Faith Hill - There you'll be
חח אני העתקתי וחיפשתי בחיפוש וזה לא מצא בכלל..
בטוח ככה קוראים לשיר?
כן ככה קוראים לשיר אם את רוצה אני אשלח לך ...
והייתה לי בגרות אז לא כתבתי המשך אבל עוד מעט אני יעשה המשך.. לאב יו נשמות שלי תודה תודה על הפירגון מטורפת עליכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
עצמתי את עייני והתחלתי לשיר.... הסתובבתי לאחור וראיתי את נתי עומד שם ,מוקסם...עם פרח ביד וחיוך ענק על השפתיים... התקרבתי אליו ובלי שום מילה חיבקתי אותו והתחלנו לרקוד... שרתי לו את השיר , כאילו אני מספרת לו איך אני מרגישה...הוא המשיך לחבק אותי וללטף.. המוזיקה סחפה אותנו...
התנשקנו בלהט מטורף ,כזאת תשוקה לא הייתה לי בחיים. היו לי כאלו פרפרים בבטן ,היא לא הפסיקה להתהפך ואני לא הפסקתי לחייך... "החיים יפים.." קבע נתי עם חיוך גדול על פניו.. "ברור שהחיים יפים. יש לי אותך מה עוד אני יכולה לבקש? אלוהים שלח לי מלאך מהשמיים..." "אני אוהב אותך.. כל כך אוהב אותך אני כבר מתחרפן מאהבה אלייך!! ואגב מלאכים יש לי מתנה בשבילך..." נתי חייך וקרץ. "מתנה?! בשבילי?? יווו אבל אני לא קניתי לך כלום.. זה לא הוגן!!" "חח שטויות למה אני מתחשבן איתך מי קנה למי?" "לא אבל בכל זאת.." "אבל את אירגנת לנו ארוחה והכל אז זה אותו דבר , אפילו יותר.." "חח טוב נו בסדר.. מה הבאת לי?" שאלתי בהתלהבות. "חחחח איזה ברק בעיינים יש לך , רק שמעת מתנה!" "יאא איזה מגעיל! עכשיו לא מעניין אותי מה קנית!" "חח סתם נסיכה שלי אני צוחק!!" שילבתי ידיים והזעפתי פנים. "איזה פרצוף אני יאכל אותךךך!!" "ההתחנפויות שלך לא יעזרו!!" ניסיתי להישמע רצינית.. נתי התקרב אלי ועשה פרצוף כזה חמודי 😁 "אבל נוני שלי.." לא יכלתי להתאפק , עוד נישה התפוצצתיי. "אוחחח אני לא יכולה איתך!!!" קפצתי עליו וחיבקתי אותו.. "אני רוצה נשיקה!" הוא ביקש בקול תינוקי וחמוד. "חח תקבל אפילו 2!" התקרבתי אליו ונישקתי אותו קלות. "זהו מספיק לך שלא תתרגל!" "חח מזה??? בואי הינה!!!" "חח די נוני אני צריכה לבדוק את האוכל..." "חח טוב אני מוותר לך..!" נכנסתי למטבח ובדקתי שהכל בסדר. "עוד 5 דקות הכל יהיה מוכן!" "סבבה אין בעיה...עכשיו אפשר לתת לך את המתנה שלך?" "נכון!! המתנה!! חח נו נו אני כבר מתה לראות מזה!!" "חח טוב , תיראי יום אחד הסתובבתי לי בכיף בקניון ואיך לא חשבתי עלייך.. ואז ראיתי את זה.. וידעתי שזה פשוט את.. ואני חייב לקנות לך את זה!!" "חח נו תראה ליי!!" "טוב שימי לב לזה....." כולי ציפייה התבוננתי בכל צעד שלו מקרוב , חיכיתי שהוא יוציא סוף סוף את המתנה מהשקית...
נתי הושיט את ידו מהשקית ולאט לאט משך את המתנה החוצה.. "את מוכנה?" "חח כן נודניק נו כבר הרסת אותי עם המתח הזה!!" "חחחח טוב אז הינהה!!!" נתי שלף בבת אחת את המתנה ונתן לי אותה. דממה נפלה בחדר. "שירן מזה? את בוכה?? שירן מה קרה לך?!"
דרך אגב ככה בלי קשר , איך החתימה שלי החדשה? (תודה לרומי המתוקה שעזרה לי לעלות אותה לאתר.. מואההה!!!!)
סיפור מ=ד=ה=י=ם!! וגם החתימה שלך!!
אוהבת המוווווןןן המוווווןןןןןןן 😍 😍 😍 😍
*מקווה שהלך לך טוב בבגרות בובית 😊
וואי מה זה?!?!?!?!?!!?!?
חתימה פ33ה..תחדשי..
טוב אז יפיופה שלי כמה דברים..
1. החתימה שלך מדהימההההההההההההההההההההה
2. הורדתי תשיר והוא ממש ממש יפה.
3. הסיפור יותר מדהים יפה מהמם ומשניהם ביחדדדדדדדדדדדדדדדד
אז אל תשאירי אותנו יותר מידי במתח שימי המשך 😊
QUOTE (_+*+_LoLiT_+*+_ @ 11/01/2005) קדם כל.. הילה.. הרשי לי לומר לך..
W O W
תגידי.. זה כישרון מלידה? או מה? איזה מ-ה-מ-ה-םםםםםםםםם!!!!!!!
אבל הכי בעסה.. שזה לא אמיתי.. חח תמיד בסיפורים וספרים הכל טוב ויפה.. חח חבל שזה לא תמיד ככה במציאות.. 😢
אבלללללללללללללללללללל יהיה טוב! 😊
קודם כל תודה מאמי חח כן זה מלידה... 😁
ודבר שני.. כל ההתחלה של גיא ושירן השירים והריקודים בגשם , הכינויי חיבה.. זה הכל קרה לי באמת.. אז דברים טובים באמת יכולים לקרות... וזה אמיתי לגמריי... אח"כ זה כבר מה אני הייתי רוצה חחח החיים שלי לא עד כדי כך יפים.. 😁
וכן אני מחיפהההה מאיפה את מאמי??
ווואואוווויייייייייייייייייייייייי איזה יפההההה!!!!!!!!
זה בטח משהו טוב אם היא בוכה.... 😊
את כותבת מדהים!!!
מצפה להמשךךך!!!!!
הילההה מה זה???? נו.. תגלי לי תגלי לי.. חחחחח
סיפור מדהים..!!! המשךךך דחוףףףףף...!!
והחתימה ממש ממש יפה..!!! אהבתי אותה בטירוףףףף (פאנטה בטירוףף שלנו... חחח עזביי..)
תעשי המשךך דחוףף אני חייבת לדעת מה המתנה..!!
לאב יו
גל!ש
אמאאא מה קרה לה?!
סיפור ממש מהמם!! שימי המשך..
והחתימה ממש יפה!
יו איזה כיף לשבת ולקרוא כל מה שכתבת בשבועיים........ שלא הייתי....חחח
טאגב חתימה מהממת.... אני מחכה להמשך.. 🙄
נראה לי שזה משהו שהזכיר לה את גיא נכון???
טוף המשךךך 😊
למה את רושמת פרקים קצרים?? 😢 😢 😢 😢 😢 😢