נוו..
חוץ ממ=ו=ש=ל=ם כבר אין לי מילייםם!!
אני חייייייבבבתת המשךךךךךך!!
אוהבתתתתת
דניאלווש 😊
נחמד..
אוי מעניין מה הקטע של רונית..
יאללה שימי המשךךךךךךךךךךךךך 😊
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ישבנו באפלה מאמצים את עיניינו לראות מה מתרחש בביתו של מני. רעדתי מפחד כשחשבתי מה אביו עלול לעשות לו.. אורי תפס את ידי ושלח לי מבט חם. "הוא יהיה בסדר... אל תדאגי".
חייכתי אליו והודתי על התמיכה ניצמדתי אליו יותר , כדי להרגיש מוגנת. אורי לא התנגד הוא חיבק אותי בחוזקה. "בזזז בזזזז" "אי אי אי מה זה?" שאלתי וזזתי מאורי. "חח סורי זה הרטט של הפלאפון.." "חח נו באמת מי מביא פלאפון למארב?" "חח שמתי אותו על שקט..." "גאון גדול!"
"חח חכי שניה.. הלו?" ניסיתי לשמוע םע מי הוא מדבר , התקרבתי מעט ואז .. "בזזזזז בזזזז"
גם הטלפון שלי צילצל. "חחח מי מביא טלפון למארב?" אורי הסתכל עלי וצחק. "חחחח אופסי.."
"הלו? נתייייי" לב שלי התחיל לפעום בחוזקה , איך אני משתגעת רק מלשמוע את הקול שלו!
"יפה שלייי התגעגעתיי איפה את?" "אממ אני במארב.." "חח במה? מארב?" "כן , כן.." "מה החלטנו להיות קומנדו? מה נהיה איתך?" "חח לא מאמי זה על מני.. זוכר אותו?" "כן בטח. אבל מה הקשר מארב?" "הוא החליט להתאמת עם אבא שלו ולהקליט אותו אז אנחנו פה בודקים שהכל בסדר..." "אנחנו?" "כן אני ואורי.." "אהה יופי , אני שמח שאת לא לבד.. איפה את נמצאת אני אבוא.." "לא מאמי, זה בסדר אורי פה איתי ואם אתה תהיה כאן אני לא אתרכז חח"
"חח צודקת.. אבל אם יש איזושהיא בעיה תתקשרי אני פה!" "ברור חיים שלי אל תדאג.." "טוב מאמי אז אני לא אפריע לך באמצע המשימה חח תדברי איתי אח"כ.. ביי מלאך.." "ביי מאמי".
ניתקתי את הטלפון והסתובבתי חזרה לאורי , הוא עדיין דיבר בטלפון. "חח רונית ימשוגעת!! אני מת עלייךך!" חייכתי לי , כנראה שבאמת איכפת לה מאורי.. חזרתי להסתכל על ביתו של מני. הבית היה עדיין חשוך ולא ניראה כאילו קורה שם משהו מיוחד... "בום!!!" נשמע קול מתוך הבית. "אורי קום קום אנחנו חייבים להוציא משם את מני!" אורי ניתק מהר את הטלפון ורצנו אל ביתו של מני , התפרצנו בדלת וראינו את מני שוכב על הריצפה ואת אביו מתקרב אליו. "תעזוב אותו!!!" צעקתי מיד. הוא הסתובב ולא הבין מה אנחנו עושים בביתו. זה נתן הזדמנות למני לברוח מם ולקחת את הקלטת. "זה אצלי קדימה!" קרא בהתלהבות. "מי אתם? מה אתם עושים פה?" אביו צרח. "מני מהר!!" מני רץ לכיוונינו וברחנו בריצה מהבית , אביו יצא אחרינו אבל אנחנו כבר היינו רחוקים.....
"יששששש אני לא מאמיןןןן!!! הצלחתייי!!" "כל הכבוד מאמי שלייי!!" קפצתי על מני וחיבקתי אותו. "יאללה ח'ברה בואו נלך למשטרה ונשים לזה סוף!" אורי הכריז ואנחנו השבנו בשימחה. נכנסו מהר לאוטו. מני הריץ את הקלטת לשמוע שהכל שם... "בוא הינה יחתיכת חרא קטן אני אראה לך מזה!!! פאוווו.." רעש החבטות נשמע אפילו בקלטת ועל מני היו מספר סימנים..
"הינה , הכל כאן.. עכשיו נצליח להינצל ממנו..." חיבקתי שוב את מני והוא הניח את ראשו עלי... "קדימה , הגענו למשטרה..." אמר אורי ופתח בפנינו את הדלת. מני רעד טיפה , אבל החזקתי את ידו חזק.. נכנסו לתחנת המשטרה וביקשנו להגיש תלונה. המזכירה הביטה בנו בחשד ולא הבינה מה אנחנו רוצים.. הרמתי את חולצתו של מני והראתי לה את החבורות.. "תלונה נגד אלימות.." עייניה נפקחו לרווחה כשראתהאת הסימנים על גבו , היא מיד הכניסה אותנו לקצין הראשי... התיישבנו שולשתינו מולו ומני הניח את הקלטת על שולחנו ולא אמר דבר. השוטר התקדם לכיוונה אך אורי עצר בעדו. "אני ושירן מדריכים של מני במתנ"ס ובזמן האחרון חשדנו שיש אלימות אצלו במשפחה, הוא סרב להשיב לנו בעיניין הזה עד שיום אחד הוא נישבר וסיפר לנו הכל.. אבא שלו מתעלל בו באימו ובאחיו הקטן. הקלטנו אותו בשעת מעשה כדי שתבינו את חומרת המצב ובאנו לכאן מיד.." "אוקיי אני מבין.. עכשיו אפשר את הקלטת?" "כן ,כן בוודאי.." אורי הרים את ידו מהקלטת והשוטר הפעיל אותה.. "הבכי והצרחות של מני צרמו באוזניי , דמעות עלו בעיניו של מני כשהוא שמע את את הקלטת.. השוטר הביט בו ועצר את הקלטת. "אני חושב שהבנו את הרעיון , אנחנו נעצור את אביך מיד..." "בזז בזזזז שוב רטט של הטלפון.. "הלו?" מני ענה. קול צרוד מלווה בבכי נשמע מהצד השני... "מה?? אני לא מאמין!! אני שונא אותו אני שונא אותווווו , אני בכבר מגיע לשם! ביי..." מני קם מכסאו בסערה. "מני חכה רגע! מה קרה?" "קרה שהאבא הזבל הזה שלי לא התרצה מהמכות שהוא נתן לי אז הוא הרביץ גם לדרור.. הוא עכשיו בבה"ח..." "מה?!?!" קראתי המומה. "אני חייב ללכת לשם!" "כן , כן קדימה בוא ניסע!" "ילדים חכו רגע!" השוטר עצר אותנו. אני בא איתכם..."
איזה אבא מניאקקקקקקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךך
סיפור מהמםםםםםם
יוווווווווווווו איזנ מתחחחחחחח 😮
מסכן דרור! 😢
תמשיכייי
איזה מתח.
חתיכת בן ז#@%
ה"אבא" הזה.
ואיי סיפור ממש מרתק, התמכרתי 😁 😊
אמאאא איזה אבא מניאקקקק שלא נדע...
סיפור מושלם!! שימי המשך..
אוהבת*-*אולוש*-*
יאא איזה פחד...
אני במתח!!!!
המשך!!!