הילה, הכל בסדר?!?!?!
את חיה???????
למה את לא ממשיכה?!?!?!?!
אנחנו מתים פה.............!!
😊 😊
למה אתם לא עונים לי??!?!
זה סיפור על מקורר אמיתי או לא?
אתן צודקות סליחה נעלמתי חחח מה אני יעשה באמת יצאתי לפאצוס חחח היה בנזונה.. טוב עכשיו תקראו על זה..
ולחברמנית , בחיים לא היה לי ניסיון עם סמים מאמי , ההתחלה היפה עם גיא קרתה לי במציאות אבל סמים זה הדימיון הפורה שלי חח 😊
אבל לא יהיה המשך יש לי מחר מיונים לצה"ל ואני צריכה לקום מוקדם אני חייבת לישון קצת כי הולכים לקרוע לי את ה=ת=ח=ת אני מצטערת נשמות שלי 😢 אני מקווה שאתן מבינות ומחזיקות לי אצבעות שאני יעבור את המיונים!!! מבטיחה מבטיחה המשך ארוךךךך אח"כ מטורפת עליכןןן מואהההההההההההה!
בובההההההההההה... אני מבינה!!! ומחזיקה לך אצבעות מאמושש
תעשי לנו המשך ארוך ארוךךךךךךךך
חולה עליךךךךך מואאאאאאאה
איזה סיפור יפהההההההההההההההה כבר שבוע אני קוראת אותו
והוא הרוךךךךךךךךךךךך
איזה יפהההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
אדיררררררררררר
כישרון מאמי כישרון
מתוקה שלייייייייי בהצלחה לךךך מחזיקות לך עצבאות ביידים וברגליים מואההההההה
ושהיא ונתי לא יפרדו חבל לך על הזמן אם את מפרידה אותם יווו..יהיה פה רצחחחח
הם כל כך מושלמים יחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
פליז תשאירי אותם ותעשי סיפור חדש אחר
מ ואהההההה לוב יו וורי מאץ' 😁 😁
אצבעות* חחח...איזה שגיעה מטומטמת... 😁
ידיים*
מחזיקות לך אתבעות הילו'ששש 😊
ואני מצפה אח"כ להמשך ארוך במיוחד!!!
אחרי המתנה קצת ארוכה.. (סורי 😁 ) הגיע המשך ארוךךךך מקווה שתאהבו מטורפת עליכןןן!!
נתי היפיוף שלי הגיע ראשון , קיבלתי את פניו עם נשיקה ארוכה ומתוקה. סיפרתי לו על כל אירועי היום הזה והוא שמח בשבילי... אחרי כמה דקות רונית הגיע אלי . היא עדיין לא ניראתה בשיאה. "מה קרה? מה את ככה?" שאלתי. "מזה ככה?" "ככה כולך מוזנחת.. מה יש?" "כלום.. אני יודעת.. יצא ככה.." "אוחחח בואי הינה נסדר משהו.." עלינו לחדרי שלפתי חולצה מהארון ונתתי לרונית היא פיזרה ת השיער ואיפרתי אותה מעט. "נו הינה , עכשיו הרבה יותר טוב.." רונית הביטה במראה וחייכה. "כן יותר טוב.." חייכתי אליה חזרה וחזרנו אל נתי לסלון וגילינו שאורי כבר הגיע. "אהה רוניתי בואי תכירי!!" משכתי את רונית וכיוונו של אורי.
"אורי תכיר זו..." "אתה? אי אפשר להתפטר ממך הא??" סיננה רונית. "אויי קרציה!!" השיב אורי והפנה את גבו. "אממ חח יש פה משהו שאני לא יודעת?? מאיפה אתם מכירים?!" "המעצבנת הזאת כל הזמן במתנ"ס עם אחותה הקרציה והיא דואגת כל פעם להציק לי ולהפריע לי.." "אני? פחחח אתה זה שנועץ בי מבטים מזלזלים כל הזמן ומחפש לדבר איתי ולשגע אותי..!" "חחח מה אני אגיד לך , את בכלל..." "דייייייי!!!" עצרתי את המריבה. "מה יש לכם אתם ילדים קטנים?" "לא אבל הוא פשוט מעצבן אם הוא חושב ש.." "שקט אמרתי!!" קטעתי את רונית , היא שתקה והשפילה את פנייה. "עכשיו תקשיבו לי שניכם! את החברה הכי טובה שלי ואתה הידיד הכי טוב שלי. אתם עכשיו תשלימו ותתנהגו כאילו אתם מכירים רק עכשיו מובן??" "אבל.." קפצו שניהם. "מובן?!?" שאלתי שוב בכעס. "כןן , כן מובן!!" ענו יחדיו. "יופי!! עכשיו אפשר לצאת.." יצאתנו מביתי ונכנסו למכונית של אורי ,רונית התיישבה לידו במושב הקידמי ואני ונתי ישבנו מחובקים מאחור. כל הדרך הם לא דיברו אחד עם השני , בקושי הביטו זה בזה... העדפתי להתעלם מזה וקיוויתי שבהמשך הערב העיניינים ביניהם ישתפרו..
הגענו למועדון היו כמה ילדים בחוץ , לא היה צפו מדי תוך מספר דקות כבר היינו בפנים , אני ורונית הלכנו להשים את המעיל בשמירת מעילים והבנים נישארו על הבר. "מה יש לך עם אורי תגידי??" שאלתי מיד. "וואי הוא כזה מעצבןןןןןןןןן בא לי להרוג אותו!!!!" "למה מה הוא עשה לך??" "כל פעם שאני במתנ"ס הוא מציק לי כזה ולא יודעתתת" "מזאת אומרת מציק לך?" "לא יודעת כל פעם בא מדבר איתי , משגע אותי..." "חחח חשבת אולי שהוא מתחיל איתך?" "מתחיל איתי? נו באמת שירן.. אפילו אם כן הוא עושה את זה בצורה ממש גרועה!" "נו כי הוא ביישני כזה ,תתני לו הזדמנות!" "וואי אל תתחילי את עכשיו עם השידוכים שלך , רק עכשיו התגברתי על הפרידה מאלירן אין לי כוח לעוד סיפור כזה.." "את בטוחה שהתגברת על אלירן? אני יודעת שאהבת אותו מאוד.. והייתם הרבה זמן ביחד..." "אהבתי אותו נכון..אבל הוא העדיף לשקר לי ולבגוד בי... אני הייתי שבורה מהמצב שלך , מהמצב שלי והתרחקתי ממנו והוא.. הוא הלך לאחרת וניפץ את הכל.." ראיתי את עיניה מתמלאות בדמעות , "די מאמי שכחי ממנו. באנו לפה להנות!! מה את אומרת נשתה איזה טקילה ככה?" "יאללה מתאיםם!!" עלינו חזרה לבר , נישקתי את נתי קלות והזמנתי לנו 2 טקילות. "וואייי כמה זמן לא יצאנו ככה!!" "חח כן חופשיי" נתי השיב וחייך. "יאללה הינה התחילה המוזיקה שחורה בואו לרקודדד!" קראתי לכולם ונכנסתי לרחבת הריקודים התחלתי לרקוד עם נתי ורונית וגם אורי התערבב בינינו המוזיקה שלטה והקצב גבר אורי התקרב מעט לרונית והם התחילו לרקוד צמוד , נתי סובב אותי אליו והצמיד אותי התחלנו לרקוד צמוד -צמוד.. הרגשתי כל תזוזה שלו וכל נשימה שלו , זזנו באותו קצב באותה כיוון ההרגשה הייתה מסעירה ונפלאה , התחברתי לנתי במישורים אחרים לגמרי בחיים לא רקדתי ככה איתו , בחיים לא רקדתי ככה עם אף אחד.. הצצתי שוב לעבר רונית ואורי , ראיתי שהיא מרגישה קצת לא בנוח אז החלטתי לחלץ אותה מהמצב.. אני ונתי הצטרפנו אליהם אני לקחתי אלי את רונית והתחלנו לרקוד. "תודה מאמי" היא לחשה באוזני , חייכתי אליה והמשכנו לרקוד , נתי התקרב אלינו ורקד מעט עם רונית אני ניצלתי את ההזדמנות ודיברתי קצת עם אורי... "אז מה קורה עם רונית??" שאלתי מסוקרנת. "מה קורה איתה?" השיב בזלזול. "נווו אורייי תדבר!!! היא מוצאת חן בעייניך??" "חה חה חה השתגעת? היא מציקה לי!!" "אם היא כל כך מציקה לך למה רקדת איתה עכשיו.?" "כי לא יודע... נו מה את רוצה??" "חחח אוריי תגיד את האמת.. נידלקת עליה?" "מזה 'נידלקתי' מה אני לא מכיר אותה , היא רק באה עם אחותה כל יום שלישי ב5 למתנ"ס ו.." "חח טוב שאתה לא עוקב אחריה.." "חח" אורי הסמיק מעט. "יאאא ידעתי!! בגלל זה אתה מציק לההה!!" "מה אני לא מציק לההה זה פשוט לא יודעת.. היא סנובית!!" "חחח היא לא סנובית מאמי היא פשוט עבר עליה הרבה בזמן האחרון והרבה מזה באשמתי..." "היא סנובית". "שתוק נו אני יודעת מה אני אומרת לך.. מה איכפת לך רקדתם היום ביחד בסבבה , תנסה להתקרב עוד קצת.." "לא יודע.." "אין מה לדעת אתה פשוט עושה את זה וזהו!!" "חח טוב.." אורי חיבק אורי חיבוק גדול והתחלנו ללכת לכיוון הרחבה המרכזית , ראינו בידיוק את נתי יוצא משם. "מה מאמי לאן אתה בורח?" "לא אני בורח זאת רונית.." "מה רונית?" שאל אורי בלחץ. "לא יודע רקדנו ופתאום היא יצאה החוצה בריצה...והיא נעלמה לי.." "מה?? שיווו!! אני אלך לשירותים לבדוק עם היא שם אתם תחפשו בקומה הזאת.." התפצלנו לנו וכל אחד הלך לכיוונו , ניכנסתי לשירותים הם היו מפוצצים בבנות , חיפשתי סביב בעייני את רונית אך לא ראיתי אותה , הצלחתי להתגבר על ההמון ונכנסתי פנימה. אחרי שפילסתי את דרכי בין הבנות מצאתי אותה יושבת בפינה. והפנים שלה רטובות מדמעות.. "רונית?? מה קרה לך?!" שאלתי בבהלה... "זה הוא , הוא כאן..." "מי זה?" "אלירן , הוא פה במועדון..."
וואי איזה סיפור מהמם...!!!!
את חייבת לכתוב המשך בהקדם האפשרי
דיי אני פה כולי מצומררתתת הסיפור הזה עושה לי טובבבבבבבב
הוא פשוט מעלה לי חיוך על השפתיים אני לא מסוגלת
למען כל עם ישראל תעשי אחרי זה עוד סיפור מושלם ומהמם כמו זה פליזזזזזזזזז
אוהבת אותך מואהההההההההההההההההההההההההה