מה עם ההמשך?! יווו תמשיכי אל תשאירי אותנו בכזה מתחחחח
הההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההמממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממממשששששששששששששששששששששששששששששךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
יאאא איזה חמודים הם נתי ושירן!! חחחח
המשךךךךךךךךך
עכשיו קראתי פעם ראשונה את כל ה59 עמודים!! ילדונת את כשרונית בטירוף!!!!
אין אני לא הצלחתי להתנתק מהסיפור שלך, יש לי מלא דברים לעשות ופשוט לא הצלחתי לזוז מהמחשב!!
אני מכורה ק=ש=ו=ת לסיפור שלךךךךך
תשימי המשך ומהררררררר
😎 😎
כן הילההה!! שהיה לך ת'53 עמודים אני קראתי הכל בלילה אחד לא יכולתי להתנתק מהמחשב בגלל הסיפור שלך!!! את כשרונית חבל על הזמן בחיית שימי המשך!!!! אל תשאירי אותנו ככה במתח!!!
נו מה עם ההמשך?????????. 😁 😁 😁
"שוקולד , תותים ... פשש איזה רשימה הוא נתן לי חח רק דברים טעימים!" הסתובבתי עוד קצת במכולת בדקתי שיש לי את כל מה שמופיע ברשימה. הגעתי לקופה שילמתי ויצאתי.. מעניין מה נתי יכין לי.. דימיינתי אותו עומד במטבח עם סינר ומבשל לי חחחח הוא כזה מתוק .. הוא יהיה אבא מדהים! הגעתי לביתו של נתי , התלבטתי אם להכנס או לדפוק בדלת , בסוף החלטתי להכנס ... הבית היה חשוך כולו לא ראיתי כלוםםם
"נתי?" לחשתי. התקדמתי מעט וסגרתי אחריי את הדלת. "נתי?" קראתי שוב. "אני כאן בחדר , תעלי!"
הנחתי את השקיות בריצפה והתקדמתי אל המדרגות המובילות לחדרו של נתי... על כל מדרגה היו נרות שהאירו את דרכי , הנרות הדיפו ריח וניל מדהים ומשכר . עליתי אט אט לחדרו מתמוגגת מהריחות הגעתי למדרגה האחרונה ונכנסתי לחדרו... שביל הנרות המשיך עד למיטה... היו עליה מצעים לבנים יפים מסטן ועלה כותרת אדומים מפוזרים בצורת לב... נעמדתי לצד המיטה ולפתע התנגנו שירים שקטים ברקע... אמממ מנגינה כל כך רכה , עצמתי את עייני ונשמתי עמוק את ריח הווניל וננתי לגופי להתנוענע לצלילי המוזיקה .
נתי הגיע מאחריי וחיבק אותי... "את מאירה את הדרך לליבי.." לחש באוזני. הקל הרך והמתוק שלו הטריף אותי ,הסתובבתי אליו והבטתי בעיניו. "אני אוהבת אותך נתי , אני אוהבת אותך כמו שלא אהבתי בחיים.."
"גם אני אוהב אותך מלאך שלי , אני מודה כל יום לאלוהים 100 פעמים על כך שאת שלי...." שפתינו התקרבו
הם ניצמדו קרוב קרוב צמרמורת עברה בכל גופי למגע ידו המלטפת... התנשקנו ארוכות , הורדתי את חולצתו ולאט לאט גם את חולצתי , הרגשתי את עורו החם מונח על שלי . "אני רוצה אותך.." לחשתי. הוא לא אמר דבר.. הוא רק נמצד אלי יותר והתחיל לנשק אותי בצוואר.. נשיקות ארוכות ומתוקות ידי ליטפו את גבו.. הוא רכן מעלי. "אני אוהב אותך" הרגשתי איך כל גופו רועד , איך הוא מתרגש להיות איתי בידיוק כמו שאני...
הוא נשכב לידי וחיבק אותי , הבטתי מחוץ לחלון היה ליל ירח מלא. הירח האיר את החדר בצורה מדהימה. ליטפתי את פניו . איזה פנים תמימות , ממש מלאך...המלאך שלי... הרבה זמן לא הרגשתי ככה ,כל כך טוב..
בפעמים האחרונות ששכבתי זה היה סתמי וריקני , אפילו עם גיא.. הפעם הכל היה שונה... "על מה את חושבת נסיכה שלי?" "על כמה שאני אוהבת אותך ועל כמה שטוב לי איתך..." "גם לי... אני הבנאדם הכי מאושר בעולם... אבל ניראה לי כאילו עוד משהו מטריד אותך.." "חחח כמה טוב אתה מכיר אותי אלוהים..."
"כי את חלק ממני.... איך אני לא יכול להכיר את עצמי?!" "מדהים שלי... לא פשוט בידיוק חשבתי עליי ועלייך.. ועל מה שקרה עכשיו, זה היה שונה מהפעמים האחרונות ששכבתי.." "את יודעת מה ההבדל?"
"מה?" "שהפעם לא 'שכבנו' אלא עשינו אהבה...."
אמאאא איזה מהמם זהה
איזה חמוד נתי הלוואי עליי חחח
תמישכייי 😁
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
😍
שימי המשךךך בובה 😊
סופסוף היא מאושרתתתתת מגיע לה!!!!!
את יודעת הילה, בכל הסיפורים שקרתי פה (לא הרבה)
אז הכל בעיקרון על אותו בסיס, בגידות אהבות חברות... כל הדברים האלה
שלך זה כל כך שונה... הרבה יותר אישי ונוגע!! תמישיכ לכתוב!!!!!!
כי כמו שכבר אמרתי אני מכורה לסיפורים שלךךך
בבקשה המשך!! וארוך הפעם...!! 😊
איזה יפה זהההההההה
סיפור מדהיםםםם!!!!
המצ'ךךך
וואי איזה מהמםם!!
המשך דחוףףף בבקשה!!!!!