המשך דחוףףף
איזה כיף לך כמה תגובות יש לך הוללואי שגם לסיפור שלי היה ככה!!!
יאאאייי הסיפור שלך מושלםםםםם..!!!!!
מהמםם..!!!
מדהיםם..!!!
שולטט..!!!
פצצותתת...!!! וכל מחמאה שתרציי..!!!
יא מוכשרתתת..!!
המשך דחוףף..!!!!!1
אוהבת המוניםם שלי..!!😊
חח חמדוליייייייייייים
המשךךךךךך
במילה אחת מושללםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אויי איזה סיפור יפה אבל תעשי המשך בובה מהרר
ה=מ=ש=ך=!!
סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!😊)))))))))
יפפפפפפפההההההההה שליייייייייייייייי................
ה=ת=ג=ע=ג=ת=י!!!!!!!!!!!
הסיפור הכי הכי הכי מ--ו--ש--ל--ם שישש!!!!!!!!!!!!!
אוהההההההבבבבתתת המוווווווןןןן 😍 😍 😍 😍
ייייוווווו רהע מתהההההה
הסיפור הזה עושה בי צמרמורת טובה עושה לי חשק לחבר חחח...
יש למישהי ידיד כמו נטי להכיר לי??? 😊
המשך ומהררררר אני מהופנטת מהסיפור המושלם הזהההההה
ומה עם הילד המוכה???????????
ווווווווואייי ווואי וווואי ווואי ווואי ווואי ווואי ....
זה כל מה שיש לי להגיד.
זההההההההההההה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
יווווו איזה מושלם זההה אמלההחח
המשךך
אמרתי ואני יגיד שוב סיפור מ-ה-מ-ם
אני זקוקה נואשות להמשך התמכרתי לסיפור הזההההההההה
ואני רוצה את נתייייייי כפרה עליו איזה חמוד הוא הלוואי כולם יהיו ככה
ומה עכשיו היא חושבתץ על אורי ורונית תיזהרי שהיא תתאהב באורי עכשיו
אני רוצה אותה עם נתייייייייייייייייייייייי
בבוקר התעוררתי בזרעותיו של נתי בסלון , השארנו את הטלוויזיה דלוקה , הכל היה מבולגן.. הסתכלתי על נתי הוא ישן כמו מלאך. נשקתי לו קלות על שפתיו וקמתי בשקט , בשקט לא רציתי להעיר אותו.. הצצתי בשעון וואי כבר 11 בבוקר אני עוד שעה צריכה ללכת למתנ"ס! רצתי מהר למקלחת , התארגנתי ,הכנתי לי תה ואכלתי אותו בהנאה עם כמה עוגיות.. נתי עדיין ישן, החלטתי לא להעיר אותו שישן קצת השמן שלי חח כפרה עליו. הצצתי שוב בשעון 11:20 היי אני די זריזה.. אני אנצל את ההזדמנות ואתקשר לרונית ניראה מה היה אתמול בלילה. תוך שניות חייגתי אל רונית . "המנוי אינו זמין כעת אם ברצונך..." ניתקתי את הטלפון
והחלטתי לצאת החוצה , להקדים קצת למתנ"ס.. "טי נה טי נה טי נה נה.." הטלפון שלי צילצל בתיק , זאת בטח רונית חוזרת אליי... "הלו? איפה את?!" "מה?" שמעתי קול של גבר מהצד השני.. אוי סליחה.. מי זה?"
"זה מני..כבר שכחת אותי?" "חח לא מה פתאום מאמי , מה שלומך?" "בסדר.. תשמעי אין לי הרבה זמן אבל רק רציתי להגיד לך שהחלטתי ללכת על זה.. והיום אני יעשה את הכל.. תאחלי לי בהצלחה..." "אבל רגע מני.." השיחה התנתקה. שיט מה אני עושה עכשיו? אני אלך לאורי הוא בטוח ידע מה לעשות.. שיניתי כיוון והלכתי אל בייתו של אורי , בדרך ניסיתי להתקשר שוב לרונית אך הפעם ניסיתי להתקשר אל בייתה. "הלו?" אחותה הקטנה ענתה לי. "שלום אפשר את רונית?" "היא לא פה.. מי רוצה אותה?" "מזאת אומרת היא לא פה? איפה היא?" "היא יושנת אצל שירן חברה שלה.." "אצל שירן? את בטוחה?!" "כן.. למה קרה משהו?" "לא , לא זה בסדר , תודה אני אתקשר לשירן..." ניתקתי את הטלפון והייתי המומה. למה היא שיקרה והיא אמרה שהיא ישנה אצלי? היא הייתה כל הלילה עם אורי?! הגברתי את קצת ההליכה בניסיון להגיע בזמן ולהבין מה לעזעזל קרה שם אתמול בלילה...סורי שזה קצר , אני אנסה להאריך את זה אח"כ אני פשוט חייכת לעוףףף לאב יו מואהההה!!