פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי °«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:...

°«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:)

✍️ מתוקה_כמו_השטן 📅 02/01/2005 16:53 👁️ 6,202 צפיות 💬 327 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 22
*******
וואי איזה סיפור יפהההה

המשך...
רומיייי טנק'ססס מאמי!!!
ווואיי נאפייי איזוו מאמייי חולה עלייךך נשמה!!!!!!!!!!!!!! מווואה!!!!!
אנונמיית תודה מאמוש!
dont_Know תודהההה כפרה!!!!!!
2 פאק ילדה תווודההה מאממיייייייי!!!!
שלך לתמיייידדד תווודהה חמודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חנוווששש ת' בובההההה מתה עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמאוהבת, תווודההה נשמה!!!!

טנק'סססס בובבווות שלי!!!!!!!!
תווודההה רבההה מאווודד אל התגווובווות ועכשו!! כמו שביקשתןןןןן אני מביאהה לכןן... את הפרקק החמיייששייי קבלוו אותו:

פרק 5'- המשחק:
להוציא את כולנו למשחק כדורגל עם השיכבה.....
יששש אני חוללה שרופפה מתתה בדםם!! אל כדורגל!! זה החיים שליי, חוץ מהחיים עצמם!! כשהייתי בחולון אז הייתה לנו קבוצה שםם, ותמיד היינו משחקות עוד ועוד ועוד, וגם היינו מנצחותת!! שלא תחשבו!!.. היינו מצויינוותת!! ואז.. כמה בנות עברו, האחיות שלי, ועוד כמה, ותמיד חשבתי שאני לא יעבורר, אבל בסווף גם אני עברתי!! אבל.. שווב חזרתי לחולון, מה יש לי אתם שואליים? אז החיים שלי שם!! ואין מה לעשות אני חייבת לזכור אותם.. כי הרי עם החיים שלי- עם הבנתם!! חח!!
יצאנו כול הכיתה החוצה והבלונדה- כן כן ניזכרתי, סיגל.. כן.. ישש ניזכרתי, היא וכמה חברות שלה היתלוננו למורה שהן לא רוצות כדורגל, כי הן לא רוצות לשבור משהו וכדו'מה... עזבו פקצוות!!. אבל, היו איזה 7 בנות שכן רצו.. ושמחתי כי גם אני רציתי. רצנו לשם וחילקו אותנו עם עוד איזה 12 ילדים מהכיתה, כי לא יכולנו לשחק כל השיכבה, אלא כל השיכבה היתפצלה למיגרשים, היו שם איזה 4.. כך שזה הספיק כי אנחנו 8 כיתות ט'.
חילקו אותי עם איזה 3 בנות שם, ואני לא יודעת ת'שמות אז אל תישאלו אותי, מה שבטוח לא יצאתי עם תומר.. חפייף!! החיים ממשיכים.. אז המשכתי... הקפטן שלנו היה גיא, שמאוד הזכיר את האח היקר שלי- (אם אתם שואלים, לא היה לי בחיים אח! ויש לי אחות קטנה בת 12).. אבל נראה קצת שונה, כי גיא היה שחורדיני והוא בכלל שטני, אז חפיייף ושובבב ושוובבב אני מדברת אלייההםם!! דייי סיוון תפסיקיי!! את מתחילה חיים חדשיםם, מספיק לחשוב אליהם כל הזמןן הם החיים שלך במקום אחרר, הם עדיין החיים שלך!! אבל.. לפתוח חברויות גם פה, אחרת תישאריי בודדה!! ואת לא רוצה את זה..!!! חשבתי.
התחלנו לשחק שם.. וכשסיימנו בערך אחרי שעתיים, הייתה הפסקת אוכל- דרך אגב תמיד קראו לי סוסה... טוב, הייתי קצת סוסה, תא'מת לא הייתי פוחדת מכלוום, וכשהייתי פוחדת זה היה באמת!, לא הייתי פוחדת מבנים, מבנות, מפחדים, תא'מת אבל יש משהו קטטןן אני שונאת ומפחדדת מג'וקיםםם, פייחסהה!!!
אתם יכולים להיזדאות... כן! אני מבינה.
בסוף הקבוצה שלנו ניצחה 4:7 לנוו כמובן!! האלופיים! ודווקא נהנתי, דיברתי קצת עם הבנות שם.. והן דווקא ממש חמודות!! גם יצא לי להכיר כמה בנים, כמו גיא, ונאור, ועוד אחדד נוו איך קראוו לווו אממ.. משהו בא'.. ההאאא כן כן אוראל!...וגם לקחתי מספרי איסי.. שלא תחשבו, והכל!! אני ילדה מפותחת!! כן... כבר קיבלתי איזה 8 מספרי איסי, טוב כי זה הדרך הכי טובה להכיר! תמיד! לפחות ככה אני חושבת.
חזרנו מהמשחק, והמורה אמרה לנו שהשעה ה-4 היסתיימה ושאנחנו יכולים ללכת הביתה. רצתי מהכיתה עם התיק ביד בשביל להיתקשר למורריי ולכולםם!!!
הייתי בסתלבט שלי ודווקא הייתי במצב רוח טוב! מאוד...!!!, הלכתי, והרגשתי כף ידו של מישהו אל כתפי, היסתובבתי. 😊 😊
איזה יפהההה תמישכיייי
בובה תמשיכייי ומהר..!!
כפרה עליך מדהימהה שליי מתה עליך אחותי
מהמםם אהבתי מאודד
תמשיכי פליזז מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואיי יפהההההה בטיירוף המשךךךךך
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שלך לתמיידד תוודהה נשמה!!!
SHELLY תודההה חמווווודה!!!!!!!!!!!
נאפיפייי איזההה מתווקה את!!!!!!!!!!!!!!! שרופה עלייךיךךך יפה שלי!!!!! טנק'ססס!!!!
אנונמייתתת תווודההה מאממממממממממי!!!!!
2 פאק ילדה תוווודהה בובה!!!!

תוודהה חמוודותתתת עכשו 21:30 ככה אז החלטתיי לכתוב לכןןן ללילהל!!!!
אז.. תהנווו בובות שליי ותודה אל התגובות כמוווובן....!!


פרק 6'-חולון:
היסתובבתי. ראיתי ממולי את תומר.. "היי מאמי, אחלה משחק דפקת היום, את מתאמנת או משהו?" תומר שאל. "אמ.. היתאמנתי ליתר דיוק, בחולון.. עם כל הבנות שם! כולנו היינו מתווות אל כדורגל, וכשעזבתי איזה 3 חודשיים לא שיחקתי" אמרתי לו. "וואלה? ספרי לי את הסיפור פעם!" הוא אמר. "בכיף!" חייכתי... "עם את רוצה אני יכול ללכת אותך תרגילים" הוא אמר. "אופפפהה אתה מתחיילל איתי?! י'חוצפןן!" אמרתי לתומר וצחקתי. "אולייי, אבל דוגרי עם את צריכה משהו את יודעת איפה לתפוס אותי!" הוא אמר... "באמת... שלא!" אמרתי לו. "טוב קחי פלא!" הוא חייך... והוציא ניר עם הטלפון שלו... "יש לך דפיים, וואי אתה מפורסם?" צחקתי אליו. "ככה את צוחקת אלייי, בואנהה חוצפנית!" תומר צחק.. וגם אני!.. "טוב, אז בכל מקרה תודה מאמי" חייכתי אל תומר. "בבקשה אז ניפגש היום כפרה?" הוא שאל. "כן, יאאלה ביי נשמה!" אמרתי. "ביי..מאמוש!" הוא אמר.. והלך מחייך משם... החיוך שעל שפתיי לא העיז לרדת, חחחח הווואא מתחיל איתי!! כן כןןן איתיי!! לא איתךך סיגלוש'קה שלי!!! תאכלי חראאא, בעצם, אסור לקלל... תאכלייי אותה!! הא... האא!!
חייכתי לעצמי, והמשכתי לכיוון הבית שלי. נכנסתי מהר הביתה. "היי אמא" אמרתי... "היי חמודה, רוצה לאכול משהו?! ואגב, איך היה בביה"ס?"... (שאלה טיפוסית!!)
"היה מצויין, ואמא אני יורדת עוד 30 דק' תכיני ליי בבקשה" אמרתי.. "טוב חמודה!" היא אמרה ואני רצתי בטייייללל למעלה.!!!!
נכנסתי לאיסי... והכנסתי את המספרים שהביאו לי, בדקתי וכל החולונייים היו מחוברים- הייתה השעה 3 ומשום מה, כולםםם מתחברים בשעה 3 יש להם מין הרגל כזה מוזר, אבל שווה!!.. מייד פתחתי לכתוב למורי...:
"הייי אישתייי. מנשמע?" כתבתי לה... "וואיי איךך אני מתגעגעת אלייך יפה שלייי, איך אצלך!?" היא שאלה.. "הכל סבבה, יש מישהו שםם בונבוןן את מתה!!! הוא.. עשה לי... ואני.. אמרתי לו... ובלה בלה בלה בלה" (סיפרתי לה ת'סיפור!).. "וואיי איזה חמודדי הוא נשמעע... ועוד משהו, גיאאא חיפש אותך כמו מטווררף היום!" היא אמרה לי... "מסכננוון שליי הוא לא רצה להיפרד!" אמרתי לה... "כןן באמת.." היא אמרה.. "טוב שמעעיי משהו מאמי שליי אני באה שישי!" אמרתי לה... "וואלהה פגזז מזמזזז, נצאאא וזה.. אני הולכת לארגגןןן מותק, אזזז חוווללה עלייךך אהובתייי מאודי מאודדי!!!" היא כתבה.. "גם אנייי יפיופה שלי!" כתבתי לה והיא היתנתקה מהאיסי.
פתאום שמעתי צילצול פלא... "הלווו?" עניתי- ראיתי מספר לא מוכר!.. "אחוותתת יפה שליייי" הוא קרה... "זהה אליאב?" שאלתיי... "כןןן נשמונת!" הוא אמררר.....
"ווואיייייי יפהה מתוקק שלייי כמה זמן לא שמעתי ממךךך!! איך היתגעגעתיי.... יוו!!" אמרתי לוו... "גם אני מלכההה שלייי... איך בלימודים? מישהו מעצבן אותך, תגידי לי אני מפוצץ לו ת'צורה!" הוא אמר... "אוייי אליאבושש, ישר מכות הא?" שאלתי אותו... הוא צחק... "מאמי מה זה המספר הזה...?" שאלתי אותו... "הא.. אני מדבר מפלא של אמא שלי.." הוא אמר... "סבבבות!" חייכתי... "נוו יש חדשששש מתוקה?" הוא שאל. "אמ... אתה חייב לשמועעע יש איזה אחדד, מזהה מאמייי אתהה מתתת!!" אמרתי לווו... "ככה את בוגדת בי? רעונה!" הוא צחחחקק... "יוו איך בא לי לחחבקק אותך!" חייכתי.. "אל תידאגי זה יקרה מתישהו- 3 חודשיים לא ראיתי אווותך בובה!" הוא אמר... "כןןן הא? האאא יש חדשות טובות, אני באה שישי!" אמרתי לוו... "וואלה? שמעיי יש מסיבה של מישהו מהשיכבה (חדש) אז אני יודיע לו שאת באה, כל השיכבה מוזמנת יהיה סבבה, אני כבר מת לראות אותךך!!" הוא אמר.. "גם אני!!" חייכתי אליו... "שמעעיייי יפה שלי, אמא שלי קוראת לי.." הוא אמר... "מסור לה דשש! אני מתה אל אמא שלך!!" אמרתי לוו... "חחח טובב יאאלה מלכה שליי מת עלייךךך יפה!!" הוא אמר... "גם אניי עלייךך מלאככווןןן נשיקקוותת קוווות!" צחקתי איתוו...
"בייי מאמיי אוהב אותך" הוא אמר... וניתק ת'קו.... חייכתיי.. אליאבוש אח שלי.. (אליאב גדול ממני בשנה- 16- והואא איןן לתאר מלאאך! רק, איפה גיאא שלי?) חשבתי.
החלטתי להיתקשר לתומר... צייילללל צייייל.... "הלוו??" הקול החמוד שלו ענה לי... ויש לו אפילו קול יותר חמוד בפלא!.. "היי מאמיי זאתי סיוון!" אמרתי לו...
"ת'אמת נשמה לא חשבתי שתתקשרי" הוא אמר... "למה?" שאלתי... "סתם, עזבי!" הוא אמר... "טוב... יוו אתה לא יודע איךך אני שמחהה דיברתיי אם האח התאוםםם והמושלםםם שלי!! חוץ מהאח השניייי היותרר קטן!!" אמרתי לו... "יש לך אחיים?" הוא שאל... "נוו אהבל זה ביטויי" אמרתי לו... "ואת אוהבת אותם? כמו חבר?" הוא שאל... "לאאא כפרהה עלייךך הםם אחייםם שליי בדםםם כמובן שחורגים אבל למי זה משנה?" שאלתי אותו... "אני שמח!" הוא אמר... "באמת?" שאלתי...
"עם את שמחה גם אני!" הוא אמר... ואני צחקתי לו... "אקיצקץ, שמע רציתי לשאול עם... בא לך לבוא איתי לבריכה?" שאלתי אותו... "סבבה איפה?" הוא שאל....
"בתחילת תמרים ב-5!" אמרתי לו... "סבבההה ממושש אני יפגוש אותך כבר שם!! ביי יפיפיה!"הוא אמר... וניתק מהר... הואא קררהה לי יפיפיה... יוו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי בשוקקקקק!!!!!!!!!!!!! בעצם, מה אני מתלהבת מיפיפיה, יש עוד כאיילווו ועוד מלאא מלאא מללאאא- לצערי! וואי שכחתי לספר איך אני נראית, יופי סיווון את והזיכרון שלך... בושות~ טוב. אז אני שטנית עם עניים ירוקות, אני יחסית בגובה ממוצעת וחטובה! אז עכשו שאתם יודעים, אני לא כזאתייי פ33ה הורסת!.
וואי אני מתה על הסיפור שלך-----> מדהים!!!!
מאמי שימי המשך דחוףףףףף 🙄
*******
המשך!!!
😊

ו... תודה שאת ממשיכ גם את הסיפור השני!
שניהם ממכרים ומעניינים!!!
תמשיכי!!!
חנילהההההההההה.... קראתי עכשיו את הכל הכל הכללללללל
וזה יפהההההההההההההההה

תביאי אותה בהמשך מואאאאאאאאאאה
יאאא מאמי מהמםםם תמשיכי פליז בובה
חולה עליך מוכשרת שלי איזו חמודה את אין עליך מאמי 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קראתי את הסיפור בשקיקה!
אהבתי, המשך!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך