא אמר... "איזה ידיד טוב?< אח!" אמרתי לו... "הגדול..." הוא הוסיף.. והן צחקו... אלינו!.
הלכנו למורה והיא הסכימה שאליאב ישב לידי. כי הוא אמר לה שיכול להיות שהוא רוצה להיכנס לביה"ס הזה... -שטיווות במיץ... אבל היינו חייבים למצוא תירוץ.
כל כךך שמחתי... הייתי בעננייםם עמוק עמוק בשמייים..... והייתייייי כל כךךך מאושררתת!!!!.
היה לנו שעה ראשונה ספורט..... יצאתי עם כמה בנות ואם כמה בנים ואליאב. צחקנו שם כולנו. אליאב הישתלב מהר מאוד. וכך גם אני. הלכנו למיגרש. והמורה פגש אותנו. והתחיל לשאול את אליאב שאלות. ובסוף אליאבי שיכנע אותו שהוא ישחק איתנו. המורה חילק את כולנו לקבוצות.. אני אליאב נעה ורותם היינו ביחד והוסיפו לנו כמה בנות ובנים. התחלנו במישחק- זה היה מחניים. היסתובבתי בשביל לזרוק את הכדור.. וראיתי את ליאור מגיע למיגרש. הוא ישב עם כמה חברים שלו שם.
כן..... הלב שלי התחיל לפעום ולא זזתי... אליאב הזיז אותי וניסה להעיר אותי... "היי סיווני..." הוא שאל... "זה הוא.." אמרתי... והצבעתי אל ליאור.
"יפה.....יאאלה לכי אלייווו..." הוא אמר... "אני מתביישת!!" אמרתי לו.. "את מתביישת? תעשייי לי טובה מלכההה רוצייי אליו!" הוא אמר.... ואני שקלתי האם כדי לי לעשות מה שאליאב מייעץ..... בואו נגידדד שהיתחרפנתיי מבפנייםםם וואיי כזהה מוששלםםםם שליייייייי אחחחח חולה עליו... רק.... האם ללכת
אני ראשונהההההה......... שמגיבה לחלק הזה חחחחח
{לא לשם לב התחרפנתי אני לא מרגישה טוב חח}
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ואני רוצה לראות המשךך עד שאני חוזרת שזה עוד חצי שעה שעה יאללה....
חחחח חולה עלייך בה ביי 😛
אישתיייייייייייייי מי מתה עלייך מייייייייייייי?!
כפרה עלייך יפיופהה שליי
תמשיכי פליזז בובה
יצא מושלםם אהבתיי
שהיא תלך לליאור חיחיחי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מתוקה הסיפור ממש אבל ממש מעלף!!!
אני חייבת המשך!!!!
וואי אני במתח.... 😁

אז פליז המשך!!! 😊
ואיי מאמיי..! סיפור מהמםם...!!!!!
תמשיכי דחוףף...!!!
אוףףף אני במתחח עצום המשךךך
נו שתלךךךךךךך חח ניכנסתי חזק לסיפור 😁
שיפור מהמם תמשיכיייי
הטח שתלךך חחחחח
שימי המשך בובה סיפור יפההה
המשכונייייי חיחי חחחחחח
היי אני חדשה פה!

קוראים לי מעיין..

וואי את כותבת כזה מושלםםםםםםםםםםםםם..
אהבתי!

את עצמך גם אוהבת את האומנים שרשמת?כי אם כן אנחנו מאוד דומות בקטע הזה! 😊 חח..

תמשיכי אני סקרניתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת.. 😊 ..

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך