פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי °«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:...

°«¶כשאת בוכה את לא יפה °»¶ סיפור חדשששש:)

✍️ מתוקה_כמו_השטן 📅 02/01/2005 16:53 👁️ 6,201 צפיות 💬 327 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 22
מקסים! =]
המשךך מהרררר..!!!
ותמשיכי גם את הסיפור הקודם..
או שתשלחי לי את כל הסיפור חיחיחי...
מדהיםם מהממם פפצות המשךך מאמוש
תודהה יפוותת שליייייייייייייייייייי
איזה בובות אתןן!! איזה פירגווןןן!!! תווודהה באמת נישמותי!!!!!!
מחררר אחרי ביה"ס המששךךך!!!!!!!!!!!!!
בינתייםםם תעזרו בסבלנות!! מקווה שאהבתן!!!!!!!!!
לילה טוווףף לכולכןןן בננות... מוואה! 😊😊😊😊
************
אוייי ממש סיפור חמודדדדד (") (o_0) (")
איזה מותק של סיפור !!!!=)
קרעת אותי עם השרוך חחחחח
אהבתי!!!

שימי המשך בובה 😊
חח אין בעד מה בובה ומחכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אוהבת את הסביפורים שלך😊
תמשיכי לספר!!
חנושששש מאמיי גם אני חולה עליייך, טנק'ס בובה!!!!
אוהבת לאהוב תודהה נשמה!!!
בוזינה, מה שהיא נפלה (הקטע עם השרוך...😊 היא קצת מתומטמת... חיחי?!!! תודה בכל מקרה מאמוששש!!!!
נאפיייייייי חחחח אין לך עוד למה לחכות... עוד כמה, בעצם... עכשו... המשך! טנק'סס בובה!!!! מתה עלייייייך מאמי!!!!
חחחחחחח רומייייייייי, ת' חמודה!!!!
אקיצקץץץץ חמודדדדדדדות חולה עליכןןן איזה בובות אתן!!!!!!!
פשווטטט ת-ו-ד-ה אתן ממש מפרגנוות לי!!!!!!!!

ועכשוווווווווו הסיפור:

פרק 3'- השיר הנחמד:
"מה קרה סיוון? למה את כל כך מאושרת?" הוא היסתכל אלי בפנים לא מבינות... "סתם! אני שמחה..." חייכתי... ברור שאני שמחהה אתה כזההה בונבוןן!!!!!!!!!
"ולמה עם אפשר לשאול?" הוא שאל... שוב.. מה אני יגיד לו? שזה בגללוו...? לאא... ולאא....!! אני שפויה- ברור!... כמובן... שלא תחשבו לא נכון, כן... אבל מה אני יגיד לווו??? אופססייי לאיזוו צרה ניכנסתי הפפעעםם!!! יווווווווווווווו "אמ... אמ..." גימגמתי.. "את לא חייבת להגיד לי סיוון..." הוא אמר בקול עצוב... "לא.. לאא, אין לי בעיה, פשוט אני שמחה שאני מכירה אותך...." חייכתי- ישש!! איך היתחמקתיי מזה.. עכשו... מה תיהיה התשובה שלו... שהוא גם שמח? שאני דפוקה והוא לא רוצה לראות אותי בחיים?!... יווו אני במתחחח תדבר תדבר תדבר תוממרר... "גם אני" הוא חייך... יש!!!!!!!! הוא אמר את זה- אי דונט בליבטטטט, יופייי איזה שמחה ומאושרת.
חייכתי אליו חיוך קטן- שלא יבחין שאני בענניים!... "יש לך חבר?" שאל אותי תומר... מה לענות לו? אולי הוא מתעניין בי לפני השאלה הזאתי. חשבתי בליבי ועוד רגע היתפוצצתי מאושר... "אמ.. לא! ולך מאמי?" שאלתי... "גם, אז את פנויה מתוקה?" הוא שאל... "אני חושבת..." חייכתי אליווו.. ובליבי רציייתתייי להיתעלף!!!
"סיוון.. בא לך לבוא היום לבריכה, יש פגישה עם השיכבה שם.. בשימשוני" תומר אמר לי.. "סבבה" חייכתי... "טוב אז ניפגש שם...?" הוא שאל... "כן.." חייכתי... "טוב, בייי מאמי" הוא נתן לי נשיקה- בלחי ויצא החוצה למיגרש.. יווו הוא נתן לי נשיקה בלחיייייי, אבל מה זה משנהה??? הוא נישקק אותי!!! ייששש!!!!!
חייכתי לעולם מאושרת ושמחה... וישבתי במקום שלי מציירת כל מיני כתבים אל תומר.
תומר+ סיוון= אהבה גדולה... ועוד כמה. סיוון- את חושבת עליו, את מציירת אותו.. מה קורה לך?! את אפילו לא מכירה אותו... תנשמי עמווווק את לא יכולה להיתאהב במישהו ככה- אין מצב!!!! אין מצב!! תחזרי אחרי סיוון- אין מצב!!!!! המוח שלי הישתולל.
חזרתי למחברת, וניסיתי לחשוב אל משהו מעניין.. איזה שיר- זה מרגיע אותי מאוד. טוב.. אמממ אממ... רעיון.. רעיון... יש!! מצאתי.. עכשו נתחיל לכתוב....:
רטובה, מושפלת וסחוטה.....
ככה הרגשתי....
ופתאום זינקת לך....
כל כך היתרגשתי!

מבטתך, עשה בי צמרמורות....
וחיוכך.. חייך אלי....
פגעת בי כמו אלף מטרות...
וחיוך היתפשט אל שפתי!

קרצת......
חייכת.......
כל כך יפה......
כמו באגדה!

ווואיי, איזה נחמדד.. אבל משהווו חסרר- מה, מה?! משהו חסר.. אני בטוחה.. אבל השאלה היא מה?!... ילדה גבוה חטובה עם שיער זהוב, הפסיקה את מחשבותיי....
היסתכלתי אליה, היא נראתה נחמדה... חשתי פתאום חשק לשתוק, ופשוט סתמתי ת'פה ולא עניתי...!!!! היא היסתכלה אלי במבט מוזר, ויצאה שוב מהכיתה....!!!
האם אני יצליח להיתחבר פה אם ילדים????????? הא???????? נווו אתה מקשיב לי אתה שבשמיים?!... מה אתה רוצה להעניש אותי?! לא מספיק העברת אותי לביה"ס הזה והפרדת אותי מהחברות והידידים הנששמוות שליי, ועכשוו מה?! אתה עושה דווקא!!!!!! תודה!!!!!! אוףףףף אייתךךך מה יש?! מה עשיתי רעעע?!!
ישבתי מבואסת... והתחילו להגיע ילדים, ועוד ילדים... ועוד ועוד... וככה ישבתי לי בצד לבד!.
אייייזה יופי!
המשך פליז.......😊
יאאאאאאאא מאמיי תמשיכי פליזז אהבתיי
חולה עליך אחותיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהים המשךךךךךךש
מוכשרת את..שימי המשך!
יאאאאאאא איזה פצצתי!!!
המשך
וואי איזה יפההה שימי המשך דחוףףף

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך