פ33ה
שימי המשךך אורך ארוך
שיוו זה פשוט מההמם!! 😊
בקשה שימי המשך מהר!
וואי סיפור פצצות..!!!
חולה על הסיפור הזה..
את כותבת מדהים!!!!
המשךךךךךךךךך
שימי המשך הרוךךךךךךךךךך
איזה סיפור יפההה
איזהההההההההה יפפפהההההההההההההההההההההההההההההההה
מושללםםםם מוששללםם ועוד פעם מושלםםם
יאללה המשךך מאמי דחוףףף
ואיייייייייייייייייייייייייייייי
איזה סיפור יפהההההההה מדהים מהמםםםםםםםםםם
אין לי מיליםםםםםםם קראתי עכשיו את כל ה76 דפים
מאמי יש לך כישרון תנצלי אותו וחסר לך את עוצרת לי את הסיפור הזה עכשיו
נכנסתי חזק לסיפור רשמת את זה כל כך יפה שזה נראה אמיתי
את לא יכולה לסיים אותו עכשיו...וכל ההתחלה והקטע של הסמים פשוט מהמם
ובמילה אחת נתי פשוט מושלם הלוואי על כל אחת אחד כמוהו
אני רוצה את נ-ת-י ולא מעניין אותי מי עוד רוצה אותו
חחחח נתי שלייייייייייייייייייייייייייייייי
איזה חמודיםםםם!!!!
שימי המשך!! 😊
מדדדדהים!!
המשךךךךךךך...... 😊
"יאללה אתם באים נתקפל?" הפסקתי את רונית ואורי באמצע נשיקה סוערת. רונית הסמיקה מעט והינהנה בראשה לאות הסכמה.. "בואי ניקח את המעילים מהשמירה.." הצעתי. רונית באה בעקבותיי , "איך את מרגישה מאמי? חח ניראה לי שיותר טוב לא?" ציחקקתי. "חחח כן יותר טוב..." לקחנו את המעילים והתחלנו ללכת חזרה. "מה קרה פתאום אורי מוצא חן בעייניך?" שאלתי. "לא יודעת.. הוא חמוד..." "אני מקווה שזה לא סתם.. שאת רצינית איתו , טוב מאמי?" רונית התקרבה לאורי ונישקה אותו שוב , היא לא השיבה לשאלתי . היא פשוט התעלמה ממני והלכה איתו. "נו יפה את מוכנה?" נתי הביט בי. ""אממ כן..." נתי חיבק אותי ויצאנו החוצה לכיוון המכונית... אורי פתח בפני רונית את הדלת הקידמית , היא השיבה בחיוך ונכנסה למכונית. אני ונתי נידחסנו במושב האחורי. הנסיעה הבייתה הייתה שונה אורי ורונית לא הסירו את העיינים אחד מהשני והם דיברו בלי סוף.. אלו ששתקו הפעם היו אני ונתי... "את רוצה אני יוריד אותך בבית או תבואי אלי?" שמעתי את אורי אומר. "אממ אני באה אליך.." השיבה רונית מרוצה , הייתי בהלם.. מה היא הולכת אליו?! מה יש לה לעשות אצל אורי?? אני מקווה שהיא לא תעשה משהו שהיא תתחרט עליו אח"כ... הגענו לביתי ואני ונתי ירדנו מהמכונית , נתי חיבק אותי מאחור והתקרבתי לכיוון החלון הקידמי ודיברתי עם רונית.
"יאללה לילה טוב נשמה שלי , תישמרי על עצמך!!" הורתי. "חח זה בסדר , סמכי עלי..." "אוקיי.." עניתי בחוסר רצון. "יאללה ביייי" קרא אורי ויצא שוב לדרך. עמדתי שם מחובקת עם נתי מסתכלת על האוטו מתרחק וחושבת אם זה בסדר שנתתי לרונית ללכת ככה עם אורי... "נסיכה שלי את רוצה שנישאר פה בחוץ?" "חח למה לא? מה לא כיף לך.? תיראה איזה ירח יפה..." "את יותר יפה!" "חחח מה קשור מאמי?" "חח סתם עובדה!" הסתובבתי אל נתי ונישקתי אותו. "בשביל מה זה היה?" "סתם כי בא לי.. אסור??" "חח מותר מותר , כן ירבו!" "חח נו באמת בוא נישאר פה.." "חח מה נעשה פה?" "לא יודעת... נו מה איכפת לך?"
"חח איך שאת רוצה מלאך.. אבל בקור הזה אני חושב שיש לי רעיון קצת יותר טוב.." "חח נו מה הרעיון?"
