המשךךךךךךךך המשך המשך המשך
שימי המשךךךךךךךך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
איזה עצוב זה יווווווו.......מקווה שהן יחזרו להיות יחד הרי אחרי הכל הן החברות הכי טובות למרות שרונית מסכנההההההה........חחח נכנסתי חזק מאוד לסיפור!!! 😁
תעשי המשך ומהרררררררררררררררר ושתעשי סיפור חדש תשימי פה קישור אליו!!!1
טוב הילההההההההההההההההה נשמתי
הגעתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את יכולה להמשיך עכשיו........
חיחחיחיחיחיחיחיחיחיח
😊 😊
יפות שלייי כנסו לבלוג שלייי ולמי שלא מכירה יש שם את הסיפור הקודם שלי "באהבת אמת רגש לעולם לא מת.." כל מיני שירים שלי ועוד דברים מעניינים , תכנסו ותיתנו לי הצעות לשיפור! חולה עליכן נשמותייי מואהההההההה!!
http://www.tapuz.co.il/Blog/UserBlog.asp?FolderName=hilacc
שמעתי את המפתח נכנס לתוך המנועל כשהיא מסובבת אותו והדלת נפתחה בפני... רונית נעמדה לפניי עם מבט ריקני בעיינים. מיד עיניהוצפו בדמעות , כל כך רציית לחבק אותה ולנשק אותה אבל פחדתי מהתגובה שלה. "בואי כנסי.." היא נכנסה חזרה לחדר ואני בעקבותיה , סגרתי את הדלת והתיישבתי מולה. היא עדין לא הביטה בעייני. מבטה היה מופנה לריצפה והיא לא אמרה דבר... לא ידעתי איך לפנות אליה מה להגיד...
"סליחה.." לחשתי. היא הרימה את ראשה ועייניה הכחולות והמדהימות נפקחו לרווחה והביטו בי. "מה?"
"סליחה רונית אני מצטערת..." "מצטערת?" "כן... על הכל... אני פגעתי בך המון! ואני יודעת שאת עשית את הכל לטובתי.." רונית המשיכה להביט בי ולא הוסיפה דבר.. "אני יכולה לחבק אותך?" שאלתי. "אממ כן אני מניחה.." "תודה.." התקרבתי אליה וחיבקתי אותה חזק. אך היא לא חיבקה אותי בחזרה.. התחלתי לפרוץ בבכי, "בבקשה תחבקי אותי , תסלחי לי אני מתחננת..." "שירן אני לא יודעת מה להגיד לך... את מצפה שתוך שניה הכל יסתדר?" "לא מה פתאום?! אני פשוט מנסה להתקרב אליך" "את פגעת בי המון..." "אני יודעת ואני יעשה הכל כדי לפצות אותך..." "את היית החברה הכי טובה שלי ואת פגעת בי בצורה כזאת שאפילו לאוייבים שלי לא הייתי מאחלת דבר כזה.." המילים שלה היכו בי כמו סכין חדה , לא יכלתי להגיד דבר כי ידעתי שהיא צודקת... "ידעת שזה הדבר הכי חשוב לי בעולם! את ידעת למה?? למההההההההההההההה" היא צרחה ופרצה בבכי, אני בכיתי איתה שוב התקרבתי אליה וחיבקתי אותה נתתי לה לפרוק את הכל עלי... היא הכתה אותי ודמעותי המשיכו להרטיב את חולצתי , לבסוף היא נירגעה והיא חיבקה אותי חזק. "ולמרות כל זה אני עוד אוהבת אותך! ואני רק רוצה את טובתך..למה לעזעזל.??" "לא מגיע לי חברה כמוך!" מצטערת אחותי לוקחת לי את המחשב .. אני אמשיך מחררר לאב יווווווו מואהה!!
יפפפפפפפפפפפההההההה שלייייייי זה מ=ה=מ=ם!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוההההההההבבבבתתת המווווווווןןןן 😍 😍 😍 😍
אמאאאאאאאאאא איזה מרגששששששששששששששש אני כזה ככה 😯
תעשי המשך פלייייייייייייייייייייייייייייז
ואי הילה זה מ=ד=ה=י=ם!!!!
שימי המשך..
אוףף זה ממש קצרררח המשךךך
וווואיייי מהמם!!
אני רוצה המשך!!!
והמשך ארוך!!
מתה עלייך מוכשרת שלי(:
מתוקה מתי תכתבי המשך?! אני במתח!!!
תראי אתמול סתם נכנסתי היה לי מזה משעמם, נכנסתי ב10 בלילה לסיפור שלך,
המשכתי לקרוא אותו עד 12 בלילה והגעתי רק לדף 34, ואז ההורים שלי התחילו לנדנד לי לישון,
כול הלילה חשבתי על הסיפור שלך כי אז קראתי רק עד הקטע של הסמים
כל כך התרגשתי מהסיפור שלך הוא העביר בי כל כך הרבה צמרמורת!
היום באתי להמשיך עוד ורק עכשיו סיימתי
הוא כל כך מדהים
מודה שזה הסיפור הכי מדהים שקראתי ,
הוא כל כך אמיתי,
תגידי לי מאיפה ללך כול הידע הזה על הסמים?
ואת באמת מחיפה?
אני מחכה להמשך ושתדעי זה באמת סיפור מדהים..
אשמח לראות אותו על מדפים בסטימצקי 😁 😊 😊 😁
הילהההה הסיפורים שלך מרתקים מילאא יוווו דייי איזה יפה הקטע האחרון.......... עם רונית
שימי המשך 😊 את מ-ל-כ-ה