QUOTE (Kariniiii @ 20/01/2005) QUOTE הלו הלו בובה יש לי זכויות ראשונים על נתי!!!!!!!!!!!
אני כבר מאוהבת בו....!!!!!!!!!
אבל.. אבל..
אבל.. גם אני התאהבתי בו 😢 😁
אבל את יודעת מה, בגלל שאני חמודה [אל תתיחסי לטמטום השוכן בי] אני אתן לך אותו. :]
איזה חמודה את!
למרות שככה או ככה הוא היה שלי....
😛 😛
יאללה הילו'ש תמשיכי............!!! וגם את מתבקשת להירגע על נתי....
בנות, ה---ו---א ש---ל---י---!!!!!!!!!!
יוווווווווו אניי לא מאמינהה אני פה כבר מלא שעות יושבת וקוראת את כל הסיפור שלך
זה כל כך מדהיםםם
כל העצב והשמחה ביחד והכל פשוט כל כך יפהה
במילה אחת-מושלם,יש ללך את זה בוובה.
תמשיכי אני ממש במתח חח [[=
נווו.... אני מחכה להמשך 😢
איזה יפההההההה
תעשי המשךךךךך
הילההההההההההההההההההה
למה את לא ממשיכה???????
😢 😢 😢 😢 😢 😢
אוף אין המשך??
איזה באסה עשי המשךך מאמי
יש לי שאלה...
הסיפוררר כולו אמיתי? חלקו? או ששום דבר לא אמיתי אלא רקקק מפריי הדימיון שלל המוכשרת שלנו??? 😉
כפרה עלייך את כותבתתת משגעעע אני פשוטטטט מכורההה לסיפורר הזה....!!!
לירזוש....!
הלווווווו?! מה קרה להמשך?!
אני זקוקה להמשך!!!!