דניס הוא הכתובת לפריזבי אחרי שבמפגש האחרון בפארק הוא הטביע אותו בירקון . 😊
מישו רוצה להגיע ב10 ככה.?
אני ודניאל נהיה שם..😊
אהה ו..
לא עדיף לאסוף תפלאפון של כל מי שבא ולהעביר בין כולם שיהיה.?
לי אישית אין של אפחד..
תעבירו פלאפונים בפרטי..
😊
לפי מה שידוע לי ההודעות הפרטיות לא עובדותת
ובאיזה שעה מה נסגרר??
ב 1 ל 2
או 12 ל 1?
אלין עניתי לך מאמי
נגיע בין 12 וחצי לאחת😊
וההודעות כן עובדות מאמי סידרו את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 07/08/2007) אלין עניתי לך מאמי
נגיע בין 12 וחצי לאחת😊
וההודעות כן עובדות מאמי סידרו את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיפה בעזריאלי נפגשים?
^^במרפסת מאמי
אמרתי לך תתקשרי אליי כשתהיי
אני אבוא אלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כ-ן ולא מעניין אותי מה !!!!!!!
אני ב-א-ה !!
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 07/08/2007) כ-ן ולא מעניין אותי מה !!!!!!!
אני ב-א-ה !!
😁 עוד יומיים משהו צץ חחחח
לא עלינו
אבל חצי מהרשימה כמובן לא תבוא.
כנראה המפגש לא חשוב לכם מספיק 😁
אני באהההההה 100%..
מצטערת שביאסתי אתכםםם חחח..
ומה שמעתי אח"כ כולם הולכים לפארק הירקון..
יששש דידי יופי מאמי אני ממש שמחה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עד מתי נשארים שם?
אני יכולה להגיע רק יותר מאורח
1 זה מוקדם לי!!!
ליאור מתי את יכולה להגיע?
ונשארים עד מתי שרוצים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני יכולה לצאת מהעבודה ככה ב2 2 וחצי
ויש לי שעה ורבע ככה נסיעה=/
QUOTE (limaori @ 08/08/2007) אני יכולה לצאת מהעבודה ככה ב2 2 וחצי
ויש לי שעה ורבע ככה נסיעה=/
פעם אחרונה ב4 כשהלכתי עוד אנשים באו וישבו שם ודיברו ורבו ושפכו מים אחת על השניה וניסו לצלם פפרצי את כל המסרבים להצטלם.
לצערי לא יכולתי להשאר
בקיצור תזיזי ת'תחת ותבואי 😉