[COLOR=red]השמך השמך השמךךךךךךךךךךךךךךךךך
תמיד אמרתי שהסיפור הזה מ=ה=מ=ם!!
אז יאללה שימי המשך..
אין סיפור סוףףף
ומה עם ההמשך מאמי?????
המשךךךךךךךךךךךךךך מהררררררררררררר
מהרררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
אני מכורה לסיפור הזה אז וואלההה בבקשה שימי המששששששששךךךך אני מתחרפנת אני מתה לדעת מה ההמשך... 😢
הסיפור הזה מהמם!!!!!!!!!!!!!! אני משתיים עשרה יושבת וקוראת פה!!! ועכשיו סיימתי
ואני מקווה מאוד שיש המשך!!!! תפרסמי המשך!!! הסיפור מעניין מרתק והכל
נשמע כל כך אמיתי!!!! את פשוט חייבת להמשיך...
וד"א לדעתי את יכולה להיות סופרת..קחי את הסיפור לאיזשהו משרד פירסום
או משהו אני בטוחה שיילך לך מצוין!!!
בקשה תכתבי המשך אני סקרנית כבר לדעת!!!!!!!!
😁
הלווווווווווו??
הילו'ש נרדמת או משהו?
כי אם כן, כדי שתתעוקקי ותעשי לנו המשך ארוך ארוך ארוך כפיצוי
המשךךךךךךךךךך!!!!!!!
המשך המשך המשך!!!
הלו?!?!
איפה את??
למה אין פה המשך??
מ-ה-מ-ם-!
אני רוצה כפיצוי(כולם יסכימו איתי!!!) סיפור באורך עמוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
מחכים להמשך בקוצר רוח אני וכולם!
יאללללה מתה עליך מואההה בה ביי 😁
???????????????????? המשך ????????????????????
אז אולי תעשי את הסוף וזהו?