חתימה מהממת מאמי!
סיפור מהמםםםםםםםםםם!!
ואני במתחחח אני רוצה המשךךך..!!!!
מזה יכול להיות??!?
מואאאאאאאאה(:
אוווווף היה פרק קצר... 😢
מאמי הסיפור שלך מדהים...
אני מסוקרנת כבר...
אני זקוקה להמשך דחוווווף!!! 😊
וואי מאמי למה המשך כזה קצרצר???
יואוו אני במתחח פההההה 😉
שימי המשךךךךך........
הילההההההההההההההההההההההההההההה
דיייייי הכתיבה המדהימה הזאת שלך עוד תהרוג אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא יכולה יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני חייבת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הילו'ששששש מאמי הסיפור שלך מהמם!!!
את חייבת להמשיךךךך
השמךךך
המשך דחוף!!!!!!!!!!!!!
אמן הם יתחתנו בסוף....חיחיחיחי 🙄
"את מוכנה?" "חח כן נודניק נו כבר הרסת אותי עם המתח הזה!!" "חחחח טוב אז הינהה!!!" נתי שלף בבת אחת את המתנה ונתן לי אותה. דממה נפלה בחדר. "שירן מזה? את בוכה?? שירן מה קרה לך?!"
הבטתי בפסל של המלאך ומיד נזכרתי ברונית.. איך ניפצתי את הפסל הזה מול עינייה , איך פגעתי בה והרסתי את כל החברות שלנו רק בגלל גיא ובגלל הסמים.. אני הייתי כל כך עיוורת... "מאמי?" נתי ניסה שוב .
"אני מצטערת מאמי, זה פשוט מזכיר לי את רונית.. אני חייבת להשלים איתה , לבקש סליחה על הכל!"
"אבל מה איך המלאך קשור לרונית?" "זה בסדר , אני מבינה את עצמי..." "אוקיי אהובתי , איך שאת רוצה.."
ניגבתי את הדמעות. "טוב די עם ל הסרט הזה , בוא נהנה מהארוחה שהכנתי.." התיישבנו בשולחן , הנרות כבר כמעט כבו והאור בחדר היה מעומעם...אכלנו להנאתנו אבל עדיין הראש שלי לא היה שם הוא היה עם רונית... "טולולולולולולוווו" הצליל הצורם של הטלפון קטע את מחשבותיי. "הלו?" "שירן?" שמעתי קול לוחש. "כן.. מי זה?" "זה מני...אני החלטתי לעשות מה שאמרת..אני מקווה שזה יקליט טוב ונצליח לצאת מכל הסיפור הזה.." "יאא איזה יופי מאמי!! מה איך החלטת סופית שכן.?" "באתי הבייתה וראיתי את אמא שלי בוכ. זה שבר אותי.. אני לא מסוגל לראות אותה ככה יותר!" "אני מבינה אותך מאמי... אתה עושה את הדבר הנכון! תזכור שאני תמיד איתך.." "תודה שירני , אני יודע.. יאללה ניראה לי שהוא בא אז נדבר כבר..."
"סבבה , בהצלחה!" אמרתי מהר לפני שהתנתקה השיחה. "מי זה היה?" נתי שאל. "זה היה מני.. הוא הולך להמשיך עם התוכנית.. אוף אני מקווה שהכל יסתדר!!" "את תראי שהכל יסתדר מעכשיו , את כבר כמעט וסיימת את תוכנית הגמילה שלך , את תשלימי עם רונית ,מני ודרור ימצאו משפחה חדשה.. הכל יהיה בסדר...!" "אבל שכחת את הדבר הכי חשובב!!!" "מה?" "שאני ואתה נהיה ביחד לנצח...." "חח זה דבר ברור מאליו ,זה כמו להגיד שהשמש זורחת כל בוקר..." "חחחח יחמוד.. יאללה שתוק ותאכל!" "חחח ככה?" "חח כן מה שעה הכנתי את זה!" "יצא מעולההה, כפרה על השפית שלי.." "חח ראית מזה? במיוחד בשבילך!" "חח וואי וואי אני אהיה בעל שמןןןן והילדים בכלל חחח את תפטמי אותם!" "חחחח לא אל תדאג יהיו לנו מזה ילדים יפים..כפרה עליהם!" "חח נו ברור עם אמא מדהימה כמוך.." "ואבא חתיך כמוך.." "חחח אנחנו מתים על עצמנו הא?" "אפשר להאשים אותנו?" "חח אני לא חושב.." "אז תשתוק..!" "עוד פעם לשתוק?" "ותנשק אותי...." נתי מיד קפץ על ההצעה ונתן לי נשיקה רטובה וארוכה... עברנו מהמטבח לחדר , ועשינו אהבה.....
דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי אני לא יכולה איתךךךךךךךךךךךךךךך
כישרונית יפה שכמוך!!!!!!!!!!!
אין עלייך פשוט איןן...
הסיפוק הכי מ=ד=ה=י=ם בכל האתר הזה!!!!!!!!!!!!1
אוהבת המון המווווווווווווווווווןןןן 😍 😍 😍 😍
מהמממםם!!!
כל פרק אני אוהבת יותררר!!!!
וואייייי איזה כישרוווווווןןןןןןןןן!!!!
אני חייבת המשך...
ככה שיהיה שבת שלום.....
אז את עושה לנו המשךך??? פלייייייז!!!
אוהבתתת אוותךךך המווווווון ושבתת שלוווווווםם!!!
דניאלווש 😊
יוו איזה מתוקייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם אין הם פשוט מושלמים.. טוב שני נכנסת לזה יותר מדי...=/ חחח הילוש את כותבת פפצצה אחרי כל התחנפויות חחח סתם אממ המשךךך כרגיל 😊
אויי אויי אוייייי איזה יפהההההההההההההההההההההההה
הההההההההההההההההה פצצה מדהיםם יאללה המשך מאמי..
י-פ-ההההההההההההה
אין כמו הסיפור הזה 😊
ואורטלי ממש אהבתי את המשפט שלך.!!- ילד יפה עם עיינים כחולות מגלגל כדורי עשן חושב לעצמו גבר לעניין, אז דע לך י'נרקומן סיגריה מוכיחה שאתה עוד ילד קטן..!!!!
יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ווואיייי הילההה איזה מהמם!!!!! את פשוט כישרונית!!!!
אני מצפה להמשך!!
ואו7טלי, גם אני אהבתי את המשפט שלך! 😊