איזה סיפור יפה:::::::::::::::::::::::::> 😊
שימי המשך..
סיפור יפה מאמי שלייייייי
שימי המשך!!!
וחסר לך אם את גומרת אותווווווווווווווווו
מואאאאאאאאאאאאאה
"סליחה על ההפרעה..." הדלת ניפתחה וכל הראשים פנו אליה , זה היה מני... חייכתי אל אורי. "זה בסדר ,תתיישב..." התקרבתי למני וחיבקתי אותי חזק. "אי אי לא כל כך חזק.. זה כואב לי.." "הוא הרביץ לך שוב?" "מתי הוא הפסיק למה?" "וואי בא לי להרוג אותו!!!" "תאמיני לי שגם לי..." "אל תדאג זה עוד מעט נגמר..." מני חיך חיוך מאופק. "וואי יש לי רעיון!!"קראתי בהתלהבות. "מה?" "יש פה מצלמה ,בוא נצלם אותך , נתעד את העובדה שאתה כאן." "חח מזה השטויות האלו?" "כן נו תסמוך עלי. ככה זאת ראיה שאורי מכיר אותך מקרוב ואז נוכל לטעון שניראת לנו מוזר וכאילו מכים אותך וככה נוכל לעזור לך ולשמש כעדים!"
"לא לא שירן זה מסוכן.. ואם זה לא ילך? הוא יהרוג אותך!" "אל תדאג! אנחנו ננצח אותו!"אני ומני שתקנו , הבטתי בו, היה לו מבט ריקני , מלא פחד וחרדה. "אני מפחד.." לחש מני. "אין לך מה לפחד , אני כאן בשבילך וגם אורי!" "את לא מבינה הוא מסוכן אבא שלי.. אבל ממש מסוכן.." "ששש.. אל תחשוב על זה , תפסיק לחיות בפחד!" נתתי למני חיבוק גדול ואימצתי אותו אליי , הוא החזיר לי חיבוק והרשה לעצמו להפתח אלי מעט...."מני ,אתה רוצה להצטרף לכיתה?" שאל אורי. "אממ כן, כן למה לא?" מני התיישב באחד השולחנות ,הוא הצטרף לדיונים ולשיחה , התחבר עם כמה ילדים ולראשונה בחיי ראיתי אותו מחייך...ידעתי שאני צריכה לעשות הכל בשביל להציל את הילד הזה...
לקראת סיום הערב כשכמעט כבר כולם הלכו , אני ואורי נשארנו עם מני , צילמנו אותו מספר תמונות ורשמנו תאריך הצטרפות. רצינו שהכל יהיה מסודר... "טוב כבר מאורח אני חושב שאני אלך , אני לא רוצה שהוא יכעס..." "בסדר ,אני מבינה תלך מאמי...!" "שירן , אורי תודה על הכל...!" "אל תדאג חמוד , אנחנו עושים את זה בכיף ומכל הלב.." מני חייך ונופף לנו לשלום...
הגעתי הבייתה והחלטתי שהגיע הזמן שאני אפנק קצת את נוני שלי.. "הלו נתי?" "מלאךךךך!! התגעגעתי אלייך כמו מטורף היום! איפה היית?" "גם אני אלייך נוני שלי , מצטערת היה לי יום עמוס..." "אהה הבנתי , לא נורא מאמי .העיקר עכשיו לשמוע את הקול המדהים שלך.." "אוחח כמה שאני אוהבת אותך!! מה אתה עושה עכשיו?" "אממ סתם יושב קצת בבית.." "יופי אז עוד חצי שעה בערך אתה בא אלי!" "חח מציבה לי עובדות?" "כן!!!" "חחח טוב אני לא מתנגד! אני אבוא אתקלח יאכל משהו ויבוא.." "לאא אל תאכל כלום! אתה אוכל אצלי.." "חח עוד משהו? שאני אדע מה לעשות ומה לא.." "אויי טיפשון! תתלבש ותבוא! אני מחכה לך.. ביי מאמי אוהבת.." "ביי נישמתי.."
ניתקתי את הטלפון מנתי והתחלתי בהכנות... נכנסתי למטבח והכנתי לי ולנתי ארוחת ערב.. פסטה זה המאכל האהוב עליו אז החלטתי להכין לו את זה , ולקינוח עוגת שוקולד חמה עם תותים וקצפת! יאמיייי... הרתחתי את המים והפסטה הייתה כמעט מוכנה.. פתאום קלטתי שאין לי זמן ואין לי מושג איך עושים עוגה!! חחח אז שידרגתי את הקינוח תותים+קצפת וגם סירופ שוקולד... סידרתי את השולחן , הנחתי מפה לבנה יפה ומפיות בורדו שבלטו מאוד... הנחתי 2 צלחות 2 כוסות , מזלגות וסכינים. הצבתי 2 פמוטים ונרות גבוהים והדלקתי אותם... על השולחן פיזרתי מעט עלים ריחניים.. הלכתי אל המערכת והכנסתי את הדיסק האהוב עלי ועל נתי
ואת השיר הכי מדהים בעולם... (שמתי גם פרוש למי שלא הכי מוצלחת באנגלית שתבין את השיר ואת המשמעות....)
there ull be-faith hill (מומלץ..)
There You'll Be When I think back on these times כשאני חושבת אחורה על הזמנים האלו
And the dreams we left behind והחלמות שהשארנו מאחור
I’ll be glad cuz I was blessed to get אני אשמח , כי בורכתי לקבל
To have you in my life אותך בחיי
When I look back on these days כשאסתכל לאחור על הימים האלו
I’ll look and see your face אני אסתכל ואראה את פנייך
You were right there for me היית שם בשבילי
In my dreams I’ll always see you soar above the sky בחלומות שלי אני תמיד אראה אותך מרחף מעל השמיים
In my heart there'll always be a place for you for all my life בלב שלי תמיד יהיה מקום בשבילך לכל חיי
I’ll keep a part of you with me אני שומרת חלק שלך איתי
And everywhere I am there you’ll be וכל מקום שאני אלך אתה תהיה
And everywhere I am there you'll be ולכל מקום שאני אלך אתה תהיה
Well you showed me how it feels הראת לי איך זה מרגיש
To feel the sky within my reach להרגיש את השמיים בהישג ידי
And I always will remember all ואני תמיד אזכור את הכל
The strength you gave to me הכל שנתת לי
Your love made me make it through האהבה שלך גרמה לי לעשות את זה אמיתי
Oh I owe so much to you אני חייבת לך כל כך
You were right there for me היית שם בשבילי
In my dreams I’ll always see you soar above the sky בחלומות שלי אני תמיד אראה אותך מרחף מעל השמיים
In my heart there'll always be a place for you for all my life בלב שלי תמיד יהיה מקום בשבילך לכל חיי
I’ll keep a part of you with me אני שומרת חלק ממך איתי
And everywhere I am there you’ll be ולכל מקום שאני אלך אתה תהיה
Cuz I always saw in you my light my strength כי תמיד ראיתי בך את האור והכוח שלי
And I want to thank you now for all the ways ואני רוצה להודות לך עכשיו על כל הדרכים
You were right there for me היית שם בשבילי
(You were right there for me) היית שם בשבילי
You were right there for me היית שם בשבילי
For always לעולמים
עצמתי את עייני והתחלתי לשיר.... הסתובבתי לאחור וראיתי את נתי עומד שם ,מוקסם...עם פרח ביד וחיוך ענק על השפתיים... התקרבתי אליו ובלי שום מילה חיבקתי אותו והתחלנו לרקוד... שרתי לו את השיר , כאילו אני מספרת לו איך אני מרגישה...הוא המשיך לחבק אותי וללטף.. המוזיקה סחפה אותנו...
ווווווווווווווווווואייייייייייייייייי
אני מתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
דייי דיי את הורגת אותי......
אני מתה מהסיפור הזה הוא פשוט מושלם מושלם מושלםםםםםםםםםם
אני מתה עליו ועלייך {כי את המספרת חחח איך לא}
יאללה נשמה המשךךךךך בדחיפותתתתתתתתתתתתתתת
איזה יפההההה..
שיוו ..
ואני גם מורידה תשיר הזה כי עם הכישרון שלך אני בטוחה שיש לך גם טעם בשירים..
מואהההההההה..
ואל תשכחי המשך 😊
חחחח תודה תודה תודה וזה באמת שיר מדהים.. אני מטורפת עליווווווווו
תשמעי ותגידי לי אם אהבת....!!
אמאאאאאאאאאאאאאא אני מתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה שיר מדהים!!!! ואחלה שיר!!!!
תמשיכייייייייי
וואי זה מהמם מדהים מושלםםםםםםם
המשך דחוף פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז 😂 😂 😂 😂
מתה עליכם והילולה יש לי כישרון ענקקקקקקקקקק
וואי מאמי הסיפור פשוט מ=ד=ה=י=ם !!!!!
חבל שעוד מעט הוא ניגמר אוף........ 😢
שימי המשךךךך.......
יוו איזה מתוקייםםםם אני גם רוצה ככה!! מאמי את כותבת מדבהים( חח כמה את שומעת את זה 😊) המשך ומהר אני במתח!!
אמאאאאאאא כמה סיפור יכול להיות מושלם?
המשךךך
וואי איך את כותבת יפה..עבה לי צמרמורת בקטע הזה!!
זה כל כך יפההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי איזה מרגש!!!!!!!!
מצפה להמשך!! 😊