"אמממ נלך אלי או אלייך , נשים סרט. נתכרבל בשמיכה .. אני יכין לנו שוקו טעים חחח יהיה כיףף.." "חח יאא באמת כיף!! אבל אני רוצה גם משהו טעים..." "חח מאיפה אני אביא לך משהו טעים?" "חח תביא לי נשיקה זה מספיק!!" "חחח וואלה שכחתי שיש עוגיה כזאת.." "טוב אתה נותן לי נשיקה או שאתה מתכוון להמשיך לקשקש לעצמך?" "חח נשיקה נשיקה!!" נתי חיבק אותי חזק ונתן לי נשיקה חזקה ,מתוקה ומטריפה.
"אחח אידה שפתיים אחחח אני יכול לקחת אותן איתי הבייתה? אין הם מושלמות!!" "חחחח ידעתיי ימגעיללל חח אתה מנצל אותי רק בגלל השפתיים שלי!!" "חחח גילית אותי!!" "יאא אתה מודה?" "חח כן , אני מודה אני פשוט מכור לנשיקות שלך..." "רוצה לבוא איתי למכון גמילה??" "חחח אני דווקא חושב שאני אשאר עם ההתמכרות שלי..." "חחח אז מה הולכים לראות סרט או מה?" "יאללה את רק מדברת לא נותנת לי להכנס לבית!" "אני? יחצוףףף!!" "חחחחחח איך אני אוהב לשגע אותך". נתי הצמיד אותי אליו ונתו לי נשיקה קטנה במצח. "חח מזה מה אני אחותך הקטנה? מזה נשיקה במצח?" "חחח צודקתתת!!" הוא סובב אותי והדביק אותי לקיר , הוא נישק אותי צרפתית כזאת מדהימה שהצליחה להעביר בי צמרמורת בכל הגוף... "ווואוו..." עניתי מסוחררת... "חחח יותר טוב?" "חח קצת יותר טוב 😛 " נכנסנו לבייתי בשקט בכדי לא להעיר את ההורים נתי נכנס לסלון וחיפש לנו סרט בזמן שאני חיפשתי משהו טעים לאכול... שוב התחלתי לחשוב על רונית ואורי , אולי אני אתקשר ואראה שהכל בסדר? מה לעזעזל יש לה לעשות אצלו עכשיו מה כל כך דחוף שהיא לא יכלה לחכות למחר? "מה קרה אהובתי , על מה את חושבת?" "לא סתם..." השבתי בהינד יד. "זה לא סתם , משהו מציק לך אני מרגיש את זה.." "נכון אתה צודק.. חח אני לא יכולה להסתיר ממך כלום.." "נו ספרי מאמי.." "סתם , חשבתי על רונית ואורי. אני לא מבינה בשביל מה היא הלכה אליו עכשיו... אני מקווה שהיא לא תעשה משהו שהיא תצטער עליו אח"כ.." "מאמי , רונית היא ילדה גדולה. אני לא מאמין שהיא תעשה משהו שהיא לא רוצה.. וחוץ מזה אורי הוא בחור טוב . אני לא מאמין שהוא יפגע בה.." "כן אני יודעת אבל.." "אבל כלום!! די להכניס את עצמך לסרטים! את רוצה להיות קצת עם חבר שלך ולהנות או לטחון את הראש במחשבות דפוקות?" "חח למרות שהאפשרויות מפתות וקשה להחליט אני אלך על החבר..." "חח בחירה טובה! יאללה מצאת פופקורן משהו?" "אממ.. לא ממש חיפשתי... 😁 " "אחח את משהו , באמת משהו מיוחד.." "חח אבל אתה בכל זאת אוהב אותי..." "חח אני אוהב כל סנטימטר בך , אפילו שאין לך הרבה סנטימטרים חח..." "יאא אתה רומז שאני נמוכה?" "חחח את מרוכזת..." "חחח יחוצפן!! מה אני אשמה שאתה עמוד חשמל? זה אתה הבעיה לא אני..." "חח נו ברור זה תמיד אני אשם..." "חחחחח יאללה הסרט מתחילל!!" קראתי במהרה. רצנו אל הסלון וקפצנו על השפה נתי הרים מעט את השמיכה ונתן לי להכנס , התכרבלתי בזרעותיו החמימות וראינו את הסרט , היה מצחיק ויפה אבל הראש שלי היה במקום אחר...
וואי איזה חמודים =)))))
סיפור מושלם.. תמשיכייי
אוהבת *-*אולוש*-*
אייי איזה מושלם...
המשךךךךך
מהמםםםםםםם מאמי שלי!!
שימי המשךךך דחוףףףףףףףףף!!(: