פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי °«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:...

°«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:)

✍️ מתוקה_כמו_השטן 📅 02/01/2005 16:53 👁️ 6,205 צפיות 💬 327 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 22
שלך לתמייידד איזהה מאמייי את!!! תווודההה נשמה!!!!!!!!!!!!!!!!!! חולה עליייך!!!!!!!!
חנוווש גם אני אוהבת אותך בובה!!!
רומייי איזהההה חמודהה את!! באמת תודה ענקקיית!! את פשוטטט מאמי שאת ככהה מפרגננתת לי!! באמת תודה מאמי!!!
חח תוודהה שובבה מאהבההה!! איזהההה בוובה אתתתת כמה שהיתגעגעתייי אלייךךך מותק!!!
יאא נאפייי איזווווווו מווששלמת את!! פשוטטט מתוווווווווווקה!!!!!! חחחחח מטוררפפת עליייךךךךךךך מווואה!!!
גילמורן תוווודהה נשמה!!!!!! אני שמחה שאהבת!!!!!

ועכשווו בננוווותתת יפוות שליי בשבילככןןן אלא למיי... המשכיייייי!
פרק 7'- הלקח!:
הייתה השעה 3:00, ולא היה לי מה לעשות..😊 החלטתי לעשות קצת סדר בבלאגונה שיש ליי בחדר!!! הרמתי שם, סידרתי פה, ניקיתי בפינה, הזזתי רהיטים, אני זוכרת שאספתי בחולוווןןןן מלאיייין תמונות ופוסטרים מהדירה החדשה, ומעיתונים. אז החלטתי לשים אותם, החדר שלי היה צבוע בורוד אדום לבן ושחור- הצבעים האהובים אלי. אני צבעתי, ועשיתי הכל!! ויצאאא משהוווו בנזונה!! שמתי הרבה פוסטרים שלי כמו של: פליפה, בנחמין, ג'סטין, אבריל, עברי לידר, אביב גפן, שרית חדד, קמילה והמורדים, וגם.. לא לשכוח!! את התמונות הקדושות שלי ביותר, הלכתי לאיזה מזוודה ופתחתי אותה, הקופסא שקיבלתי מסבתא שלי ז"ל, עם כל הצדפים ודברי ים.. משהו פשוטט מקסים- ויקר לי מכל!! כל הדברים היקרים שלי נימצאים שם, התמונות, השירים, הברכות, מכתבים, שרשראות וע'וד!.
פתחתי את הקופסא והוצאתי את כל התמונות שלי עם הח'ברה בחולון... הייתה לי תמונה עם גיא, אם אליאב, עם דנה, עם שרון, עם מור, אם אפרת, עם דניאל, עם אריאל ועוד ועוד תמונות, תליתי את כולם. הייתה השעה כבר 4:00 רצתי למטה, שכחתי לאכול... אכלתי איזה סנדוויץ'.. ורצתי למיקלחת. שמתי מים חמיים, הורדתי שערות ברגליים- טוב זה חייב!! בשעווהה אוווצצייי זה כאבב מאודדיי מאודדיי!! הלכתי לארון שלי היה לי איזה 7 בגדי יםםם!! אני חולה שרופה מתה אל ייים, בריכה והכל!!
יממהה אני לחוווצהה מה יהיה שם?! וואיי אני כבר מתתההה לבוא לשם!! חשבתי. לבשתי ביקיני משולשים ורוד... עשיתי קוקו גבוה. שמתי חצאית מיני בצבע לבן וחולצה ניקשרת בצבע ורוד לקחתי תיק, פלא, ואיזה 15 שקל. ויצאתי החוצה. הייתה כבר השעה 4:52... כמעט אחרתי. עד שלקח לי להיתארגןןן אוףףף תמיד אני מאחרת לכל מקוםםם איזה בוושה וחרפהה אני!! פשוט מבולגנת בלשון המעטה. רצתי החוצה לרחוב התמרים (הרחוב היחידי שהכרתי חוץ משלי).. הוא היה 3 רחובות ממני..!.
עם הוא ילךךך אני ימות!! נישבעעעת!!!! עם הוא ילךךךךך אוףףף אני מקווה לא לאחר, רצתיי יותתר מהרר!!!.
ראיתי אותו עומד שם.. עם בגד יםםם משגעע מין להבה כזאתי שמסתרעת אל כל המכנס, וגופיה לבנה. איזה יפפההה הואאא אני מתה!!.
"היי מאמי" חייכתי אליו והוא היסתובב אלי. יווווווו איזהה כוסוןן הואאאאאא יבההה באא ליי למוות!! יוו.. "היי יפיופה, מה נשמע?" הוא שאל ונתן לי נשיקה בלחי.
"סבבה, הנזוזה?" שאלתי. "כן בואי" הוא אמר והלכנו שנינו בדרך סתם צחקנו. "אמ.. כפרה, שמע שניה, מה הקטע של סיגל עלייך?" שאלתי אותו. "היא חושבת שיש לה רישיון אלי או משהו ילדה מפגרת אחושרמוטה, היא כולה אקסית.. היא לא קולטת שאני לא מעונין בה, ושלא תחשבי, הבערתי לה בדרכים יפות, היא התחילה לחשוב ת'עצמה מולך!" הוא אמר. "היא נראית קצת פקצה!" אמרתי לו.... "והיא כזאתי מאמי!" הוא אמר... "אתה מכיר אותה הרבה?" שאלתי... "כן, 7 שנים.. אבל בואי לא נדבר עליה..." תומר חייך... "טוב אבל אפשר שאלה אחרונה?" שאלתי. "כןן.."הוא אמר.. "היא תיהיה היום?" שאלתי. "כן.. אני חושב שכן! אל תידאגי עם היא תעשה לך משהו אני אשמור עלייך!" הוא חייך וצחק. "לא צריך מאמי אבל תודה!" חייכתי... "בכיף!" הוא חיייך. והגענו לכניסה לבריכה.
נכנסנו שנינו בחינם כי תומר היה קשור איכשהו לבעלים- אין לי מושג איך! אז אל תישאלו!...אקיצר נכנסנו... והיה חמודד, שיחקנו ועשינו תחרויות... ופתאום, סיגלוש נכנסה, עם איזה 4 בנים ו4 בנות.. והיא היתקרבה אלי!. "סיוון, תורידי תידיים שלך מתומר" היא אמרה... "ומי את שתגידי לי לעשות משהו? הא?" שאלתי אותה בפרצוף כועס- רותח!! באתי להחטייףף לחוצפנית איזהה מתומטמת ייווו, היא מזכירה לי קצת את דפנה מהביה"ס הקודם שלייי, אלו הילדות שפשוטט דורששוותתת חזקקק כאפה!. "טוב סיוון, כולה הגעת את מתחילה להיתחצפן? מי את חושבת שאת? תפסת תחת!" היא אמרה. "תא'מת, מי שתפסה תחת פה זה את, סתכלי במראה, למה התחת שליי יפה... אפילו הוא היצטלם מידי פעם!! אז כשאת מדברת אל התחת שלי תרגעי!" אמרתי לה והיתפוצצתי מצחוק- (אני מתה אל הריבים האלו אם הפקצות, הן כאילו מתומטמות!!!).. "תיזהרי את!!!! סיוון את תשלמי אל זה שלקחת ממני את תומר.." היא אמרה. "לקחתי, יש סיכוי... ובעצם, למה לך מה הוא חפץ שלך? ובעבוע, את חושבת שאני מפחדת ממך!! עכשו הצחקת אותי!" צחקתי לה בפרצוף בלי גבולות, היא נהייתה אדומה. אני שונאאאתת שונאאאת כאלוו בדםםם והכייי הכייי כיףףף זה לשגע אותןןןן!! זה כזהה כיפייי אני מתה!!!!. "י'זונה מזדיינת תמותייי אמןן תרקבי בגיהנום!" היא אמרה בכעסס. "וואי הוצאת לי ת'מילים מהפה~" אמרתי לה בחיוך מזלזל.
היא היתקרבה אלייי ומשכה לי בשיערות, מה שהיא לא ידעה, זה שאני מתאמנת 3 שנים בקאמי- הגנה עצמית, ושאני עובדת אל מישקולות אירובי.
בעטתי לה ביטה מזה חזקה והיא התחילה לצרוח.... "איייייייי מזוהמתת!!!!!!" היא צרחה... פתאום הגיע המנהל של הבריכה- מה ששכתי להגיד לה, שאני חולה אל דרמה, אז סידרתי לה סיפוור וואחד סיפור. "אתהה לא יודעעע היא הרביצה ליי, אחחח!!" צעקתי אליה.. והתחלתי לבכות......"בואי, את ילדה איך קוראים לך?" הוא שאל את סיגל.. "מה?? היא משקרת!!" היא אמרה... "טוב בואי איתי!"הוא אמר ולקח אותה איתו... "ישש!!" חייכתי מאושרת!.
כמו המשפט החכם שאני מאמינה בו, אם אני יהיה חברה שלכם, אני יהיה חברה טובה, עם אני יהיה אויבת שלכם, אני יהיה אויבת קשה! סיגל היסתבכה איתי!! ועכשו היא לא תדע איך לצאת מזה!! אני נישבעת!! אמרתי.
תומר היסתכל אלי, מסתבר שהנחמד הזה הוא פחדדןןן משהו בנזונה!! "את פסדר?" הוא שאל אותי. "אתה יודע מה, לך להיזדייןןןן דפוקק!! אני בסדר, ויש לסיגל מזל שהיא בסדר, רק אני בסדר לא בזכותך!! אז יאאלה בי!" צעקתי ויצאתי מהבריכה. הלכתי מהר לקחת את המגבת שלי, שמתי את החצאית והחולצה.. והלכתי מהבריכה.
"סיווןן חכיי"הוא צעק. ואני הלכתי יותר מהר ויותר. וכבר לה היה לי כח אליווו אייךךך בניםם מסוגליים לזה? איןן להם גבולותתת עד שחשבתי שמצאתי מישהוו חמוווד ככה הוא מתנהגג!! חי טווו אלייךך מתומטמם!... למזלי לא הספקתי להיתאהב בו... מזלי מזלי!! כפרהה עליךך אלוהייםם אוהבת אותך מאוד!! תודה.ועוד משהווו אני שונאאאת שונאאאת שמשקריםםם לייי, אוףףף איתךך הא??? עלקקק פחדדןןן מוג לבב, היה מסוגל לקלל אותה, אבל פנים מול פנים!! ניהיה עגבניה.. איככסס!!!.
חייכתי- מרוצה, אך מבואסת.


**********
וואי איזה מהמם זה אני מתהההההההההההההההההההה
שימי המשך דחוףףףף 🙄
חיחי....איזה יפה......איך אני חולה על סיוון הזאת היא דומה לי חחח אני שונאת פאקצות..!
טוב קיצקץ המשךךךך!
ממש יפה!! שימי המשך..
כפרה עלייך אחותיי תודה בובה גם את מושלמת נשמתי אוהבת אותך כפרונייי איזו נשמה אתת 😛

מאמי סיפור מושלםם איזה ריב חחח נקרעתי מצחוק עם עצמי חח
אהבתי מאוד
תמשיכי פליזז בובה מעניין מה יהיה עכשיו חיחיחי 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מכורהה לאהבההה תוווודההה בובה!! איזווו חמודה!! 😊!
שלך לתמיייד איזווו חמודה את!!!!!! טנק'ססס מאמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2פאק ילדהההה חחחחח איזהההההה בובה את!! חחחח גם אני חושבבת ככה אל סיווון! זהה כזהה כיייפפיי... ווואי~~ חיחיחיחי!!!!
dont know תודההה נשמה!!!!!!
נאפפייי איזזוווווו חמווודה את!! ווואיי אני מתה!! חיחיחיחיי טנק''ססססס מאמווווווששששששששששששששששש!! חולהה עלייךיךיךךך נשמתי!!!!!

ת' לכןןןן בננווות!! באמתת אתןןן מפגרנווות לי בטירוווףף! אני פשוטט מאושרת לכתובב לכן את הסיפווווור!! מאודי מאודי!
תגוווובוווותתת ועוד איזה 3-4 תגובות... המשך!! מבטיחחחחה! 😊!!
איזה יפההההה תמשיכי מאמי...!!
את כותבת מ=ה=מ=ם=!
איזה יפה מאמו'ששש חחח נכון באמת כיף לריב עם פקצות.... !!
ותמשיכי את הסיפור אני מתמכרתתתת 😊
מאמי תמשיכי מהר...!!
איזה מוכשרת..!!
כפרה עליך אין בעד מה בובה וגמני מתה עליך חיים שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ילדה מתוקה- (באנגלית) טנק'ססססססססססססססססס מאמווווווווווש! שמחה שאהבת~
בוזינההה איזההההה מווותקק אתתתת בובה!!!!!!!!!! תווודההה מאמי!!!!!!
שליייייייייי תווודהה נשמה!!!!!!!!!!
נאפייי חוווללה עליייךך מלכההההההההההההה~~~~~~ מווואה!!

ווואיי אני רואה שדייקתןןן הפעם... וכמו שהבטחתי... ואני מקיימת... עכשו... קבלוו אותו במחיאאוות כפיים...
חחח סתם... :וכמוו שאתם רואים... היתחשקקקק לי להביא לכםם 2 פרקים.. כי ה- 1 יצאאא ממש מממש קטנצי'ק!!!!!!!!!

פרק 8'- גיא!:
הגעתי הביתה. "היייייי"אחותי הקדימה אותי. "היי מה קורה?" שאלתי אותה. "הכל טוב, מה איתך? איך היה בביה"ס?" היא שאלה. "סבבה, מה איתך? איך היה איפה היית עד עכשו?" שאלתי. "אצל חברה.." היא אמרה. "סבבה אני למעלה!" אמרתי לה. נכנסתי לחדר שלי. שמתי מוסיקה של אבריל והתחלתי להיתחרפן.
פתאום שמעתי צילצול, הפלא צילצל. שוב ושוב, איזה תיזמונים יש לווו וואחד. "הגעת לנערה משוגעת! שלום" עניתי כמו מתומטמת.. חחח זה היההה כיפיייי.
"נישששמתיייי"הוא אמר. "גיאאאיוושששששש נשמה טהורהה שלייי........ מהההה קורההה למה לא ניפרדת ממנניי??"שאלתי. "סליחה מאמי את יודעת שאני לא יכולל יווווווווו יפיופה שלייי איך אני מתגעגע אלייךךך רצח!! מתתת!!" הוא אמר.( גיא היה אח שלייי אח תאום באותו גיל, והיה הנפש התאומה!). "גםם אני אלייךךך מלאכווןןן שלייייייי מתהה עלייךךך ביותר!" קראתי. "גם אני מלכהה, איך בביה"ס? שמעתי שאליאב אמר את באה שישי?" הוא אמר. "כןןןן ואוייי לך אם אני לא תופססת אותוך!" אמרתי לווו... "וואייייייי מאמי שליי אני מתגעגעע!!" הוא אמר. "גם אניי בונבוןןןןן!!" אמרתי. "טובב מותקקק אני חייב לנתקק, אבל העיקר שמעתי את הקול היפה שלךך, אוהב אוותךךך לעדדדדדדד יפתי!!" הוא אמר. "מוואהההה נשמה כפרה עלייךךך מתגעגעת מאודדד!!! ניפגש שישי!" אמרתי לוו... "אוהבב אותךךך מאודדד מלכתי!" הוא קרא. "גםם אני אותךך יפה שליייי מוווואהה נשיקקווות!!" קראתי.. "ביי נישמתי" הוא קרא וניתק את הקו. נאנחתי.. גאיוש גאיושש מלאך שליייי, איך היתגעגעתי....!!!!!!!.
תוך מחשבות אחדות. נירדמתי.


פרק 9'- חברה:
היתעוררתי למחרת בבוקר....... איייייייייייייייייייייייייי החיייםםם החיייםם קשים..... נמאסס ליי ממכם!! אוקי?! עכשו תשאלו אותי למה..?! למה למה?! המילה המעצבנת ביותר.... טוב אני יגיד לכם למה, אני יכולה לשקר, ולהגיד שלא חשבתי שאני יהיה חברה של תומר... אבל כן חשבתי, וטוב... אני מודה= כןןן אני מודה, חשבתי אל זה...
ואפילו רציתי לעשות את הצעד הראשון.. אבל אתה בתובך, הרסת הכל!!! גילית לי את הפרצוווף שלוווו- אתה צודקק אני לא צריכה להאשים אותך בכלום! אבל...
אני שבורההה נמאס לי כבר להיתאכזב מהעם הזה של הבנים! וזה לא שאני רוצה להיות לסבית... שכח מזה! אלא, שאין... זה עםםם דפוקקקקקקקקק!.
שקעתי במחשבות.... ורצתי למיקלחת..נכנסתיייי פנימה, ושטפתייי פניםם עם המיייםם החמימים... בתקווה שהכל ישכח.... וזה לא עזרר!! המוחחח היה מפוצצצץ במחשבות כושלווותת....... יצאתי החוצה, משתדלת לחיייךךך אתה מתחיל לריב איתי? חייים!! כןן!! אתה התחלת איתי... ונמשיך מכאן.. אני היום במצב רוח טוב, ולאאא שמה אל התומרר הזה...*************** ********** (מצונזר).. כןן צריך לצנזר לפני שאני יהרוגגג אותוו במווו ידי....!! רצתי לארון... שמתי מוסיקהה רועשתת והתחלתי להישתוללללל כמווו מטוררפתת!!! לקחתי מהארון גופיה צהובההה הורססת עם רשת בצדדים- משהו 100ממם, נעמה הביאה לי ליומולדת, מחולון..................................
אווווווווווווווווווווווףףףףףףףףף כןןןןןןןןןן כמה זמןןן אני אצטרך להיצטער?!?!?!?! החיים שלי יהיו סבלל אחד גדול!??!?!!?!?! שללל סבל?!?!?!?!!?!?!?!!??
דיייי נמאססססס לי מהכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לקחתי מכנס ארוך מתרחב חמוד בצבע שחור, שמתי קצת צללית בצבע צהוב בהיר, וליפסטיקק, עיפרון שחור- חשוב.. להיראות במיטבי!! ברור!! מי יודע איזה כוסון יגיע הפעם לביה"ס?! שמתי נעליים לבנות של פומה אל רגלי. חח, פיזרתי שיער. והייתי מוכנה. נראיתייי טיפפפ טופפפ!!!
יצאתי מהחדר בהרגשה רעננה ליום חדש, מי שלא הבין, ניסיתי לשכנע את עצמי שלא קרה כלווםםם ושהכל יהיה פסדר!!!!!!!!!!!! רצתי במדרגות..... "אייייייייייי"צעקתיייי
נפלתיייי במדרגות והיתחלקתי.. לא לבכותת סיוון לא לבכותתת העיפרוןןן- תצילייי אותוווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!! ואוףףףףףףףף בכיתי. דייייייייייי זה סימן ליום הכייי רעעעעע!!!!
הוצאתי סנדוויץ והכנתי לי.. עם תשאלו אותי מה שמתי בו? אני לא יודעת! זה לא עניין אותי... הייתה השעה 7:22.... "אבאאאאאאאאא" צעקתי. "כןןן חמודה" הוא אמר..
"אני יצאתי!" צעקתי.. "הכנת לך סנדוויץ?" הוא שאל. "כן...."אמרתי.... "טוב... להיתראות חמודה אני אוהב אותך!" הוא אמר... "גם!" אמרתי ויצאתי בריצה מהבית.........
כעבור שתי שניות חזרתי.... "בראבווו סיוון התייקק התייקק מה איתו?? שכחת אותו???" דיברתי לעצמי... ועליתי למעלה לקחת את התיק, עשיתי מערכת ורצתי החוצה.... הלכתי רגועה, שהיום יעבור לי מהר... שאני יצטרךךך לסבול עוד......!!!!!!!!!!!!!!
היום היה יום שנייי לסבל המוחלט שליי בביה"ס הזה...!!!! שובב ושוב, שנה אחר שנה.. אני יצטרך להיות פה....... במקום בחולוןןן המקוםם המיועדד לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הרגשתי צורך לבכות, אבל הרזקתי את עצמייייי!. הגעתי לביה"ס. ונכנסתי פנימה. "היי" חייכתי לשומר שהיה ממש נחמד אלי אתמול!... והמשכתי לתוך הכיתה שלי!
שלייי כןןן שליייי דייי מה קורההה לייי אלוהייםם??? מהה אתה עושה?!!!!!!!!!! למההה לקחת ממני את האושר?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"דיייי אני רוצה למוות!" דיברתי לעצמייי שוב. "למהה?? אני יכול לעזור במשהו?" שאל אותיי ילד. והיסתובבתי אליו מהר. "הי" חייכתי. הוא היה שחום, עם קוצים שסודרו יפה.. עניים חתוליות כאילווו יפייפיות... וגוף.. יפה!.. "הייי..."הוא אמר... "באיזה כיתה אתה?" שאלתי אותו. " י'...." הוא אמר. ואני חייכתי אליו, תוך כדי שאני מחפשת משהו נחמד להגיד. "טוב מאמי, נדבר..." הוא אמר... "ביי" צחקתי והלכתי משם....רצתי ללוקר שלי... פתחתי אותו... אתה ריק כמונייייייי מה יהיה איתנו לוקר?!
צחקתי מעצמי. "דייייייי נמאסס לי מביה"ססס הזההה דיי כבר!!!!" אמרתי לעצמיייי ורצתיייי לשירותיים........ לא יכולתי לעצור את הדמעות ששטפו את פנייייייי כמו נהררר זורם... השירותים שלנו היו של בנים ושל בנות מעורבב. בכיתייי ועודדדדדדדדד....... פתאום שמעתי מישהו נכנס.. עצרתי את עצמי.... הדלת ניסגרה. ויצאתי מהדבר הזה של השירותים. היסתכלתי במראה. וניקיתי קצת את העיפרון, שאף אחד לא יראה שבכיתי. יצאתי משם. וראיתי ילדה בוכה בצד השני של הכיתה שלי. ריחמתי אליה, היא הייתה מין השקפה שלי. היתקרבתי לילדה. "היי מה קרה?" שאלתי. "כלוווםםם" היא היסתובבה לצד השני בשביל שאני לא יראה אותה בוכה. "ילדה אני רוצה לעזור..." אמרתי לה. היא חיבקה אותי חזק. "אני ילדה חדשה.. והסיגל הזאת אני יודעת איך קוראים לה, התחילה להסטות ילדות נגדי כמו חרם!" היא אמרה בבכי.
"את חדשה?" שאלתי. "כן..." היא מילמילה. "גם אני... נעים מאוד סיוון!" אמרתי. "סיוון אני בכיתה שלך!" היא אמרה. "וואלה?" שאלתי. "נעים מאוד אני רותם!" היא אמרה. "היי" צחקתי. והיא גם צחקקה... "מה עשית לסיגל?" שאלתי. "כלום.... היא ככה בכוונה עשתה לי את זה!" היא אמרה. "חשבתי שהיא עושה את זה רק לילדים שעושים לה משהו!" אמרתי... "למה היא עשתה לך משהו?" היא שאלה. "כן... היא התחילה לקלל אותי... אבל אני לא סובלת פקצות, וגם לא מפחדת מהן, חחחח למדתי הגנה עצמית 3 שנים ככה" חייכתי בגאווה. "באמת!?" היא שאלה. "את לא מאמינה לי, נכון?" שאלתי. "לא משנה... בכל מקרה תודה!" היא חייכה. "בבקשה, תגידי את רוצה לשבת לידי?" שאלתי אותה. "סבבה" היא אמרה והלכנו שתינו ביחד לכיתה. היתיישבנו אחת ליד השניה. המורה הגיחה משום מקום. ותומר וסיגל עוד לא היו בכיתה. "איפה תומר וסיגל?" שאלתי. "את מכירה את תומר?" היא שאלה. "לצערי....." היתבאסתי. "מה הוא עשה שוב?" היא שאלה. "שוב?" שאלתי... "ספרי, מה הוא עשה?" היא אמרה. וסיפרתי לה את כל הסיפור. "הבנאדם לא משתנה!" היא אמרה. "למה?" שאלתי. "הוא עשה לי גם משהו דומה, שהוא רצה להיות חבר שלי, ואיכזב אותי עם סיגללל הוא כזה שפוווט@" היא אמרה. "בדיווק המילה שחיפשתי מאמי" חייכתי. והיא גם חייכה. "אני שמחה שהכרתי אותך... את ילדה חמודה" היא אמרה..
"תודה! גם את!" חייכתי. המורה התחילה לצרוחחחח "שקקקטטטט בכיתתי" היא אמרה... "שובבב היאאא איזה כונפפפהה!! " אמרתי לרותם. "כההה, איזהה קרציה היא!" רותם חייכה והקשיבה. "יש לי בשורה מצוינת... יום שני הבא יש טיול שנתי!" היא אמרה. "מהההההה?" היסתכלתי אל רותם המומה... "יששש ייששש" צרחתי מאושר והיתחבקנווו.. כל הכיתה שמחה... "איזהההה שווההה יוו!!" אמרתי באושר. "נכוןן..." היא צחקה... "מה קרה?" שאלתי בחיוך... "את סרוטה" היא אמרה......
"תודה רבה" צחקתי.... והמשכנו להקשיב למורה. היא מילמלה עוד כמה דברים שלא הקשבתי בכלל!.


וואי איזה סיפור יפה תמשיכייי 😊
חחחחחח איזו מצחיקה סיוון אני חולה עליה אבל כמובן שעליך יותר
יפה שלי את אוהבת אותך בובה
סוף הדרך של סיפור
תמשיכי פליזז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שלך לתמייידד טנק'ססס מאמי!!!!! 😢
נאפפפייי איזווו מלכהה את~ ווואייי מתה עלייךךך נישמתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מוווואהה ענקייי ת'' אל התגובובוההה! חחח!!!

תגובווות... 😢

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך