וווווווווואאייייייי סיפורר יפהההההההההה
שמי המשך מאמיייייי......... 😊
אנונמיייתתת ת'' נשמה!!!!!
נאפיי שלייי בובה שליי חולה עלייך מאמי!
שלייייי טנק'ססס מאמי~!
בוזינההההההה איזוווווו חמודה את. מתה עלייך מאמי! מוואה!
חןןןןןןןןןן תווודההה יפה שלי!!!!
טנק'ססס לכולכןןןן יפווותת שלייייי חולה עלייככןןןן וכמובןן שבת שלווווםם, שתהנוווו.
לא שמתי שנים המשך... חחח אז... פרק 11... הנה הוא:
פרק 11': ליאור:
כוסון כזה... גוף כזזה.. בטח יש לו חברה... היתבאסתי מאוד. היו שתי ספסלים אחד של נעה ושל רותם. ואני ישבתי לבד.. לצערי!.
הוצאתי את הדיסקמן ושמתי את השיר "מי אוהב אותך יותר ממני", ישבתי והיסתכלתי בחלון שבאוטובוס. פזלתי לעבר רותם ונעה והן צחקו אם הבנים האילו, ולא ראיתי את ההוא עם העניים היפות. וחייכתי קלות לעצמי. כןןןןן כןןןןןןןן סיוון עוד ניסיון שכשל....... הן כבר הצליחו.. ואת! את את את את את... בושההה וחרפה את!.
לא היתעניינתי איפה הוא היה והחזרתי את המבט אל החלון. הרגשתי כף יד אל כתפי. היסתובבתי. זה היה הוא.. כן ההוא עם העניים הכחולות.. כמו שאתם יודעים ככה אני יקרא לו עד שיהיה לי את האומץ לפצות את פי לעברו. הישתתקתי. הוא חייך... "אפשר לשבת?" הוא שאל. הנדתי את הראש. והוא ישב. "מה קרה לך מאמי?" הוא שאל. "כלום..." חייכתי. מקווה שזה היה משהו נחמד. החלטתי שאני יראה לו שאני בוגרת ויותר שווה מחברה שלו- לפחות חשבתי שיש לו. "אז.. נשמה מה השם שלך?" שאלתי בחיוך מבויש. "ליאור.. נעים מאוד כפרה ולך?" הוא חייך. "סיוון" צחקתי... והוא חייך.... והיה רגע של דממה. "הייי ליאור ליאת אל הקו" צעק לו אחד החברים שלו.
"חכי שניה אני מיד בא מאמי" הוא חייך.. "מחכה נשמה..." ניסיתי לחייך. אך לרגע חשבתי.. ליאת... חברה... חבר.. חברים.. אהבה... יש לו חברה!!!!!! אוווייייייי "לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא שיטטטטטט אוףףףף באחססס נאחססס איזה מזל מעצבן!! לא רוצה אותך אלוהים.. לא רוצה לא רוצה!! תלך....
בעעעעעעעעעעע נמאס לי ממך....." צעקתי. ולא שמתי לב שכולם שומעים. "מה יש?" שאלה אותי נעה. "כלוום" אמרתי לה מעוצבנת וחזרתי לסיוטים אל מישהו נחמד. ומושלם... ויפה... ואוהב... ודואג.. ומפרגן.. ועם גומות חן...... "טוב דייי תוציאי אותו מהראש שלך! תוציאי תוציאי..........." שיכנעתי את עצמי.. "ילדה שקטט...." צעק לי ילד מקדימה... "לא רוצה.. בעיה שלך שאתה איתי באוטובוס... תעטום אוזניייים!" צעקתי אליו חזרה. ליאור חזר אליי. "יש לך מישהו?" הוא שאל.. "אמ... "שקלתי מה להגיד... ובטעות יצא לי... "כן..." לאאאאאאאאאא מה אמרתיי... איזה מתומטמם!! מפגרת... סתומה! איך יכולתייי.... אוףףף עכשו הוא באמת יעזוב אותי.............
"הא.. טוב" הוא אמר והיסתובב לחזור לכיסא שלו... "לא לא... אל תלך ליאור..." אמרתי לו. הוא היסתכל אלי.. "יש לך חברה?" שאלתי. מקווה לתשובה שלילית.
"לא..." הוא אמר וניסה לחייך, לא הצליח. "ומי זאתי ליאת?" שאלתי. לא מבינה כלום. יכול להיות שדימיינתי את ה"חברה?"... "בת דודה..." הוא אמר לי. ואני קפצתי אליו מאושר. ואז קלטתי שאני מחבקת אותו... ועזבתי אותו ונירטאתי אחורה. והוא חייך בשימחה... ואני הסמקתייי מבושה הייתי אדומהה כמו לא יודעת מה!.
"מאמי את מסמיקה..." הוא צחק. "תודה... "צחקתי חזרה והוא היתיישב חזרה לידי. "ההוא שאמרת שהוא שלך... מיזה?" הוא שאל.... "אפשר להגיד לך ששיקרתי?" חייכתי בתמימות.... "תלוי למה שיקרת, נשמה יש כמה סיבות...." הוא צחק.. וישר הבנתי מה הוא מתכוונן להגיד... "איזה חצווופ" צחקתי אליו... והוא חייך... והיסתכל אליי עמוק עמוק בעניים. "את יפיפיה..." הוא אמר. ועכשו באמת באמת באמת שהייתי אדומה.. לא האמנתי.. מה??? כןן כןן ןכןן כןןן סיוון לך הוא אמר את זה.. לך ולא למישהי אחרת, לא לליאת לא לסיגל ולא לאפחת! לך... סיוון יו אר בליבט??!!?!?!?!?!!? הייתי בשווקק של הלייף.. למרות שהייתי כל כך רגילה ליפיפיה... מהפה שלו זה נישמע אלוהי- כמוהו. חייכתי אליו חיוך מבויש. והיסתובבתי לחלון... רציתי להחזיר לו שגם הוא.. אבל לא יצא לי. הוא היסתכל אליי מנסה לעקוב אחר התגובה שלי. ואני המשכתי להקשיב לדיסקמן.... "מה את שומעת יפה?" הוא שאל... "אבריל..." אמרתי לו... "איזה שיר?" הוא שאל.. 'happy anding' "שיר יפה..." הוא אמר.
"נכון... אני מתה עליו" חזרתי לחיים. והוא חייך... "תגיד... מאיפה העניים האלה?" יצא לי מהפה... "מהבטן של אמא שלי איזה מצחיקה את!" הוא צחק.. ואני צחקתי....
"לא לא... יש לך עניים יפות... "חייכתי אליו.. "תודה יפיופה, גם שלך... סיוון" הוא אמר. והוא ביטע את השם שלי כל כך יפה... שזה היההה מהממםםם.
לעט לעט נירדמתי.. ולא שמתי לב שהראש שלי אל כתפו. כשהאוטובוס עצר היתעוררתי מהחלום המופרע שלי אל ליאור. "יווו" ניבהלתי וקפצתי. כשגיליתי שישנתי אליו..
"אני מצטערת... "חיכתי בטעות.... "לא לא חמודה אין אל מה.. יש אנשים שעייפים" הוא חייך... "תודה מאמוש..." חייכתי ונתתי לו נשיקה בלחי. והוא חייך.
היה ניראה שהוא היה כבר רגיל לדברים האילו. ואני היתנשקתי רק צרפתית פעם אחת בחיי בגיל 14...לפני שנה.. ובגלל שזה היה עם אליאב, כן כן אליאב... החלטתי שאני לא רוצה להיתנשק עם מנוסים.. זה לא נעים. אבל הוא בטח כבר היתנסה יותר מפעם אחת. ליאור יצא מהמושב שלי וירד לקחת את התיק שלו. אני יצאתי מהכיסא בנשימה כבדה. וירדתי מהאוטובוס. הוא לקח את התיק ונעמד שם בצד. ראיתי את סיגל מנסה להתחיל איתו בסימנים.. והוא חייך אליה והם התחילו לדבר.
ואני הלכתי אחרי המורה שלי עצובה. כל הסיור הזה הייתי בדיכי... נעה ורותם דיברו איתי וצחקנו.. אבל מבפנים הייתי עצובה. ב- 13:00 ניגמר הסיור. ויצאנו לכיוון האוטובוס. ישבתי לבד במושב שלי ושמעתי שירים עצובים. כמעט פרצתי בבכי.. ראיתי את סיגל מתחנפת אליו... והוא צוחק איתה. ואני היסתכלתי מהצד.
סובבתי את הראש ישר לפינה... ונישכבתי עם הבנדנה אל הראש. האוטובוס עצר... וירדתי מהר מהאוטובוס. "בייי" צעקתי לשתי המאמושות שלי... ונתתי להן נשיקה בלחי. והלכתי עם פרצוף עצוב לכיוון הבית שלי. כשהרגשתי נשימות של מישהו... היסתובבתי... לא היה אפאחד. המשכתי... ושמעתי צעדי ריצה.... והתחלתי לרוץ מהר יותר......................
חחחחחחח זה בטח היה ליאור
יאללה המשךךךךךךךךך!
אולי זה ליאור?! הלוואייי
סיפור מושלם!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!1
סיפור מושלםםםםםםםםםםםם
סיפור מושלם מאמי....!!
המשך דחוףףף
ליאור ליאור בטוחח זה הואאא
שימי המשך נשמה.......
המשך ומ-ה-ר-!!!!
יואו אני חולה על הסיון הזו היא פשוט מצחיקה חחח
מאמו'ש? יש לך עוד סיפורים בפורום?
חח זה היה ליאורי?! תמשיכי פליזז בובהה
מתה עלייך הכי הכי שאפשרר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[B] 😉 2 פאק ילדה טנק'ססס מאמי!!!!!!!!!!!!! תרראי את ההמשך ותגליי...
שלך לתמיד.... ת' בובה!!!! כמו שאמרתי מקודם...אולי ואוליי...
בתאלוושששש תווודהה נשמה!!!!!!!!!!!
שליייייייי טנק'ססס כפרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חןן חחח מי יודעע?!!??! ת' מאמוש!!!!!
אנונמיייתתת תודההה יפהה שלי!!!!!!!!!!!!!!!!
לא יודעת... אני ממשיכה מיד, ת' מותק!!!!!!!!!
בוזינההה יאאלה איזו חמודה את. חולה עליייךך בובה!! מוואה.. חח! ויש לי עוד אחד, על עומר ועינבל!!!! בפורום הזה!!!!!!!
נאפיייייייייי מטוררפתת עלייךךך יפאההה שלי!!! מוווואה!!!!
ת' נשמווותייי, יפווות שליי לכבוד יום שבת.. המששךך!!! מקווה שתאהבו.. תגיבו... עם יהיו תגובות.. אני ימשיך! אוהבת...
פרק 12'- השופינג:
רצתי מהררר מאוד... כמעט שבחיים לא ראיתי את עצמי רצה ככה... ונפלתי מאבן... שמעתי את הריצות מתקרבות אלייי במהירות אדירה... ניסיתי לקום... אך לא הצלחתי... עצמתי עניים.. שזה יהיה סיוווטטט... בבבקשה... מתחחנננת!!!!! נשמתי...האיש הרים אותי בזרועותיו שהיו כל כך עדינות....והמשכתי לעצום עניים בחוזקה..
"היי נסיכה. מה קרה?" הוא שאל. היה לו את הקול של ליאור.... אמ'לה.. אני הוזה! יופיי סיוון.. כדורים את צריכה, ככה בחיים לא תוכלי לצאת לשופינג!! ככה...!!
"חלווםם פייייי קישטה.. קישטה" אמרתי לחלום... "איזה חלום? חמודה.. זה אני!" הוא אמר... ופקחתי את העניים. מולי היתייצב ליאור, כשהוא מזיע וכוסון מאי פעם!.
"הא.. הי" עניתי בעצבות. "מה קרה מאמי? עשיתי משהו....?" הוא שאל. בעצם.. מה הוא עשה? אני שואלת את עצמי.. הרי אני לא חברה שלו.. שיתחיל אם מי שבא לו... לי זה לא אכפת... נכון!? ממש לא אכפת לי... רק לאאא עם סיגללל מתחנננתתת פלייזזזזזזזז!. "כלום.. סתם כאב ראש!" ניסיתי להיתחמק. "טוב.. אמ.. רק רציתי להגיד לך שנהנתי מאוד.......!" הוא חייך את החיוך שלו... דייי אתה גורם לי להיתעדוות פה.. ואני לא אסלח לך אל זה.. שדיברת איתה.. אפילו עם אתה לא חבר שלי.. את לא תחייכי סיווון את תישארי קשה!! מאוד קשה!! כמו ביצה קשה.. לא מחיייכת לא לא לאאאאאאאאא אוףףףףףףףףף למה את מחייייכת איזה מפגררווות את... תענייי לווו שגם את נהנת... שאת רוצה את הפלא שלו... נווווו נוווו סיווון קחי את עצמך בידיים... "אמ... גם אני נהנתי.. ורציתי לשאול......אמ.." אמרתי... תגידייי סתומהה עכשו זה הזמןןןן עכשששששששששששששששששששששששששששווווווווווווווווווווווווווווו "את הפלא שלך?" שאלתי בחיוך מבויש. "אמ.. סבבה נשמה.."הוא חייך והוציא דף וכתב לי את הפלא שלו... "הנה.." הוא הגיש לי את הדף בידו... וידינו ניפגשו... אני חייכתי והוא צחק... "תודה, אז.. ביי יפיוףף....." צחקתי התחלתי ללכת ממנו מנופפת לו לשלום. "היי סייווןן..." הוא קרה... "כה?" שאלתי... "נשיקה.... "הוא דרש.. ואני חייכתי ונתתי לו נשיקה בלחי... הוא זז ונישקתי אותו מזה קרובב לפההה קרוב קרוב קרוב קרוב... הייתי כבר אדומה... והוא חייך והיתקרב אליי עוד ועוד בשביל לתת לי נשיקה בפה..... ונירטאתי..... "ביי" אמרתי והלכתי משם.
עשית צעד נבון... כפייםם מתוקהה שלי.... זה שקל לך לדבר ככה עם האחים שלך לא אומר שאת יכולה ככה לעשות עם מישהו שאת מתחילה... מתחייל... טיפ טיפה... לאהוב!.זה לוקח זמן.. לא אל היום הראשון מתנשקים.. אני לא תיפוס כזה, ואני לא יהיה גם!. אמרתי לעצמי. ורצתי לכיוון הבית שלי. כשנכנסתי... אמא חיכתה לי. "קדימה חמודה יוצאים כולם מחכים לך... הבאתי לך בורקסים וירק, קחי ונזוז.. יפתי!" היא אמרה... "טוב מאמי...!" אמרתי והנכתי את התיק ולקחתי את האוכל ורצתי החוצה למכונית של אמא...."איפה אבוש?" שאלתי..."כבר שם!" היא אמרה... "אז לאיפה זזים?" שאלתי... "ניפגשים עם ראובן ברכה, והילד שלהם גילעד...הם מחכים לנו בעזריאלי!" היא אמרה... "סבבות." אמרתי. כשהגענו לשם אני ואמא יצאנו במהירות מהמכונית. אחרי שסיימתי לאכול את הבורקסייםם יאאמייי יאמייי...
ראינו את ראובן ברכה וגילעד. הבנים היתפצלו... ואנחנו הבנות, ברכה, אמא שלי, אחותי, ואני.. הלכנוו לשופפפיינג! והבנים... לעניינם!.
הלכנו לחנויוות.. כמו:
FOX-, 2 מכנסי ג'ינס מ=ד=ה=י=מ=י=ם!.. אחד משופשף ככה בתחת.. והשני כחול כהה כהה גיזרות נמוכות, ככה מהממים!! 2 סטרפלזים אחד ורוד והשני אדום.
LEE COPER-, מכנס טישרט.. מהמם בצבע שחור.. מכנס ורוד עם כיסים מהמם.. גם חולצה ניקשרת בצבע ורוד, נעליים של פומה- שתי זוגות,אדום אחד, ושחור לבן.
CASTRO-,חולצת חלון שהולכת בקטפיה אחת ובשניה אין כלום ריק בצבע כחול כהה, וג'ינס כחול מתרחב למעטה מאוד עם קצת ורוד בכיסים מאחורה. ועוד חולצה בצבע צהוב רשת כזאתי.
GREEN-, 2 חולצות מדהימות אחת שיש עליה לב ענקי שכתוב אליה לוב והיא גופיה עם מחשוף יפה. והשניה בצבע ירוק ככה סטרפלז שכתוב אליה נערת אנרגיה.
3 ג'ינסים ב- 60 ש"ח.. יפים לאאלווש... חמודייםם ביטורף.
-גלי, זוג מגפיים עד הבירכיים בצבע לבן מהמם. ונעלי ספורט בצבע אדום יפות כאילו.
וגם...:
-ביוטי סטאר, 3 ליפסטיקים, 4 לקים, 5 גומיות, משייף ציפורניים, עגילים.. עיפרון שחור ולבן, סומק, צללית ורודה כחולה סגולה וירוקה, רימל בצבע שחור.
-PINK, גומיות, ו2 סרטים אחד גדול בצבע תכלת ואחד בצבע לבן עם עיגולים בורוד. משהווווו איןן סוף!
וגם...:
לחנות כובעים מהממת... ששכחתי איך קוראים לה- קניתי שני כובעי צייר 1 בצבע שחור, והשני בצבע אדום. וגם קניתי כובע צמר בצבע כחול תכלת בהיר.
ובסוף... הלכתי למיספרה. קבענו תור ליום ראשון ב- 9 בערב.
יצאתי משם... הרי הכל היה מתננה בשבילייי, איך חיבקקקתיי את אמא שליי... היא קנתהה לי מעל ומעבר.. והכל ב- 2000 ש"ח.. זה המווני המוניים אני יודעת, אבלל איזה בובית אמא שלי...!!! מתהההההה כפרות עליה. נתתי לה נשיקה ענקקיית עצומה וחיבוק.. וחזרנו הביתה אחרי שאכלנו במיסעדה, זיווה ושתינו קולה... והיה פשוטטט סבבה שבסבבים.. יצאתי איזה 7 שקיות כל יד.. זה היה כזה מגנובי כמו בסרטים!.
ישבתי במיטה וחשבתי... הייתה השעה 21:00... ונירדמתי במהירות. חשבתי, איזהה כיייפייי לייי כמהה בגדדיםםם ווואייי ווואי.
חחחחחחחחחחחחחח איזו קרועה הסיוון הזאת
כל פעם אני צוחקת ממנה חח חמודה כזאת מתה עליה
וכמובן שגם עלייך
לוב יו יפתי
תמשיכי לנו פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחח בואנה יש לסיוון הזאתי משהו בראש...
חחחחחחחחחחחחחחחח סיפור ענקקקקקקקקקקקק!!!!!!!!!!!
אני פשווט חוללהה על צורת הכתיבה שלךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור מהממממממממםםםםםםםם!!!!!!!
מחכה להמשךך נשמתיייייייייייי!!!!!!!
אוהבתתתתתתתתתתתתתתת!!
דניאלווש 😊