ואי מה היה כתוב???
חח שימי המשך 😊
מדהיםם המשלל מותק אני סקרנית
וואי ומה היא ראתה?!
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
אויייייייייישש זה כל כך יפהההההההה!!!!!!!!!
אני רוצה המשךך!!!
חייבבתת!!
זקוקההה!!!!!!!!!!
את כל כך מוכשרת.. זה מדהיםםם!!!!
אוהבתתתתת
דניאלווש 😊
יפפפפפהההההה שלייייי, אני מתגעגעתתתת אליייךךךךך
כישרווווווןןןןןןן מס' 1 של הפורום/אתר הזה!!!!
מ----ד----ה----י----ם!!!!
אוהבבתתת המוווון המוווןןןןן 😍
רעותיקס 😊
הילה מאמי במילה אחתתתת.. מדהים!!
הסיפור שלך מדהים!!!
את כשרוניתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!
זה כבר נשפך ממךךך(:
ואני רוצה המשךךךךךךך(:
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה(:
איזה יפה! כרגיל חח.. 😊
תמשיכייייי
תמשיכייייי אני במתח מה היה כתובבבב
דייי הילה כפרה על החיים האלה שלך תמשיכי אני כל שעה בודקת עם יש המשך אני אשכרה מכורה לזה חחחח...
אחד הסיפורים הכי יפים בנדר לכל מי שאני רואה אני מספרת על הסיפור הזה הוא סוףףף!~!
פלטינושששש..
פקחתי לאט לאט את עייני ומצמצתי מספר פעמים להיות בטוחה במה שמראות עיניי... התקדמתי מעט ובחנתי שוב את המראה שנישקף לפני... "זה לא..מה? אבל....מה אתה כל הזמן הזה דיברת עלי?" "תסתכלי טוב מה כתוב בתחתית של המראה..." הבטתי מקרוב ואז ראיתי את כתב ידו של נתי ..... התנוסס לו בצבע אדום בולט המשפט הכי מדהים שקראתי בחיי... "יצירת המופת של אלוהים.." "אני לא מבינה.." "מה את לא מבינה? תסתכלי במראה! הינה התשובה שלך!" "אתה רוצה להגיד לי שתיארת אותי?" "אותך ולא אחרת.." "אבל איך? אני אפילו לא קרובה למה שתיארת..." "אוחחח את כזאת חסרת ביטחון! למה את לא מאמינה בעצמך? ביופי שלך?" הסתכלתי עליו ונותרתי ללא מילים.. "בואי תתקרבי אלי אני רוצה להראות לך מה שאני רואה.." התקרבתי לנתי והוא סובב אותי חזרה למראה.. השמש שחדרה מהחלון הבליטה את עייני. "עכשיו תסתכלי על העיינים שלך , הן לא מדהימות?" הסתכלתי בעייני וראיתי שבאמת יש בהן גוון צהבהב ושבאמת בשמש הן יפות.. "תיראי את השפתיים שלך , את צבע עורך.. אין הכל בך מושלם.. אני לא מבין איך את לא רואה את זה?" "אני..אני לא יודעת.." גימגמתי. "זה בגלל הסמים האלו , הן גרמו לך לראות דברים שלא היו שם. אני שמח שאת כבר לא בעולם הזה..." "כן גם אני!" "איך הולך הטיפול באמת?" "אממ בסדר גמור , יותר קל לי אני מדברת שם עם אנשים שעוזרים לי ומבינים אותי..." "מעולה מאמי , אל תדאגי את תיראי שלאט לאט הכל יסתדר.." "בעזרת השם.." חייכתי חצי חיוך ובהיתי בחלון. "מה קרה יפה לי מה מטריד אותך?" "לא יודעת עכשיו שדיברנו ואתה הראת לי בעצם את כל מה ששכחתי.. אפילו איך שאני ניראת! אני כבר לא מאמינה בעצמי , אני לא כלום.. איך זה קרה לי?" "זה בגלל כל רגשות האשמה שהרגשת.. עכשיו את יודעת שזה היה לשווא.. עכשיו את יודעת שלא את אשמה.." "כן.." "אבל זה אל מה שבאמת את חושבת עליו נכון? יש עוד משהו שמציק לך..." "חח זה עד כדי כך שקוף?" "חחח כן!! תספרי לי מאמי.." "לא יודעת אני דואגת למני ולדרור הקטן.. אני מקווה שנוכל לעזור להם לפני שיהיה מאוחר מדיי...." "אל תדאגי מאמי , אנחנו נציל אותם. אני מבטיח לך!" חיבקתי אותו חזק נושמת אותו חזק , כאילו שואבת ממנו את כוחו שגם אני אהיה חזקה כמוהו...
בערב חזרתי קצת לבייתי הייתי עייה מהיום הארוך והמהנה שהיה לי עם נתי , זרקתי את התיק ונכנסתי למקלחת.... נתתי למים לזרום ולהציף את החדר באדים חמים , הסרתי את בגדיי וטבלתי אצבע בכדי לראות אם המים חמים מספיק. אממ ככה ככה.. אפשרי להכנס.. התחשקה לי אמבטיית קצף. המון זמן לא פינקתי את עצמי ככה. הדלקתי לי נרות בריח וניל שמיד גרמו לי להיזכר בליל אמש עם נתי חייכתי לי והמשכתי בהכנות..
שמתי לי קצת שירים שקטים אני חושבת שזה אפילו היה דיסק של אבא עם שירים קלאסיים אבל זה נשמע פשוט נינוח ומרגיע.. שפכתי מעט סבון במים שעד מהרה הפך לקצף גדול... התגנבתי בקלילות אל תוך האמבטיה והצאתי קולות של הנאה... שעה ארוכה הייתי במקלחת נתתי לעצמי לנו , להירגע... פקחתי את עייני היה לי מין דז'ה וו... זה הזכיר לי את הפעם הראשונה שיצאתי עם גיא , איך הוא נכנס לי למקלחת והבהיל אותי..אוחח כמה עברתי מאז... זה ניראה לי כל כך ישן כל כך רחוק.. כמו חלום שפעם חלמתי...
ניערתי את ראשי , מנסה להתנתק מהמחשבות קמתי מהאמבטיה התנגבתי התלבשתי וחזרתי לחדרי.
נכנסתי מתחת לפוך התכרבלתי לי מעט והדלקתי טלוויזיה.. "טו טו טו טו..." נשמעה הודעה מהפלאפון שלי.
מעניין מי זה שולח לי הודעות עכשיו... התקרבתי לטלפון. הודעה מאורי.. "שירן אני חושב שאני יודע איך אנחנו יכולים לעזור למני ודרור...."
איזה מהמםםםםםם
אי, כל פעם את מפתיעה אותי מחדש עם הכישרון הזה שלך! 😊
דיייייייייייייי איזה חמודדדד הנתיייי הזהההההההההההה הלוואי עליי "פעם ראשונה" כזאת
אמאאאאא אני מתה איזה סיםור מדהים...!!!
תמשיכייי 🙄