QUOTE (Nir_1988 @ 06/08/2007) מאמין רק לך נשמה 😛
חחחח
😊 😛
חח מוואההה
עדידוש את יודעת מה העיקר חח 😛
ערסית לא ערסית (ואת לא חח)..את מדהימהההההה 😎 😛
לא נראה לי שיש ערסיות מדהימות..חח לא שאני מזלזל..חחח 🙄
לא מכיר כאלה..חחחח
אני בא
אבל אני מכיר פה בקושי חוץ מכמה שמדבר איתם באייסי
מאמי אתתההה באא..!
ואני באה ב9 וחצי בבוקרר...ואתה בא..נסתובב איפשהו עד שכולם יגיעו😛
מתה עליך..!
QUOTE (seys @ 06/08/2007) אני בא
אבל אני מכיר פה בקושי חוץ מכמה שמדבר איתם באייסי
אתה חדש פה?
מה המסנג'ר שלך?
לא ראיתי בכלל שהצטרפת. סורי..
אבל יהיה נחמד שתבוא.
אם לא הכרת הרבה עד עכשיו- עכשיו תכיר..
חבר'ה- שמישו ידפיס את הרשימה ביום לפני המפגש, וככה נראה מי החצופים שהעיזו להודיע שהם באים והחליטו להבריזזז!! ואז מנדים אותםםם!! 😂
QUOTE (lovey_love @ 06/08/2007) QUOTE (seys @ 06/08/2007) אני בא
אבל אני מכיר פה בקושי חוץ מכמה שמדבר איתם באייסי
אתה חדש פה?
מה המסנג'ר שלך?
לא ראיתי בכלל שהצטרפת. סורי..
אבל יהיה נחמד שתבוא.
אם לא הכרת הרבה עד עכשיו- עכשיו תכיר..
חבר'ה- שמישו ידפיס את הרשימה ביום לפני המפגש, וככה נראה מי החצופים שהעיזו להודיע שהם באים והחליטו להבריזזז!! ואז מנדים אותםםם!! 😂
חח לא נורא ואני הצטרפתי לפני הרבה זמן יש לי 457 הודעות פשוט אני לא פעיל המון
daniel_alchazov@walla.com
QUOTE (lovey_love @ 06/08/2007)
חבר'ה- שמישו ידפיס את הרשימה ביום לפני המפגש, וככה נראה מי החצופים שהעיזו להודיע שהם באים והחליטו להבריזזז!! ואז מנדים אותםםם!! 😂 [/b]
שמעי
יש דברים שצצים באמצע
יש את הדברים שבאים פתאום
ולא יכולים
אז למה להיות רעים ?... 😨
QUOTE חבר'ה- שמישו ידפיס את הרשימה ביום לפני המפגש, וככה נראה מי החצופים שהעיזו להודיע שהם באים והחליטו להבריזזז!! ואז מנדים אותםםם!!
תגידי לי מה נסגר איתך ?!
באמת יש דברים שצצים באמצע ולאנשים פה יש חיים..
חופרת על אותו הנושא כל פעם...
"מנדים אותם" עלק...
מי את חושבת שאת.....?
הגזמת
מספיק לפתח פה שיחות אישיות!!
האשכול כבר נהייה מבולגן.
ואני ידפיס את הרשימה.
QUOTE (True_Star @ 06/08/2007) QUOTE חבר'ה- שמישו ידפיס את הרשימה ביום לפני המפגש, וככה נראה מי החצופים שהעיזו להודיע שהם באים והחליטו להבריזזז!! ואז מנדים אותםםם!!
תגידי לי מה נסגר איתך ?!
באמת יש דברים שצצים באמצע ולאנשים פה יש חיים..
חופרת על אותו הנושא כל פעם...
"מנדים אותם" עלק...
מי את חושבת שאת.....?
הגזמת
וואי, תרגעי.
באמת לקחת את זה רציני.
חשבת לרגע שמישו פה ינסה לנסות אותך כי צצה לך בעיה?!
סתם אמרתי את זה.. באמת!
לא התכוונתי שתיפגעי או משו.
ואת לא חייבת להיות כ"כ תוקפנית.
אגב, זו הפעם הראשונה שאני אומרת שמבריזים כשאומרים שבאים..
אני לא חופשרת על זה.
פשוט אמרו את זה כבר כמה פעמים פה.
ומיאני חושבת שאני?
בדיוק כמוך, אחת מהפורום.
וכמו שלך יש את הזכות לומר משו בצחוק,
גם לי יש.
זהו. סיימתי עם ההרצאה.. 😁
ורגי- לא ניסיתי להיות רעה!
זה היה ממש בצחוק!
לגבי להדפיס רשימה- אני עדיין חושבת שזה חשוב..
סתם שנדע למי לחכות וכאלו..
^^ זה היה בצחוק לדעתי
אל תקחו משפטים כאלה בצורה כזו...
בואו כולםם יהיה כיףף😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה מצחיק D:
נהיייייייר להביא את הפריזבייייייייייייי