ואו.
מוכשרת, יום אחד נשארתי עד 12 אמא שלי כבר התחילה לכעוס עליי.
סיפור מרתק ומושך.
תמשיכי,
וחוץ מזה--> התחלתי להתאהב כבר בנתי 😁 😁:G
😁
אהבתי מאוד, את כל הקטע של הסמים..
סיפור אמיתי?
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך פליזזזזזז
QUOTE (Kariniiii @ 20/01/2005) ואו.
מוכשרת, יום אחד נשארתי עד 12 אמא שלי כבר התחילה לכעוס עליי.
סיפור מרתק ומושך.
תמשיכי,
וחוץ מזה--> התחלתי להתאהב כבר בנתי 😁 😁:G
😁
אהבתי מאוד, את כל הקטע של הסמים..
סיפור אמיתי?
הלו הלו בובה יש לי זכויות ראשונים על נתי!!!!!!!!!!!
אני כבר מאוהבת בו....!!!!!!!!!
חחחחחחחח
הילה תמשיכי מהרררררררררר אני מכורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ה-מ-מ-מ-מ-מ--מ-ש-ש-ש-ש-ש-ךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
זה פשוט מהמהמהמהםםםםםםםםם 😁
אוהפת'ך 😁
חוחוחו.. בעיי
nvnooo///xu; xu; vht vakhnv th,vvv
מהמם...סוף סוף היא השלימה עם רונית...
המשךךךך...
נדרש המששךךךךךךךךךךך!!!!
נשמע אחללההה של סיפור.........! 😊
QUOTE הלו הלו בובה יש לי זכויות ראשונים על נתי!!!!!!!!!!!
אני כבר מאוהבת בו....!!!!!!!!!
אבל.. אבל..
אבל.. גם אני התאהבתי בו 😢 😁
אבל את יודעת מה, בגלל שאני חמודה [אל תתיחסי לטמטום השוכן בי] אני אתן לך אותו. :]
חחח כולכן חמודות אבל נתי שלי!!!! חחחחח
ודווקא בגלל שכולןחושבות שאורי ורונית יהיו ביחד אז הם לא יהיו ביחד חחחח עכשיו שאלה.. להמשיך את הסיפור ממש או לסיים אותו עוד מעט?
כאילו ההמשך של הסיפור יהיה על רונית ואורי... או שאני יסיים אותו עוד כמה פרקים ויתחיל חדש , מה אתן אומרות?? וד"א איך הבלוג שלי??
חס וחלילה בחיים שלי לא לקחתי סמים!! אבל ההתחלה של הסיפור עם גיא זה קרה לי הרוב... לאב יו בוביות מואההההההה!!!
סיפור פצצה!!!
ותתחילי סיפור חדש..
אמממ... לא יודעת.
אני אומרת שכדאי שכולנו נגיד יפה שלום לסיפור הזה ושתתחילי עוד סיפור חדש ושולט כמו הקודם!!!
המשך!
אוווייייייייייייי פצצה נשמה ולדעתי תעשי המשך על רונית ואורי נראה לי זה יהיה יפה
עם הרעיונות שלך...
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך