משלשום אני קוראת את הסיפור המושלם שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וואי את מזה מוכשרת!!!!!!!
ו QUOTE הלוואי עלי "פעם ראשונה" כזאת
נכון!!!!!!!!!!!!!!!! 😂
מחכה כבר להמשך!!!
הילה אין מילים בשפה העברית ובטח גם לא בשום שפה אחרת כדי לתאר
ולהסביר את מידת הכישרון שלך. הסיפור שלך, במיוחד הפרקים האחרונים מרגשים וסוחפים...
(ואני נשבעת שפרק שהם ששירן ונתי שכבו אני בכיתי!!!)
תמשיכי לכתוב בצורה מדהימה כל כך!
מעריצה מספר 1 שלך!!!
SHIDOSHA
יפההה, מה עם המשכון קצרצרון?? 😊
ידעתי שהוא יביא מראה!!!
בטח הם רוצים לעשות לאבא שלהם משפט...
המשךךךךךךךךך
אויייייי איזה יפהההההההה...
כמה זמן לא הייתי פה {שבוע חח}
יאלה המשך אין לי מילים לתאר כמה הסיפור הזה יפה מאמי
פשוט מושלם אין עליו
מתוקה.. אני זקוקה להמשך שלך...
אין הסיפור שלך מקסים!!!!
😁
אופההה... 😢
למה את לא שמה המשךךךך??? 😢
שיו זה פשוט מדהיםםםםםםםםםםם
איזה כישרון באלוהים
אני לא יודעת מה איתכםם...
אבל אני ר^ו^צ^ה המשךךךךךך!!!!!!!!!!!!!
אז קדימה היליייייי בלי להתעצלל!!
1!!! 2!!! 3!!!!
לכתובב המשךך.......
דניאלווש 😊
QUOTE אני לא יודעת מה איתכםם...
אבל אני ר^ו^צ^ה המשךךךךךך!!!!!!!!!!!!!
אז קדימה היליייייי בלי להתעצלל!!
1!!! 2!!! 3!!!!
לכתובב המשךך.......
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מסכימה!!!
התקרבתי לטלפון. הודעה מאורי.. "שירן אני חושב שאני יודע איך אנחנו יכולים לעזור למני ודרור...." חייגתי מיד לאורי . "איך??" ישר שאלתי. "חח אין שלום?" "שלום שלום עכשיו תגיד לי!" "חח ילחוצה.." "נו אורי אל תמתח אותי יותר!" "בסדר,בסדר.. אני חושב שהדרך היחידה היא להפנות אותם אולי למשפחה אומנת או משהו.." "אבל צריך להוכיח את האלימות של האבא... ומה עם האמא מי אמר שהיא תשתף פעולה?" "וואי נכון.. את יודעת מה?" "נו מה?" "אני אלך אליהם הבייתה וישים איזה מכשיר הקלטה או משהו...וננסה לתפוס משהו.." "וואי הסיכוי שזה יצליח הוא קלוש.." "כן אני יודע..." "רגע יש לי עוד רעיון.." "נו מה?" שאל אורי. "אולי נגיד למני על המכשיר הקלטה והוא יגרום לאבא שלו לצעוק ולהודות באלימות ואם הוא חס וחלילה ירביץ לו מני יברח משם וניקח אותי ישר לתחנת משטרה או לבית חולים שיראו שהוא נפגע קשה..."
"כן זה רעיון יותר טוב אני חייב להודות.." "וואי ורגעע יש לי עוד רעיוןן!!" "חח מה קרה התפרעות?" "חח כן.. שזה יהיה אמין מאוד מאוד נגיד למני ולדרור לבוא לחוג שלנו במתנ"ס וככה אנחנו יכולים להעיד שמני ניראה ילד פגוע וסימני אלימות וכל זה.." "אוו זה באמת רעיון טוב!" "יופי אז אני אדבר עם מני ודרור ואני מקווה שכבר מחר הם יבואו לחוג במתנ"ס.." "סבבה מעולה! טוב אז אני אראה אותך מחר...ביי" "רגע אורי!" "מה?"
"תודה.. תודה על הכל.. אתה מלאך!" "חחח שטויות אני עושה הכל באהבה.." "איזה מזל שיש אנשים כמוך בעולם.. תודה!" "אין על מה שירני...יאללה אני חייב לעוף ביי..!" "ביי!".
ישר שניתקתי מאורי חייגתי למני. "הלו מני?" "כן.. שירן?" "כן מאמי מה המצב?" "אממ בסדר.. מה איתך?"
"הכל מעולה.. אני חושבת שמצאתי דרך לעזור לך.." "מה באמת? איך?!" "אנחנו נקליט את אבא שלך ונגיש תלונה.." "ואז מה יקרה? אני לא הולך למשפחה אומנת!" "אממ אני מאמינה שישאירו אותך עם אמא שלך ואחיך יש לך משפחה זה פשוט אבא שלך עם קצת בעיות.." "אני מקווה כי אם זה משפחה אומנת אני לא משתף פעולה!" "מה עדיף לך להשאר במצב הזה?" "כן , אני לא צריך משפחה לא משלי שתצטרך לסבול אותי!" "אבל אנשים שלא יכולים ללדת ורוצים ילדים מאמצים אותך ,הם יאהבו אותך , יקבלו אותך.." "נו באמת מי ירצה ילד מתוסבך בן 13? כולם ירצו ילד קטן ואני לא מתכוון להיות בבית יתומים או משהו כזה.. מה אני נזקק??" "אף אחד לא אמר שום דבר כזה , תרגע! אתה לא תפרד לא מדרור ולא מאמא שלך! הכל יהיה בסדר..." "אני מקווה מאוד.." "בקיצור מחר תבוא למתנ"ס בשעה 5 בערך ואני אסביר לך את הכל.." "טוב אני חייב לעוף..ביי.." ניתקתי את הטלפון והסתכלתי בשעון 10 בלילה , די מוקדם אבל אני דיי עייפה , כיביתי את הטלוויזיה והתעטפתי בשמיכה. "טה נה נה טהנה נהנה" בטלפון צילצל. "נו מי עכשיו?!" הבטתי על הצג של הטלפון.. "המלאך שלי..!" או זה נתושש! עניתי מיד. "נסיכההה שלייי!" "שלום מלאך מה המצב?" "עכשיו שאני שומע אותך הכל מעולה.." "כפרות אני התגעגעתיייייי" "גם אני מאמי שלי !!! רוצה לצאת היום?" "אממ אין לי ממש כוח.." "נו אזיה רעהה יש מסיבה ממש טובה באומן.." "אז תלך אתה מאמי שלי אני גמורה מעייפות..." "אבל אני רוצה אותך איתי.." "אני יודעת אהובי אבל יש לי מחר יום עמוס .. תלך אתה עם חברים שלך.." "לא עזבי אני לא אלך.." "נו באמת מאמי שלי בשבילי תלך...!" "אבל מה אני יעשה שם בלעדייך?" "נו תלך תהיה קצת עם החברים שלך אני בבית.. אם אתה לא הולך אני ברוגז איתך!" "חחח ברוגז.?" "חח כן.. נו מאמי אי רוצה שתלך תהנה.. הייתה עלייך מעמסה גדולה בזמן האחרון תלך תתפרק קצת..." "אני חייב להתפרק קצת.." "נו אז זהו סיכמנו אתה הולך וזהו!!! תהנה מאמי שלי אני אוהבת אותך!!!" "גם אני אוהב אותך חיים שלי, את בטוחה שזה לא מפריע לך?" "במיליון אחוז!! תלך תהנה!" "תודה נשמה שלי מטורף עלייך!" ניתקנו את הטלפון הפעם באמת אני יכולה להכנס לישון.. כיביתי את האור בחדר ושמתי את השמיכה מעליי , עצמתי את עייני והרגשתי איך העייפות משתלטת עלי.... תוך מספר שניות הייתי בעולם החלומות.......
"טה נה טה נהנהנהנהנה" בקושי פקחתי את עייני , לחצתי על "מענה" והצמדתי את הטלפון לאוזני.. "הלו?" אמרתי כמעט ללא קול. "אהובתי.." "נתי?" "כן מאמי.." "מה... מה רצית?" שאלית קולי מבולבלת , לא הבנתי למה לעזעזל הוא מתקשר אלי ב4 בבוקרררר!?1?1!?! "רציתי להגיד לך שאני אוהב אותך ואף בחורה במועדון הזה לא מגיעה לרבע שלך!!! עכשיו תחזרי לישון יפה שלי ואני אדבר איתך מחר.. אוהב לנצחח!!" נתי ניתק את הטלפון ואני נישארתי המומה... הוא התקשר יצא המועדון והתקשר אלי רק כדי להגיד לי כמה הוא אוהב אותי... כמה מושלם יכול בנאדם להיות?????
מ---ו---ש---ל----ם!!!!!!!!! יפה שלי זה מדהיםםם!!!
אוהבת אותך המון המון 😍 😍 😍
מוווווווווווווואאאאאאאאהההההההההה
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מהמםםםםםםםםםםםםם
יפהההההההההההה
מ=ד=ה-י=ם
כבר אמרתי לך שאת כותבת מהמם??
נראה לי שכולם כבר אמרו לך...
חחחח... שימי המשך מאמי 😊