תעשי המשךךךךךךך מאמי איזה כישרוןןןןןןןןןןןןן
יאללה נשמה המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אמאא.. איזה עצוב הקטע עם הסבתא ורונית!!!
סיפור יפה וחבל שהוא נגמר! אבל תעשי לנו עוד סיפור טוב?.. אפילו ספר.. שלא ישעמם לנו חח
חולה עליךךךךךךךךךךךך תעשי המשך
יווווו איזה מתחחחחחחח..
חח שימי המשך.
יאאא ועכשיו הן בטח ישלימו...
המשךךךךךךךךך
יוו איזה מתח...
תמשיכיייי
יואוו איזה מתחח... חחח נכנסתי חזק לסיפורר 😂
שימי המשך בובה...
יואו אימל'הההההההההה המשךךךךךךךךךךךךךךך
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
יפפפפפפפפפפהההה שליייייייי, המממממממממשךךך דחוווווףףף אבל מה דחוווווףףףףףף!!!!!
ושוב אציין- הסיפור הכי יפה באתר כולו!!!!!! 😊 😊 😊
אוהבתת המוווון המוווווווןןןןןן 😍 😍 😍 😍
איזה יפההההההה 😊
סיפור שולט!!! 😊
אבל חבל שהסיפור ניגמר עוד מעט... 😢
אבל את תכתבי לנו עוד סיפורים נכון?
המשךךךךךךךךך
תודה נשמות יפות שליייי
וברור שאני אכתוב לכן עוד סיפור!! חח מטורפת עליכן... מחר יהיה המשל כי אני צריכה לכתוב קצת דברים לספר מחזור שליייי
לאב יו אולל מואהההההההההההההההה!!!
אוףףף מתי יהיה הממשךך
מה רק מחר איזה באסההה....... 😮 😕 😊 😊