פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי °«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:...

°«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:)

✍️ מתוקה_כמו_השטן 📅 02/01/2005 16:53 👁️ 6,204 צפיות 💬 327 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 5 מתוך 22
ואיי איזה סיפור יפהההההההההההה!!
תמשיכי!
יפיויפה זה הסיפור הכי יפה בעולםםםםםם חולה עליך!!!

יואו הסיוון הזו פשוט חמודה בטירוף!!
או שפכת אותי עם הסיון אל תבכי תצילי את העיפרון...
חחחחחח
את פשוט כשרונית אין מה לעשותתתת
ותמשיכי לכתובבבב

סיפור ממש יפה מאמי.....

תמשיכי מהר!!!!!
נשמהה שליי מי אוהבת אותך מי?!?!? כפרה עלייך נסיכה שלי אתת לוב יו לנצח נצחיםםם
ואל תהיי עצובהה מאמי למה עשית פרצוף עצובב?
ילדה מקסימה כמוך צריכה תמיד תמיד להיות ככה: 😂 או 😁 או 😊 או 😛
חח נשמה שלי את!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[B]לא יודעת- (באנגלית) תווודההה מתוקה!!!!!!
יאאאאללההה בוזייינהה איזהההה מתווקה את!!!!! ווואיי בובהה חוווללה עיליךך מווואה! איזווו מפרגנננתנתת אתתת חחח לסיוווני!! חיחיחחיחי!! מתה עלייךך בובוה!!!!!!!!!!!!!!!
טנ'קסססס קררןןן מאמייי!!!!
חחחח נאפייי אהוווובתייי חוווללה עיליךךךך נישמתי!!!!!!! מווואה ענק'קייייתתת ת' אל הכלללל בווובה!!!!!!!

ת' לכולכםםם אל התגובות! ושבת שלום לשעברר שמח! חחח...
אמ... מחרר המשךךך ארוכיייייי!! הבטחה שלי!! ואני מבטיחה!!!!!!!!!
צ'אווו בננותתת ובאמת טנק'ססס לכןן מתוקווות שלייי פשוטטטטטט בובווות אתן!!!!!
חחח חולה עליך בובה!!!
את פשוט כ=ש=ר=ו=ן...!!!

תמשיכי לכתובבבבבבב!!!
אני רוצה המשךךך
ועם כשרון כמו שלך זה יהייה פשע לא לפרגן!!
תמשיכיי 😊

אמ... כמוו שהבטחתיי לכן אתמול בלילה... ונישארתןןן במתחחח יפה יפה!@! עכשוו ההמששך!!
נ.ב בוזיינהה איזההההה מתוקה את! טנק'סס בובה מוואה! 😊😊😊

פרק 10: אוטובוס=תחילה של קשר ארוכיייי:
יום חמישי בבוקר, קמתי עם מצב רוח רעעעעע... 😊 לאאלהה, והיה לי חשקקק למות, אבל חססס וחלילווותת אין מצב שבמצבייים!!! הייתה השעה 6:00 בבוקרר!!! אתם קולטטיייםם 6:00.... בבוקר... הישתגעתיי! סיווון יו אר מחורפנננתת בטירוווףף 6... אוי אוי... קמתי כל כך מוקדדדם... יצאתי עם פרצוף של תישעה באב מהמיטה.........
נכנסתי למיקלחת ושטפתי את הפנים... לא היה לי כח לעשות כלום.. ישבתי במיטה בשקט.. והחלטתי לעשות משהו מועיל וכואב, להפחיית את כל הנחיתות שבי@
רצתי למיקלחת ולקחתי את השעווה, עכשו סיווני את תיסבלייי בשביל לעצבן אותך עוד יותר!! מובן?!... החלטתי למרוח אלי את המישחה שהייתה רותחת!!!!
שמתיייייייי "אווווווווווווווווווווווווווווווצצצצצצצצ" צרחתיי.. אח אח אח אח אח אח אח!!! אניי מתה!! כמה כאב..!!! כשסיימתי נאנחתי. וקדימה סיווני למיקלחת!.
עשיתי חפיפה קצרה, החלטתי שהיום יום חדש, יום נאחסס אבל יום חדש!. היתלבשתי פסגז כמו למסיבה. מגנס ג'ינס נמוך- הורסססס~! וחולצה... איןןן אתם מתיים, כמו שאני מתתי כשראיתי אותה.... חולצה כחולה כהה עם חצי כתפייה ובצד השני רשת בלבן.. משהווו איןןן פשוטטט מהמם!!!.
שמתי צללית כחלכל... וליפסטיק עדין עדין.. היום היה לנו טיול למוזיאון האיסלם! הדבר הכי משעמם במדינה... ערבים... ערבים... ועוד ערבים... ולא מספיק שבכיתה ז' למדנו את זה הם ניזכרים להוציא אותם עכשו!. לקחתי תיק קטן ובו היה דיסקמן, וכל הדיסקים שלי... פלאפון ובקבוק מים נחמד!. שמתי בושם דוארדוראטטט חיחיחי!!!
שכשאני ימצא מישהו חתיייך אני לא יהיה מסרוחייה... יאאלה סיווני תיישרי את עצמך! עמדי ישר! וקדימה.. בגאווה ללכת לביה"ס!. ירדתי למטה ואמא שלי הייתה שם וקראה עיתון... "חמודה?" היא שאלה... "הא?" שאלתי... "בא לך לבוא איתי היום לשופינג... גם לך דברים חדשים וגם ליקא.. אני רוצה ללכת לשם לקנות רהיטים יפים! עם אבא וטל..." היא אמרה, "סבבה אמא מתי?" שאלתי.. "ב- 2 ככה" היא אמרה... "טוב אז אני יבוא אחרי ביה"ס!" אמרתי. "תבלי.." היא אמרה.. "תודה מאמייי בוקר טוב" אמרתי. "ביי ילדה שלי..." היא אמרה ויצאתי החוצה עם הסנדוויץ. הגעתי לביה"ס, הכל היה ניראה טוב.. שם, נכנסתי לכיתה! הייתי ה=מ=ו=מ=ה!!!!!!!!!!!
"מה זה?" שאלתי את נעה.. -ילדה שישבה שם... "סיגל..." היא אמרה. אני לא מאמינה אל הכלבה הזאת!! כשאני יתפוס אותה, גם אלוהים לא יעזור לה.. אבל אני צריכה להיות חכמה! מאוד... מאוד.. משהו נחמד נעשה לחמודה הזאת. הכיתה הייתה מלאה בשלטים סיוון הזונה תמותי אמן, לא רוצים אותך תחזרי למקום ממנו באת! פקצה מסריחה... ועוד ועוד קללות. בהתחלה חשבתי שזה רק קללות... אבל מסתבר שזה היה חרם. אבל לא היה לי חשוב, וגם לא עניין אותי...כי לא הכרתי אפ'חד, אז מה אכפת לי עם ידברו איתי או לא? תחשבו אל זה.. אבל סיגל לא יכולה, השכל שלה קטן מידי... ראיתי את רותם ניכנסת לכיתה, היא היסתכלה אליי כשאני עמדתי שם במקום. היא עשתה פרצוף של אופפססס. ואני חייכתי... "מה זה?" היא שאלה.. "הזונה הזאת! צריך ללמד אותה לקח!" אמרתי. "בואי נארגן משהו נחמד..." רותם אמרה וחייכה.
"אני גם רוצה להישתתף... "אמרה נעה. "בואו בואו.. נארגן לה משהו...." אמרתי.. "שהיא תתפוצץ מעצבים!" נעה חייכה... "היא צריכה לקבל את המכה של החיים שלה... אני מוכנה לחשוב אל משהו..." רותם אמרה..."בואו בנסיעה נחשוב אל משהו..." נעה אמרה... "יווו אני כבר רואה את הפרצוף שלה כשהיא רואה את המשהו הנורא שאנחנו מכינות לה..." חייכתי בחיוך זדוני. והן חייכו אלייי. הן ממש חמודות, אני שמחה שהכרתי אותן... "וואי מאמי את חמודה, חשבתי את פקצה כמו סיגל!" אמרה לי נעה... "תודה נשמה גם את!" חייכתי. "חחח" רותם צחקה. "יאאלה מעכשו, שלושתינו נגד סיגל~" הכרזתי. "נגד הזונה.." רותם תיקנה אותי. ושלושתינו צחקנו.
"כול התלמידים להיתייצב בכניסה לביה"ס- כיתות ט' בלבד~" שמענו לפתע בקריזה. "יאאלה הנזוז למיתקפה?" חייכתי.... "יאאלה... "אמרו שתיהן ורצנו לכניסה לביה"ס. המורה חיכתה לנו שם.. ואנחנו ניכנסנו לאוטובוס. "אני אני אני" צעקו כל אחד מהילדים למושב האחורי. ניסיתי לעשות אל המורה תרגיל ישן שלי.. עמדתי יפה בצד ולא נידחפתי והבאתי איתי את נעה ורותם שנעמוד יפה מחכות לכולם... "כולם אחורה" אמרה המורה.. "מה?" שאלו גיטל ומור... "סיוון נעה ורותם ניכנסות ראשונות היחידות שלא דחפו!" היא אמרה.. ואני חייכתי אליהן ועלינו למעלה... רצנו לספסל לפני האחורי.. הכיי מגנווווב שם!.. "איזה תרגיל שווה" נעה חייכה. "כן.. הייתי בשוק, לא חשבתי שהמורה עד כדי כך סתומה!" רותם צחקה.. "גם אני לא, אני תמיד מנסה.. יש לי שיטות!" צחקתי ושלושתינו צחקנו... הגיעו לשם 3 בנים, בגלל שבספסל היו 3 מאחורינו ואנחנו תפסנו שתי מושבים. הם רצו לשבת איתנו. "היי פסס... הם נחמדים?" שאלתי את הבנות בלחש... "כן...בעצם לא יודעת" נעה חייכה וכך גם רותם. "כנסו!" חייכתי... נכנסנו אלינו שלושה בנים.. שהבנתי שהם בכלל לא מהשיכבה שלנו, אלא י'.. היה שם אחד מזה חמוד, נראה כמו דוגמן.. שער חום כהה כזה יפה, ועניים מהממות.. פשוטטט איןן כחולות כאילו כמו של חתול וגווףף אלוהי! הוא היה עם גופיה... לכן נידלקתי. השניים האחרים ניראו שווים אחד בלונדיני עניים חומות חמוד. והשני עניים חומות דבש ושער חום כהה.
"וואייי איזהה כוסוניייםםם" רותם גימגמה... "בני כמה הם?" שאלה נעה מסוקרנת... ודווקא היום באתי יפהה יש יש יש!.. "איזה מזל שלבשתי היום משהו נורמלי..." חייכתי אליהן... "נכון, היתלבשת משהו אחושרמוטה" חייכתה נעה... "כן חבל אל הזמן..." רותם אמרה. ואני חייכתי.. "אני שואלת אותם בני כמה הם!" אמרה רותם... "שאלי" אמרה נועה. ואני היסתכלתי אליהם. "הייי ילדים בני כמה אתם?" היא שאלה אותם.. "16..."חייך ההוא עם העניים היפות. "מה אתם עושים פה?" שאלתי סקרנית.. "המורה שלכן אמרה לנו לבוא לפה איתכם נשמה..." ההוא עם השער החום והעניים דבש חייך אלי... "היי.. סיוון... שמעי... הוא שלי~" אמרה נועה.
"ההוא הבלונדיני שלי... אל תתפסי!" רותם חייכה.. "והכוסוןן הכי הכי שלי... תודה תודה" צחקתי אליהן... "כוסון?" שאל היפה ... "סתם... לא דיברתי אלייך!" צחקתי... וגם הוא צחק.. אני חייכתי אליו. והוא חייך אליי.. וגיליתי אליו שתי גומות חן חמודות.. כשהוא חייך. וואי איזה חמוד. יופי, רק מה הבאסה... שלמה בדיוק שהוא ישים עלייייייייייייי?!?!?!?!?!?!?!!?!?!
יאאאאאאאאא מהמםםםם תמשיכייי מאמיי פליזז
זה סוף הדרך של סיפורר
אין עלייך כישרונית שלי
מי חולה עלייך מי?!?!?
חיחיחיחי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יההה איזה יפההה סיפור מדהיםםם
תמשיכייי דחוףףףףףף
נאאפפיייי איזווו בובהה את!! טנק'סססססס מאמיי שלי!!!!!!!!!!!
שלך לתמיייד תודהה נשמה!@

אני מבינההה שלא בא לכם להגיב... 😊
אין זה פשוט מדהים המשךךךךךך
נשמה שלי את אין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי יאללה שימי המשך כבררר..!!!!
יפהה שליי למה את לא ממשיכה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עודדדדדדדדדדדדד בובה, זה רק משתפר!!!
כל פרק יותר טוב מהקודם...!!
המשךךךךךךך
😁 😁 😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך