וואיייי איזה מהמםםםםםםםם!!
מושלם!!!
שימי המשך... 🙄
שאניייי ימוווווווותתתת!!!
איזה דבר מושלם הסיפור הזהה!!!!!!!
באמת כמה מושלם זה כבר יכול להיות??????
הילווששש אני זקוקה להמשך....
מהר...
מיד...
בלי הרבה עיכוביםם..
למה אני לא עומדת בזה יותר!!!!
אני מודה..
התמכרתי!!!!!!!
אבל אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה...
נכון לעכשיו אני לא רוצה.. לא בא לי....
נכון?? נכון!! יופי...
אז אני רוצה המשךךך!!!!!!!
חחחחחחחחח.... עזבו קצת התחרפנתייייי... עודף אנרגיות....
זה מה שקורה שיושנים יותר מדיי....
חחחח דייי אני שוב חופרתת!!
הילוש חולה עלייך י'כישרוןןן!!!!!!!
נ.ב.- זאת דניאלוש אני פשוט אצל אורוש שלייי אישתייייייי היפההההה!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעת אותי איזה מתוקה את מואהההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ד"א הסיפור היה אמור להסתיים מזמן אבל איכשהוא אני ממשיכה אותו... אז תתכונני לגמילה...
חחחחחחחחחחחחח כפרההההההההההה עלייייייייייךךךךךךךךךך!!!
חומדדד שלייייייייייייי!!!
איזה בובהה!!!
ואיפה סיום סיפור??? מישהו רואה פה סיום סיפור???
כי אני לא רואה....
=)
אני עוברת למשתמש שליי.. אז נדבר כבר משמה..
חחחחחחחח...
זה היה אמור להסתיים , היא לא הייתה אמורה לפגוש את דרור ומני , זה מה שבעצם מאריך קצת את הסיפור חחח ידעתי שאוהבים את הסיפור אז אני משתדלת למשוך אותו כמה שיותר...
מואההה
מממ אני מריחה דברים לא טובים אם בארבע בבוקר הוא מתקשר אליה....מממ
עזבו המוח הכרימינלי שלי עובד שעות נוספות חחח
העם רוצה ה=מ=ש=ך=!!!
וואי וואי שאני אמות, אני אגיד את זה בפעם המליון:
א נ י ר ו צ ה א ת נ ת י !!!!!!!!!!!!!!!
הוא כזה מתוקי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יההה תודה מאמיי...
שימי המשך לסיפור המדהים הזה
"שירןן!!" כל הילדים קפצו עלי איך שניכנסתי למתנ"ס.. הם כל כך שמחו לראות אותי וכך גם אני. "אוריי מה המצב מאמי?" "הכל מעולה מה איתך?" "בסדר גמור.." אמרתי וחייכתי. אורי משך אותי לצד. "נו דיברת עם מני?" "כן.. אני מקווה שהוא יבוא.. הוא לא מוכן לכת למשפחה אומנת בשום מצב!" "כן ,זה בעיה אני יודע, אני מקוה שהכל יסתדר ושזה לא יגיע למצב כזה..." "אורי נו מתי מתחילים?" ראינו את לירון הקטנה ניצבת לפנינו בעיניים שואלת. "הינה ,הינה כבר מתחילים. תתיישבי במקום!" "יששש" לירון רצה חזרה למקומה והתיישבה עם ידיים שלובות. הבטתי בשעון.. איפה מני.. אני מקווה שהוא לא התחרט.... אורי הביט בי , ממתין לאישור.. הינהנתי עם ראשי , שיתחיל את החוג.
"טוב אז ילדים מה עשינו בשיעור האחרון?" "למדנו את לוח הכפל!" "נכון מאוד ירון...אתה יכול לתת לי דוגמא?" "אני רוצה !!" קפץ עידן. "אתה תגיד אחרי ירון בסדר?" "טוב.." קרא באכזבה.. "1 כפול 1 שווה.."
"סליחה על ההפרעה..." הדלת ניפתחה וכל הראשים פנו אליה , זה היה מני... חייכתי אל אורי. "זה בסדר ,תתיישב..." התקרבתי למני וחיבקתי אותי חזק. "אי אי לא כל כך חזק.. זה כואב לי.." "הוא הרביץ לך שוב?" "מתי הוא הפסיק למה?" "וואי בא לי להרוג אותו!!!" "תאמיני לי שגם לי..." "אל תדאג זה עוד מעט נגמר..."
אני חייבת ללכת לעבודה, אוף חשבתי שאני אספיק לכתוב יותר אבל הבוס שלי התקשר... אני אכנס בערב ואכתוב עוד... לאב יו מואההההההההההה!!!!
איזה מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
המששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
🙄 🙄 🙄 🙄 😁 😁 😁 😁 😁
וואיי מאמוושש הסיפורר שלך פשווווטט מ=ע=ל=ף אני נשבעתלך זה הסיפור הכיי טובב שקראתי בחייםם שליי !!!!!!! גאון שכמותך חחח עשית אותי במתחח ...
יאללה מאמווש אני מחכה שתמשיכייי מואההה
דייייי זה כזה יפהה!!!
המשךךךךךךךךךך
ההההההההה איזה מסכן!!! 😢
המשךךךךך!
איזה מסכן הילדד 😢
סיפור שולט תמשיכייי
איזה סיפור מושלםם...
מסכן מני... 😢 😢
תמשיכי..